چگونه از تلگرام به درامد ثابت برسیم

چطور میتونم از کانال تلگرام پول دار بشم

چگونه از تلگرام به درامد ثابت برسیم

چطور میتونم از کانال تلگرام پول دار بشم

  • ۰
  • ۰
غل برای زنان خانه دار همه ما دنبال کسب و کار و داشتن درآمد هستیم،من هم زمانی مثل شما به این فکر میکردم که شغلی داشته باشم که هم در محیط خانه باشد و هم وقت کافی برای بودن با خانواده و نگهداری از فرزندانم داشته باشم.پس شروع به خواندن کتاب های زیاد و تحقیق های اینترنتی کردم اما سخت ترین جای اینکار شروع به آن بود یعنی من به عنوان کارآفرین و رییس خودم دوست دارم چه کاری انجام دهم که هم درآمد داشته باشم و هم تفریح .مساله اینجاست که ما بسیاری از موقعیت هایی که در اطرافمان وجود دارد را نمی بینیم و بی توجه به آن ها از کنارشان می گذریم. من حاصل تحقیقاتم را در لیستی برای شما تهیه کردم تا شاید شغلی که دوست دارید را در میان آن ها پیدا کنید. 1.تبلیغات: آیا شما در تبلیغات رسانه ای سررشته دارید؟؟؟سایتی برای تبلیغ محصولات مختلف طراحی کنید و بسته به بازدید از سایتتان در رتبه بندی گوگل بالا می آید و کمپانی های همچون BlogHer, Real Girls Media, و رسانه های محلی شما را میبینند و جذب می کنند.ساده ترین راه برای کسب درآمد از این راه مقایسه کردن سایت های مشابه با سایت خودتان و کسب اطلاعات ازآن ها است.تبلیغات جذابتری بسازید بازدیدکننده بیتشری هم دارید. 2. مدیر برنامه بسیاری از ناشران به یک دستیار برای برنامه ریزی و مدیریت کارهایشان نیاز دارند تا تقویم کاری آن ها را تنظیم کرده و در صورت نیاز امور کارها را به دست بگیرد.اگر شما هم توانایی بازاریابی دارید پس این شغل گزینه خوبی برای شما است. 3.هنرمند: آیا به هنری های دستی و تجسمی مثل نقاشی و مجسمه سازی علاقه دارید و درآن ها استعداد خاصی دارید؟؟؟با استفاده از خلاقیت و استعدادتان چیزهایی بسازید و در نشیمن خانه تان استفاده کنید تا بقیه با کارهایتان آشنا شده و شاید سفارش دهند.برای ایده های خلاقانه بیشتر به سایت هایی مثل oDesk وAQUENT سربزنید. 4.نویسندگی آیا طبع لطیف و شاعرانه یا قدرت تخیل بالایی دارید و نویسنده خوبی هستید؟؟؟ جی .کی رولینگ و استفانی میلر نمونه های خوبی از زنان خانه داری هستند که کارشان را با نویسندگی در خانه شروع کردند.می توانید هرچیز که می خواهید بنویسید از کتاب کودکان تا کتاب آشپزی. 5.کمک یار کودک اگر دیوانه و مجذوب کودکان هستید یک کمک یار کودک شوید.کمک یار کودک یا برنامه ریز کودک فردی است که به خانواده هایی که به تازگی بچه دار شده اند در نگهداری و مراقبت از نوزادان و بچه های سنین بالاتر کمک میکند.بارزترین نمونه این شغل برنامه تلوزیونی پرستار خوب من است که از سال 2008 در بریتانا پخش می شود.کمک یار کودک طیف وسیعی از کمک ها را از پیش از تولد تا سنین ابتدایی ارائه می دهد.شرکت های محلی بسته به نیاز خانواده پرستار و کمک یار را به کمک این خالنواده ها میفرستند. 6.مراقبت محیطی کودک آیا توانایی تشخیص شرایط خطرناک برای بچه ها رادارید؟؟؟یک مراقب شوید.آن ها محیط خانه و بیرون را برای کودکان با نصب وسایل مخصوصی امن می کنند تا خطری کودکان را تهدید نکند.مثل نصب حفاظ پله و یا در گیر ها برای اینکه در را باز نکنند یا سیم های حفاظت شده. 7.وبلاگ نویس آیا از نوشتن لذت می برید؟؟؟با نوشتن پست های جذاب در وبلاگ شخصی خودتان یا کمپانی های دیگر درآمد زایی کنید.