از وضعیت سفارشی که در فروشگاه اینترنتی ثبت کردهام چگونه میتوانم مطلع شوم؟ از وضعیت سفارشی که در فروشگاه اینترنتی ثبت کردهام چگونه میتوانم مطلع شوم؟ از وضعیت سفارشی که در فروشگاه اینترنتی ثبت کردهام چگسوالات مربوط به محصولات
به زودی این قسمت کامل خواهد شد.
سوالات مربوط به سایت
۱- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
پاسخ: شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید.
برای این کار باید با وارد کردن ایمیل و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه پروفایل من ( که در تب اصلى سایت است ) به صفحهای منتقل میشوید که در آن بخش امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.
اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط میتوانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.
۲- آیا امکان غیر فعال کردن اطلاع از اجناس جدید از طریق ایمیل وجود دارد ؟
پاسخ: بله، برای این کار لازم است وارد حساب کاربرى خود شوید و تیک اطلاع از جنس هاى جدید را بر دارید.
۳- چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟
پاسخ: لطفاً ایمیلهای اسپم(spam) یا جانک ( junk )خود را چک کنید و بعد از این کار ایمیل دریافتى را از بالا نوار گزینه ( unspam ) را بزنید تا دیگر اسپم نشود.
توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال میشود نه خود رمز.
۴- آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
پاسخ: بله، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
۵- دوست دارم از شهرپارچه خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من میرسد؟
پاسخ: دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره به این کسب و کار رسمیت و اعتبار میبخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما میتوانید در انتهاى صفحه اصلی وب سایت با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.
بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید.
۶- آیا برای خرید از شهرپارچه، حتما باید در سایت عضو باشم؟
پاسخ: بله، براى فرستادن کالا به محل زندگى و کار شما حتما باید در سایت عضو و اطلاعات را کامل وارد کرد.
۷- آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
پاسخ: شما در ۲۴ ساعت شبانه روز میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
۸- از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
پاسخ: وضعیت سفارش براى شما به ایمیل حساب کاربرى خود فرستاده خواهد شد
و همچنین مى توانید در پنل کاربرى خود در قسمت وضعیت سفارش از مراحل ان مطلع شوید.
۹- آیا میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
پاسخ: خیر
۱۰- میتوانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
پاسخ: تا پیش از تایید نهایی سفارش ( ٢٠ دقیقه بعد از ثبت سفارش ) مى توانید سریعا ان را به همکاران ما در شهرپارچه از طریق تماس تلفنى اطلاع دهید.
در غیر این صورت متاسفانه این کار امکان پذیر نخواهد بود.
۱۱- بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با شهرپارچه تماس بگیرم؟
پاسخ: خیر، پس از ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.
۱۲- میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
پاسخ: بله، ولى توصیه ما براى سرعت بخشیدن به پردازش کالا و ارسال سریع آن، سفارش گذارى به صورت اینترنتى است.
۱۳- آیا سفارش من به صورت بسته بندى فرستاده خواهد شد؟
پاسخ: بله کلیه سفارش هایى از طریق پیک فرستاده میشود در بسته بندى هاى شیک شهرپارچه فرستاده خواهد.
۱۴- آیا کالاهای عرضه شده در شهرپارچه داراى کیفیت لازم را هستند؟
پاسخ: بله، کلیه اجناس ایرانى شهرپارچه از کارخانجات و شرکت هاى متعبر کشورمان همچون ( مطهرى،مقدم،علیجناب و ... ) خریدارى و عرضه میشود که داراى بالاترین کیفیت هستند.
۱۵- آیا شهرپارچه خیاط دارد؟Sign in
AllImagesVideosNews|My saves
421,000 results
فروشگاه اینترنتی ایران کارت. سوالات متداول
https://store.iranian.cards/faq
با عضویت در فروشگاه ... توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی ... 5- از وضعیت سفارشی ...
پیکاپ سفارشی فندر مدل stratocaster 0992111000 Fender ...
https://www.digikala.com/Product/DKP-80151/...
فروشگاه اینترنتی دیجی کالا مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی کالا از معتبرترین برندها ...
پاسخ به پرسش های متداول - فروشگاه اینترنتی آسارایان
https://asarayan.com/content/9-FAQ
تعرفه تبلیغات در فروشگاه اینترنتی آسارایان ... از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه می ...
Images of وضعیت سفارشی در فروشگاه اینترنتی
bing.com/images
Image result for وضعیت سفارشی در فروشگاه اینترنتی
Image result for وضعیت سفارشی در فروشگاه اینترنتی
Image result for وضعیت سفارشی در فروشگاه اینترنتی
Image result for وضعیت سفارشی در فروشگاه اینترنتی
Image result for وضعیت سفارشی در فروشگاه اینترنتی
See more images of وضعیت سفارشی در فروشگاه اینترنتی
فروشگاه خرید اینترنتی گز - iranbtc.ir
https://www.iranbtc.ir/فروشگاه-خرید-اینترنتی-گز
آیا می دانید چند نوع شیرینی گز در فروشگاه خرید اینترنتی ... سفارشی را ... علت وضعیت ...