مردم همیشه در اینترنت به دنبال مطالب جدید و جذاب هستند.راه مناسبی برای کسب درآمد در خانه است. 8.برنامه ریز جشن تولد اگر عاشق برنامه ریزی برای مهمانی ها و شاد کردن دیگران هستید به پدر و مادر ها کمک کنید تا بهترین روز تولد را برای بچه هایشان بسازند.فضا را طراحی کنید غذا را سفارش دهید و کلا مهمانی که دوست دارید به سلیقه خود و والدین بگیرید. 9.حسابدار اگر عاشق کار کردن با اعداد هستید حسابدار شوید.توجهی که به جزییات دارید به شما کمک می کند که با سازماندهی امور مالی و هزینه های کارفرمایان و شرکت ها در آمد زایی کنید. 10.قنادی خانگی عاشق کیک و شیرینی و پخت و پز هستید ؟؟کیک های شکلاتی شما زبانزد همه هست و راز آن را به کسی نمی گویید؟؟وقت آن شده که کار و کسب خودتان را راه بی اندازید و کاری که دوست دارید انجام دهید و این شور و شوقتان را برای پختن کیک عروسی ،تولد و فارغ التحصیلی و هزاران مناسبت دیگر پیاده کنید. ادامه دارد.... 99 شغل برای زنان 99 شغل برای زنان خانه دار شغل برای زنان شغل برای زنان خانه دار شغل مناسب برای زنان خانه دار کار در خانه کار در خانه برای زنان ۹۴/۰۶/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰ احسان فرهمند نظرات (۵۳) ۲۴ مهر ۹۵ ، ۲۳:۴۲ پریا سلام میشه راهنمایی کنید که چطور میتونم به کارپردرامدداشته باشم هزینه دارم نمیدونم باهاش چیکارکنم ۳۰ مهر ۹۵ ، ۱۸:۴۶ محمد برو مغازه بگیر بده اجاره. ۰۸ آبان ۹۵ ، ۰۱:۰۴ جواد سلام.من مهندس هستم و ایده های برای اجرا دارم که صددر صد سود دهی دارند.در صورت تمایل اعلام فرمایید ۰۹ آبان ۹۵ ، ۱۳:۳۲ مهدی سلام من سرمایه اندکی دارم ودنبال ایده پرسودهستم09300446122 ۱۱ آبان ۹۵ ، ۱۳:۴۱ اهورا قابل توجه کسانی که سرمایه اشون کم هست من ایده ای دارم که از پر سود ترین شاخه های تجاری هست و 2 نکته ای که باید خدمت تون عرض کنم اینکه 1- از ابتدای کار تا انتها ریالی به من یا هر شخص دیگه ای نمیدید و سرمایه اتون در اختیار خودتون هست 2- هر زمان .. هر لحظه ای که تمایل به ادامه نداشته باشید می تونید بدون هیچگونه ضرری کنار بکشید به عبارتی دیگه درصد ریسک سرمایه برای شما در حد 0% هست .. این ایده مربوط به زدن یک دفتر کاملا قانونی و دارای تابلو ..در کرج یا تهران هست ولی میدان کاریش در سطح کل کشور هست و کسانی که تمایل دارند میتونن حتی با گرفتن یک دفتر کار را شروع کنند و ماهیانه سود میلیونی ببرند .. کسانی که علاقه دارند میتونن از راه هایی زیر با من در تماس باشند آیدی , لینک شخصی من در تلگرام : https://telegram.me/AHOORA2014 یا ایمیل Ahooragraphic@gmail.com در تماس باشند اولویت همکاری با کسانی که زودتر اقدام میکنند ۰۷ آذر ۹۵ ، ۱۸:۴۲ فاطمه سلام به دوستان جویای کار در منزل میخوام 2سایت درآمدزایی از اینترنت بهتون معرفی کنم که طبق بررسی های من و ثبت نام و انجام کار در بین چندین سایت مشابه که خیلی ها بی نتیجه و کلاه بردار بودن و حتی پس از مدتی سایتشون تعطیل شده بدون اینکه مبلغی پرداخت بشه انتخاب کردم تا با خیالی راحت کسب درآمد کنید. شاید هزینه دریافتی ماهانه این سایت ها کم باشه اما حداقل هزینه اینترنت شما رو تامین میکنه(یا هزینه های مشابه) یا مثل من میتونید پس انداز سالانه جمع کنید یعنی مبلغ دریافتی را در حساب کوتاه مدت یا بلند مدت خود ذخیره کنید یا با جمع آوری درآمدتان اقدام به خرید سکه های 1گرمی کنید و برای روز مبادا که تجربه شخصی من است پس انداز