روز شمار وضعیت سفارشات معلق من! [بایگانی] - انجمن فروشگاه ...
forum.shopkeeper.ir/archive/index.php/t-5020.html
5/15/2011 · ... روز شمار وضعیت ... ازشون بپرس ببین پست سفارشی در خرید اینترنتی ... هر یک فروشگاه در ...
آموزش سفارشی سازی وضعیت نوشته ها در وردپرس - بیگ تم
https://bigtheme.ir/training-customize-of-the-writing-on-the-word
آموزش سئو فروشگاه ... قصد داریم در مورد روش سفارشی سازی وضعیت نوشته ها در وردپرس صحبت ...
خرید لباس ورزشی سفارشی - مد ایرانی
iranimod.ir/خرید-لباس-ورزشی-سفارشی
فروشگاه اینترنتی جدیدترین ... ۸٫ از وضعیت سفارشی که ثبت ... لباس در رنگ های سفارشی ...
سامانه رهگیری مرسولات پستی
tntsearch.post.ir
- در صورت هرگونه ابهام ، سوال و نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 84470000-021 واحد ارتباط با ...
شرکت تولید خودروهای سفارشی ایران خودرو (آپکو)
www.opco.co.ir/?part=eshop&brandid=7
فروشگاه; مراکز و ... تلفن واحدفروش اینترنتی: ... محفوظ و متعلق به شرکت تولید خودروهای سفارشی ...
بازار اینترنتی ایمالز - shopdoon.ir
shopdoon.ir/detail/emalls-ir
بازار اینترنتی ایمالز · ایمالز · ثبت ... در شیکسون فروشگاه اینترنتی ... پست سفارشی, ...
Some results have been removed
1
2
3
4
5
پاسخ: خیر، شهرپارچه فقط عرضه کننده پارچه میباشد و براى دوخت ان باید کاربر به خیاط مورد نظر خود مراجعه کند.
۱۶- ایا شهرپارچه خیاطى را معرفى مى کند؟
پاسخ: خیر،
۱۷- برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم گیری به من کمک کند؟
پاسخ: بله، هم مى توانید در قسمت توضیحات در قسمت جزئیات پارچه موارد مصرفى ان را مشاهده کنید.هم مى توانید با ما تماس بگیرید تا همکاران ما در انتخابى هوشمند یاور شما باشند.
۱۸- با استفاده از کارت کدام بانکها میتوان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟
پاسخ: شما میتوانید با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.
۱۹- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
پاسخ: گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
۲۰- آیا میتوانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟
پاسخ: خیر
۲۱- آیا میتوانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
پاسخ: بله، میتوانید بعد از انکه سفارش خود را ثبت کردید با همکاران ما در شهرپارچه تماس گرفته روز و ساعت مورد نظر خود را اعلام نمایید.
۲۲- پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول میکشد که به دستم برسد؟
پاسخ: سفارش هایى شنبه الى چهارشنبه که قبل از ساعت ١٦:٠٠ و پنج شنبه قبل از ساعت ١٣:٠٠ ثبت میشوند. همان روز ارسال خواهند شد.
سفارش هایى که در روز تعطیل ثبت مى شوند در اولین روز کارى فرستاده خواهد شد.
۲۳- سفارشها چه زمانی به پست پیشتاز تحویل داده میشود؟
پاسخ: سفارش ها در همان روز ثبت به پست تحویل داده می شود.
۲۴- آیا میتوانم سفارشی را که با پست پیشتاز، ارسال شده رهگیری کنم؟
پاسخ: بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده میتوانید شماره ۱۰ یا ۲۰ رقمی مرسوله پیشتاز را در آدرس زیر وارد کنید:
http://itemtracking.post.ir/
۲۵- در صورت بازکردن کالا و مشاهده زدگى در پارچه امکان بازگشت ان است؟
پاسخ: کلیه پارچه ها هنگام برش چک میشوند و فاقد هیچگونه زدگی هستند. ولی با این حال سفارش های تهران در حضور پیک ارسالی میتوان کالای خود را بازدید و در صورت مشکل آن را به پیک تحویل دهید
شهرستان ها نیز در صورت مشاهده در همان روز باید آن را برای ما بفرستند.
۲۶- آیا قیمت محصولات در سایت به روز هستند؟
پاسخ: بله
۲۷- آیا قیمتهای شهرپارچه نسبت به بازار ارزانتر است؟
پاسخ: سیاست قیمت گذاری در شهرپارچه منصفانه و مبنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. به طور کلی قیمتها برای هر مشتری در هر گوشهای از کشور یکسان ، شفاف و کاملا رقابتی بوده است.
همچنین قیمت همه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانهای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمیکند.
۲۸- آیا شهرپارچه در تهران یا سایر شهرها، شعبه دیگر یا نمایندگی دارد؟
پاسخ: شهرپارچه در هیچ نقطهای از کشور نماینده فروش یا خدمات پس از فروش ندارد.
برای خرید تنها باید به وب سایت شهرپارچه مراجعه و سفارش خود را ثبت کرد.ونه میتوانم مطلع شوم؟ از وضعیت سفارشی که در فروشگاه اینترنتی ثبت کردهام چگونه میتوانم مطلع شوم؟