کوچکی داشته باشید که بهتر از هیچ است. شما از طریق ثبت نام با لینک زیر مجموعه من چیزی از دست نمی دهید( من شما را راهنمایی کردم تا از هدر دادن وقت و اینترنتتان در سایت های کلاهبردار جلوگیری شود و شماهم با لینک زیرمجموعه من که هیچ تاثیری در درآمدتان ندارد ثبت نام کنید) اولین سایت ،سایتی است که درآمد شما در آن بستگی به میزان مهارت و فعالیتتان در فزای مجازی دارد ولی شما با حداقل اطلاعات از اینترنت روزانه حداقل210تومان از این سایت درآمد دارید که حداقل برداشت آن 5000تومان است و به سرعت در اولین فرصت به حساب شما واریز می شود http://minikar.com/signup.php?REF=ZW5zaXllaF9hdHRhcmFuemFkZWhAeWFob28uY29t دومین سایت، سایتی است که به طور متوسط روزانه از آن 200تومان درآمد دارید و قابلیت کلیک همزمان آگهی ها را دارد(از مزایای کم نظیر سایت) حداقل برداشت 10000تومان است که 2000تومان آن علی الحساب در حساب کاربری شما باقی می ماند http://www.partclick.ir/login.aspx?o=fatemeh67 ۱۸ آذر ۹۵ ، ۲۲:۰۹ بهار بنظر من واسه بهترین کار توی خونه سرمایه گذاری توی بورس چون توی خونه میشینی انلاین خرید و فروش سهم میکنی فقط نیاز به اموزش داره که هرچی مهارتت بالاتر باشه سودم بیشتر میکنی .. ۳۰ آذر ۹۵ ، ۰۵:۳۷ rezvan7467 میخوام ثبت نام کنم و توی خونه کار کنم ۱۳ دی ۹۵ ، ۱۳:۵۸ سپیده قهرمانزاده سلام و خسته نباشید من از شما راهنمایی میخواهم تا یه کاری را شروع کنم که درامد داشته باشه از شما میخواهم چه جوری از کجا چه کاری را شروع کنم با تشکر از شما ۱۷ دی ۹۵ ، ۰۳:۰۰ ایمان سلام دوستان من سی چهل میلیون سرمایه دارم مدتهاست دارم فکر میکنم چه کاری با اون پول یا بدون پول انجام بدم که زندگیم و کرایه خونه و قسطهام در بیاد مدتیه بیکارم سنم بالا رفته استخدامی هم نیست هر کاریم بگی میتونم انجام بدم غیر کارای سنگین و کارگری کمرم مشکل داره متاهل با بچه هم هستم موندم چه کاری راه بندازم که از بیکاری در بیام ممنون میشم کسی راهنمایی کنه کاری کهبشهخوب پول در بیاره چون ماهانه قسط و کرایه خونه و....یک و چهارصد تومن فقط برگرفته از وبلاگ کارخانه تبدیل فکر به ثروت زنان خانه دار چطور میتونن بدون خارج شدن از منزل از اینترنت درامد داشته باشندزنان خانه دار چطور میتونن بدون خارج شدن از منزل از اینترنت درامد داشته باشندزنان خانه دار چطور میتونن بدون خارج شدن از منزل از اینترنت درامد داشته باشندزن خانه دار رو ترجیح میدید یا شاغل ؟ :: خانواده برتر khbartar.blog.ir/post/3582/زن-خانه-دار-رو-ترجیح... چطور بدون دخول ... پیغمبر هست پس زنان خانه دار ... مشغله ای خارج از خونه داشته با مشاغل خانگی با درآمد بالا آشنا شوید iraneconomist.com/fa/news/31342/... ... کنم بدون سرمایه باشه درامد ... کار خارج از خانه ... از منزل داشته ... زندگی بچه پولدارهای تهرانی به نقل از اینستاگرام + تصاویر www.delgarm.com/albume-gallery/etc-picture/116244-photos-richkids... تصاویر بچه پولدارهای تهرانی به نقل از اینستاگرام ... خانه محجبه نقاب دار; ... چطور میتونن کم درآمد ها در سامانه رفاه ثبت‌نام کنند | رکنا https://www.rokna.net/بخش-اقتصادی-65/263193-کم... طلبه پاسخگو/ پرسش از شما پاسخ ازما - آیا زن شوهر دار بخاطر ... کسب درآمد از اینترنت - 86 کسب درآمد از اینترنت - 21


  • ۹۶/۰۷/۳۰
  • اسماعیل انصاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی