چگونه از تلگرام به درامد ثابت برسیم

چطور میتونم از کانال تلگرام پول دار بشم

چگونه از تلگرام به درامد ثابت برسیم

چطور میتونم از کانال تلگرام پول دار بشم

۲۰ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 


پیشگیری از ابتلاء به بیماریها در ارتقای سطح

جامعه به عنوان مساله ای مقدم بر درمان اهمیت زیادی دارد زیرا پیشگیری ارزانتر و راحت تر است. هر کس با مراعات بهداشت قادر است از لحاظ جسمی، روانی و اجتماعی در وضع مناسبی قرار گرفته و وظیفه ای را که نسبت به خود و افراد جامعه خود دارد به خوبی ادا نماید.

از آنجا که اتخاذ تصمیم قاطع، صحیح و عقلانی درباره بهداشت و سلامت فردی و اجتماعی به دانش و اطلاعات در این زمینه نیازمند است بنابراین باید موضوع آموزش بهداشت جدی گرفته شود تا بتوان با افزایش آگاهی، رفتار ناسالم را تغییر داده و رفتار و عادت مطلوب بهداشتی را جایگزین آن نمائیم. برای قرن های متمادی شستشوی دست با آب و صابون یک معیار بهداشت فردی به حساب می آمده و معمولاً به عنوان یک عادت مذهبی و فرهنگی قرار می گرفت با این وجود ارتباط بین انتشار بیماری و عدم شستشوی دست فقط دو قرن پیش به اثبات رسیده است

روند درمان بیماری های ویروسی به طور کلی نسبت به درمان بیماری های باکتریایی عقب افتاده اند. یکی از دلایل این مساله فعالیت دانشمندان برای کشف و معرفی درمان های ضد باکتریایی بوده است. در حقیقت، آگاهی و اطلاعات دانشمندان درباره بیماری های باکتریایی بسیار بیشتر از بیماری های ویروسی است.

ویروس ها نسبت به باکتری ها اندازه بسیار کوچک‌تری دارند و همچنین دارای ژن ها و یا پروتئین های کمتری برای هدف قرار گرفتن هستند. به گفته "درک گاترر"، پژوهشگر بیوانفورماتیک در دانشگاه لنکستر، ویروس ها اهداف دشواری برای پزشکی مدرن محسوب می شوند. آنها به طور کلی دارای ژنوم کوچکتر نسبت به باکتری ها بوده و از این رو مکان های کمتری برای یافتن شیوه مقابله با آنها وجود دارند. افزون بر این، ویروس ها بسیار سریع‌تر از باکتری ها جهش می یابند و معرفی هر شیوه درمانی ممکن است پس از مدت کوتاهی دیگر تاثیری نداشته باشد.

از سوی دیگر، باکتری ها سلول هایی زنده هستند و بسیاری از درمان های دارویی با اثرگذاری بر عملکردهای اساسی آن سلول ها مانند توانایی تکثیر کار می کنند. این در شرایطی است که ویروس ها از سلول ها شکل نگرفته و حتی دقیقا زنده نیستند - آنها از عملکرد سلول های میزبان برای تکثیر سود می برند - و از این رو دانشمندان نمی توانند عملکردها یا تکثیر ویروس را به روشی سنتی هدف قرار دهند. به بیان دیگر، هنگامی که در تلاش برای کشتن یک ویروس هستید در حقیقت برای کشتن سلول میزبان تلاش می کنید.


آنتی بیوتیک ها برای ویروس ها؟

معرفی نخستین آنتی بیوتیک ها در دهه 1940 به عنوان درمانی معجزه‌گر برای بیماری ها شناخته می شد. چند دهه بعد، دانشمندان داروهایی برای مقابله با ویروس ها معرفی کردند که به نام ضد ویروس ها شناخته می شوند. با این وجود، اگرچه طیف وسیعی از آنتی بیوتیک ها وجود دارند که یک تک دارو برای مقابله با چندین باکتری هستند، اکثر داروهای ضد ویروس برای یک نوع ویروس خاص - برخی از آنها برای مقابله با دو یا سه ویروس - کاربرد دارند.

برخی از موفق‌ترین داروهای ضد ویروس آنزیم خاصی به نام "ترانس کریپتاز معکوس" را مهار می کنند. برخی از داروهای ضد HIV به این شیوه کار می کنند. با این وجود، تنها ویروس های RNAدار مانند HIV و ابولا از ترانس کریپتاز معکوس استفاده می کنند و از این رو داروهای مقابله با این آنزیم برای ویروس های DNAدار کارایی ندارد. افزون بر این، ساختار ترانس کریپتاز معکوس با توجه به نوع ویروس می تواند بسیار متفاوت باشد و بر همین اساس است که ضد ویروسی که برای مقابله با HIV کاربرد دارد ممکن است در برابر ابولا کارایی نداشته باشد. 

کشف داروهای جدید

خبر خوب این است که به لطف فناوری های جدید کشف داروهای

نسبت به گذشته آسان‌تر شده است. چند دهه پیش، پژوهشگران مجبور به آزمایش جداگانه داروهای بالقوه بودند و این می توانست به معنای مدت زمان سه تا شش ماه برای آزمایش 100 داروی بالقوه باشد. اما امروزه با به به کارگیری ربات ها فرایند خودکار شده و آزمایش 100 دارو تنها به چند روز زمان نیاز دارد.

بیماری های ویروسی جدید به طور معمول در نتیجه فعالیت انسان که مردم را در تماس با حیات وحش قرار می دهد مانند جاده سازی، شکار و توسعه زمین های کشاورزی پدیدار می شوند. بنابر گزارش مرکز اکوهلث الاینس، حدود 75 درصد بیماری های نوظهور در مردم از حیوانات ناشی می شوند. در نتیجه، برای کاهش خطر شیوع بیماری پژوهشگران نیازمند کشف راه هایی برای کاهش فعالیت هایی هستند که انسان را در تماس با حیات وحش به ویژه در نقاط مهمی مانند مناطق گرمسیری که بیماری تمایل به ظهور دارد، قرار می دهند.

  • اسماعیل انصاری
  • ۰
  • ۰

نکات مهم در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی یا Cyber mall اولین بار در سال 1981 به صورت فروشنده به فروشنده راه اندازی شد ، فروشگاه های اینترنتی مجموعه ای از وب سایت های تجاری در اینترنتن که در حال حاضر هزاران مورد از این وب سایت ها موجودند. این فروشگاه ها بهترین جایگاه برای فروش آنلاین محصولات ماست. شاید با خودتون بگید با وجود مرکز خرید های متنوع در سرتاسر جهان چه احتیاجی به وب سایت های اینترنتی برای فروش داریم؟ جواب اینه که با توجه به مشغله های کاری و کمبود فرصت برای خرید حضوری ، تمایل مردم به خرید اینترنتی و آنلاین که راحت تره بیشتر شده و روز به روز هم افزایش پیدا می کنه . حالا شما به عنوان صاحبان این نوع مشاغل و تجارت ها با راه اندازی اینگونه وب سایت ها هم مشتریان حضوری خودتون رو به خرید آنلاین تشویق کنید و هم به تعداد اونها اضافه کنید. یکی دیگه از مزایای این وب سایت ها اینه که شبانه روزی می تونید فروش داشته باشید حتی اگه در فروشگاهتون حضور نداشته باشید. سایت amazon و eBay از شناخته شده ترین  وب سایت ها در جهان هستن.

از زمانی که طراحی وب سایت به عنوان یک تکنولوژی شناخته شد ؛ بیشترین انواع وب سایتی که ایجاد شده فروشگاه های اینترنتیه.

یکی از مهمترین نکاتی که در تجارت الکترونیک باید حواسمون بهش باشه اینه که تعریف درستی از محصول یا خدماتی که میخوایم آنلاین به فروش برسونیم در اختیار افراد قرار بدیم.

 

 

 

وب سایت فروشگاه اینترنتی برای چه کسانی مناسب است؟

 

این نوع سایت ها برای هر فردی با کسب و کار کوچک تا تجارت های بزرگ مناسبه ، حتی تونیم ببینیم که بعضی افراد فقط از طریق وب سایت های اینترنتی کارشون رو شروع کردن و بعدا اقدام به ساخت فروشگاه های مربوطه کردن.

ظاهر این سایت ها بی شباهت به ویترین یک فروشگاه لوکس نیست ، به این صورت که در صفحه اصلی باید توضیحی کامل و جامع از محصولات و خدمات و گلچینی از بهترین اجناس در اختیار کاربر قرار بگیره. نحوه مدیریت این سایت ها هم باید راحت باشه که بتونیم انواع تغییرات رو اعمال کنیم مثل قیمت ها و موجودی انواع کالاها و اجناس جدید و …

 

 

 

نکاتی که باید در نظر بگیریم :

 

1- ساده و در عین حال زیبا باشه

وب سایت ها برای کاربران طراحی می شن پس مهمه که از فضای ظاهری سایت خسته نشن و درعین حال بتونن در کمترین زمان بیشترین میزان از محصولات رو ببینن. شکل و شمایل وب سایت شما باید دقیقا مثل یک فروشگاه واقعی باشه ، طراحی سایت به اندازه ای مهم باشه که انگار قفسه ها رو می چینید و همچنین بعد از انتخاب محصولات و قرار گرفتن در سبد خرید از سمت مشتری یک صورت حساب برای پرداخت از طریق درگاه پرداخت اینترنتی در اختیارشون قرار بگیره.

 

2- امکان خرید و فروش راحت

مشتریان شما به صورت آنلاین خرید می کنه تا زمان کمتری رو از دست بده ، حالا اگه شما عملیات داد و ستد راحت و سریع نداشته باشید باعث نا امیدی و حذف مشتری بالقوه تجارتتون می شید. پس برای راحتی کاربران باید این امکان خرید و فروش ساده و سریع در وب سایت شما وجود داشته باشه.

 

3- سازگاری با انواع تبلت و تلفن های همراه (responsive)

الان دیگه نزدیک به 70٪ اینترنت گردی ها با اسمارت فون ها و تبلت ها انجام می شه که دلیلش هم مشخصه ؛ سهولت حمل و استفاده. پس وب سایتی که با این وسایل هوشمند سازگار باشه این مزیت رو برای ما داره که هر شخصی در هر زمان و هر نقطه ای از جهان بتونه به سایت ما دسترسی داشته باشه. این سازگاری به رتبه بندی وب سایت ما در موتورهای جستجو هم کمک می کنه.

 

4- استفاده از نماد اعتماد الکترونیک

با توجه به کلاهبرداری های

که تعدادشون هم کم نیست برای جلب اعتماد کاربران و مشتریان استفاده از این نماد مهم و ضروریه ، نماد اعتماد الکترونیک یک نشان دیجیتالی ست و از طرف وزارت صنعت و معدن به فروشگاه های اینترنتی ای که اصول مشخص شده در این وزارتخونه رو رعایت کرده باشن تعلق می گیره.

 

5- توضیح کامل برای هر محصول

در اینجا فروشنده ای وجود نداره که پاسخگوی سوال های مشتری درباره محصولات گوناگون باشه به همین دلیل حتماً تمام توضیحات مربوط به هر محصول رو به طور کامل در وب سایت بزارید.

 

6- امکان مقایسه و جستجو محصولات

امکاناتی نظیر جستجوی محصول مورد نظر ، مقایسه کالاهای مشابه با هم، نقد و بررسی و نظرهای خریداران در مورد کالاها ، فروش های ویژه روزانه و تخفیف های فصلی می تونه برای بازدیدکننده ها خیلی مهم و جالب توجه باشه.

 

7- مجوز

بیشتر از 90٪ از وب سایت های فروشگاهی موجود که در حال حاضر به فروش نجومی هم رسیدن هنوز مجوز ندارن ، شما هم برای شروع نیاز به مجوز ندارید و همون نماد اعتماد الکترونیک (گواهی نامه SSL) کافیه.

 

8- از تصدیق نامه های مشتریان استفاده کنید

در سایت می تونید قسمتی ایجاد کنید که مشتریان متن های تشکر و تمجید از محصولات یا خدمات شما رو قرار بدن ، نظرات مثبت خریدار ها روی افراد جدید و کاربرهاتون بیشتر از هر تبلیغی تاثیر داره.

 

9- Landing Page یا صفحه فرود

یکی از مهم ترین بخش های وب سایت های فروشگاهی Landing Page ها هستن ، به این معنی که وب سایت شما در ازای دریافت اطلاعات از کاربرانش مثل ایمیل یک سری هدایا در اختیارشون قرار می ده. این هدایا می تونه کوپن تخفیف ، کد های تخفیف ، محصولات موجود در فروشگاه ، فایل های صوتی یا تصویری و … باشه. این صفحه یک نوع تبادل اطلاعاته و اگر هدیه ای در قبال این اطلاعات بهشون تعلق نگیره ممکنه اصلا تمایلی به اینکه اطلاعاتی در اختیار شما قرار بدن نداشته باشن.

شاید فکر کنید این که اطلاعات کاربر ها رو در اختیار داشته باشین به چه دردی می خوره و چرا باید براش هزینه کنید ؛ صفحه فرود به تنهایی کمکی به تجارت شما نمی کنه اما اگه با روش های دیگر بازاریابی اینترنتی ترکیب بشه خیلی مفیده مثلا با گرفتن ایمیل های کاربران و ترکیب شون با ایمیل مارکتینگ (ارسال ایمیل انبوه به کاربران و مشتریان قدیم و از تجارت خودتون لحظه به لحظه آگاهشون کنید ) به بهترین جواب در این نوع بازاریابی می رسید.

 

 

پس از ارسال هر خرید آنلاینی که از فروشگاه های اینترنتی صورت میگیرد فروشگاه وظیفه دارد که بلافاصله و در اسرع وقت خرید مشتری را توسط سیستم پستی کشور ارسال کند از آن جا که خیلی از کاربران وقتشان برایشان مهم است نیاز دارند که از وضعیت بسته خود آگاهی داشته باشند به همین منظور در این مقاله در نظر گرفتیم تا به شما آموزش دهیم که چگونه بتوانید از روند ارسال بسته خود آگاهی داشته باشید.

 

با توجه به افزایش روز افزون تکنولوژی و نفوذ اتوماسیون های خودکار در سیستم های همگانی کشور شرکت پست نیز سرویس مفیدی را راه اندازی کرده است که توسط آن کاربر میتواند در هر لحظه از وضعیت بسته خود آگاهی داشته باشد این سرویس بگونه ای طراحی شده است که شما بتوانید از وضعیت بسته خود در نقطه از کشور آگاهی داشته باشید ؛فروشگاه های آنلاین نیز موضف هستند تا بلافاصله پس از ارسال بسته خریدار کد رهگیری بسته را برای مشتری ارسال کنند تا مشتری بتواند زمان تقریبی رسیدن بسته را تخمین زده و خود را آماده رسیدن ان بکند البته یک نکته ای را نیز باید به یاد داشته باشید پس از ارسال خرید مشتری از طرف فروشگاه مورد نظر زمان رسیدن آن به مقصد تخمینی می باشد و ممکن است به دلایل مختلف کمی زود یا دیر خریدتان به دست شما برسد که این مورد به فروشگاه ارتباطی ندارد و فروشگاه تمام سعی خود را کرده است که خرید مشتری هرچه سریعتر بدست مشتری برسد.

برای رهگیری مرسوله های پستی کافی است ابتدا به وبسایت شرکت پست به آدرس Post.ir مراجعه کنید. 

پس از مراجعه به وبسایت پست کافی است بر روی گزینه رهگیری مرسولات کلیک کنید.

در صفحه باز شده و در سمت راست کد 10 یا 20 رقمی پیگیری را وارد کنید و سپس در کادر چک کد تصویر را وارد کرده و بر روی جستجو کلیک کنید.

و در نهایت در صفحه باز شده میتوانید از آخرین وضعیت ارسال بسته پستی خود اگاهی داشته باشید

  • اسماعیل انصاری
  • ۰
  • ۰


چگونه استخدام کارمند دادگستری شوم چگونه استخدام کارمند دادگستری شوم چگونه استخدام کارمند دادگستری شوم چگونه استخدام کارمند دادگستری شواستخدام قوه قضاییه سال 96 | استخدام کارمند دادگستری وضعیت آگهی: غیر فعال تاریخ انتشار: 1396/07/23 تعداد دیدگاه: 46 دیدگاه مهلت تماس این آگهی به پایان رسیده است. استخدام قوه قضاییه آگهی استخدام دادگستری 96 : کلیه اطلاعیه های استخدام قوه قضاییه 96 در این مطلب ارائه می شود. شما متقاضیان گرامی استخدام کارمند دادگستری 96 میتوانید جدیدترین اخبار استخدامی قوه قضاییه 96 و همچنین اطلاعیه های استخدامی دادگستری 96 را در این صفحه پیگیری نمایید. خبر ۲۳ مهر ۹۶ – ثبت نام آزمون تصدی امر قضا در سال ۹۶ بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون استخدام قوه قضاییه (تصدی منصب قضا) در سال ۱۳۹۶ می‌رساند،که ثبت‌نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org از روز یکشنبه مورخ ۹۶/۰۷/۲۳ آغاز و در روز یکشنبه مورخ ۹۶/۰۷/۳۰ پایان می‌پذیرد. دانلود سوالات آزمون استخدام قوه قضاییه لذا کلیه متقاضیان استخدام قوه قضاییه ، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون استخدام قوه قضاییه و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمایند. برای ثبت نام استخدام قوه قضاییه 96 اینجا کلیک کنید منتشر شد : آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه سال 96 الف- شرایط عمومی استخدام قوه قضاییه : ۱. تابعیت اصلی ایران. ۲. اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام، ایمان و عدالت. ۳. التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اصل ولایت مطلقه فقیه و عدم وابستگی تشکیلاتی به احزاب، سازمان‌ها و گروه‌های غیرقانونی یا هواداری از آن‌ها، مگر در صورت احراز توبه. ۴. طهارت مولد.استخدامی قوه قضاییه- ۲۵ مهر ۹۶ (منبع: پایگاه اطلاع رسانی قوه قضاییه) اطلاعیه‌ قوه قضائیه درباره‌ تاریخ و نحوه ثبت نام از داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون‌استخدام کارکنان اداری قو قضاییه سال ۱۳۹۶ بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون استخدام کارکنان اداری قوه قضاییه در سال ۱۳۹۶ می‌رساند، که ثبت نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور از روز شنبه مورخ ۹۶/۰۷/۲۹ آغاز و در روز شنبه مورخ ۹۶/۰۸/۰۶ پایان می‌پذیرد. لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمایند. جهت دانلود بسته ویژه سوالات آزمون های استخدامی “برگزار شده توسط سنجش” اینجا کلیک نمایید (به همراه سوالات ۹۵) جهت سفارش پستی کتاب ۵۰۰ صفحه ای سوالات استخدامی برگزار شده Sign in AllImagesVideosNews|My saves 946,000 results استخدام قوه قضاییه در سال 96 ( آمادگی برای آزمون ) | «ای ... www.e-estekhdam.com/استخدام-قوه-قضاییه آگهی های استخدام سراسر کشور را هر روز در سایت ای ... سرپرست دادگاه‌های تجدیدنظر استان ... استخدام های جدید آبان 96 - iranestekhdam.ir iranestekhdam.ir/استخدام-های-جدید استخدام های جدید سال 96 استخدام های مهم و در جریان سال 96 استخدام سازمانهای دولتی استخدام ... استخدام دادگستری در سال 96 | ایران استخدام iranestekhdam.ir/استخدام-دادگستری اخبار آزمون استخدامی وزارت دادگستری ایران استخدام گام به گام تا زمان شروع به کار شما ... Images of استخدام دادگاه bing.com/images Image result for استخدام دادگاه Image result for استخدام دادگاه Image result for استخدام دادگاه Image result for استخدام دادگاه Image result for استخدام دادگاه Image result for استخدام دادگاه See more images of استخدام دادگاه استخدام در سال 96 - niroensani.ir www.niroensani.ir/viewrooydadha.php?id=90090 آگهی جدید استخدام در سال 96 به همراه شرایط استخدامی 96 شامل قوانین استخدام و تاریخ جذب و ... آگهی استخدام 500 نفر در قوه قضائیه | استخدام www.estekhtam.com/آگهی-استخدام-500-نفر-در-قوه... سوالات آزمون جذب و استخدام به صورت چهار گزینه ای خواهد بود. ... دادرس علی البدل دادگاه ... آگهی استخدام دادگستری جمهوری اسلامی ایران www.sabainfo.ir/fa/news/18165 اینجانب آزاده اسمعیلی دارای لیسانس مدیریت بازرگانی هستم .شرایط استخدام دادگستری چیست و ... استخدام دادگاه ها در سال 96 https://www.niroensani.ir/استخدام-دادگاه-ها آگهی جدید استخدام دادگاه ها در سال 96 به همراه شرایط استخدامی دادگاه ها 96 شامل قوانین ... استخدام کارمند آشنا به امور اداری دادگاه ها در تهران | «ای ... www.e-estekhdam.com/استخدام-کارمند-آشنا-به... ای استخدام معتبرترین مرجع کاریابی و اخبار و آگهی های استخدامی شرکت‌های دولتی، خصوصی و ... استخدام دادگاه ها در سال 95 استخدام.net/استخدام-دادگاه-ها-در-سال-94 متقاضی آگاهی از شرایط و تاریخ استخدام دادگاه ها در سال 94 هستم فارق التحصیل کارشناس ارشد ... آگهی ثبت نام آزمون متقاضیان کارشناسی رسمی دادگستری https://www.unp.ir/news/university/test/10787 نتایج کارشناسی ارشد 95 نتایج ارشد 95 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام ... 1 2 3 4 5 توسط سنجش اینجا کلیک نمایید جهت دانلود نمونه سوالات استخدامی قوه قضاییه همراه با پاسخنامه اینجا کلیک نمایید الف – شرایط عمومی استخدام ۱- داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران . ۲- نداشتن سابقه محکومیت جزائی مؤثر. ۳- عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر. ۴- داشتن توانائی جسمی و روانی متناسب با شغل مورد درخواست و عدم ابتلا به بیماری‌های مسری به تشخیص پزشک قانونی یا پزشک معتمد دادگستری جمهوری اسلامی ایران ۵- اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی مصرّح درقانون اساسی جمهوری اسلامی ایران. ۶- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ۷- نداشتن منع استخدامی در دستگاههای دولتی به موجب آراء مراجع قضائی و ذیصلاح. ۸- انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت دائم برای آقایان ۹-داوطلبان استخدام نباید در زمان ثبت نام از مستخدمین رسمی،ثابت و پیمانی دستگاههای اجرایی و یا بازخرید خدمت آنها باشند – تذکر: مدارک تحصیلی پایین تر و یا بالاتر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل در آگهی استخدام و همچنین مدارک معادل،برای شرکت در آزمون و استخدام معتبر نمی باشد. ۱۰-داشتن حداقل بیست (۲۰) سال تمام و حداکثر سن سی و پنج (۳۵) سال تمام برای مدارک فوق دیپلم و کارشناسی و حداکثر سی و هشت (۳۸) سال تمام برای مدارک تحصیلی فوق کارشناسی و دکتری. تذکر: ملاک عمل برای محاسبه، سن، تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه داوطلبان زمان برگزاری آزمون(۱۰/۰۹/۱۳۹۶) می باشد. ۱۱-مواد ذیل به شرط ارائه تأئیدیه های معتبر ،به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد. الف)جانبازان، آزادگان، فرزندان و همسر شهدا، فرزندان و همسر جانبازان ۲۵درصد به بالا و فرزندان و همسر آزادگان که حداقل یک سال و بالاتر سابقه اسارت دارند، و رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه از شرط حداکثر سن معاف می باشند. ب)افراد خانواده معظم شهدا (شامل پدر،مادر،خواهر و برادر)تا میزان ۵سال ج)رزمندگان کمتر از شش ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه،به میزان مدت حضور در جبهه ۱۲- اشتغال قبول‌شدگان از بدو استخدام در رشته‌ شغلی پذیرفته شده و در منطقه جغرافیایی انتخابی حداقل به مدت ده سال خواهد بود ( در این مدت امکان انتقال و جابجایی وجود نداشته و تعهد محضری لازم از قبول‌شدگان اخذ خواهد شد.) جهت دانلود بسته ویژه سوالات آزمون های استخدامی “برگزار شده توسط سنجش” اینجا کلیک نمایید (به همراه سوالات ۹۵) جهت سفارش پستی کتاب ۵۰۰ صفحه ای سوالات استخدامی برگزار شده توسط سنجش اینجا کلیک نمایید جهت دانلود نمونه سوالات استخدامی قوه قضاییه همراه با پاسخنامه اینجا کلیک نمایید جهت اطلاع از آخرین اخبار استخدام قوه قضاییه (کارکنان اداری) عضو کانال تلگرام ایران استخدام شوید جهت مشاهده متن کامل شرایط استخدام اینجا کلیک نمایید خبر ۳ مرداد ۹۶: خبر جذب ۳ هزار نیرو در دستگاه قضا (منبع: خبرگزاری مهر) معاون قضایی دادگستری تهران از جذب نیروهای جدید در سال جاری خبرداد و گفت: با برگزاری آزمون جدید استخدامی در سال جاری و جذب حداقل ۳هزار نفر نیرو، یک ششم از سهمیه کل کشور برای استان تهران در نظر گرفته می شود. ناصری معاون قضایی و منابع انسانی دادگستری کل استان تهران: کسب مجوز جذب نیروی انسانی تا ۸۰۰نفر از طریق پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی قوه قضائیه برگزار شده در سال ۹۲ هم از دیگر اقدامات است. منبع: خبرگزاری مهر پاورقی چهارمین استخدامی دستگاه های اجرایی (اطلاعیه مصاحبه) استخدام آموزش و پرورش 96 (جذب 12 هزار نفر) استخدام قوه قضاییه (آمادگی برای آزمون) ۵. داشتن سلامت جسمی و روانی و توانایی برای انجام کار برای استخدام قوه قضاییه به موجب شیوه‌نامه‌ای که به تصویب رئیس قوه‌قضائیه می‌رسد. ۶. داشتن کارت پایان خدمت وظیفه، معافیت تحصیلی یا معافیت از خدمت با لحاظ مقررات ماده واحده قانون گذرانیدن مدت خدمت نظام وظیفه فارغ‌التحصیلان دانشکده علوم قضایی در محاکم قضایی کشور. ۷. نداشتن سابقه محکومیت کیفری مؤثر. ۸. حسن شهرت، اخلاق و امانتداری. ۹. عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روان‌گردان. ۱۰. داشتن حداقل ۲۲ و حداکثر ۴۰ سال تمام در روز ثبت‌نام. دانلود سوالات آزمون استخدام قوه قضاییه ب- شرایط اختصاصی استخدام قوه قضاییه : دارا بودن یکی از مدارک تحصیلی زیر از دانشگاه‌های مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری: ۱. کارشناسی حقوق در یکی از گرایش ها؛ ۲. کارشناسی الهیات با گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی؛ ۳. کارشناسی فقه و حقوق؛ ۴. کارشناسی ارشد پیوسته معارف اسلامی و حقوق در یکی از گرایش ها؛ ۵. کارشناسی ارشد پیوسته الهیات، معارف اسلامی و ارشاد با گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی؛ پ- مدارک مورد نیاز برای استخدام قوه قضاییه : ۱.تکمیل تقاضانامه ۲. پرداخت هزینه ثبت نام به مبلغ۱.۰۰۰.۰۰۰(یک میلیون) ریال بصورت الکترونیکی از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور ۳. فایل عکس اسکن شده: داوطلب می‌بایست یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر اسکن نموده و فایل آن را برای ثبت‌نام اینترنتی آماده نماید. ۱-۳- عکس ۴ * ۳ که در سال جاری گرفته شده باشد (عکس تمام رخ) ۲-۳- عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG باشد. ۳-۳- اندازه عکس اسکن شده باید حداکثر ۴۰۰۳۰۰ پیکسل و حداقل ۳۰۰ * ۲۰۰ باشد. ۴-۳-تصویر داوطلب برای استخدام قوه قضاییه باید واضح ، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد. ۵-۳- حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلو بایت بیشتر باشد. ۶-۳- حاشیه‌های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد. ۷-۳- حتی الامکان عکس، رنگی و دارای زمینه سفید باشد دانلود سوالات آزمون استخدام قوه قضاییه تبصره۱- عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد. تبصره۲- درصورت ارسال عکس غیر معتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می‌گردد. تذکر مهم: با توجه به مشکلات بوجود آمده در آزمون های قبلی، در خصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان (این موضوع برای داوطلبانی که ثبت نام آنان توسط دیگران انجام می شود رخ داده است) تاکید می گردد علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری بجای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد. ت- زمان ثبت نام و برگزاری آزمون استخدام قوه قضاییه : ۱- کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام در آزمون تصدی منصب قضا در صورت داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در بند الف و ب این اطلاعیه نسبت به تهیه مدارک خواسته شده بر اساس بند (پ) اقدام و از تاریخ ۹۶/۰۷/۲۳ لغایت ۹۶/۰۷/۳۰ با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایند و در پایان ثبت نام استخدام قوه قضاییه به هر یک از داوطلبان کد رهگیری ارائه خواهد شد که داوطلبان لازم است تا پایان کلیه مراحل آزمون این کد را نزد خود نگهداری نمایند. ضمناً یادآور می‌شود ثبت‌نام منحصراً به صورت الکترونیکی می‌باشد و داوطلبان لازم است از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مذکور نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایند و ثبت نام به غیر از روش فوق غیر قابل قبول می‌باشد و این دسته از داوطلبان مجاز به شرکت در آزمون نمی‌باشند. ۲- آزمون به صورت دو مرحله ای (تستی و تشریحی) است. تاریخ برگزاری آزمون تستی روز جمعه مورخ ۹۶/۰۹/۲۴ و تاریخ برگزاری آزمون تشریحی روز جمعه مورخ ۹۶/۱۱/۲۷ خواهد بود. ۳- داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون استخدام قوه قضاییه می بایست از روز چهارشنبه مورخ ۹۶/۰۹/۲۲ با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی فوق نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون تستی اقدام نمایند. دانلود سوالات آزمون استخدام قوه قضاییه ۴- ساعت و محل برگزاری آزمون استخدام قوه قضاییه بر روی کارت شرکت در آزمون داوطلبان درج خواهد شد. ث- مواد و ضرایب امتحانی آزمون تستی: ۱. استعداد شغلی (ضریب ۲) ۲. حقوق مدنی (ضریب۳) ۳. حقوق تجارت (ضریب ۲) ۴. آیین دادرسی و اجرای احکام مدنی (ضریب ۲) ۵. آیین دادرسی و اجرای احکام کیفری (ضریب ۳) ۶. حقوق جزای عمومی (ضریب۳)م چگونه استخدام کارمند دادگستری شوم
  • اسماعیل انصاری
  • ۰
  • ۰


چگونه استخدام شهرداری شویم چگونه استخدام شهرداری شویم چگونه استخدام شهرداری شویم چگونه استخدام شهرداری شویم چگونه استخدام شهرداری شویم چگونه ا اطلاعات بیشتر استخدام شهرداری ها ایران استخدام گام به گام تا زمان شروع به کار شما همراهتان خواهد بود دریافت آگهی های استخدامی مهم در گوشی و ایمیل شما به محض انتشار، اینجا کلیک نمایید لینک های مفید و مرتبط شرایط آزمون استخدامی زمان آزمون استخدامی کارت آزمون استخدامی نتایج آزمون استخدامی اخبار تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری ها دستور العمل استخدام پیمانی شهرداری ها نمونه سوالات عمومی و تخصصی شهرداری‌ها کتاب نمونه سوالات استخدامی ایران استخدام مقررات اداری و استخدامی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها جزوه قوانین و مقررات شهرداری تجربیات مصاحبه و گزینش استخدامی شهرداری ها گلچین مهمترین سوالات استخدامی مصاحبه حضوری برای قبولی در آزمون استخدامی چه بخوانیم؟ تجربیات کارجویان از گزینش و مصاحبه آزمون های استخدامی جهت اطلاع از آخرین اخبار آزمون استخدامی شهرداری ها عضو کانال تلگرامی ایران استخدام شوید جهت بحث و تبادل نظر با سایر کارجویان در رابطه با استخدامی شهرداری ها به قسمت نظرات (پایین این صفحه) مراجعه کنید آزمون استخدامی شهرداری ها جهت مشاهده تجربیات استخدامی شهرداری ها سال ۱۳۹۴ اینجا کلیک نمایید جهت مشاهده تجربیات استخدامی شهرداری ها سال ۱۳۹۳ اینجا کلیک نمایید جهت مشاهده تجربیات استخدامی شهرداری ها سال ۱۳۹۲ اینجا کلیک نمایید *مباحث آموزشی مصاحبه (رایگان) لیست رویداد های مهم تقویم شمسی و قمری (مناسب مصاحبه استخدامی) جهت مطالعه جزوه تکنیک های مهم مصاحبه رفتاری اینجا کلیک نمایید (رایگان) آیا میدانید بخش روانشناسی مصاحبه استخدامی شما شامل چه سوالاتی است؟ (رایگان) خبر ۱۶ آبان ۹۶: ثبت نام بیش از ۳۰۰ نیرو در آزمون تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری همدان (منبع: خبرگزاری مهر) جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید خبر ۱۲ آبان ۹۶: ساماندهی نیروی انسانی از مهمترین استراتژی‌ های شهرداری تهران (منبع: خبرگزاری ایسنا) جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید خبر ۱۰ آبان ۹۶: برگزاری آزمون شهرداری ها با رقابت ۴۲ هزار نفر از کارکنان سازمانی (منبع: خبرگزاری مهر) جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید جهت دانلود نمونه سوالات عمومی آزمون استخدامی شهرداری ها اینجا کلیک نمایید جهت دانلود نمونه سوالات تخصصی شهرداری‌ها بر حسب رشته شغلی شما اینجا کلیک نمایید خبر ۲۲ مهر ۹۶: استخدام سه برابری نیروی مستقیم در ساختار شهرداری تهران (منبع: خبرگزاری ایلنا) جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایی خبر ۲۳ مرداد ۹۶: دلایل ممنوعیت جذب نیرو در شهرداری ها چیست؟ (منبع: خبرگزاری فارس) جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید خبر ۱۲ مرداد ۹۶: خبر برگزاری آزمون استخدامی شهرداری‌ ها در مهر ۹۶ (منبع: شبکه اطلاع رسانی راه دانا) جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید خبر ۱۰ مرداد ۹۶: اعلام نتایج اولیه آزمون تبدیل وضعیت استخدامی شهرداری‌های آذربایجان شرقی جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید خبر ۱۶ تیر ۹۶: سرنوشت لایحه استخدامی شهرداری‌ ها چه شد؟ (منبع: خبرگزاری ایسنا) جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید خبر ۳ تیر ۹۶: عدم بررسی لایحه استخدامی شهرداری ها توسط مجلس (منبع: خبرگزاری تابناک) جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید خبر ۱۴ مرداد ۹۶: خبر برگزاری آزمون استخدامی شهرداری‌ ها در مهر ۹۶ معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور از فعالیت ۱۰۰ هزار نفر از پرسنل شهرداری‌ها به صورت قراردادی خبر داد و گفت: برای تعیین و تکلیف این افراد، آزمون استخدامی در اواخر مهرماه توسط سازمان سنجش برگزار می‌شود. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اراک امروز؛ هوشنگ خندان‌دل معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور در جمع منتخبین پنجمین دوره شوراهای اسلامی کلانشهر اراک اعتمادسازی را بزرگترین سرمایه اجتماعی دانست و گفت: منتخبین شوراهای اسلامی باید با خدمت صادقانه قدردان این اعتماد مردمی باشند. خندان‌دل اظهار کرد: منتخبین مردم باید به گونه‌ای فعالیت کنند که مردم را از انتخاب خودشان پشیمان نکنند و به آینده توسعه شهری خود امیدوار باشند. وی ادامه داد: تصمیماتی که شوراها در حوزه مدیریت شهری می‌گیرند بازخورد چندین ساله دارد و شوراها باید با آینده‌نگری تصمیمات مناسبی را برای مدیریت شهری اتخاذ کنند. معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور با تاکید بر اینکه تصمیمات شوراها در آینده تاریخی کشور موثر است، افزود: آینده تاریخی کشور در گرو درست عمل کردن شوراهاست و کوچکترین اشتباه مخاطراتی را برای آینده تاریخی کشور به همراه خواهد داشت. خندان‌دل با بیان اینکه شوراها وظایف متعددی دارند، اظهار کرد: منتخبین با آشنایی نسبت به قوانین به گونه‌ای فعالیت کنند که شاهد عمران و آبادانی شهرها باشیم. وی با تاکید بر چابک‌سازی دولت افزود: بخش عمده‌ای از منابع و درآمدهای دولت صرف هزینه‌های جاری می‌شود که این موضوع اصلا به صرفه و مناسب نیست. معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور بیان کرد: شهرداری‌ها ظرفیت مناسبی برای دولت به شمار می‌روند تا بخشی از خدمت‌رسانی به آنان واگذار شود. خندان‌دل با اشاره به اینکه شهرداری‌های کوچک و متوسط نیازمند توجه بیشتری هستند، افزود: حدود ۱۲۰۰ شهر ایران کوچک و متوسط هستند. وی با تاکید بر اینکه بی‌توجهی به شهرهای کوچک و متوسط پیامدهای فراوانی را به همراه خواهد داشت، اضافه کرد: مهاجرت مردم از شهرهای کوچک و متوسط به حاشیه شهرهای بزرگ یکی از پیامدهای کم توجهی به شهرهای کوچک و متوسط است. معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور بیان کرد: وزارت کشور با موافقت مجلس شورای اسلامی بخشی از درآمدهای شهرداری‌های بزرگ را به شهرداری‌های کوچک اختصاص داده است. تزریق پول جبران کننده نیست خندان‌دل با اشاره به اینکه تامین منابع مالی تنها راه حل مدیریت شهری نیست، ادامه داد: خلاقیت و نوآوری هم موضوع مهمی است که باید مورد توجه شورای اسلامی قرار بگیرد. پیوست اجتماعی؛ راهکاری برای کاهش هزینه‌ها وی نقش مشارکت مردم را در پیشبرد اهداف مدیریت شهری مهم ارزیابی کرد و افزود: تهیه پیوست اجتماعی برای انجام کارها در حوزه شهری در کاهش هزینه‌ها و بالا بردن راندمان تولید موثر خواهد بود و نباید شوراها از جلب مشارکت مردم غافل باشند. معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور انتخاب شهردار را یکی از مهمترین اقدامات شوراها عنوان کرد و افزود: انتخاب شهردار خوب، کمک بزرگی به شوراها خواهد بود. وی با بیان اینکه شهرداری کار تخصصی و فنی است، ادامه داد: شوراها باید از افراد مدیر و متخصص و فنی برای امور شهری استفاده کنند و در این راستا می‌توانند از افرادی که در این زمینه تجربه دارند بهره بگیرند. ۱۰۰ هزار نفر از پرسنل شهرداری‌ها قراردادی هستند خندان‌دل به موضوع تعیین تکلیف کارکنان قراردادی شهرداری‌های کشور هم اشاره‌ای کرد و گفت: در سطح کشور ۱۰۰ هزار نفر از پرسنل شهرداری‌ها قرار دادی هستند که این افراد پست سازمانی ندارند. معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور برای تعیین تکلیف این افراد آزمون استخدامی پیش‌بینی شده است که در اواخر مهرماه توسط سازمان سنجش برگزار خواهد شد. شوراها نماد مردم‌سالاری دینی محمود زمانی‌قمی استاندار مرکزی نیز در این جلسه شوراها را نماد مردم‌سالاری دینی عنوان کرد و افزود: شوراها مسئولیت پیگیری امور شهری را دارند و در این راستا لازم است تمام دستگاه‌های اجرایی استان شوراها را به رسمیت بشناسند و به مسائل و مشکلاتشان رسیدگی کنند. وی با تاکید بر اینکه شوراها به عنوان منتخبین مردم باید مورد احترام قرار بگیرند، اظهار کرد: باید فضای کار برای شوراها در مناطق شهری و روستایی فراهم شود. نبود استراتژی یکی از چالش‌های شوراها علی‌اکبر کریمی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: نبود استراتژی و برنامه بلندمدت یکی از مشکلات شوراها است که این موضوع باعث می‌شود شوراها درگیر مسائل روزمره شوند. کریمی با بیان اینکه شهرها نیازمند برنامه‌های بلند مدت هستند، افزود: با برنامه‌ریزی‌های بلند مدت می‌تواند کارهای بزرگی را در سطح شهرها انجام داد. موانع سرمایه‌گذاری در حوزه مدیریت شهری برداشته شود سیدمهدی مقدسی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه چالش‌های متعددی در شهرها وجود دارد، گفت: با تغییر نگرش به مدیریت شهری می‌توان بسیاری از این مشکلات را مرتفع کرد. وی با تاکید بر اینکه با منابع موجود مالی نمی‌توان شهرها را مدیریت کرد، افزود: جذب سرمایه‌گذاری یکی از راهکاری موثر است که البته باید موانع موجود بر سر راه آن برداشته شود. شوراها پاسخگوی مطالبات مردم باشند حسینی نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه شوراها در قانون اساسی گفت: در قانون اساسی ۷ اصل به شوراهای اسلامی اختصاص یافته است. حسینی اظهار کرد: شوراها با بهره‌گیری مناسب از امکانات پاسخگوی مطالبات مردم باشند. در این جلسه منتخبین شوراهای اسلامی محلات، ساوه، اراک، مهاجران و خمین به نمایندگی از سایر منتخبین مطالبی را بیان کردند. منبع: خبرگزاری راه دانا خبر ۲۹ خرداد ۹۶: تشریح جزئیات استخدامی شهرداری‌ های کشور در اواخر تیر ماه مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور جزئیات آزمون استخدامی شهرداری‌های کشور در اواخر تیر ماه را تشریح کرد. به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسن‌آبادی در نشست خبری با اشاره به اینکه حوزه منابع انسانی شهرداری‌های کشور حدود ۳۰۰ هزار نفر را در بر می‌گیرد گفت: از این تعداد ۷۰ هزار نفر مربوط به شهرداری تهران و ۲۳۰ هزار نفر مربوط به سایر شهرداری‌ها می‌شود. وی با بیان اینکه ۱۲ نوع شکل همکاری با شهرداری‌ها وجود دارد گفت: قراردادهای رسمی، قراردادی، شرکتی، حجمی و … از انواع مدل‌های همکاری با شهرداری‌های کشور است و تعداد زیادی در هزار و ۲۴۳ شهرداری کشور مشغول به فعالیت هستند که خدمات آنها به طور مستقیم به مردم ارائه می‌شود. حسن‌آبادی با اشاره به مشکل قوانین استخدامی شهرداری‌ها گفت: از سال ۱۳۳۴ تاکنون قوانین ناسخ و منسوخ زیادی در حوزه منابع انسانی شهرداری‌ها به تصویب رسیده که باعث خلاهای قانونی در این زمینه شده است. وی ادامه داد: یکی از این مشکلات آن است که برای هر پست سازمانی مصوب در شهرداری‌های کشور ۳ تا ۵ برابر کارمند وجود دارد، همچنین بخش اعظمی از اعتبارات شهرداری‌ها صرف حقوق و مزایای کارکنان شهرداری‌ها می‌شود و گاهی این اعتبارات به پروژه‌های عمرانی نمی‌رسد. مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با بیان اینکه ناکارآمد بودن و به روز نبودن ساختار سازمانی شهرداری‌ها برای تصدی وظایف جدید و اداره مناسب شهر یکی دیگر از مشکلات منابع انسانی شهرداری هاست، گفت: ۷۰ درصد کارکنان شهرداری‌ها دارای مدارک تحصیلی دیپلم و زیر دیپلم هستند همچنین جذب نیرو در شهرداری‌ها به صورت غیررسمی و بر اساس توصیه انجام شده و در یک شرایط رقابتی سالم انجام نمی‌شود و بلاتکلیفی وضعیت استخدامی از دیگر مشکلات این حوزه است. حسن‌آبادی با بیان اینکه برای حل مشکلات عمده دولت نقشه راهی را تنظیم کرد و سند نوسازی و تحول اداری شهرداری‌ها را تدوین کرد، گفت: این سند شامل ۷ برنامه، ۱۶ طرح و ۷۰ پروژه است که در تاریخ ۹۳٫۲٫۱۴ توسط وزیر کشور به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ابلاغ شد و هر اقدامی که تاکنون در خصوص استخدام انجام شده بر اساس این نقشه راه بوده است. وی به تدوین آیین‌نامه اداری استخدامی شهرداری‌ها در ۱۴ فصل و ۱۲۵ ماده اشاره کرد و گفت: برای اجرایی شدن این آیین‌نامه که توسط هیئت وزیران تهیه شده لایحه آیین‌نامه استخدامی شهرداری‌های کشور به مجلس ارائه شده اما با وجود آنکه تیر ماه سال گذشته به کمیسیون اجتماعی رفته و ۹ ماه پیش در کمیسیون اجتماعی مجلس با اکثریت آرا به تصویب رسیده پس از گذشت ۹ ماه هنوز در صحن علنی بررسی نشده است. حسن‌آبادی درخواست کرد مجلس با سرعت بیشتری این لایحه را بررسی کند تا نحوه استخدام در شهرداری‌ها شفاف شود. وی ادامه داد: شهریور ماه هر سال آزمون استخدامی در شهرداری برگزار می‌شود که تلاش می‌کنیم امسال برای پست‌های حقیقی و بلاتصاحب آزمون استخدامی برگزار و جذب نیروی انسانی شود. وی با بیان اینکه دستورالعمل اصلاح ساختار سازمانی شهرداری‌ها ابلاغ شده است، گفت: تاکنون ساختار سازمانی ۱۱۰۰ شهرداری انجام شده که تا نیمه مرداد ماه امسال تمامی کلان شهرها این ساماندهی انجام می‌شود، در اقدام بعدی پس از اصلاح ساختار شهرداری‌ها کارکنان رسمی و پیمانی ساماندهی و پست‌های بلاتصدی مشخص می‌شوند و کارکنان قراردادی که سال‌ها در این حوزه‌ها تجربه دارند با مکانیزم تعریف شده در این پست‌های بلاتصدی منصوب خواهند شد تا امنیت شغلی برای کارکنان قراردادی ایجاد کنیم، همچنین مجوز استخدامی از سازمان اداری استخدامی کشور در اسفند سال ۹۵ اخذ شده مبنی بر تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری‌های کشور که حداقل سه سال سابقه کاری در شهرداری‌ها داشته و مدارک تحصیلی آنها منطبق به نیازهای شغلی شهرداری هاست. حسن‌آبادی با بیان اینکه در همین راستا دستورالعملی در سازمان شهرداری‌ها تهیه و به تأیید سازمان اداری استخدامی کشور رسیده و به استانداری‌ها ابلاغ شده است، گفت: استانداری‌ها تمامی مراحل ثبت نام، صدور کار و برگزاری آزمون را به عهده دارند و تا ۹۶٫۳٫۱۵ امکان ثبت نام در سایت استانداری‌ها وجود داشته و تا ۲۰ تیر ماه زمان بررسی مدارک و تعیین افرادی است که شرایط لازم برای تبدیل وضعیت استخدامی‌ها را دارند. وی تأکید کرد: در اواخر تیر ماه یا اوایل مرداد ماه امسال این آزمون در سراسر کشور برگزار می‌شود و تعدادی از کارکنان شهرداری‌های کشور که شرایط لازم را دارند تبدیل وضعیت خواهند شد. حسن‌آبادی تأکید کرد: این آزمون کتبی است و تنها برای آتش نشانان آزمون عملی در ۹ آیتم برگزار خواهد شد. وی در ادامه در پاسخ به پرسشی در خصوص وضعیت استخدامی در شهرداری تهران گفت: به نظر می‌آید وضعیت استخدامی نیروی انسانی در شهرداری تهران مشکلات خاص خود را دارد و به نظر می‌آید یکی از چالش‌های آینده شهر تهران ساماندهی نیروهای انسانی است. مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با بیان اینکه در این آزمون سراسری تا ۵۰ هزار نیرو در شهرداری‌ها امکان تبدیل وضعیت دارند گفت: وزارت کشور در خصوص تبدیل وضعیت استخدامی‌ها در تهران مسئولیتی ندارد و شهرداری تهران مستقیماً از سازمان اداری استخدامی کشور مجوزهای لازم را اخذ کرده است. به گفته این مقام مسئول در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تمام منابع امتحانی در سایت شهرداری‌ها و دهیاری‌ها وجود دارد و این یک آزمون مهارتی است. حسن‌آبادی، همچنین آخرین مهلت ثبت نام در آزمون تبدیل وضعیت استخدامی شهرداری‌ها را اعلام کرد و گفت: پیرو درخواست‌های برخی از شهرداری‌ها و استانداری‌ها مبنی بر اجازه مجدد برای ثبت نام و ویرایش اطلاعات در سایت ثبت نام آزمون تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی شهرداری‌ها؛ استانداری‌ها مجازند تا سایت ثبت نام آزمون مذکور را از ساعت ۸ صبح چهارشنبه ۳۱ خرداد تا ساعت ۸ صبح پنجشنبه اول تیرماه به مدت ۲۴ ساعت برای ثبت نام و ویرایش اطلاعات افراد واجد شرایط در دسترس متقاضیان قرار دهند. وی اضافه کرد: با توجه به اینکه پس از مدت مذکور به هیچ عنوان امکان ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات وجود نخواهد داشت، استانداری‌ها می‌بایست به نحو شایسته نسبت به اطلاع‌رسانی به تمامی www.e-estekhdam.com/استخدام-شهرداری-ها ای استخدام معتبرترین مرجع کاریابی و اخبار و آگهی های استخدامی شرکت‌های دولتی، خصوصی و ... استخدام شهرداری ها در سال 96 | ایران استخدام iranestekhdam.ir/استخدام-شهرداری-ها استخدام شهرداری ها ایران استخدام گام به گام تا زمان شروع به کار شما همراهتان خواهد بود ... tehran.ir - شهرداری تهران https://www.tehran.ir tehran.ir - شهرداری تهران Images of استخدام شهرداری bing.com/images Image result for استخدام شهرداری Image result for استخدام شهرداری Image result for استخدام شهرداری Image result for استخدام شهرداری Image result for استخدام شهرداری See more images of استخدام شهرداری جستجو : استخدام شهرداری https://www.unp.ir/search/استخدام شهرداری نتایج آزمون استخدام پیمانی در مشاغل شهرداریهای استان گلستان(فاضل آباد– گمیش تپه– سیمین ... شرایط استخدام شهرداری ها سال 96 | ایران استخدام iranestekhdam.ir/شرایط-استخدام-شهرداری-ها شرایط استخدام شهرداری,استخدام شهرداری ها,شرایط استخدام,avhdx hsjonhl,شرایط آزمون استخدام ... استخدام شهرداری تهران در سال 96 | «ای استخدام» www.e-estekhdam.com/استخدام-شهرداری-تهران ای استخدام معتبرترین مرجع کاریابی و اخبار و آگهی های استخدامی شرکت‌های دولتی، خصوصی و ... سایت استخدام شهرداری,شرایط استخدام شهرداری ها در سال 96 - 1396 estekhdam.pardad.ir/G_18.aspx استخدام شهرداری در سال 96 - 1396,estekhdam shahrdari,شرایط استخدامی شهردای,سایت استخدام شهرداری تهران ... سامانه ثبت نام تامین نیروی انسانی شهرداری های استان اصفهان esfazmoon.ir سامانه ثبت‌نام آزمون تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی شهرداری‌های استان اصفهان استخدام شهرداری 95 - dehvand.ir dehvand.ir/jobs/استخدام-شهرداری استخدام شهرداری شیراز با توجه به مراجعات و تماسهای مکرر جهت ثبت نام در آزمون استخدامی ... سایت شهرداری | استخدام تضمینی شهرداری ها در سال 96 estekhdam.pardad.ir/T_115.aspx استخدام معلولان در پروژه های شهرداری به گزارش سایت استخدام پرداد و به نقل از خبرگزاری مهر ... Related searches for استخدام شهرداری استخدام شهرداری تبریز فرم استخدام شهرداری کرج سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور استخدام شهرداری اهواز استخدام شهرداری اصفهان استخدام در شهرداری تهران استخدام شهرداری فارس استخدام شهرداری قم Some results have been removed 1 2 3 4 5 Related searches استخدام شهرداری تبریز فرم استخدام شهرداری کرج سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور استخدام شهرداری اهواز استخدام شهرداری اصفهان استخدام در شهرداری تهران استخدام شهرداری فارس استخدام شهرداری قم © 2017 Microsoft Privacy and Cookies Legal Advertise Help Feedback کارکنان مشمول در شهرداری‌ها اقدام کنند. خبر ۲۰ شهریور ۹۵ : لایحه استخدامی شهرداری‌ها در انتظار تصویب مجلس (منبع : خبرگزاری تسنیم) قائم مقام سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها گفت: نگرانی درباره دولتی شدن شهرداری‌ها بی‌مورد است چرا که این موضوعات مطرح شده تنها در حوزه اصلاح برخی قوانین است؛ نه دولتی شدن شهرداری‌ها. به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، خلیل راحتی صبح امروز در همایش شهرداران استان قزوین اظهار داشت: اخبار منتشر شده در مورد دولتی شدن شهرداری‌ها به هیچ عنوان با این معنا و مفهوم نبوده و تنها برخی از قوانین باید در این زمینه اصلاح شوند. وی افزود: اصلاح این قوانین نه تنها به زیان شهرداری‌ها نبوده بلکه منافع بسیاری برای آنها در پ خبر ۲۹ خرداد ۹۶: تبدیل وضعیت ۵۰ هزار نیروی انسانی قراردادی شهرداری‌های کشور (منبع: خبرگزاری ایسنا) جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید خبر ۲۹ خرداد ۹۶: تشریح جزئیات استخدامی شهرداری‌ های کشور در اواخر تیر ماه (منبع: خبرگزاری مهر) جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید خبر ۲۶ خرداد ۹۶: صدور مجور استخدام ۵۵ هزار نفر برای شهرداری‌های کل کشور (منبع: باشگاه خبرنگاران جوان) جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید خبر ۲۳ خرداد ۹۶: تبدیل وضعیت کارکنان قرارداری مطابق با آئین نامه استخدامی شهرداری (منبع: خبرگزاری ایرنا) جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید خبر ۲ خرداد ۹۶: پیش ثبت نام آزمون تبدیل وضعیت نیروهای شاغل درشهرداری‌های گیلان به پیمانی جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید خبر ۳۰ فروردین ۹۶: ابلاغ حداقل و حداکثر حقوق کارکنان شهرداری‌ها در سال ۹۶ (منبع:خبرگزاری ایسنا) جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید لیست و آدرس صفحات شهرداری های کشور لیست و آدرس صفحات شهرداری های کشور استخدام شهرداری های استان آذربایجان شرقی مشاهده استخدام شهرداری های استان آذربایجان غربی مشاهده استخدام شهرداری های استان اردبیل مشاهده استخدام شهرداری های استان البرز مشاهده استخدام شهرداری های استان اصفهان مشاهده استخدام شهرداری های استان ایلام مشاهده استخدام شهرداری های استان بوشهر مشاهده استخدام شهرداری های استان تهران مشاهده استخدام شهرداری های استان سمنان مشاهده استخدام شهرداری های استان سیستان و بلوچستان مشاهده شهرداری های استان چهار محال و بختیاری مشاهده استخدام شهرداری های استان خراسان جنوبی مشاهده شهرداری های استان خراسان رضوی مشاهده استخدام شهرداری های استان خراسان شمالی مشاهده استخدام شهرداری های استان خوزستان مشاهده استخدام شهرداری های استان زنجان مشاهده استخدام شهرداری های استان فارس مشاهده استخدام شهرداری های استان قزوین مشاهده استخدام شهرداری های استان قم مشاهده استخدام شهرداری های استان کردستان مشاهده استخدام شهرداری های استان کرمان مشاهده استخدام شهرداری های استان کرمانشاه مشاهده استخدام شهرداری های استان کهگیلویه و بویراحمد مشاهده استخدام شهرداری های استان گیلان مشاهده استخدام شهرداری های استان گلستان مشاهده استخدام شهرداری های استان لرستان مشاهده استخدام شهرداری های استان مازندران مشاهده استخدام شهرداری های استان مرکزی مشاهده استخدام شهرداری های استان هرمزگان مشاهده استخدام شهرداری های استان همدان مشاهده استخدام شهرداری های استان یزد مشاهده آرشیو اخبار استخدام شهرداری جهت مشاهده آرشیو اخبار و اطلاعیه های استخدامی شهرداری اینجا کلیک نمایید آگهی استخدام شهرداری- سال ۹۲: جهت مشاهده آگهی استخدام شهرداری (سال ۹۲) اینجا کلیک نمایید نمونه سوالات عمومی آزمون استخدامی شهرداری ها نمونه سوالات تخصصی شهرداری‌ها بر حسب رشته شغلی شما شما کارجویان عزیز می‌توانید با به اشتراک گذاشتن نظرهای خود ، با ما همراه باشید با آرزوی موفقیت برای یکایک شما – سایت ایران استخدام اعلام نتایج آزمون استخدامی شهرداری ها پاورقی چهارمین استخدامی دستگاه های اجرایی (اطلاعیه مصاحبه) استخدام آموزش و پرورش 96 (جذب 12 هزار نفر) استخدام قوه قضاییه (آمادگی برای آزمون) استخدام وزارت بهداشت (درخواست استخدام جدید) استخدام های جدید آبان 96 نظرات جدیدترین پاسخ ها جستجو در نظرات سوالات متداول  اگر دیدگاهی در باره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خودتون رو در سایت درج کنید. [sample smile] فرستادن پاسخ به ایمیل ارسال ایمیل تایید 1 … 268 269 270 برای اطلاع فوری از جدیدترین و آخرین اخبار استخدامی میتوانید در کانال تلگرام سایت ایران استخدام عضو شوید: جهت عضویت اینجا کلیک نمایید نویسنده : m تاریخ ارسال : امروز ساعت ارسال : ۰۰:۱۰ کد دیدگاه : 1455014 با سلام بنده دارای مدرک کارشناسی معماری میباشم و سوالی در رابطه با چگونگی استخدام در شهرداری تهران دارم، آیا برای استخدام می بایست ابتدا در آزمون استخدامی شهرداری شرکت نمود؟ تاریخ ثبت نام چه زمامی و اجرای آزمون به چه صورت است؟ با سپاس پاسخ دهید 0 پسندیده نویسنده : خوزستان تاریخ ارسال : سه شنبه ۱۶ آبان ۹۶ ساعت ارسال : ۱۶:۳۲ کد دیدگاه : 1451256 سلام دوست خوزستانی به اسم “م” دو تا سوال اول اینکه برای پیگیری اینکه از وزارت کشور اومدن صورت جلسه ها رو امضا کنن به کدوم قسمت و به چه شماره ای تماس میگیرین تو استانداری؟؟؟؟ دوم اینکه از وقت که صورت جلسه ها رو از شهرداری شهرستان بفرستن واسه استانداری چقد کار داره تا به این امضای آخر برسه؟؟؟ ممنون میشم جواب بدین با تشکر پاسخ دهید 0 پسندیده نویسنده : دوست تاریخ ارسال : چهارشنبه ۱۷ آبان ۹۶ ساعت ارسال : ۰۱:۱۹ کد دیدگاه : 1451853 سلام فردا میخوام حضوری برم سوال کنم ،بعد به شما هم اطلاع میدم ، تماس گرفتن فایده ای نداره . پاسخ دهید 0 پسندیده نویسنده : خوزستان تاریخ ارسال : چهارشنبه ۱۷ آبان ۹۶ ساعت ارسال : ۱۴:۳۰ کد دیدگاه : 1452401 ممنون از پیگیریتون پاسخ دهید 0 پسندیده نویسنده : م تاریخ ارسال : چهارشنبه ۱۷ آبان ۹۶ ساعت ارسال : ۲۲:۳۶ کد دیدگاه : 1452920 سلام دوست عزیز پرسیدم گفتن نماینده وزارت همین هفته آینده قراره بیاد استانداری همه رو امضا کنه ستخدام شهرداری شویم
  • اسماعیل انصاری
  • ۰
  • ۰


چطور استخدام بیمارستان شوم چطور استخدام بیمارستان شوم چطور استخدام بیمارستان شوم چطور استخدام بیمارستان شوم چطور استخدام بیمارستان شوم چطور استخدام بیمارستان شوم چطور اسچگونه می‌توان پرستار شد؟ 149877_984.jpg شناسهٔ خبر: 3052157 - دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲ مجله مهر > گزارش ویژه مشاغل زیادی هستند که ما آن‌ها را به درستی نمی‌شناسیم. آدم‌های زیادی هم هستند که هنوز جویای شغل مناسب هستند. مجله مهر شما را با برخی از این مشاغل آشنا می‌کند. مجله مهر: «صبر»؛ این شغل را می‌توان در این واژه خلاصه کرد. حرفه‌ای که همه با آن آشنایی داریم و حتی شاید در مواقعی از زندگی آن را تجربه کرده باشیم. «پرستارها» فرشته‌های سفیدپوشی هستند که در سخت‌ترین لحظات زندگی کنار ما هستند و چه بیمار باشیم چه همراه بیمار، از درد ما کم می‌کنند. حول و حوش میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، سراغ این حرفه می‌رویم. الهام جوان ۳۰ ساله‌ای است که در دانشگاه پرستاری خوانده و هفت سالی می‌شود وارد شغل پرستاری شده و الان در یک بیمارستان دولتی کار می‌کند. الهام مثل بقیه پرستارها از سختی‌های این شغل می‌گوید؛ اما او هم اعتقاد دارد عشق و صبر حرف اول را در این کار می‌زند: برای پرستار شدن باید چکار کنیم؟ برای پرستار شدن لازم است که ابتدا افراد در دانشگاه در این رشته تحصیل کنند. کارشناسی پرستاری تقریبا چهار سال زمان می‌برد. بعد از فارغ‌التحصیل شدن می‌بایست دو سال طرح بگذرانند تا بتوانند مدرک خود را بگیرند. بعد از اتمام این دوره، بیمارستان با این پرستاران قرارداد می‌بندد. البته شرایط استخدام کمی تغییر کرده و شرکت‌هایی، کار استخدام این پرستاران را بر عهده می‌گیرند؛ یعنی شرکت‌های واسطی وجود دارند که آن‌ها با پرستاران قرارداد می‌بندند و از آنجا افراد را به بیمارستان‌ها معرفی می‌کنند. البته معمولا پرستارها از این شرکت‌های واسط راضی نیستند. برای رسمی شدن هم دانشگاه‌ها آزمون برگزار می‌کنند و پرستاران در آن شرکت می‌کنند و اگر پرستارها در آزمون قبول شدند، مراحل گزینش را طی می‌کنند و بعد از آن می‌تواند در بیمارستان به صورت پ در مصاحبه استخدامی چه می پرسند؟ سوالات رایج در آزمون های استخدامی داوطلبان گرامی ضمن آرزوی موفقیت و قبولی در آزمون استخدامی به اطلاع میرساند؛ آزمون استخدامی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور شهریار در صبح و عصر (روز جمعه ۲۹آبان ۹۴)در حوزه های امتحانی(آدرس تعیین شده برروی کارت آزمون) برگزار می شود. *فرآیند برگزاری آزمون در نوبت صبح ازساعت ۸.۳۰ و در نوبت عصر از ساعت ۱۵.۳۰ آغاز می‌شود. * فرایند توزیع کارت از بیست و چهارم آبان ۹۴آغاز می‌شود، داوطلبان از ساعت ۱۱ تاریخ ۲۴ آبان۹۴ با مراجعه به سایت ثبت نام به نشانی:www.sanjeshnh.comمی توانند نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نمایند. لذا کلیه‌ داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به پایگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) و یا اطلاعات ثبت‌نامی(کد ملی و کد رهگیری و …) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن الزامی است. مهلت ثبت نام درآزمون حداکثر تا ساعت ۲۴ روز جمعه مورخ ۸ آبان ماه ۱۳۹۴ میباشد* بیمارستان فوق تخصصی نور شهریار برای تأمین نیروی انسانی متعهد و کارآمد مورد نیاز خود براساس مجوز هیئت مدیره بیمارستان، تعداد ۳۳۴نفر از افراد واجد شرایط را از طریق آزمون و مصاحبه عمومی و تخصصی به ‌صورت آزمایشی برای خدمت در محل بیمارستان (واقع در شهریار) با رعایت شرایط عمومی و اختصاصی زیر، به‌کار خواهد گرفت. ثبت‌نام در آزمون استخدامی، منحصراً به‌ صورت اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی www.sanjeshnh.com از روز یکشنبه مورخ ۹۴/۷/۱۲ آغاز و در روز جمعه مورخ ۹۴/۷/۲۴ پایان می‌پذیرد. شرایط عمومی استخدام: – داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران – اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی – التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران – دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت (ویژه آقایان) که تاریخ صدور آن، قبل از تاریخ پایان مهلت ثبت‌نام آزمون باشد – عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و روان‌گردان‌ها – نداشتن سابقه محکومیت جزایی مؤثر که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد (با تأیید مراجع ذیصلاح) حداقل سن داوطلبان ۲۰ سال و حداکثر سن داوطلبان دارای مدرک تحصیلی دیپلم ۲۵ سال، فوق‌دیپلم ۳۰ سال، لیسانس ۳۲ سال موارد ذیل به شرط ارائه تأییدیه معتبر، به حداکثر سن اضافه خواهد شد: الف: دیپلم و فوق دیپلم تا سه سال سابقه کار مرتبط به حداکثر سن داوطلب اضافه میگردد. ب: در گروه درمانی ( پرستاری، اطاق عمل و بیهوشی، مامایی، رادیولوژی) سابقه کار مفید و مرتبط به حداکثر سن استخدام تا ۴۰ سال اضافه خواهد شد . ج: دارندگان کارت پایان خدمت به میزان مدت خدمت نظام وظیفه – داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که به‌کارگیری می‌شوند برابر ضوابط بیمارستان که در مرحله مصاحبه و معاینات پزشکی مورد سنجش قرار می‌گیرد – حداقل معدل برای داوطلبان دارای مدارک تحصیلی دیپلم ۱۲ لیسانس ۱۴ مراحل ثبت‌نام: ۱-تکمیل دقیق فرم تقاضانامه ثبت‌نام اینترنتی در مهلت مقرر ۲-فایل عکس اسکن شده – داوطلب باید یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر اسکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق برنامه ثبت‌نام اینترنتی آماده نماید: – عکس ۴×۳ تمام رخ که در سال جاری گرفته شده باشد و حتی‌الامکان، عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد. – عکس اسکن شده می‌بایست فقط باید با فرمت JPG بوده و اندازه عکس اسکن شده باید حداقل ۳۰۰×۲۰۰ پیکسل و حداکثر ۴۰۰×۳۰۰ و حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلوبایت بیشتر باشد. – تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه بوده و هرگونه لکه حاشیه‌های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد. تبصره ۱: عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد. تبصره۲: درصورت ارسال عکس غیرمعتبر، ثبت‌نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می‌گردد. پرداخت وجه ثبت نام: – ثبت‌نام به‌صورت اینترنتی از از روز یکشنبه مورخ ۹۴/۷/۱۲ لغایت روز جمعه مورخ ۹۴/۷/۲۴ انجام خواهد پذیرفت – متقاضیان واجد شرایط می‌بایست نسبت به پرداخت وجه ثبت‌نام به مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ (پانصد هزار) ریال به‌صورت الکترونیکی و یا از طریق کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب اقدام نمایند. – لازم به توضیح است مدت ثبت‌نام به‌هیچ‌وجه تمدید نمی‌گردد و متقاضیان باید در مهلت تعیین شده نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند. – متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت‌نام، کد رهگیری خود را یادداشت و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند. – به ثبت‌نام‌های ناقص، ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به‌هیچ‌وجه مسترد نمی‌گردد. شرایط اختصاصی: دارا بودن مدرک و رشته‌های تحصیلی مجاز به‌شرح جدول احراز رشته شغلی و مدرک تحصیلی و سایر توانایی‌های موردنیاز (جدول شماره ۱) – تاریخ صدور گواهی فراغت از تحصیل داوطلبان باید قبل ۹۴/۰۷/۳۱ باشد. – جهت داوطلبان گروه پرستاری امکان جذب تمام وقت و پاره وقت وجود دارد. **‌ (داوطلبان مقیم در شهرستانهای غرب استان تهران در اولویت میباشند در مصاحبه استخدامی چه می پرسند؟ سوالات رایج در آزمون های استخدامی زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون: زمان برگزاری آزمون در روز دوشنبه ۹۴/۰۷/۲۷ از طریق سایت www.sanjeshnh.comاعلام خواهد شد. مواد آزمون: آزمون شامل دو بخش اختصاصی و عمومی است که مواد آزمون عمومی برای کلیه رشته‌های شغلی مشترک می‌باشد و در جدول شماره ۲ و مواد آزمون اختصاصی به‌تفکیک رشته شغلی در جدول شماره ۳ ارائه شده است. تذکرات مهم: مدرک تحصیلی که داوطلب براساس جدول شماره ۱ شرایط رشته شغلی و مدرک تحصیلی، نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام اقدام نموده است، آخرین مدرک وی تلقی و مدارک اخذ شده بالاتر در حین فرآیند به‌کارگیری ترتیب اثر داده نخواهد شد -کسب حد نصاب لازم در آزمون به‌منزله پذیرش و به‌کارگیری محسوب نمی‌شود و پذیرش نهایی داوطلبان براساس نمرات آزمون و مصاحبه صورت می‌پذیرد. – درصورتی‌که مدارک داوطلبان مغایر با شرایط مندرج در این آگهی و اطلاعات درج شده در فرم ثبت‌نام باشد، هیچ‌گونه حقی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از فرایند به‌کارگیری (آزمون کتبی، مصاحبه و پذیرش نهایی) و حتی در خلال دوره آزمایشی‌، متوجه عدم رعایت اصل صداقت درثبت اطلاعات و تکمیل فرم ثبت‌نام از سوی متقاضی شود، موضوع به‌کارگیری کان لم یکن تلقی می‌شود و داوطلب حق هیچ‌گونه اعتراضی ندارد. در مصاحبه استخدامی چه می پرسند؟ سوالات رایج در آزمون های استخدامی دریافت فایل دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون استخدامی بیمارستان لینک ثبت نام گزیده آگهی‌های استخدام مشابه: استخدام بانک مسکن سال ۹۶ (اطلاعیه جدید) استخدام سازمان حسابرسی سال ۹۶ (اطلاعیه جدید) استخدام پزشکی قانونی کشور در سال ۹۶ (اطلاعیه جدید) استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک ۹۶ (اطلاعیه جدید) استخدام شرکت سفیر ریل آسیا (اطلاعیه جدید) استخدام سازمان بنادر و دریانوردی سال ۹۶ (اطلاعیه جدید) استخدام سازمان اداری و استخدامی سال ۹۶ (اطلاعیه جدید) آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی (اطلاعیه جدید) استخدام دانشگاه علوم پزشکی لرستان (اطلاعیه جدید) استخدام دانشگاه علوم پزشکی اهواز (اطلاعیه جدید) برچسب ها: آگهی استخدام بیمارستان فوق تخصصی نور شهریاراستخدام بیمارستان فوق تخصصی نور شهریار دیدگاه ها (۱۱۰) دیدگاه های قدیمی تر مینا مرادی می‌گه: ۱۳۹۶-۰۳-۰۲ در ۱۵:۳۸ باسلام من دارای مدرک روانشناسی عمومی هستم خیلی دوس دارم دربیمارستان مشغول کارشوم، خیلی تلاش میکنم و میگردم ولی بی فایدس.واقعا به کار احتیاج دارم.توروخدا هرکی میخونه کمکم کنه. پاسخ دادن فاطمه می‌گه: ۱۳۹۵-۰۹-۱۴ در ۱۹:۱۶ سلام من مدرک کمک پرستاری , فوریت های پزشکی , داروشناسی , آفیس , حسابداری دارم میشه راهنمایی کنید برای استخدام چه کنم؟؟؟ پاسخ دادن علیاری می‌گه: ۱۳۹۵-۰۹-۰۷ در ۰۷:۵۳ سلام من لیسانس زیست هستم با مدرک بهیاری خواستکار کار در بیمارستان نور هستم پاسخ دادن مهناز می‌گه: ۱۳۹۵-۰۸-۱۱ در ۱۳:۰۷ سلام من از ازمون خبری نداشتم یعنی دیر متوجه شدم خیلی دوست دارم در بیمارستان مشغول کار شم. فوق دیپلم کامپیوتر دارم. پاسخ دادن شاهسون می‌گه: ۱۳۹۵-۰۸-۰۵ در ۲۰:۵۶ سلام.وقت بخیر،مدرک فوریت های پزشکی از انجمن پرستاران دارم ٧سال هم سابقه کار در درمانگاه دارم.میشه منم فرم پر کنم؟؟؟؟ پاسخ دادن محسن می‌گه: ۱۳۹۵-۰۷-۲۹ در ۰۲:۱۶ سلام ۲۸ ساله لیسانس مهندس تکنولوژی نرم افزار شبکه برنامه نویس.مدیریت سایت.دوربین مداربسته.تعمیر سخت افزار.ساکن شهرک وایین. پاسخ دادن مروارید می‌گه: ۱۳۹۵-۰۷-۱۳ در ۱۶:۵۶ با درود من ٢٣سالمه و لیسانس روانشناسی دارم.شدیدا جویای کارم.اگر دوباره استخدامی داشتین لطفا خبر کنید پاسخ دادن حسین دهغولی می‌گه: ۱۳۹۵-۰۷-۰۳ در ۱۴:۵۰ سلام اینجانب تعمیر نگهدار متور خانه با ثابقه کاری ۶سال در حوضه تاسیسات بیمارستان فیروزگر و اورگان غیر …مشمول ب فعالیت میباشم ب دلیل دور بودن محل کار و نزدیکی بیمارستان نور میخواهم استخدام قراردادی در این اورگان میباشم لطفا من را راهنمایی بفرمایید با تشکر پاسخ دادن Zeinab می‌گه: ۱۳۹۵-۰۶-۰۸ در ۰۰:۵۴ سلام من برای ازمون استخدامی شرکت کردم و قبول شدم برای روز مصاحبه هم شرکت کردم ولی ۴ نفر بیشتر برای تلفنچی نمیخواستن که من جزوشون نبودم تکلیف من که ازمون قبول شدم چی میشه خواهشا رسیدگی کنید پاسخ دادن ساناز می‌گه: ۱۳۹۵-۰۶-۰۲ در ۱۰:۵۹ سلام, بنده لیسانی مهمندسی شیمی هستم, ساکن اندیشه, مشتاق به استخدامم در بیمارستان نور پاسخ دادن سیروان می‌گه: ۱۳۹۵-۰۶-۰۸ در ۰۳:۳۲ سلام دوستان بیمارستان استخدام جدید نداره تنها رشته های پرستاری نیرو می گیره و باید حضوری برید بیمارستان تا کارتون رو انجام بدن .سیروان پاسخ دادن آسیه می‌گه: ۱۳۹۵-۰۵-۳۰ در ۰۱:۰۲ با سلام اینجانب ساکن اندیشه دارای مدرک لیسانس مترجمی زبان انگلیسی با دو سال سابقه کار و مسلط به کامپیوتر بسیار علاقمند به همکاری با بخش اداری بیمارستان میباشم.متاسفانه دیر متوجه آزمون شدم.تقاضای اینجانب برگزاری مجدد آزمون در صورت امکان میباشد.با تشکر پاسخ دادن مرضیه الله کرم زاده می‌گه: ۱۳۹۵-۰۵-۲۳ در ۱۱:۵۲ سلام من کارشناس تربیت بدنی وارشدمدیریت هستم چنانچه زمینه خدمت مهیاباشدمایل به همکاری میباشم. سپاس پاسخ دادن مه لقاء می‌گه: ۱۳۹۵-۰۵-۱۵ در ۲۱:۲۱ با سلام من لیسانس میکرو بیولوژی دارم . در تهران نیز سابقه کار دارم . خوشحال میشم در بیمارستان نور مشغول بشم . پاسخ دادن مریم خیراور می‌گه: ۱۳۹۵-۰۵-۰۶ در ۱۳:۳۹ سلام کارشناس پرستاری هستم با سابقه کار میشه منم فرم همکاری با بیمارستان پر کنم ممنون میشم پاسخ دادن مهشید می‌گه: ۱۳۹۵-۰۴-۳۱ در ۲۱:۲۲ سلام وقت بخیر من لیسانس مدیریت صنعتی هستم خیلی مشتاق بودم تو این بیمارستان استخدام شم و شدیدن احتیاج به کار دارم خوشحال میشم اگه باز امکانش هست با شما همکاری کنم با سپاس پاسخ دادن ازاده مولایی می‌گه: ۱۳۹۵-۰۴-۳۰ در ۱۹:۱۶ سلام.من لیسانس معماری دارم وهمینطور کمکهای اولیه رو بلدم سابقه کاری هم دارم.ساکن وایین هستم.دیرمتوجه این ازمون شدم شدیذا جویای کار هستم پاسخ دادن مریم آریا می‌گه: ۱۳۹۵-۰۴-۳۰ در ۱۲:۱۴ بنده ۳۰ سال سن دارم متولد تهران(شمیران)- ۶ سال است که ساکن اندیشه خیابان شهید رجایی هستیم. از آگهی استخدم بیمارستان بی اطلاع بودم ۱۳ سال سابقه کار دارم – (آخرین سمت مدیر داخلی شرکت) – مسئول دفتر مدیرعامل در خصوص برگزاری سمینار و همایش های داخلی و بین المللی و فعالیت در پروژه های قدرتمند تحصیلات: دیپلم گرافیک کامپیوتر و لیسانس ارتباطات(روابط عمومی) مهارت ها: تسلط کامل به کامپیوتر- اینترنت و … – برنامه Office تایپیست حرفه ای ده انگشتی با روابط عمومی بالا و فن بیان قوی لطفا مجدداً آگهی استخدام صورت پذیرد تا بتوانید از نیروهای انسانی متبحرتر با بهره وری بالاتر استفاده نمایید. با سپاس پاسخ دادن اتابک صمدی می‌گه: ۱۳۹۵-۰۴-۲۶ در ۲۰:۰۳ سلام وقت بخیر من ۲۴ سال سن دارم لیسانس کنترل آلودگی محیط زیست دارم.خیلی خوشحال میشم در بیمارستان نور خدمت کنم . ای کاش یه فرصت دیگه برای آزمون میدادید پاسخ دادن فهیمه بختیاری می‌گه: ۱۳۹۵-۰۴-۲۶ در ۱۰:۳۶ سلام.من لیسانس ریاضی دارم ساکن اندیشه.خیلی دوست داشتم تو این بیمارستان کار کنم .حیف دیر متوجه آزمون شدم پاسخ دادن زهره می‌گه: ۱۳۹۵-۰۴-۲۰ در ۰۰:۴۴ سلام بنده لیسانس بهداشت محیط و ساکن اندیشه هستم ای کاش باز شانس دوباره ای بود. پاسخ دادن غزاله می‌گه: ۱۳۹۵-۰۴-۱۴ در ۲۳:۱۴ با سلام دانشجوی ترم هفت پرستاری و ساکن اندیشه ام و متقاضی کار در این مرکز هستم. پاسخ دادن الهام مهدویان می‌گه: ۱۳۹۵-۰۴-۱۲ در ۱۲:۲۲ سلام، بنده کارگاه بزرگ پوشاک در شهرقدس دارم، آماده همکاری با شما جهت تولید و دوخت لباس فرم و پرسنل بیمارستانی هستم با کیفیت بالا ،چطوری میدونم با شما همکاری داشته باشم پاسخ دادن مهناز می‌گه: ۱۳۹۵-۰۳-۱۰ در ۰۹:۲۱ باسلام واحترام : من تازه این آگهی و دیدم لیسانس مهندسی کامپیوتر دارم با فوق دیبلم ریاضی .علاقمند به فعالیت در بیمارستان شما هستم. از چه طریقی جهت فعالیت در بیمارستان ثبتنام کنم؟ ساکن اندیشه هستم .علاقمند برای کار در بیمارستان هستم لطفا یکبار دیگر مهلت ثبت نام بگذارید .باتشکر . پاسخ دادن فرشته نوروزی می‌گه: ۱۳۹۵-۰۳-۱۰ در ۰۷:۰۱ باسلام من ساکن اندیشه هستم.شدیداجویای کارهستم چهل سال سن دارم نزدیک ب پنج سال سابقه کاردارم.میشه مجدادالطف کنیدیه فرصت دیگه براثبت نام بدیدباتشکر پاسخ دادن فرشته نوروزی می‌گه: ۱۳۹۵-۰۳-۱۰ در ۰۶:۵۷ من تازه متوجه این آگهی شدم ساکن اندیشه هستم چهارسال سابقه کاردارم چهل سال سن دارم شدیداجویای کارهستم.احتیاج ب کاردارم لطفااگه امکانش هست یه فرصت براثبت نام جدیدبدین. باتشکر پاسخ دادن مصطفی اخلاقی می‌گه: ۱۳۹۵-۰۲-۱۹ در ۰۰:۱۲ سلام من اخلاقی هستم دارای مدرک کمک پرستاری از دانشکده شهید بهشتی هستم برای کار در بیمارستان شما آماده و مشتاق هستم میخواستم بدونم برای استخدام از کجا شروع کنم پاسخ دادن آیت می‌گه: ۱۳۹۵-۰۲-۱۲ در ۱۷:۴۹ سلام.من کارشناسی تاسیسات حرارتی وبرودتی هستم.متاسفانه اطلاع در مورد آزمون استخدامی بیمارستان نور نشدم.ساکن اندیشه هستم.خواستم بدونم آزمون دیگری برگذار میشه!؟ پاسخ دادن الهام می‌گه: ۱۳۹۵-۰۲-۰۶ در ۱۸:۰۱ سلام و خسته نباشید راستش من شدیدا دنبال کار میگردم و خیلی هم دوسدارم در بیمارستان نور استخدام شوم شوم بنده متاسفانه دیپلمه هستم و کامپوترم مدرک وزارت کار دارم ساکن اندیشه هم هستم ،تو رو خدا اگه مقدوره پذیرای بنده حقیر باشید ، خودم مجبورم خرج زندگیمو گذران باشم و به یه کار خوب نیازمندم،باتشکر از همکاری شما پاسخ دادن الهه می‌گه: ۱۳۹۵-۰۲-۰۵ در ۱۴:۰۶ با سلام و خسته نباشید متاسفانه دیر متوجه ازمون شدم و خیلی علاقمند به همکاری هستم لیسانش روانشناسی بالینی دارم با معدل ۱۷.۳۰ و ۱ سال سابقه منشی گری در مطب دکتر داخلی بودم و هستم خوشحال میشم به منم جواب بدید ممنون پاسخ دادن زینب محمدی می‌گه: ۱۳۹۵-۰۱-۲۴ در ۱۹:۵۲ با سلام من دارای مدرک لیسانس ادبیات هستم و اشنا به کامپیوتر و زبان انگلیسی وساکن فاز ۲ اندیشه متاسفانه دیر متوجه اگهی و ازمون استخدامی شدم اگر امکان همکاری با شما را دارم لطفا راهنمایی کنید با تشکر پاسخ دادن فرشته فتوحی می‌گه: ۱۳۹۵-۰۱-۲۲ در ۰۸:۲۰ با سلام …من دارای مدرک کارشناسی حسابداری هستم با ده سال سابقه کار و ساکن شهریار و خیلی علاقمند هستم با شما همکاری کنم..متاسفانه دیر متوجه شدم در مورد آگهی پاسخ دادن فرنوش نعیمی آذر می‌گه: ۱۳۹۵-۰۲-۰۴ در ۱۵:۲۷ با سلام و احترام دارای لیسانس گرافیک هستم با ۲ سال سابقه کار در دبیرخانه دانشگاه و آشنا با امور اداری و بایگانی ، طراحی و صفحه آرایی ۱۳ کتاب درسی و تخصصی علاقمند برای کار در بیمارستان هستم لطفا یکبار دیگر مهلت ثبت نام بگذارید . با تشکر فراوان پاسخ دادن es .mo می‌گه: ۱۳۹۴-۱۲-۱۳ در ۰۰:۱۹ سلام من تکنسین برق صنعتی با سابقه ۱۵ سال در کارخانه داروسازی را دارم ایا نیاز به تخصص بنده را دارید به غیر از برق تلفن پیج و شبکه کامپیوتر هم تخصصدارم بنده در کاربرق و تعمیرات تخصص بالایی دارم در صورتی که نیاز دارید من یک هفته ازمایشی کار میکنم وهر کسی که خواست میتواند از من امتحان بگیرد من خودم را با ۳نفر رقابت میکنم حقوق پایه ۱۵۰۰۰۰۰تومان به اضافه روزانه ۳ساعت هم اضافه کار می خواهم .در ضمن بنده به عنوان اچار فرانسه هم می توانم کار ایی داشته باشم می توانید امتحان کنید اگر همن شرکتی که هستم موافقت کنند پاسخ دادن مریم می‌گه: ۱۳۹۴-۱۱-۲۱ در ۱۸:۱۲ با سلام من دارای مدرک لیسانس ادبیات هستم و ساکن اندیشه دیر متوجه آگهی و آزمون سدم لطفا راهنمایی بفرمایید شاید برای منش گری بتونم فعالیت کنم پاسخ دادن آرزو زندی می‌گه: ۱۳۹۴-۱۱-۱۹ در ۱۱:۵۱ با عرض سلام و خسته نباشی من آرزو زندی هستم ۲۱ ساله سه سال که مدرک کمک پرستاری گرفتم دوره هامو بیمارستان آتیه گذروندم عاشق این کارم متاسفانه دیر متوجه آزمون شدم لیسانس حسابداری هم دارم از شما حضار محترم تقاضا کار دارم پاسخ دادن آرزو زندی می‌گه: ۱۳۹۴-۱۱-۱۹ در ۱۱:۴۹ با عرض سلام و خسته نباشی من آرزو زندی هستم ۲۱ ساله سه سال که مدرک کمک پرستاری گرفتم دوره هامو بیمارستان آتیه گذروندم عاشق این کارم متاسفانه دیر متوجه آزمون شدم از شما حضار محترم تقاضا کار دارم پاسخ دادن الهام می‌گه: ۱۳۹۴-۱۱-۱۵ در ۱۲:۳۹ سلام وخسته نباشید من قبلا هر کاری کردم فرمی که پر کردم رو ارسال کنم نشده.لیسانس حسابداری وهمچنین دورهء icdl رو گذروندم و عرب زبان هم هستم.خوشحال میشم بتونم با بیمارستان نور همکاری داشته باشم پاسخ دادن الهام می‌گه: ۱۳۹۴-۱۱-۱۵ در ۱۲:۳۸ سلام وخسته نباشید من قبلا هر کاری کردم فرمی که مر کردم رو ارسال کنم نشده.لیسانس حسابداری دورهء icdl رو گذروندم و عرب زبان هم هستم.خوشحال میشم بتونم با شبیمارستان نور همکاری داشته باشم پاسخ دادن عزیزه می‌گه: ۱۳۹۴-۱۱-۰۸ در ۱۲:۲۶ سلام من لیسانس ای تی هستم که از ازمون استخدامی جا مانده امایا امکان استخدام من هست ؟ایا فرصت استخدام دیگری است پاسخ دادن قاسم نعمتی می‌گه: ۱۳۹۴-۱۱-۰۷ در ۲۱:۲۰ با سلام. بنده دیپلم کامپیوتر، دارای مدرک کمک بهیاری، ساکن شهریار می باشم. علاقمند به فعالیت در بیمارستان شما هستم. از چه طریقی جهت فعالیت در بیمارستان ثبتنام کنم؟با تشکر پاسخ دادن سعید می‌گه: ۱۳۹۴-۱۱-۱۱ در ۲۰:۵۰ از اینا بپرس NoorHospitalir@gmail.comو یا شماره تماس ۰۲۱۴۴۲۹۴۳۸۷ پاسخ دادن سعید می‌گه: ۱۳۹۴-۱۱-۱۱ در ۲۰:۵۳ در ضمن بعد عید دوباره آگهی استخدام می دن پاسخ دادن سیما می‌گه: ۱۳۹۴-۱۱-۲۳ در ۰۰:۱۰ کی گفته؟؟؟؟از کجا میدونی؟ پاسخ دادن مریم معصومی می‌گه: ۱۳۹۴-۱۱-۰۴ در ۱۲:۰۳ سلام من لیسانس حسابداری دولتی هستم ساکن اندیشه خیلی خیلی دوست دارم توی بیمارستان شما مشغول به کار بشم پاسخ دادن مینو می‌گه: ۱۳۹۴-۱۱-۰۲ در ۱۹:۵۹ سلام ، من تازه این آگهی رو دیدم ، ماما هستم با ۱۱ سال سابقه ی کار در بیمارستان ، آیا امکانش هست منم فرم پر کنم ؟ پاسخ دادن منیژه می‌گه: ۱۳۹۴-۱۱-۰۲ در ۰۳:۰۴ با سلام منیژه هستم لیسانس حسابداری ۳۱ ساله ساکن شهر قدس از خدمت در بیمارستان شما سپاسگذار و خوشحال میشم پاسخ دادن زهرا پورعلی می‌گه: ۱۳۹۴-۱۱-۰۱ در ۱۴:۴۶ من تازه این آگهی و دیدم لطفآ برای ثبت نام یاریم کنید پاسخ دادن سحر می‌گه: ۱۳۹۴-۱۰-۱۷ در ۱۹:۰۵ سلام بچه ها لطفا در سایت بازرسی کل کشور از روند برگزاری آزمون و انتخاب افراد از پیس تعیین شده شکایت کنید اونا حتما رسیدگی میکنند مثل بچه های آزمون بانک ملت پاسخ دادن شراره می‌گه: ۱۳۹۴-۱۰-۲۱ در ۱۳:۱۲ مگه از پیش تعیین شده بود؟؟؟فعلا که فقط جواب ازمون اومده اونم چند برابر ظرفیت پاسخ دادن جهانی می‌گه: ۱۳۹۴-۱۰-۱۳ در ۱۱:۴۳ با عرض سلام. بنده در شهریار ساکن هستم متاسفانه اگهی شما را خیلی دیر متوجه شدم و به ازمون نرسیدم من دیپلم رشته انسانی هستم میشود بنده هم در بیمارستان شما شاغل شوم؟ ممنون میشوم که زودتر به پیام بنده پاسخ دهید روزتان خوش پاسخ دادن امین می‌گه: ۱۳۹۴-۱۰-۲۴ در ۱۰:۴۷ سلام من ساکن اندیشه هستم لیسانس مخابرات و فوق دیپلم نرم افزار اگهی که زدین دیر متوجه شدم از چه طریقی دوباره اگهی می زنین با سپاس پاسخ دادن زهرا پورعلی می‌گه: ۱۳۹۴-۱۰-۱۲ در ۱۸:۰۲ سلام وقت به خیر من تازه این آگهی و دیدم دیپلم دارم و ۷ سال سابقه کار دارای مدرک پرستاری میشه فرم استخدام و منم پر کنم؟ آیا امکانش هست؟ پاسخ دادن ati می‌گه: ۱۳۹۴-۱۰-۰۳ در ۱۳:۳۸ ۱ماه بیشتره ک از تاریخ آزمون میگذره…نتایج چرااعلام نمیشه؟! پاسخ دادن دیدگاه های قدیمی تر دیدگاه خود را به ما بگویید. پاسخ دهید نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * − دو = 3 › استخدام تهران › استخدام شهرستانها ارسال آگهی استخدام دریافت رایگان اخبار استخدامی » تبلیغات گویا گویا سی ار ام دیدار واقعیت های جدید در دینای کسب و کار last second ارسال ایمیل ثبت رزومه در سایت ۲۱‌راز استخدام و ارتقای شغلی در بازار کار ایران » آگهی های استخدام ویژه » آخرین آگهی‌ها استخدام شرکت تأمین سرمایه امین استخدام و جذب نیرو توسط مرکز مشاوره آرامش فرماندهی انتظامی استان بوشهر استخدام پلیس گیلان در رسته راهنمایی و رانندگی و مرکز مشاوره+جزییات اطلاعیه شماره ۴ استخدامی سال ۹۶ سازمان دامپزشکی کشور اطلاعیه مهم (اصلاحیه) دعوت شدگان چند برابر ظرفیت مصاحبه آزمون استخدامی بیمه مرکزی ج.ا.ایران اطلاعیه زمانبندی مصاحبه استخدامی سال ۹۶ اداره کل دامپزشکی استان البرز ۶۶۶ نفر از کارکنان شهرداری ها برای تصدی پست های سازمانی بلاتصدی شهرداری های استان مرکزی رقابت می کنند وضعیت استخدام‌های وزارت بهداشت در سال ۹۶/نیاز به ۱۷۰هزار نیروی غیرهیات‌علمی استخدام دانشگاه علوم پزشکی البرز استخدام دانشگاه های افسری ارتش (شروع ثبت نام ) استخدام دانشگاه علوم پزشکی لرستان (اطلاعیه جدید) زمان اعلام نتایج مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استخدام بیمه حکمت صبا استخدام دانشگاه علوم پزشکی اهواز (اطلاعیه جدید) استخدام کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران (آخرین روز ثبت نام) تاسیس بانک فرهنگیان کلید خورد استخدام بانک مسکن سال ۹۶ (اطلاعیه جدید) استخدام ۱۵ ردیف شغلی در شرکت کشت و صنعت گلبرگ بهاران استخدام مدیریت درمان تامین اجتماعی استان یزد استخدام سفارت جمهوری اسلامی ایران در لاهه استخدام شرکت مهندسی مهساب آرتانیرو سال ۹۶ (اعلام نتایج) استخدام استانداری قزوین در سال ۹۶ (آخرین اخبار) بیش از ۸۰ درصد مدرسان دانشگاه فرهنگیان مشمول تبدیل وضعیت هستند دریافت مجوز جذب نیروی انسانی برای مراکز فرهنگی‌هنری کانون جذب هیات علمی رسمی در دانشگاه صنعتی ارومیه حقوق و دستمزد سال ۹۶ ( کلیه اخبار) آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی (اطلاعیه جدید) اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش در سال ۹۶ (زمان اعلام نتایج مصاحبه) استخدام نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ۹۶ (استخدم جدید) حقوق و دستمزد سال ۹۷ ( کلیه اخبار) » مطالب ویژه استخدام بیمارستان | ایران استخدام iranestekhdam.ir/category/agahi-estekhdam/استخدام-به... سایت ایران استخدام در تاریخ 1391/1/10 راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان ... استخدام بیمارستان - «ای استخدام» www.e-estekhdam.com/tag/استخدام-بیمارستان ای استخدام معتبرترین مرجع کاریابی و اخبار و آگهی های استخدامی شرکت‌های دولتی، خصوصی و ... جستجو : استخدام بیمارستان www.unp.ir/search/استخدام بیمارستان رییس سازمان تامین اجتماعی کشور گفت با استخدام پزشک عمومی و متخصص در بیمارستان امام علی (ع ... Images of استخدام بیمارستان bing.com/images Image result for استخدام بیمارستان Image result for استخدام بیمارستان Image result for استخدام بیمارستان Image result for استخدام بیمارستان Image result for استخدام بیمارستان Image result for استخدام بیمارستان See more images of استخدام بیمارستان استخدام بیمارستان ساسان - جدیدترین اخبار ایران و جهان ... www.momtaznews.com/استخدام-بیمارستان-ساسان ۲۹فروردین استخدام بیمارستان ساسان در تهران بیمارستان ساسان نیازمند لیسانس پرستاری می باشد. استخدام بیمارستان تخصصی امیرکبیر اهواز در سال 96 | ایران ... iranestekhdam.ir/استخدام-بیمارستان-تخصصی... استخدام موسسه خدمات بهداشتی درمانی میلاد اهواز جهت مشاهده صفحه اصلی استخدام دانشگاه های ... بیمارستان تریتا treata.com بیمارستان تریتا جهت کادر نکمیل کادر درمان خود به تعدادی کارشناس پرستاری برای بخش های ccu ، icu ... صارم - بیمارستان صارم saremwomenhospital.ir بیمارستان صارم تخصصی و فوق تخصصی ، دکتر صارم بیمارستان زنان صارم صارمی مرکز ناباروری و ... «ای استخدام» - آگهی های استخدام روز | بانک،آموزش و پرورش ... www.e-estekhdam.com ای استخدام معتبرترین مرجع کاریابی و اخبار و آگهی های استخدامی شرکت‌های دولتی، خصوصی و ... بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی نور-دعوت به همکاری www.noorvision.com/fa/jobs/بیمارستان-و-مراکز-فوق... وب سایت رسمی بیمارستان و مراکز فوق تخصصی چشم پزشکی نور – مرکز درمان دوربینی ، نزدیک بینی ... استخدام پذیرش بیمارستان - bargozideha.com www.bargozideha.com/tag/استخدام-پذیرش-بیمارستان آگهی استخدام بیمارستان ابن سینا در تهران. استخدام بیمارستان ابن سینا در تهرانبیمارستان ابن ... Related searches for استخدام بیمارستان استخدام بیمارستان نور استخدام کادر اداری در بیمارستان استخدام بیمارستان ها جدید فرم استخدام بیمارستان استخدامی جدید استخدام بیمارستان ها استخدامی جدید بانک نیرو خانم کار در بیمارستان 1 2 3 4 5 Related searches استخدام بیمارستان نور استخدام کادر اداری در بیمارستان استخدام بیمارستان ها جدید فرم استخدام بیمارستان استخدامی جدید استخدام سازمان تامین اجتماعی 96 استخدام وزارت نیرو 96 استخدام بانک ملت 96 استخدام بانک صادرات 96 استخدام متمرکز دستگاه های اجرایی کشور 96 آگهی ویژه استخدامی سراسری سال 96 استخدام سازمان تامین اجتماعی سال 96 استخدام بانک سپه در سال 96 استخدام بانک ملت در سال 96 استخدام قوه قضاییه96 استخدام سازمان بهزیستی96 استخدام بانک تجارت 96 پذیرفته شدگان آزمون امور مالیاتی 96 طرح مهر آفرین چیست؟ استخدام شهرداری سال 96 استخدام بانک کشاورزی 96 استخدام سازمان امور مالیاتی کشور سال 96 استخدام وزارت نیرو سال 96 استخدام شرکت نفت سال 96 استخدام قوه قضاییه سال 96 استخدام آموزش و پرورش سال 96 استخدام شرکت گاز سال 96 استخدام وزارت امور خارجه سال 96 استخدام بانک قرض الحسنه مهر ایران سال 96 استخدام دستگاه های اجرایی استان ها (استانداری ها) سال 96 استخدام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی 96 طرح مهر آفرین چیست؟ + تایید یا لغو این طرح با تمام جزئیات!؟ استخدام بانک قرض الحسنه مهر ایران 96 » آخرین اطلاعیه های استخدامی استانداری ها سال 96 آگهی استخدام استانداری کردستان سال 96 استخدام استانداری استان اردبیل 96 استخدام استانداری استان سیستان و بلوچستان 96 استخدام استانداری خراسان رضوی سال 96 آگهی استخدام استانداری فارس سال 96 آگهی استخدام استانداری کرمان سال 96 آگهی استخدام استانداری کهگیلویه و بویراحمد سال 96 آگهی استخدام استانداری مرکزی سال 96 آگهی استخدام استانداری هرمزگان سال 96 آگهی استخدام استانداری آذربایجان غربی سال 96 آگهی استخدام استانداری ایلام سال 96 آگهی استخدام استانداری آذربایجان شرقی سال 96 آگهی استخدام استانداری بوشهر سال 96 آگهی استخدام استانداری اصفهان سال 96 آگهی استخدام استانداری کرج سال 96 آگهی استخدام استانداری زنجان سال 96 آگهی استخدام استانداری لرستان سال 96 آگهی استخدام استانداری چهارمحال و بختیاری سال 96 آگهی استخدام استانداری خوزستان سال 96 آگهی استخدام استانداری خراسان جنوبی سال 96 آگهی استخدام استانداری گلستان سال 96 آگهی استخدام استانداری قم سال 96 آگهی استخدام استانداری گیلان سال 96 آگهی استخدام استانداری مازندران سال 96 آگهی استخدام استانداری سمنان سال 96 آگهی استخدام استانداری قزوین سال 96 آگهی استخدام استانداری یزد سال 96 آگهی استخدام استانداری همدان سال 96 آگهی استخدام استانداری کرمانشاه سال 96 آگهی استخدام استانداری خراسان شمالی سال 96 » دسته بندی موضوعی آگهی های استخدامی آگهی استخدام دولتی آگهی استخدام بانکها آگهی استخدام با مدرک دیپلم آگهی استخدام با مدرک دیپلم آگهی استخدام با مدرک فوق لیسانس آگهی استخدام با مدرک لیسانس نحوه نگارش رزومه مصاحبه شغلی » تابلو اعلانات مهمترین اخبار تحصیلی کشور در سال 96 طراحی بنر نوشته های کاربران در قالب طنز و سرگرمی 96 قسمت دوم مطالب با موضوع متفرقه " دلنوشته ها " قابل توجه همراهان وب سایت استخدام: این سایت هیچگونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد ، و تایید صحت و شرکت در آگهی ها به عهده شما عزیزان می باشد. » تبلیغات «شارژ مستقیم ایرانسل» همین الان #789* را از خط ایرانسل خود شماره گیری کنید. سرویس جدیدی از eCharge.ir logo-samandehi یمانی استخدام شوند. چقدر درآمد دارد؟ غالبا وضعیت حقوق و مزایا در بیمارستان‌های دولتی بهتر از بیمارستان‌های خصوصی است؛ اما به همان میزان هم کار آن‌ها دشوارتر است. از نظر شیفت‌های کاری و شلوغی بیمارستان، سختی و فشار کار در بیمارستان‌های دولتی بیشتر است. حقوق شغل پرستاری بسته به اینکه دولتی باشد یا خصوصی، متفاوت است. در هر کدام از این‌ها هم عواملی مثل شیفت شب و اضافه کار در کم و زیاد شدن درآمد موثر است. یک پرستار در بیمارستان دولتی با احتساب اضافه کار و شیفت حدودا بین ۳ تا ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان حقوق می‌گیرد. پرستاران دولتی از تسهیلات دولتی مثل وام و بن و غیره هم بهره‌مند هستند. چه کسانی می‌توانند پرستار شوند؟ مهم‌ترین توانایی برای ورود به این کار عشق است و اگر این عشق نباشد، نمی‌توانید سختی‌های این کار را تحمل کنید. کار کردن با فرد بیمار کار راحتی نیست. حسن اخلاق، صبر و آرامش برای یک پرستار حیاتی است. کسانی می‌توانند در شغل پرستاری موفق باشند که اول از همه به این حرفه علاقه داشته باشند و از طرف دیگر طاقت شب‌بیداری، شیفت‌ها، بدخلقی‌های همراهان بیمارها و خلاصه سختی‌های این کار را داشته باشید. البته این شغل لذت‌هایی دارد که شاید در هیچ شغل دیگری آن را پیدا نکنید. پرستاری از بیماری که با درد به بیمارستان می‌آید و با حال خوب به خانه می‌رود یا شنیدن صدای نوزادی که تازه متولد شده یا دیدن خوشحالی همراهان بیماران، از جذابیت‌های شغل پرستاری است که در کمتر شغلی شانس تجربه کردن آن را دارید. زهرا شاهرضایی Facebook Twitter Google+ اشتراک تخدام بیمارستان شوم
  • اسماعیل انصاری
  • ۰
  • ۰


چگونه استخدام ارتش شوم چگونه استخدام ارتش شوم چگونه استخدام ارتش شوم چگونه استخدام ارتش شوم هده صفحه استخدام نیروی انتظامی اینجاکلیک کنید. لینکهای مفید برای مشاهده تجربیات کاربران در زمینه سوالات آزمون، نتایج آزمون، سوالات جلسه مصاحبه و سایر تجربیات آزمون نارتش جمهوری اسلامی ایران اینجا کلیک کنید. برای دانلود نمونه سوالات ارتش جمهوری اسلامی ایران اینجا کلیک کنید. برای دانلود سوالات استخدامی دانشگاه افسری + سوالات آزمون سال ۹۳ با پاسخنامه اینجا کلیک کنید. برای دانلود سوالات دانشگاه افسری آزمون سال ۹۴ با پاسخنامه تشریحی اینجا کلیک کنید. برای دانلود کتاب الکترونیکی از آگهی استخدامی تا مصاحبه تخصصی و گزینش به همراه بودجه‌بندی دروس، منابع مطالعاتی آزمونهای استخدامی اینجا کلیک کنید. برای دانلود دفترچه های آزمون ارسالی کاربران اینجا کلیک کنید. برای مشاهده درصدها و کارنامه های کاربران شرکت کننده در آزمونهای استخدامی اینجا کلیک کنید. برای دریافت آخرین اخبار و آگهی های استخدامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کانال تلگرام «ای استخدام» اینجا کلیک کنید. استخدام افسر پیمانی و کارمند پیمانی در نیروی دریایی ارتش – دی ماه ۹۴ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای افسر پیمانی (پنج ساله ) و کارمند پیمانی (شش ساله) در رشته های علمی ، بهداشتی ، فنی ، درمانی در نیروی دریایی استخدام می نماید. برای مشاهده متن آگهی اینجا کلیک کنید استخدام کارمند افسری و تجربی در نیروی زمینی ارتش – مرداد ماه ۹۴ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران جهت تکمیل و تامین نیروی انسانی خود از بین جوانان متخصص ، مومن و متعهد با شرایط و امتیازات زیر داوطلب استخدام افسری به صورت نظامی پیمانی (پنج ساله) و کارمند تجربی (شش ساله ) وفق ماده ۳۳ قانون آجا استخدام می نماید.شرایط عمومی : برای مشاهده متن آگهی اینجا کلیک کنید استخدام ارتش جمهوری اسلامی ایران (دی ماه سال ۹۳) ۶ دی ۹۳ – نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی‌ایران جهت تکمیل و تأمین نیروی انسانی خود از بین جوانان متخصص، مؤمن و متعهد با شرایط و امتیازات زیر داوطلب استخدام افسری به صورت نظامی پیمانی وفق ماده ۳۳ قانون آجا (پنج ساله) استخدام می‌نماید. شرایط عمومی‌ استخدام ۱- متدین به دین اسلام ۲- تابعیت جمهوری اسلامی‌ایران ۳- ایمان به انقلاب اسلامی‌و نظام جمهوری اسلامی‌و آمادگی فداکاری در راه تحقق اهداف آنها ۴- عدم محکومیت ناشی از اقدام علیه انقلاب اسلامی‌و نظام جمهوری اسلامی‌ایران ۵- عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی ۶- عدم سابقه عضویت یا وایستگی به احزاب و گروههای سیاسی غیر قانونی و یا الحادی ۷- عدم سابقه عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه‌های سیاسی ۸- عدم معروفیت به فساد اخلاقی و عدم اعتیاد به مواد مخدر و نداشتن سوء پیشینه کیفری مؤثر برابر اعلام مراجع ذیصلاح ۹- داشتن سلامت روانی و جسمانی برابر تأییدیه مرکز بهداشت و درمان ستاد ارتش جمهوری اسلامی‌ایران (حداقل قد ۱۶۵ سانتی متر) ۱۰- نداشتن تعهد خدمت به سازمانهای دولتی و غیر دولتی به صورت رسمی، آزمایشی و پیمانی و سایر حالات استخدامی ۱۱- دارندگان کارت معافیت پزشکی حق ثبت نام ندارند. ۱۲- مدت ۵ سال به حداکثر سن داوطلبان فرزند شهدا اضافه می‌شود و از شرط معدل معاف می‌باشند ۱۳- قرارداد به صورت پیمانی و برای مدت ۶ سال بوده و قابل تمدید نمی‌باشد ۱۴- آجا هیچگونه تعهدی برای استخدام رسمی‌نامبردگان بعد از طی دوره خدمت پیمانی ندارد مگر باستناد دستورالعمل‌های مربوطه. ۱۵- از واگذاری منازل سازمانی در طول خدمت پیمانی به استخدام شدگان ممانعت به عمل می‌آید. شرایط اختصاصی استخدام افسران پیمانی : ۱- دارا بودن مدرک تحصیلی از دانشگاههای معتبر که به تایید وزارت علوم رسیده باشد. ۲- داشتن حداقل معدل ۱۳ برای رشته‌های مهندسی و ۱۴ برای رشته های غیر مهندسی ۳- حداکثر سن داوطلبان مقطع کاردانی ۲۶ سال، کارشناسی ۲۸ سال و دکتری ۳۰ سال میباشد. (مدت خدمت دوره ضرورت به حداکثر سن افزوده خواهد شد). ۴- موفقیت در آزمون ورودی (کتبی روان سنجی) – انجام معاینات پزشکی – – مصاحبه حضوری (مکتبی و امنیتی) – آزمون ورزش و انجام مراحل پزشکی. امتیازات: ۱- کلیه استخدامیان از مزایایی فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری برخوردار می‌گردند. ۲- خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، فرزندان نظامی‌و بسیجیان فعال از امتیازات قانونی مصوب (در صورت ارائه مدارک معتبر از مراجع ذیصلاح) بهره مند خواهند شد. ۳- تنها همسر و فرزند استخدام شدگان به عنوان عائله تحت تکفل محسوب و کارکنان استخدامی‌و عائله تحت تکفل آنان مطابق ضوابط و مقررات همطراز کارکنان پایور از تسهیلات و خدمات رفاهی (مزایای حکمت کارت، بیمه خدمات درمانی، بیمه عمر، حوادث و سایر تسهیلات) بهرمند خواهند گردید. ۴- حافظان کل قران از اولویت استخدامی‌برخوردار می‌باشند. ۵- به حداکثر سن داوطلبان فرزندان شاهد -جانبازان از کارافتاده ملی و آزادگان از کار افتاده کلی ۵ سال اضافه میشود و از شرط معدل معاف خواهند بود. مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام: ۱- تعداد ۲ قطعه عکس ۴×۳ پشت نویسی شده. ۲- اصل و روگرفت مدرک تحصیلی (از تحویل اصل مدرک تحصیلی اکیداً خودداری نمایید). ۳- اصل و یکسری روگرفت از تمام صفحات شناسنامه. ۴- اصل و یک برگ روگرفت از کارت ملی (پشت و رو) ۵- اصل و یکبرگ روگرفت کارت پایان خدمت یا کارت معافیت غیر پزشکی دائم، یا ارائه گواهی اشتغال به خدمت یا برگه اعزام با قید فاقد اضافه خدمت سنواتی برای داوطلبانی که در حال اعزام یا گذراندن خدمت سربازی هستند. توجه:مدارک تحویل شده به هیچ وجه مسترد نمی‌گردد. در ضمن، ارائه اصل مدرک فقط جهت رویت بوده و از تحویل آن جداًخودداری گردد. برای دانلود نمونه سوالات ارتش جمهوری اسلامی ایران اینجا کلیک کنید نمونه سوالات استخدامی دانشگاه افسری (به همراه سوالات آزمون سال ۹۳ با پاسخنامه ) ثبت نام و محل آزمون ۱- داوطلبان لازم است با به همراه داشتن اصل مدارک خواسته شده از تاریخ ۹۳/۱۰/۰۶ به طور حضوری به محل هایی که ثبت نام بعمل می آورند مراجعه وضمن تحویل مدارک نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. و از ارسال مدارک از طریق پست خودداری نمایند. ۲- مهلت ثبت نام برای داوطلبان ۹۳/۱۱/۲۷ میباشد. ۳- تاریخ توزیع کارت ورود به جلسه داوطلبان ۹۳/۱۱/۲۹ و ۳۰ در حوزه های ثبت نامی میباشد. ۴- آزمون ورودی برای داوطلبان روز پنجشنبه ۹۳/۱۲/۰۷ راس ساعت ۹:۳۰ برگزار میگردد. آدرس محل آزمون با توجه به تاریخ اعلام شده : تهران – میدان حر – خیابان امام خمینی – نرسیده به چهار راه کمالی – مدیریت گزینش و استخدام نزاجا میباشد. آدرس حوزه های ثبت نامی ارومیه – اول خیابان کاشانی – کوی سازمانی – دفتر استخدام قرارگاه عملیاتی شمال غرب. تلفن : ۲۲۵۹۸۱۱ ۰۴۴۳ اصفهان – سه راه حکیم نظامی – جنب کلینیک فجر – دفتر استخدام مرکز آموزش توپخانه تلفن : ۳۶۲۴۰۰۲۲ -۰۳۱ اهواز- خیابان فلسطین- جنب بیمارستان رازی- دفتر استخدام تیپ ۱۹۲ زرهی – تلفن : ۳۳۳۳۰۵۷۴ – ۰۶۱ ایلام – میدان معلم – خیابان پیام – کوچه پیام ۶ – ساختمان شماره ۲۱۰ – روبروی اداره کل کتابخانه های استان ایلام تلفن : ۲۲۴۲۴۴ – ۰۸۴۱ اردبیل – بزرگراه شهدا – جنب پادگان شهید چمران – دفتر استخدام تیپ ۴۰ تلفن : ۳۳۷۱۰۱۲۲-۰۴۵ بروجرد – خ شهید قندی –روبروی شهرداری – دفتر استخدام مرامهن تلفن : ۴۲۶۲۷۰۹۰ – ۰۶۶ بیرجند – میدان ابوذر – خ ارتش – روبروی کمیته امداد امام خمینی (ره) دفتر استخدام مرا ۰۴ تلفن: ۳۲۲۲۲۰۰۹-۰۵۶ بجنورد – خیابان فردوسی جنوبی – دفتر استخدام تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان شماره تلفن : ۳۲۳۱۸۲۸۱ – ۰۵۸ تبریز – انتهای خیابان ارتش –دفتر استخدام تیپ ۱۲۱٫ تلفن : ۳۵۴۲۰۶۳۰ – ۰۴۱ تهران – میدان حر – خیابان امام خمینی غربی – به طرف چهار راه کمالی- دفتر استخدام فرماندهی آماد و پشتیبانی نزاجا تلفن : ۶۶۴۶۷۶۰۹ – ۰۲۱ تهران – لویزان – اتوبان شهید بابایی – جنب ستاد هوانیروز – دفتر استخدام هواپیمایی نزاجا – تلفن : ۰۲۱ – ۲۲۹۷۷۶۷۳ خرم آباد – خ انقلاب – گردان آموزشی تیپ ۱۸۴ دفتر استخدام تیپ ۱۸۴ تلفن: ۲۲۰۲۰۰۳ – ۰۶۶۱ خوی – شهرستان خوی – چهاراه مرکزی – خیابان شریعتی – جنب تالار ارتش تلفن : ۳۶۲۴۰۴۴۰– ۰۴۴ شاهرود – میدان آزادی – جنب خدمات درمانی– دفتر استخدام تیپ ۱۵۸ – تلفن : ۳۲۲۲۹۰۹۴ – ۰۲۳ شیراز – میدان امام حسین (ع)( فلکه ستاد) – دفتر استخدام فرماندهی و ارشد نظامی آجا در استان فارس تلفن :۳۲۳۳۷۱۲۶ – ۰۷۱ زنجان –سعدی شمالی – بزرگراه ۲۲ بهمن – پادگان ۲۱۶ شهید سرلشکر غلامرضا مخبری – جنب بانک حکمت ایرانیان تلفن : ۳۳۵۴۹۴۸۰ – ۰۲۴ زاهدان – خیابان آزادی – روبروی سازمان قضایی نیروهای مسلح – دفتر استخدام تیپ۱۸۸ تلفن: ۳۳۲۳۹۰۸۲ – ۰۵۴ قزوین – بلوار شهید بهشتی جنب درب تیپ ۱۱۶ دفتر استخدام تیپ ۱۱۶– تلفن :۳۳۳۲۲۴۶۹ – ۰۲۸ قوچان- میدان فلسطین – جنب اسلحه و مهمات ارتش – دفتر استخدام تیپ ۲۷۷ شهید سرلشکر تولایی تلفن ۴۷۲۱۷۴۹۵– ۰۵۱ کرمان – خیابان عدالت – روبروی فروشگاه اتکا – دفتر استخدام مرا۰۵ -تلفن : ۳۲۲۶۷۷۵۷-۰۳۴ کرمانشاه- بلوار شهید بهشتی- سه راه حافظیه- دفتر استخدام پشتیبانی منطقه ۱ – تلفن: ۳۸۳۵۹۴۱۰ – ۰۸۳ گرگان – میدان فخرالدین اسعد گرگانی –دفتراستخدام تیپ ۲۳۰ تلفن : ۳۲۲۲۹۴۹۹ – ۰۱۷ مشهد – چهار راه استانداری – میدان دیدگاه لشکر- درب ۱ لشکر دفتر استخدام قرارگاه منطقه ای شمال شرق تلفن : ۳۸۵۲۵۵۵۲ – ۰۵۱ مراغه – میدان شهرداری – نرسیده به خیابان خرمشهر – ساختمان دژبان شهر – دفتر استخدام پادگان امام رضا (ع) تلفن : ۳۷۲۵۴۹۱۹-۰۴۱Sign in AllImagesVideosNews|My saves 1,460,000 results پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران aja.ir امیر دریادار دوم حسین آزاد فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در مراسم گرامیداشت ... استخدام; پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران aja.ir/portal/Home/?17557/استخدام 1396/7/18 سه شنبه استخدام نیروی هوایی ارتش ... درجه داری نیروی دریایی ارتش جمهوری ... استخدام ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال 96 | «ای استخدام» www.e-estekhdam.com/استخدام-ارتش-جمهوری... ای استخدام معتبرترین مرجع کاریابی و اخبار و آگهی های استخدامی شرکت‌های دولتی، خصوصی و ... Images of استخدام ارتش bing.com/images Image result for استخدام ارتش Image result for استخدام ارتش Image result for استخدام ارتش Image result for استخدام ارتش See more images of استخدام ارتش استخدام نیروی زمینی ارتش در سال 96 | «ای استخدام» www.e-estekhdam.com/استخدام-نیروی-زمینی-ارتش ای استخدام معتبرترین مرجع کاریابی و اخبار و آگهی های استخدامی شرکت‌های دولتی، خصوصی و ... استخدام ارتش جمهوری اسلامی ایران سال 96 iranestekhdam.ir/استخدام-ارتش-جمهوری-اسلامی... اخبار استخدامی ارتش جمهوری اسلامی ایران ایران استخدام گام به گام تا زمان شروع به کار شما ... استخدام نیروی زمینی ارتش سال 96 iranestekhdam.ir/استخدام-نیروی-زمینی-ارتش استخدام نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ایران استخدام گام به گام تا زمان شروع به کار ... استخدام نیروهای مسلح,استخدام وزارت دفاع,استخدام ارتش ... estekhdam.pardad.ir/G_17.aspx استخدام نیروی انتظامی,نیروی انتظامی,استخدام ارتش,ارتش,سایت استخدام,استخدام نیروی دریایی ... استخدام نیروی نظامی و کارمند در نیروی زمینی ارتش سال 96 https://www.unp.ir/news/job/across-the-country/84567 نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران جهت تکمیل و تأمین نیروی انسانی خود از بین جوانان متخصص ... شرایط ورود به ارتش جمهوری اسلامی ایران با مدرک دیپلم(توضیح ... irartesh.ir/Forum/Post/1000 پس از اتمام آزمون،از مدیریت استخدام 4 نیروی ارتش وارد سالن شده تا برای داوطلبین درباره ... آگهی های استخدام ارتش در سال 1396 - 96 estekhdam.pardad.ir/G_38.aspx شرایط استخدام ارتش ایران در سال 96,آگهی های استخدامی ارتش در سال 1396,سایت استخدام ارتش جمهوری ... Related searches for استخدام ارتش استخدام سپاه استخدامی نیروی انتظامی جدید ثبت نام در سپاه قدس استخدامی جدید ارتش استخدام ارتش 96 استخدام با مدرک دیپلم شرایط استخدام در ارتش استخدام نیروی هوایی ارتش 1 2 3 4 5 Related searches مرند- کمربندی شهرک بعثت – تیپ ۳۲۱ پیاده مرند – جنب درب دژبانی تیپ تلفن : ۲۲۲۷۶۶۶– ۰۴۱۴ همدان- میدان امام زاده عبداله – بلوار زینبیه – روبروی دانشگاه غیر انتفاعی الوند – دفتر استخدام تیپ ۳۱۶ تلفن ۳۴۲۲۲۵۲۵-۰۸۱ «سهمیه افسران پیمانی مرد» ردیف رشته تحصیلی تعداد شهر محل خدمت ۱ لیسانس بهداشت عمومی ۱۸ سراب -میانه – دزفول – مراغه – مشهد – چهل دختر -خاش – بجنورد – شهرضا -مرند – دشت آزادگان – پیرانشهر – شاهرود – سرپل ذهاب – سلماس – سقز – مریوان ۲ لیسانس بهداشت محیط ۱۷ اهواز – دزفول – پرندک – مشهد -چهل دختر – خاش – شهرضا -زاهدان – بیرجند – دشت آزادگان – پیرانشهر – سرپل ذهاب – سلماس – مریوان – اصفهان ۳ لیسانس تغذیه ۳۱ اهواز – اسلام آباد – زنجان – دزفول – مراغه – پرندک – خاش – مشهد – خرم آباد – کرمانشاه -بجنورد – قوچان – تربت حیدریه – همدان – سنندج – ایرانشهر – زاهدان – شهررضا -مرند – ارومیه -دشت آزادگان – پیرانشهر – شاهرود – سراب ناوه کش (خرم آباد) – تبریز – سقز – مریوان – میانه ۴ لیسانس علوم و صنایع غذایی ۲ مسجد سلیمان – کرمانشاه ۵ دکترای دامپزشکی ۱۵ اصفهان – اهواز – اسلام آباد – دزفول – قزوین -پرندک – بروجرد – قوچان – سنندج – شهرضا ۶ فوق دیپلم فوریتهای پزشکی ۱۷ سراب – پرندک – میانه – اسلام آباد – زنجان – مراغه – قزوین – مشهد – بروجرد – دزفول – چهل دختر – خاش – تهران – اصفهان ۷ فوق دیپلم بهداشت کار دهان و دندان ۱۵ دزفول – خاش – مراغه – کرمانشاه – مسجد سلیمان – آبیک – تهران – مرند – دشت آزادگان – مشهد – پیرانشهر – سرپل – ذهاب – تبریز – تربت جام برای دانلود نمونه سوالات ارتش جمهوری اسلامی ایران اینجا کلیک کنید نمونه سوالات استخدامی دانشگاه افسری (به همراه سوالات آزمون سال ۹۳ با پاسخنامه ) برای دریافت اخبار و اطلاع از آگهی های استخدام بانک ها و سازمانهای دولتی و خصوصی در ایمیل و گوشی همراه خود اینجا کلیک کنید. استخدام ارتش جمهوری اسلامی ایران سال ۹۲ استخدام نیروی دریایی ارتش سال ۹۲ استخدام نیروی هوایی ارتش سال ۹۲ استخدام نیروی زمینی سال ۹۲ آگهی استخدام جدید – استخدام پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران آگهی شماره ۱(۱۲ شهریور ۹۱) قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران جهت تأمین نیروی انسانی خود از بین بانوان دارای مدرک کارشناسی مامائی با شرایط زیر به صورت کارمند علمی (پیمانی۶ ساله) استخدام می نماید. الف ) شرایط استخدام: ۱- تابعیت جمهوری اسلامی ایران ۲- متدین به دین مبین اسلام و اعتقاد و التزام به ولایت فقیه و احکام اسلامی ۳- نداشتن سوء پیشینه کیفری،سیاسی و اخلاقی ۴- عدم سابقه اعتیاد به مواد مخدر و محرومیت از خدمات دولتی ۵- داشتن سلامت روانی و جسمانی برابر گواهی اداره بهداشت و درمان (حداقل قد۱۶۰ سانتیمتر) ۶- موفقیت در آزمایش های ورودی (علمی،‌ معاینات پزشکی و مصاحبه های حضوری) ۷- داشتن مدرک فارغ التحصیلی با معدل کل حداقل ۱۴ (فرزندان معظم شهداء از اعمال شرط معدل معاف می باشند) ۸- گزینش داوطلبان با رویکرد بومی سازی بوده و تعیین محل خدمت تا حد امکان بر اساس اولویتهای انتخابی پذیرفته شدگان خواهد بود. شرایط و امتیازها : ۱- داوطلبان باید گواهی پایان طرح نیروی انسانی خود و یا معافیت از آن را هنگام ثبت نام ارائه نمایند. تبصره: دارندگان معافیت پزشکی از طرح نیروی انسانی، واجد شرایط ثبت نام نخواهند بود. ۲- حداکثر سن ۳۰ سال تمام تا تاریخ ۱۵/۷/۹۱(متولدین ۱۵/۷/۶۱ و به بعد) ۳-لازم است داوطلبان تا حد امکان مجرد بوده و در صورت تاهل ، منعی بابت عدم تابعیت از محل خدمت همسر نداشته باشند . تبصره: مدت پنج سال به حداکثر سن داوطلبان فرزندان معظم شهدا اضافه خواهد شد. ۴- مدت قرارداد خدمت کارمند علمی پیمانی ۶ سال و تجدید آن مجاز نمی باشد . ضمناً کارکنان پیمانی در صورت نیاز قرارگاه و همچنین ابراز تمایل و احراز شرایط لازم در پایان خدمت پیمانی برابر ضوابط و مقررات ارتش بعنوان کادر ثابت استخدام خواهند شد. ۵- متقاضیان استخدام که قبلا دارای سابقه خدمت پیمانی در نیروهای مسلح بوده اند واجد شرایط استخدام مجدد به صورت پیمانی نمی باشند. ۶-کارکنان از تسهیلات وام های مصوب، کارت اعتباری حکمت ، بیمه خدمات درمانی و بیمه عمر و سایر خدمات رفاهی برابر مقررات و ضوابط موجود برخوردار خواهند شد . پ ) مدارک مورد نیاز برای ثبت نام: ۱- دو قطعه عکس ۴×۳ سیاه و سفید. ۲- اصل شنا سنامه عکسدار . ۳- اصل گواهی موقت و ریز نمرات دیپلم . ۴- اصل کارت ملی یا شماره ملی . ۵- اصل گواهی پایان طرح نیروی انسانی و یا معافیت از آن ۶- خانواده درجه یک شهدا ، جانبازان ، آزادگان ، فرزندان کارکنان نیروهای مسلح و بسیجیان فعال هنگام ثبت نام ، اصل و روگرفت مدرک معتبراز سازمان مربوطه را جهت برخورداری از امتیازهای مصوب ارائه نمایند. ت ) نحوه ثبت نام: ۱- داوطلبان لازم است با به همراه داشتن اصل مدارک خواسته شده از تاریخ ۱۵/۷/۹۱ در ساعات اداری (۸:۰۰ الی ۱۳:۰۰) یکی از روزهای هفته به طور حضوری به محل هایی که ثبت نام بعمل می آورند مراجعه وضمن تحویل مدارک نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. تبصره : پایان مهلت ثبت نام برای داوطلبان تهران و شهرستان ۲۰/۷/۹۱ می باشد. ۲- ثبت نام به صورت حضوری انجام می شود،لذا به مدارکی که با پست ارسال شده باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد. ۳- زمان و مکان آزمون ورودی،هنگام ثبت نام به اطلاع داوطلبان خواهد رسید. ث ) نشانی محل ثبت نام: ۱- تهران : اتوبان بسیج مستضعفین – سه راه تختی- اتوبان هجرت – قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص)آجا – ساختمان شماره ۶۶ مدیریت گزینش و استخدام – تلفن ۳۵۹۲۲۱۹۸-۰۲۱ ۲- اصفهان : سه راه ملک شهر- فلکه ملک شهر- ورودی خانه اصفهان- خیابان گلخانه- نرسیده به تقاطع اول- سمت چپ- دفتراستخدام- تلفن:۴۴۰۷۱۴۵-۰۳۱۱ ۳- بوشهر : میدان حر – جنب بیمارستان تامین اجتماعی – دفتر استخدام منطقه پدافند هوائی جنوب –تلفن۴۵۵۱۴۳۹-۰۷۷۱ ۴- اهواز : اتوبان شهید ستاری – گروه پدافند هوایی اهواز – دفتر استخدام – تلفن : ۴۴۳۵۴۳۰ -۰۶۱۱ معاونت نیروی انسانی قرارگاه پ ه خ(ص)آجا – مدیریت گزینش و استخدام شهرهای مورد نیاز: سمنان – بندر طاهری- اهواز- هاشم آباد- ماهشهر (در هر شهر یک نفر) آگهی‌های استخدام امروز شنبه ۲۰ آبان سال ۱۳۹۶ در یک نگاه دریافت فوری جدیدترین اخبار و آگهی‌های استخدامی در کانال تلگرام آگهی های استخدام بانکها و سایر موسسات را به محض انتشار دریافت کنید جستجوی آگهی استخدام بر اساس رشته،موقعیت شغلی و استان فرصت استخدام را با رزومه حرفه ای از دست ندهید (رزومه ساز رایگان) دانلود فایل رایگان راهنمای رزومه نویسی کاری از تیم آموزشی «ای استخدام» کتاب از آگهی استخدامی تا مصاحبه تخصصی،گزینش + منابع و سوالات آزمون دانلود برنامه موبایل وب سایت «ای استخدام» (نسخه اندروید) برای مطالعه تجربیات کاربران وب سایت از آزمون تا مصاحبه اینجا کلیک کنید 474 نظر برای «استخدام ارتش جمهوری اسلامی ایران سال ۹۵» → 1 … 13 14 15 برای دریافت جدیدترین اخبار و آگهی های استخدامی در کانال تلگرام «ای استخدام» اینجا کلیک کنید علی پنج شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۷ سلام من دانشجوی مهندسی پزشکی هستم یک ترم درسم مونده میتونم ثبته نام کنم پاسخ دادن پشتیبان دو پنج شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۷ با سلام کاربر گرامی تمامی شرایط در متن آگهی ذکر شده است موفق باشید پاسخ دادن هانى سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۳ اصلا مهندسی پزشکى که نمیخواد پاسخ دادن → 1 … 13 14 15 برای دریافت جدیدترین اخبار و آگهی های استخدامی در کانال تلگرام «ای استخدام» اینجا کلیک کنید آگهی‌های استخدام امروز شنبه ۲۰ آبان سال ۱۳۹۶ در یک نگاه لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید نام پست الکترونیکی دیدگاه اگر پاسخی به دیدگاه من ارسال شد من را از طریق ایمیل باخبر کنید نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمیشود. برای دریافت جدیدترین اخبار و آگهی های استخدامی در کانال تلگرام «ای استخدام» اینجا کلیک کنید  برای اطلاع از آخرین آگهی های مربوط به رشته و شهر خود اینجا را کلیک کنید. در صورتی که در مورد سوالات استخدامی سوالی دارید اینجا کلیک کنید. کارفرمایان مشکل پسند برای درج آگهی اینجا کلیک کنید لینکهای مفید برای استخدام در سازمانهای دولتی از استخدامهای مهم سال ۹۶ جا نمانید دریافت فوری جدیدترین اخبار و آگهی‌های استخدامی در کانال تلگرام کتاب از آگهی استخدامی تا مصاحبه تخصصی،گزینش + منابع و سوالات آزمون استخدام های دولتی، سراسری و ویژه استخدام بانک ها (آگهی استخدام تمام بانکها) تمام استخدامهای جدید و در جریان سراسر کشور دانلود رایگان نمونه سوالها و جزوه های استخدامی دانلود سوالات استخدامی بانکها، وزارت خانه ها و سازمانهای دولتی قوانین استخدامی کشوری (جزئیات و دستورالعمل ها) شرایط استخدام بانکها، سازمانهای دولتی،وزارتخانه ها و … تقویم آزمونهای استخدامی سراسر کشور سوالات مصاحبه آزمون های استخدامی،سازمانها و بانکها اخبار مهم استخدامی، تحصیلی و ... سراسر کشور اخبار حداقل حقوق، دستمزد، مزایا و عیدی آخرین اخبار تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها لینکهای مفید بانک اطلاعات مشاغل و رشته ها (اطلاعات جامع) مشاهده آگهی های استخدامی به تفکیک استان دانلود برنامه موبایل وب سایت «ای استخدام» جستجوی آگهی استخدام بر اساس رشته،موقعیت شغلی و استان فرصت استخدام را با رزومه حرفه ای از دست ندهید (رزومه ساز رایگان)' دانلود فایل رایگان راهنمای رزومه نویسی کاری از تیم آموزشی «ای استخدام» آگهی های استخدامی منطقه ای آگهی های استخدامی تهران آگهی های استخدامی آذربایجان شرقی آگهی های استخدامی آذربایجان غربی آگهی های استخدامی اراک آگهی های استخدامی اردبیل آگهی های استخدامی ارومیه آگهی های استخدامی اصفهان آگهی های استخدامی البرز آگهی های استخدامی اهواز آگهی های استخدامی ایلام آگهی های استخدامی بجنورد آگهی های استخدامی بندرعباس آگهی های استخدامی بوشهر آگهی های استخدامی بیرجند آگهی های استخدامی تبریز آگهی های استخدامی خراسان جنوبی آگهی های استخدامی خراسان رضوی آگهی های استخدامی خراسان شمالی آگهی های استخدامی خرم آباد آگهی های استخدامی خوزستان آگهی های استخدامی رشت آگهی های استخدامی زاهدان آگهی های استخدامی زنجان آگهی های استخدامی ساری آگهی های استخدامی سمنان آگهی های استخدامی سنندج آگهی های استخدامی شهرکرد آگهی های استخدامی شیراز آگهی های استخدامی فارس آگهی های استخدامی قزوین آگهی های استخدامی قم آگهی های استخدامی لرستان آگهی های استخدامی مازندران آگهی های استخدامی مرکزی آگهی های استخدامی مشهد آگهی های استخدامی هرمزگان آگهی های استخدامی همدان آگهی های استخدامی چهارمحال و بختیاری آگهی های استخدامی کرج آگهی های استخدامی کردستان آگهی های استخدامی کرمان آگهی های استخدامی کرمانشاه آگهی های استخدامی کهگیلویه و بویراحمد آگهی های استخدامی کیش آگهی های استخدامی گرگان آگهی های استخدامی گلستان آگهی های استخدامی گیلان آگهی های استخدامی یاسوج آگهی های استخدامی یزد چگونه استخدام ارتش شوم
  • اسماعیل انصاری
  • ۰
  • ۰


چگونه استخدام سپاه شویم چگونه استخدام سپاه شویم چگونه استخدام سپاه شویم چگونه استخدام سپاه شویم چگونه استخدام سپاه شویم چگونه استخدام سپاه شویم چگونه استخدام سپاه شویم چگونه استاستخدام سپاه در اینجا برای آن دسته از عزیزان و متقاضیانی که تمایل به شرکت در آزمون استخدامی سپاه را دارند شرایط لازم برای استخدام سپاه تشریح می شود. اطلاعات لازم در مورد استخدامی سپاه سال 96 برای افراد واجد شرایط و متقاضیان محترم، پس از انتشار و اعلام خبر مبنی بر استخدامی سپاه 96 توسط سپاه پاسداران، از طریق روزنامه های معتبر و جراید رسمی کشور در سال 96، ازز طریق سامانه مربوط به استخدام سپاه پاسداران نیز به اطلاع متقاضیان عزیز خواهد رسید. شرایط استخدام سپاه 96 در این مطلب برای متقاضیان عزیز تشریح داده شده است. اگر نگران مردود شدن در مصاحبه های گزینش سپاه هستید، ویدئوی زیر را ببینید : در مصاحبه های استخدامی سپاه چگونه موفق شوم؟ برای استخدام شدن در سپاه لازم است که معلومات زیادی در مسائل دینی، عقیدتی و سیاسی داشته باشید و علت مردود شدن اکثر متقاضیان استخدام در سپاه، همین مسئله است. شما با دانلود نمونه سوالات مصاحبه ها و آزمونهای سپاه میتوانید با آمادگی و اعتماد بنفس کامل در مصاحبه های گزینشی سپاه شرکت کنید. مفتخر هستیم کامل ترین و به روزترین مرجع نمونه سوالات سپاه را تقدیم شما میکنیم چرا که سایت کاریاب بعنوان اولین سایت استخدامی کشور، تمام تجربیات و تخصص خود را برای گردآوری این نمونه سوالات بکار گرفته است تا شما عزیزان با خیالی آسوده در گزینش های سپاه پاسداران شرکت کنید. آرزوی سایت کاریاب، استخدام شدن شما میباشد. همچنین میتوانید کلیه ابهامات ، سوالات و مشکلات خود را در رابطه با این آگهی استخدامی، با ما مطرح کنید. کافیست به بخش “دیدگاه کاربران” در انتهای مطلب مراجعه کرده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت پاسخ داده شود. آیا به دنبال استخدام شدن در ادارات و سازمانهای دولتی هستید؟ آرشیو آخرین اطلاعیه های استخدام دولتی سال 96 اطلاعیه های ثبت نام استخدام در سپاه استخدام سپاه 96 در اینجا برای آن دسته از عزیزان و متقاضیانی که تمایل به شرکت در آزمون استخدامی سپاه را دارند شرایط لازم برای استخدامی سپاه تشریح می شود. اطلاعات لازم در مورد استخدامی سپاه سال 96 برای افراد واجد شرایط و متقاضیان محترم، پس از انتشار و اعلام خبر مبنی بر استخدامی سپاه 96 توسط سپاه پاسداران، از طریق روزنامه های معتبر و جراید رسمی کشور در سال 96، از طریق سامانه کاریاب به اطلاع متقاضیان عزیز خواهد رسید. استخدام سپاه سال 96 برای شرکت در استخدام سپاه سال 96 در ابتدا لازم است تا متقاضیان ابتدا شرایط استخدام سپاه را به صورت کامل مطالعه نمایند و در صورت دارا بودن شرایط لازم برای شرکت در آزمون استخدامی سپاه، نسبت به ثبت نام استخدام سپاه سال 96 اقدام نمایند و به سایت مورد نظر برای استخدامی سپاه پاسداران مراجعه نمایند تا مراحل و کارهای لازم را برای شرکت در استخدام سپاه پاسدارن در سال 96 انجام دهند. استخدام سپاه استخدام سپاه در سال 96 شرایط استخدام سپاه 96 یکی از مهم ترین رسالت سپاه پاسداران نگهبانی آن از انقلاب اسلامی است و برای استخدام سپاه پایبندی به این رسالت امری مهم است. در این راستا سپاه پاسداران سعی در برگزاری آزمون استخدام سپاه 96 دارد تا نیروهای متعهد انسانی را استخدام نماید. تعداد زیادی از افراد متقاضی شرکت در استخدام سپاه 96 هستندکه لازم است از شرایط لازم استخدام شدن در سپاه آگاهی داشته باشید. داوطلبانی که متقاضی شرکت در استخدام سپاه سال 96 هستند لازم است تا شرایط لازم برای شرکت در استخدامی سپاه 96 را داشته باشند. در ادامه ملزومات استخدام سپاه پاسداران را بررسی می کنیم : ‌ماده ۱۶ – شرایط عمومی استخدام کادر ثابت و پیمانی و پرسنل بسیجی ویژه (‌پاسداران افتخاری) به شرح زیر می‌باشد: ‌الف – اعتقاد به مبانی اسلام ناب محمدی (ص)، انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران. ب – اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه. ج – التزام عملی به احکام اسلام و قوانین جمهوری اسلامی و رعایت موازین اخلاق اسلامی. ‌د – عدم عضویت و هواداری از احزاب و گروهها و سازمانهای سیاسی. ه – نداشتن سابقه عضویت و یا هواداری از احزاب و گروهها و سازمانهای غیر اسلامی. التقاطی، الحادی و غیر قانونی. ‌و – عدم اعتیاد به مواد مخدر و محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی. ‌ز – داشتن شرایط تحصیلی و یا تخصصی مورد نیاز. ح – داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت مورد نیاز. ط – داشتن حداقل ۱۶ سال سن تمام و حداکثر ۴۰ سال سن. ی – داشتن حسن شهرت و عدم سوء سابقه. ‌تبصره ۱ – استخدام پرسنل کادر ثابت، مشروط به داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران می‌باشد. ‌تبصره ۲ – پرسنل پیمانی و بسیجی ویژه از شرط حداکثر سن و محصلین از حداقل سن تعیین شده مستثنی می‌باشند. ‌تبصره ۳ – برای مشاغل کارمندی در شرایط مساوی استخدام، ایثارگران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و خانواده درجه یک آنان در اولویت‌می‌باشند. ‌تبصره ۴ – استخدام پرسنل مذکور در این ماده منوط به تأیید صلاحیت آنان توسط هیأت مرکزی گزینش است که پس از ارزیابی در طول دوره‌آموزش اولیه صورت می‌گیرد و در صورت لزوم هیأت مرکزی گزینش می‌تواند این اختیار را به هسته‌های گزینش تفویض نماید. ‌ماده ۱۷ – هیأت مرکزی گزینش در سپاه مرکب از فرمانده کل سپاه یا جانشین وی، نماینده ولی فقیه در سپاه یا جانشین وی، رئیس ستاد کل سپاه،‌مسؤول حفاظت اطلاعات سپاه و معاون نیروی انسانی ستاد کل سپاه به عنوان دبیر هیأت و وزیر یا جانشین وی تشکیل می‌گردد و در چارچوب مفاد‌این قانون، وظیفه تعیین سیاستهای گزینش پرسنل سپاه و تدوین دستورالعملهای مورد نیاز و نظارت بر کار هسته‌های گزینش در سپاه را به عهده دارد. ‌تبصره – هسته‌های گزینش در ستاد کل سپاه، نیروها و سازمانهای وابسته، توسط هیأت مرکزی گزینش سپاه، برای گزینش پرسنل تشکیل می‌گردد. ‌ماده ۱۸ – استخدام پرسنل نظامی برای خدمت در کادر ثابت بر اساس یکی از مقاطع تحصیلی پایان دوره‌های راهنمایی، دبیرستان، فوق دیپلم،‌لیسانس، فوق لیسانس ، و دکترا و بالاتر انجام می‌گیرد. ‌ماده ۱۹ – کارمندان به دو صورت زیر استخدام می‌شوند: ‌الف – بر اساس مدارک تحصیلی در یکی از مقاطع پایان دوره‌های دبیرستان فوق دیپلم لیسانس فوق لیسانس دکترا و بالاتر ب – بر اساس تخصص و مهارت عملی با داشتن حداقل مدرک پایان دوره تکمیلی نهضت سوادآموزی و حداکثر پایان دوره دبیرستان. ‌ماده ۲۰ – سپاه برای مشاغلی که مستلزم بکارگیری زنان باشد آنان را استخدام می‌نماید تغییر محل خدمت زنان باید حتی‌الامکان تابع شرایط‌خدمتی همسران آنان باشد. ‌ماده ۲۱ – سپاه می‌تواند به منظور تأمین نیاز سازمانی خود داوطلبانی را که حداقل دارای مدرک تحصیلی پایان دوره ابتدایی می‌باشند با اخذ تعهد ۵‌سال خدمت نظامی و یا ۶ سال خدمت کارمندی به صورت پیمانی استخدام نماید. و تمدید مهلت و تجدید قرارداد مجاز نمی‌باشد. ‌تبصره ۱ – خدمت پرسنل پیمانی که خدمت دوره ضرورت را انجام نداده‌اند به منزله انجام خدمت دوره ضرورت تلقی می‌گردد و در صورتی که‌قبل از خاتمه تعهد به هر علت از خدمت مستعفی یا بر کنار گردند برابر قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد. ‌تبصره ۲ – سپاه می‌تواند پرسنلی را که در حال انجام خدمت دوره ضرورت می‌باشد به صورت پیمانی استخدام نماید. ‌ماده ۲۲ – سپاه می‌تواند در صورت نیاز از پرسنل وظیفه در حین دوره خدمت ضرورت و همچنین پرسنل پیمانی در طول مدت قرارداد و پرسنل‌بسیجی اعم از عادی، فعال یا ویژه که شرایط لازم را دارا هستند برای کادر ثابت استخدام نماید و این قبیل داوطلبان در شرایط مساوی از اولویت‌برخوردارند. آموزش، درجه یا رتبه و ترفیعات آنان تابع مقررات مندرج در این قانون خواهد بود. ‌ماده ۲۳ – سپاه می‌تواند در صورت نیاز با پرسنل بسیجی ویژه که حداقل ۱۸ سال تمام سن داشته باشند، قراردادی انعقاد نماید که خدمت دوره‌ضرورت خود را پس از گذراندن آموزشهای لازم در طول حداکثر ۱۰ سال هر سال به مدت حداقل یک ماه طی نمایند تا بدینوسیله همواره آمادگی رزمی‌برای مأموریتهای مختلف در شرایط ویژه را داشته باشند. ‌تبصره ۱ – سپاه در مواقع جنگ و اضطرار این نیروها را احضار نموده و چنانچه بیشتر از مدت یک ماه در هر سال خدمت نمایند به همان اندازه از‌مدت خدمت و آموزش سالهای بعد کسر خواهد شد. ‌تبصره ۲ – این دسته از پرسنل پس از گذراندن آموزشهای لازم در بدو خدمت از حقوق اجتماعی افراد منقضی خدمت وظیفه عمومی برای‌استخدام و تحصیل و نظیر آن بر برخوردار می‌باشند، لیکن در صورت قطع یا لغو یا بطلان قرار داد تا انجام کامل خدمت ضرورت، حقوق مزبور از آنها‌سلب می‌شود. ‌تبصره ۳ – کلیه نهادها و سازمانها و وزارتخانه‌ها و شرکتهای دولتی و کارفرمایان بخش خصوصی اعم از اشخاص حقیقی یا حقوقی موظفند شغل‌این دسته از افراد را در طول خدمت سالانه آنها در سپاه حفظ نمایند، افراد مزبور در این مدت از دستگاه مربوطه حقوق و مزایا دریافت نخواهند نمود. ‌تبصره ۴ – حقوق و مزایای این افراد بعد از آموزشهای لازم بدو خدمت مطابق حقوق و مزایای پرسنل کادر ثابت نظامی هم ردیف خواهد بود. ‌تبصره ۵ – آیین‌نامه اجرایی این افراد ماده توسط وزارت و ستاد کل سپاه پس از کسب نظر از سازمان امور اداری و استخدامی کشور تهیه و به‌تصویب هیأت وزیران می‌رسد. ‌ماده ۲۴ – خرید خدمت اشخاص بنا به ضرورت و برای مدت محدود با تشخیص نیروها و سازمانهای استخدام‌کننده به موجب آیین‌نامه موضوع‌ماده ۳۷ قانون ارتش می‌باشد و اصلاحات مورد نیاز آن توسط ستاد کل سپاه با هماهنگی وزارت تهیه و به تصویب هیأت وزیران خواهد رسید. ‌ماده ۲۵ – استخدام اعضای هیأت علمی مؤسسات آموزش عالی سپاه و پرداخت حق‌التدریس به اساتید و مربیان مقاطع دانشگاهی بر اس استخدام سپاه پاسداران در سال 96 https://www.niroensani.ir/استخدام-سپاه-پاسداران آگهی جدید استخدام سپاه پاسداران در سال 96 به همراه شرایط استخدامی سپاه پاسداران 96 شامل ... استخدام | استخدام سپاه,شرایط استخدام در سپاه پاسداران estekhdam.pardad.ir/N_1731.aspx استخدام سپاه,شرایط استخدام در سپاه پاسداران ، شرایط ذکر شده در زیر از آگهی های استخدامی ... استخدام سپاه پاسداران - iranestekhdam.ir iranestekhdam.ir/استخدام-سپاه-پاسداران اخبار استخدامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت مطالعه قانون مقررات استخدامی سپاه پاسداران ... Images of استخدام سپاه bing.com/images Image result for استخدام سپاه Image result for استخدام سپاه Image result for استخدام سپاه Image result for استخدام سپاه Image result for استخدام سپاه See more images of استخدام سپاه شرایط استخدام سپاه پاسداران در سال 96 - 1396 estekhdam.pardad.ir/G_39.aspx استخدم سپاه 96,شرایط استخدام سپاه 1396,آگهی استخدامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال 96,مرکز ... شرایط استخدام در سپاه | ایران استخدام iranestekhdam.ir/شرایط-استخدام-در-سپاه شرایط استخدام در سپاه پاسداران جهت مشاهده اخبار استخدامی سپاه پاسداران اینجا کلیک نمایید ... نحوه استخدام کامل در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی irartesh.ir/Forum/Post/1896 از این که در انجمن آی آر ارتش عضو شدید از شما متشکریم . امیدواریم همیشه در زندگی خود موفق ... استخدام سپاه پاسداران سال 95 کاریاب.net/استخدام-سپاه-پاسداران زمان و شرایط استخدام سپاه پاسداران در سال 94 به همراه جزئیات آگهی استخدامی سپاه اخبار استخدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال 96 | «ای ... www.e-estekhdam.com/استخدام-سپاه-پاسداران ای استخدام معتبرترین مرجع کاریابی و اخبار و آگهی های استخدامی شرکت‌های دولتی، خصوصی و ... شرایط استخدام در "سپاه پاسداران" www.asriran.com/fa/news/322862 مشاغل سپاه به تناسب احتیاج نیروها و سازمانها از رسته‌های مختلف تشکیل می‌شود. انواع رسته و ... استخدام سپاه - dehvand.ir dehvand.ir/jobs/استخدام-سپاه استخدام سپاه 9 خرداد 92 _استخدام در سازمان بسیج مستضعفین سپاه سازمان بسیج مستضعفین در نظر ... Related searches for استخدام سپاه استخدام سپاه 96 استخدام با مدرک دیپلم نحوه استخدام در سپاه مرکز گزینش سپاه فرم ثبت نام در سپاه استخدام سپاه قدس استخدام نیروی هوایی سپاه سایت رسمی سپاه پاسداران 1 2 3 4 5 Related searches استخدام سپاه 96 استخدام با مدرک دیپلم نحوه استخدام در سپاه مرکز گزینش سپاه فرم ثبت نام در سپاه استخدام سپاه قدس استخدام نیروی هوایی سپاه سایت رسمی سپاه پاساس‌مقررات استخدامی هیأت علمی دانشگاهها خواهد بود. ‌تبصره – استخدام مربی و پرداخت حق‌التدریس برای آموزشهای پائین‌تر از سطوح دانشگاهی تابع آیین‌نامه موضوع ماده ۳۸ قانون ارتش خواهد‌بود. اصلاحات مورد نیاز توسط ستاد کل سپاه با هماهنگی وزارت دفاع تهیه و به تصویب هیأت وزیران خواهد رسید. ‌ماده ۲۶ – استخدام افراد در سپاه ، بدون نیاز سازمانی و همچنین استخدام و یا تغییر وضع پرسنل جز به یکی از صور مذکور در این قانون مطلقاً‌ممنوع است. ‌بخش سوم – سازمان و طبقه بندی مشاغل ‌ماده ۲۷ – تعداد و ترکیب نیروی انسانی سپاه و همچنین نسبت درجات و رتبه‌های آنان بر مبنای خط مشی، استراتژی و تهدیدات، برابر جداول‌سازمان و تجهیزات مصوب و به نسبتی که به وسیله ستاد کل سپاه تعیین و به تصویب فرماندهی کل خواهد رسید مشخص می‌گردد. ‌تبصره ۱ – جداول سازمان نیروی انسانی سپاه و ستاد کل شامل محلهای سازمانی و ضرورت نظامی یا کارمندی یا مشترک بودن شغل و درجات و‌رتبه‌های متناسب برای هر محل سازمانی حسب مورد توسط ستاد کل سپاه و ستاد کل تهیه و به تصویب فرماندهی کل خواهد رسید. ‌تبصره ۲ – به منظور جلوگیری از تورم پرسنل کادر ثابت در سپاه و سازمانهای وابسته در جداول سازمانی مشاغل باید به نحوی پیش‌بینی گردد که‌حتی‌الامکان از پرسنل وظیفه پیمانی و بسیجی استفاده شود. ‌ماده ۲۸ – رسته عبارت است از مجموعه رشته‌های شغلی که از نظر تخصص یا نوع آموزش وابستگی و ارتباط نزدیک داشته باشند. ‌ماده ۲۹ – مشاغل سپاه به تناسب احتیاج نیروها و سازمانها از رسته‌های مختلف تشکیل می‌شود. انواع رسته و علائم رسته‌ای و همچنین علائم‌درجات و شکل لباس پرسنل نظامی به موجب دستورالعملهایی خواهد بود که توسط ستاد کل سپاه تهیه و به تصویب فرماندهی کل خواهد رسید. ‌ماده ۳۰ – بکارگیری پرسنل در مشاغل غیر مرتبط با رسته آنان ممنوع بوده و سپاه موظف است به منظور ایجاد انعطاف در اجرای مأموریتهای محوله‌به غیر از رسته اصلی ، رسته رزمی یا پشتیبانی رزمی دیگری برای کلیه پرسنل پیش بینی نماید. ‌تبصره – تغییر رسته پرسنل ممنوع می‌باشد و در موارد لزوم برابر دستورالعملی است که توسط ستاد کل سپاه تهیه و به تصویب فرماندهی کل‌خواهد رسید. ‌ماده ۳۱ – ستاد کل سپاه موظف است حداکثر ظرف مدت یک سال در چارچوب این قانون کلیه مشاغل سپاه را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار‌داده و شرح وظایف و شرایط احراز هر شغل را تعیین و پس از تأیید فرماندهی کل سپاه در انتصابات و ترفیعات ملاک عمل قرار دهد. ‌ماده ۳۲ – ستاد کل سپاه موظف است مشاغل مختص کارمندان موضوع بند(ب) ماده ۱۹ این قانون را از نظر پیچیدگی و تخصص به سه گروه (۱) ،(۲)، و (۳) و میزان مهارت در انجام مشاغل هر یک از سه گروه را به سه رده (۱) و (۲) و (۳) طبقه بندی نماید. کمیسیون ارزیابی مهارت در بدو‌استخدام تخصص و مهارت این قبیل کارمندان را مورد ارزیابی قرار داده و گروه و رده آنان را تعیین می‌نماید. ‌ماده ۳۳ – ستاد کل سپاه می‌تواند بنا به دستور فرماندهی کل سپاه برای انجام وظایف پیش‌بینی نشده پستهای موقت را ایجاد نموده و حداکثر ظرف‌مدت یک سال تکلیف آنان را از لحاظ حذف شغل و یا درج آن در جداول سازمان معین نماید. *توجه: کارجوی گرامی، شرایط استخدام بانکها و نهاد‌های مختلف برای آن دسته از عزیزانی که علاقمند به فعالیت در یک بانک و یا یک نهاد مشخص هستند گردآوری و ارسال میگردند. بنابراین ارسال این شرایط به منزله ی اعلام آگهی استخدامی‌توسط نهاد یا بانک ذکر شده نمیباشد و مسلماً در صورت اعلام جذب نیرو توسط بانک و یا نهاد فوق الذکر از طریق سایت ایران استخدام طی یک آگهی اقدام به اطلاع رسانی خواهد شد. موفق باشید – سایت ایران استخدام پاورقی چهارمین استخدامی دستگاه های اجرایی (اطلاعیه مصاحبه) استخدام آموزش و پرورش 96 (جذب 12 هزار نفر) استخدام قوه قضاییه (آمادگی برای آزمون) استخدام وزارت بهداشت (درخواست استخدام جدید) استخدام های جدید آبان ‌الف – اولین شرط مهم برای استخدام سپاه در سال 96 ، اعتقاد به دین اسلام، انقلاب اسلامی ایران و همچنین اعتقاد و احترام به نظام جمهوری اسلامی ایران است. بنابراین می توان گفت فرد متقاضی لازم است ایرانی باشد تا بتواند در استخدام سپاه پاسداران سال 96 شرکت نماید.. ب – اعتقاد به ولایت فقیه شرط مهم دیگر برای استخدام سپاه در سال 96 می باشد. متقاضی باید با ایمان باشد و روحیه ایثار و جهاد در راه وطن را دارا باشد. ‌ج – متقاضی شرکت در آزمون استخدام سپاه سال 96 لازم است در هیچ حزب و گروه سیاسی فعالیت نداشته باشد. ‌د – از شرایط استخدام سپاه سال 96 عدم اعتیاد متقاضیان به مواد مخدر و نداشتن محکومیت نسبت به استخدام های دولتی می باشد. فردی که در دام اعتیاد گرفتار است نمی تواند وظایف خود را به خوبی انجام دهد و برای استخدام سپاه مناسب نیست. ‌ز – متقاضیان استخدام سپاه پاسداران 96 باید شرایط تحصیلی لازم و تخصص لازم را داشته باشند. ر – با توجه به خدمت افراد، لازم است تا متقاضیان شرکت در استخدام سپاه 96، سلامت و توانایی روانی و جسمی لازم را دارا باشند. ژ – شرایط سنی لازم برای شرکت در آزمون استخدامی سپاه سال 96 ، دارا بودن حداقل 16 سال و همچنین دارا بودن حداکثر 40 سال می باشد. ی – همچنین نداشتن سوء سابقه برای استخدام سپاه پاسداران 96 لازم و ضروری می باشد. ‌نکات مهم که لازم است برای استخدام سپاه رعایت شود هیات گزینش استخدام سپاه ترکیبی از فرمانده کل سپاه، همچنین نماینده ولی فقیه مربوط به سپاه، همچنین می توان گفت مسئول حفاظت اطلاعات می باشد که این افراد وظیفه دارند تا متقاضیانی که در آزمون استخدامی سپاه سال 96 شرکت داشته و توانسته اند پذیرش شوند را گزینش نمایند. هیات مرکزی گزینش در سپاه، تعین می کند که چه کسانی مسئولیت گزینش افراد پذیرش شده در آزمون استخدام سپاه را بر عهده داشته باشند. ‌اطلاعیه 15 تیر ماه 96 اصلاح شرایط استخدام سپاه توسط مجلس در جلسه ای که در روز یکشنبه برگزار گردید، تعداد 230 نماینده در مجلس حضور داشتند و در این جلسه تصمیم گرفته شد تا شرایط استخدام سپاه پاسداران برای جلب رضایت شورای نگهبان با اضافه کردن یک تبصره به ماده 190، برای افراد و متقاضیانی که تمایل به شرکت در آزمون استخدامی سپاه دارند، اصلاح گردد. این اصلاحیه دارای 159 رای موافق بود، که در این بین مخالفت 6 رای را همراه داشت و از بین آرا می توان به 10 رای ممتنع نیز اشاره نمود. آیین نامه اجرایی این ماده توسط وزارت دفاع و با هماهنگی با سایر ارگان های لازم، بایستی در طی سه ماه تهیه شود و به تصویب برسد تا در دفعات بعدی استخدام سپاه سال 96 در نظر گرفته شود. معرفی سپاه و تاریخچه آن استخدامی سپاه در سال 1357 و اولین روزهای پیروزی با شکوه انقلاب اسلامی ایران بود که سازمانی نظامی و مقدس با نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) ایجاد گردید. در اردیبهشت سال 1358 بود که امام (ره) با ارسال فرمانی به شورای انقلاب اسلامی تاسیس این سازمان نظامی بزرگ را اعلام نمودند. گام مهم و اساسی دیگری که در جهت رسمیت و سازماندهی این نهاد عظیم برداشته شد، برپایی شورایی برای فرماندهی سپاه پاسداران بود. سپاه پاسداران، یک نهاد نظامی و بازویی مسلح برای نگهبانی از نظام جمهوری اسلامی ایران و امنیت این کشور است. نقش سپاه پاسداران، پاسداری و حفاظت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است. این نهاد با سایر نهاد ها و نیروهای مسلح دیگر در ارتباط است و به صورت برادرانه با هم همکاری دارند. قانون کشور، حدود وظایف و مسئولیت هایی که این نهاد با مسئولیت ها و قلمرو سایر نیروهای مسلح دیگر دارد را تعیین می کند. در سال 1386 نوآوری هایی جدیدی در نهاد نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران رخ داد. از جمله می توان به تشکیل سازمان بسیج مستضعفین، تشکیل تعدادی سپاه استانی و سازمان حفاظت اطلاعات سپاه اشاره نمود.انتخاب علی جعفری به عنوان فرمانده کل سپاه، باعث رخداد این دستاوردها بود. برای دست یابی به دستاوردهای جدید و موفقیت های بیشتر در این نهاد نظامی به کارگیری نیروهای جدید انسانی لازم و ضروری است به همین دلیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در نظر دارد در طی برگزاری استخدام سپاه افراد دارای شرایط لازم را استخدام نماید. تاریخچه سپاه پاسداران گارد ملی نام نهادی نظامی و مسلح بود که در نخستین روزها پس از پیروزی انقلاب اسلامی، حسن لاهوتی، حکمی را برای تشکیل آن از امام (ره) دریافت نموده بود. بعد از آن به پیشنهاد محمد توسلی، نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای این نهاد نظامی اتخاب گردید. در حکم اما (ره) تاکید شده بود که این نهاد باید زیر نظر دولت باشد. از اهداف تشکیل این نهاد نظامی می توان به صلح، پیشگیری از توطئه و خرابکاری، اجتناب از نفوذ افراد ضد انقلابی در ذهن مردم، اجرای دستورات دولت و برپایی احکام الهی اشاره نمود. دکتر ابراهیم یزدی نیز برای تشکیل این نهاد با لاهوتی همکاری داشتند. این نهاد لازم بود تا دارای یک اساسنامه باشد که در اواخر بهمن ماه 1357 اساسنامه سپاه تکمیل شد. اساسنامه مربوط به سپاه پاسداران در 9 ماده و 9 تبصره تهیه گردید و توسط شورای انقلاب تصویب شد. در نهم اسفند 1357 بود که علی دانش‌منفرد به عنوان فرمانده سپاه پاسداران ایران انتخاب شد. همزمان با تشکیل سپاه پاسداران، برای حفظ انقلاب اسلامی و حفاظت از دستاوردهای آن گروه های مسلح دیگری نیز تشکیل شدند. بنابر تصمیمات گرفته شد هاشمی رفسنجانی مسئولیت هماهنگی این گروه ها را بر عهده گرفت و سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت. در تاریخ دوم اردیبهشت سال 1358 نهاد نظامی و مسلح سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران رسمیت پیدا نمود. همچنین میتوانید کلیه ابهامات ، سوالات و مشکلات خود را در رابطه با این آگهی استخدامی، با ما مطرح کنید. کافیست به بخش “دیدگاه کاربران” در انتهای مطلب مراجعه کرده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت پاسخ داده شود. با این کلمات میتوانید در گوگل ما را پیدا کنید : استخدام سپاه پاسداران 96 ، استخدام سپاه پاسداران سال 96 ، استخدام سپاه پاسداران در سال 96 ، استخدامی سپاه 96 ، استخدامی سپاه سال 96 ، استخدامی سپاه در سال 96 ، استخدامی سپاه پاسداران سال 96 ، استخدامی سپاه پاسداران 96 ، استخدامی سپاه پاسداران در سال 96 ، شرایط استخدام سپاه پاسداران سال 96 ، آزمون استخدام سپاه پاسداران سال 96 ، آزمون استخدامی سپاه پاسداران سال 96 ، شرایط استخدامی سپاه پاسداران سال 96 خدمات ویژه کارفرمایان شما کارفرمایان گرامی با کمترین هزینه ممکن میتوانید اطلاعیه استخدامی شرکت خود را در سایت کاریاب منتشر کنید و نام شرکت تان را در معرض بازدید روزانه هزاران کارجو قرار دهید. مشاهده خدمات رایگان کارجویان بمنظور حمایت از کارجویان، کاربران سایت کاریاب میتوانند بطور کاملا رایگان، رزومه خود را بصورت مدرن و حرفه ای ایجاد کنند و به بزرگترین جامعه آماری سامانه کاریابی کشور ملحق شوند مشاهده هشدار قابل توجه کارجویان و کارفرمایان گرامی سایت استخدام کاریاب در آذر ماه 1388 با شعار حمایت از کارجویان ، بعنوان اولین سایت استخدامی مجهز به سامانه های هوشمند کاریابی تاسیس شد و در حال حاضر به لطف برخورداری از بزرگترین بانک اطلاعات مشاغل استخدامی کشور ، بستری مناسب برای درج آگهی استخدام کارفرمایان و صاحبان کسب و کار فراهم کرده است تا در کمترین زمان ممکن بتوانند نیروی کار متخصص مورد نیاز خود را پیدا کنند. ثبت رزومه در کاریاب کاملا رایگان میباشد و کارجویان پس از مشاهده و بررسی آگهی استخدام های درج شده در سایت ، و مطالعه ی توصیه های استخدامی میتوانند مستقیما رزومه استخدامی خود را به کارفرمایان طرف قرارداد با کاریاب ارسال کنند تا روند استخدام سریع تر طی شود. به امید موفقیت و سربلندی تمام کارجویان ایران زمین . روزنامهخدام سپاه شویم
  • اسماعیل انصاری
  • ۰
  • ۰


چطوراستخدام نیروانتظامی شوم چطوراستخدام نیروانتظامی شوم چطوراستخدام نیروانتظامی شوم چطوراست شرایط آزمون استخدامی نیروی انتظامی جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با استخدام نیروی انتظامی اینجا کلیک نمایید شرایط عمومی استخدام نیروی انتظامی: (بروز شده به تاریخ: ۱ مهر ۹۶) ۱– اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام. ۲ – التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران واعتقاد به ولایت مطلقه فقیه و آمادگی فداکاری در راه اهداف آنها. ۳ – تابعیت جمهوری اسلامی ایران. *داوطلب می بایست ایرانی الاصل باشد بدین مفهوم که دارای شناسنامه ایرانی و پدر ومادر ایرانی الاصل باشد. ۴ – عدم سابقه عضویت یا وابستگی به احزاب و گروههای سیاسی و معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران. ۵ – عدم عضویت یا وابستگی به احزاب و گروههای سیاسی در زمان تقاضای استخدام. ۶ – عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی. ۷ – نداشتن سوء پیشینة کیفری. ۸ – عدم اعتیاد به مواد مخدر. ۹ – داشتن شرایط تحصیلی و یا تخصصی لازم برای خدمت مورد نظر. ۱۰ – داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت مورد نظر. جهت دانلود نمونه سوالات استخدامی نیروی انتظامی اینجا کلیک نمایید شرایط اختصاصی مقطع درجه داری استخدام نیروی انتظامی: * ثبت نام در این سامانه صرفا برای داوطلبانی مجاز است که آخرین مدرک تحصیلی آنها دیپلم و یا پیش دانشگاهی باشد . *ثبت نام از متقاضیان استخدام صرفا از این سامانه صورت پذیرفته و به درخواستهایی که از طریق مراجعه حضوری تنظیم گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد. *دریافت کد رهگیری از سامانه الزامی است ۱ – داوطلبان دارای مدرک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی ، علوم نظری (ریاضی ، علوم تجربی ، علوم انسانی ، معارف و بهیاری ) مجاز به ثبت نام در سامانه می باشند . ۲ – سهیمه جذب سال ۱۳۹۶ صرفا برای جذب آقایان می باشد . ۳ – حداقل معدل دیپلم یا پیش دانشگاهی برای داوطلبان ۱۴ می باشد . ۴ – حداقل قد برای داوطلبان در مقطع درجه داری ۱۷۰ سانتی متر می باشد. ۵ – سن برای داوطلبان در مقطع درجه داری ۱۸ سال تمام می باشد . (متولدین سال ۱۳۷۸) . * حداکثر سن داوطلب با احتساب تمامی شرایط ارفاقی ۲۴ سال می باشد. * داوطلبان مشمولی که دارای غیبت سنواتی (دفترچه ای ) می باشند ، واجد شرایط عمومی استخدام نمی باشند و می توانند پس از اتمام خدمت سربازی و دریافت کارت پایان خدمت در صورت داشتن سایر شرایط اقدام نمایند. * داوطلبانی که دارای سابقه بسیج فعال ، پلیس افتخاری و یا دارای مدرک پایان خدمت نظام وظیفه می باشند نیز۲ سال ارفاق سنواتی خواهند داشت . * فرزندان ایثارگران ، دارنده مقامات برتر کشوری ، حافظان قرآن و بستگان نیروهای مسلح از ۲ سال سنوات سن ارفاقی برخوردار می باشند. ۶ – بستگان درجه یک شهدا از تسهیلات سنی پیش بینی شده در قانون برخوردار می باشند . * حداکثر سن داوطلب با احتساب تمامی شرایط ارفاقی ۲۴ سال می باشد. شرایط و تذکرات استخدام نیروی انتظامی: ۱- ثبت نام از داوطلبان استخدام رایگان محسوب گردیده و مستلزم پرداخت وجهی از طریق درگاه الکترونیکی بانکها نمی باشد ۲- کدملی داوطلب ،بعنوان نام کاربری و کلمه عبور برای ورود سامانه ثبت نام اینترنتی در نظرگرفته شده است. ۳- داوطلبانی که موفق به تکمیل اطلاعات خود نشده اند ، می توانند تا پایان مهلت ثبت نام با مراجعه به سامانه اطلاعات خود را تکمیل و ویرایش نمایند. ۴ – ثبت نام در این سامانه به منزله استخدام در ناجا محسوب نمی گردد. ۵- تکمیل اطلاعات توسط داوطلب ودریافت کدرهگیری ملاک تایید ثبت نام داوطلب می باشد. ۶ – سامانه ثبت نام اینترنتی صرفا با سیستم عامل ویندوز سازگار می باشد . لذا توصیه می گردد به منظور ورود اطلاعات صحیح و بدون نقص ، صرفا از رایانه هایی که از سیستم عامل ویندوز بهره می جویند استفاده نمایید .در صورت استفاده از تبلت و تلفن های هوشمند ، تبعات ناشی از عدم دریافت صحیح اطلاعات متوجه مرکز گزینش و استخدام نخواهد بود. جهت دانلود نمونه سوالات استخدامی نیروی انتظامی اینجا کلیک نمایید جهت مشاهده صفحه جامع اخبار استخدامی نیروی انتظامی اینجا کلیک نمایید پاورقی چهارمین استخدامی دستگاه های اجرایی (اطلاعیه مصاحبه) استخدام آموزش و پرورش 96 (جذب 12 هزار نفر) استخدام قوه قضاییه (آمادگی برای آزمون) استخدام وزارت بهداشت (درخواست استخدام جدید) استخدام های جدید آبان 96 نظرات جدیدترین پاسخ ها جستجو در نظرات سوالات متداول  اگر دیدگاهی در باره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خودتون رو در سایت درج کنید. [sample smile] فرستادن پاسخ به ایمیل ارسال ایمیل تایید 1 … 46 47 48 برای اطلاع فوری از جدیدترین و آخرین اخبار استخدامی میتوانید در کانال تلگرام سایت ایران استخدام عضو شوید: جهت عضویت اینجا کلیک نمایید نویسنده : عبدالعزیزنارویی تاریخ ارسال : امروز ساعت ارسال : ۰۳:۴۶ کد دیدگاه : 1455093 سلام من۱۸سال تمام دارم ومدرک پیش دانشگاهی درشته علوم تجربی والانم دانشگاه درس میخونم اگه معدل من کمتر از۱۴وبالای ۱۲باشه من میتونم تونیروی انتظامی ثبت نام کنم ونصف قران راحفظم و کل قران را میتونم باسوط ختم کنم لطفا به من کمک کنید که ایا میتونم بیام نیروانتظامی یانه ممنون پاسخ دهید 0 پسندیده نویسنده : امیرحسین تاریخ ارسال : دیروز ساعت ارسال : ۲۲:۱۸ کد دیدگاه : 1454899 یروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران دعوت به همکاری می نماید. استخدام نیروی انتظامی در مقطع درجه داری به گزارش افکارنیوز، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود(مرد) از بین جوانان، مؤمن، متعهد و کارآمد بصورت پیمانی پنج ساله انتظامی در مقطع درجه داری استخدام می نماید. شرایط عمومی استخدام اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام. اعتقاد و التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت مطلقه فقیه و آمادگی فداکاری در راه اهداف آنها. تابعیت جمهوری اسلامی ایران. عدم سابقه عضویت یا وابستگی به احزاب وگروههای سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران. عدم عضویت یا وابستگی به احزاب و گروههای سیاسی در زمان تقاضای استخدام. عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی. نداشتن سوء پیشینه کیفری. عدم اعتیاد به مواد مخدر. داشتن شرایط تحصیلی و یا تخصصی لازم برای خدمت مورد نظر. داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت موردنظر. شرایط اختصاصی استخدام مقطع استخدامی: درجه داری – مدرک تحصیلی: دیپلم(کلیه گرایش ها) – حداقل ۱۸ حداکثر ۲۳ سال – حداقل معدل ۱۴ – حداقل قد ۱۷۰ نکات مهم داوطلبان استخدام می بایست آمادگی خدمت در سراسر کشور را داشته باشند. ثبت نام از داوطلبان به صورت بومی و استانی خواهد بود. داشتن گواهینامه رانندگی پایه دوم و مدرک آشنایی با رایانه برای داوطلبان الزامی می باشد. حداقل معدل برای فرزندان کارکنان نیروهای مسلح و بسیجیان با یک سال سابقه عضویت فعال، نمره ۱۲ می باشد. * اعضای محترم خانواده معظم شهداء(همسر، فرزند، برادر و خواهر) از تسهیلات سنی پیش بینی شده در قانون برخوردار می باشند. استخدام مشمولین وظیفه عمومی مستلزم ارائه مدرکی دال بر رسیدگی به وضع مشمولیت آنان از معاونت وظیفه عمومی می باشد.(استخدام مشمولین غایب و دارندگان کارت معافیت پزشکی ممنوع است) نحوه، تاریخ و محل برگزاری آزمون در زمان ثبت نام توسط مدیریت گزینش و استخدام استان مربوطه اعلام خواهد شد. نحوه، تاریخ و محل برگزاری آزمون در زمان ثبت نام توسط مدیریت گزینش و استخدام استان مربوطه اعلام خواهد شد. دوره آموزش پذیرفته شدگان شبانه روزی بوده و مدت آن تابع مقررات خاص هر مقطع خواهد بود. داوطلبانی که دارای کارت پایان خدمت می باشند مدت خدمت سربازی آنان به حداکثر سن افزوده خواهد شد. استان های ایلام، بوشهر، کهکیلویه و بویر احمد، کرمانشاه، لرستان در این مرحله ثبت نام نخواهند شد. مدارک اولیه مورد نیاز برای ثبت نام روگرفت صفحات اول و دوم شناسنامه. روگرفت آخرین مدرک تحصیلی. روگرفت گواهینامه رانندگی پایه دو. روگرفت مدرک آشنایی با رایانه. ۴ قطعه عکس جدید تمام رخ ۴*۳ روگرفت مدرکی که مشخص کننده وضعیت خدمتی نظام وظیفه باشد.(روگرفت کارت پایان خدمت، معافیت غیر پزشکی، دفترچه آماده به خدمت بدون مهر غیبت و یا گواهی در حال خدمت). داوطلبان محترم، برای کسب اطلاعات بیشتر از چگونگی جذب، می توانند به مدیریت گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان محل سکونت خود و یا به سایت اینترنتیwww. police. irمراجعه نمایند. برای بهتر دیدن روی عکس کلیک کنید هم رسانی این مطلب را به دوستان خود برسانید. کلمات کلیدی: آگهی استخدام نیروی انتظامی درجه افکارنیوز وبگردی برای دریافت آخرین اخبار در کانال افکار نیوز عضو شوید وبگردی چگونه مالیات کمتری پرداخت کنیم؟ پر فالور ترین های اینستاگرام را بشناسید نحوه درست دویدن برای لاغری و چربی سوزی چگونه استارت آپ لاکچری راه اندازی کنیم ؟ دیگر رسانه‌ها نگرانی جدی از برگشت تورم شدید نگرانی جدی از برگشت تورم شدید یک روحانی که با روحانیون دیگر متفاوت بود یک روحانی که با روحانیون دیگر متفاوت بود «نامه‌ها»ی یکی از سران داخلی فتنه و بی‌صداقتی با تاریخ «نامه‌ها»ی یکی از سران داخلی فتنه و بی‌صداقتی با تاریخ اخلاق یک آقازاده اخلاق یک آقازاده این جریان به نام عدالتخواهی، مقابل نظام خواهد ایستاد این جریان به نام عدالتخواهی، مقابل نظام خواهد ایستاد آثار و پیامدهای این نوع ازدواج خاص آثار و پیامدهای این نوع ازدواج خاص حامیان بلوف بودن مواضع آمریکا چه پاسخی دارند؟ حامیان بلوف بودن مواضع آمریکا چه پاسخی دارند؟ تکنوکرات‌ها و هزینه - فایده حصر تکنوکرات‌ها و هزینه - فایده حصر ارسال نظر نظرات خوانندگان بهروز ۱۳۹۲/۰۹/۱۷ ۱۳:۰۱ 55 | 15 پاسخ سلام من ۱۷سالمه رشتم برق ولی علاقه ی شدیدی به نظام دارم ولی من دیپلم ردی هسم چکار کنم که وارد نظام بشم تورو خدا کمکم کنید محسن ۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۳:۱۰ 45 | 10 من میتونم قانعت کنم به وبلاگم سربزن و شمارتو بنویس محمدسالاری ۱۳۹۳/۰۲/۲۱ ۱۸:۳۱ 11 | 8 نظر من اینه می خواهم معا فیم را حذف کنم به خدمت ادامه بدهم حسین ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ ۱۱:۳۹ 11 | 3 عرض سلام وخسته نباشید من رشته ام عمران هستش 18 سالمه گواهی نامه هم دارم رزمی هم کار میکنم میخواستم بیینم میتونم استخدام بشم محمد جواد میرشکار ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ ۱۹:۴۷ 9 | 4 سلام .من رشته امور زارعی وباغی دارم فرزند ازاده وجنباز هستم . میتوانم ثبت نام کنم میلاد جلالی ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ ۱۴:۱۹ 11 | 4 سلام خسته نباشید من متولد ۷۲/۲/۵ هستم کارت پایان خدمت دارم گواهی نامه ۲سال دارم بسیج فهل ۵سال دارم مدرگمم دیپلم کامپیوتر معدلم ۱۵ پدرمم جانباز لطفا بگین کی استخدام درجه داری دارین بیام ثبت نام کنم ترو خدا لطفا کمکم کنید ۱۳۹۲/۱۰/۰۶ ۱۱:۳۴ 57 | 10 پاسخ من ۲۲سالمه میخوام بیام نظام ولی گواهینامه با مدرک رایانه ندارم چیکار کنم لطفا راهنمایم کنید پژمان ۱۳۹۲/۱۱/۱۱ ۲۰:۳۸ 17 | 11 سلام این دو که کاری نداره مدرک کامپیوتر با پولم حل میشه ولی واسه گواهینامه یه ماه کارمیبره انشا الله میتونی. ناشناس ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ ۲۱:۰۱ 18 | 1 سلام وخسته نباشید منظور معدل همون معدل کل است یا معدل دیپلم یاسر ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ ۱۴:۰۵ 4 | 1 با سلام من ۱۸ سال دارم علاقه ای شدید به نظام دارم خدا روشکر از لحاظ جسمی و روحی در سلامت کامل هستم فقط عینک میزنم سابقه کیفری هم خودم ندارم ولی اقوام نزدیک دارن میتونم ثبت نام کنم لطف میکنید جواب بدید mr alirza ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ ۰۶:۰۱ 4 | 6 سلام.... من اسم علیرضا هست 17سالمه رشته عمران هستم امسالم با کارنامه 19قبول شدم و علاقه شدیدی به نظام دارم قدمم 185هست و بدنساز هستم میخواستم ببینم ایا منو قبول میکنن یا نه.....فقط گواهی نامه ندارم....ممنون میشم جواب بدید؟؟ ناشناس ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ ۰۱:۱۰ 8 | 0 خوب خوشتیپ برو بگیر همینم سوال داره؟ موصلی ۱۳۹۲/۱۰/۲۸ ۱۶:۴۰ 17 | 4 پاسخ سلام خسته نباشید من مدرک کامپیوتر دارم و در راهنمایی و رانندگی هم شرکت کرده ام و هنوز تمام نکرده ام ایا میتوانم ثبت نام کنم سعید ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ ۱۷:۴۳ 0 | 5 سلام من معافیت پزشکی گرفتم واریکسل داشتم والان عمل کردم خوب شدم دوسال گذشته عود نکرده،میخوام کارتم رو باطل کنم برم نظام .ولی نمیدونم قبولم میکنند یا نه .خواهش میکنم اگه کسی میدونه سریع جوابم رو بده . محمد ۱۳۹۲/۱۰/۲۸ ۱۶:۴۱ 17 | 9 پاسخ سلام. دیپلم دارم ولی کواهی راهنمایی و رانندگی ندارم علی ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ ۰۰:۴۸ 2 | 0 بله اشکالی نیست برو پرستو کرمی ۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۳:۲۶ 7 | 4 پاسخ متولد ۱۳۷۲از استان ایلام شهرستان ایوانغرب هستم میخواهم بیام نظام دیپلم کامپیوتر کارو دانش و پیش دانشگاهی ردی رشته انسانی دارم. لطفا اخرین خبر اسخدامی آینده در مقطع درجه داری را به من بدهید. باتشکر ۱۳۹۲/۱۱/۰۹ ۱۱:۰۲ 19 | 7 پاسخ من پنج ماه موند بشم۱۸ دیپلمم دارم چرا قبول نمی کنن ناشناس ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ ۲۳:۱۸ 4 | 2 سلام باید 18سال تمام بشید اگرم متولد76هستید باید گواهینامه موتور و ماشینم داشته باشید و غیبت سربازی هم نداشته باشید.یاعلی محسن جدی ۱۳۹۲/۱۱/۱۳ ۱۱:۰۴ 5 | 4 پاسخ سلام من سال ۸۴ در همه ازمونها شرکت کردم و گفتند که برای اموزش اماده شو وقتی رفتم مرکز گزینش گفتند رد شدی دلیلشو نفهمیدم لطفا جواب بدید محمد ۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۱۷:۵۱ 4 | 1 سلام دوست عزیز اگر کسی اماده اعزام باشه فقط یه دلیل میتونه اونو رد کنه اونم اینه که کسی موردی ازت دیده باشه و به مسِول تحقیقات و یا هسته ی گزینش خبر داده باشه محمد ۱۳۹۲/۱۱/۱۳ ۱۳:۵۰ 12 | 2 پاسخ سلام من دیپلم کامپوتر هستم و ۳ ترم دانشگاه رفتم ولی نتونستم ادامه بدم گواهی نامه ۳ سال دارم متولد ۷۱ شهریور هستم هرچی کار فنی هست سر در میارم قدم ۱۸۰ و هیکلی هستم چون باشگاه پرورش اندام رفتم ۳ سال اینا میشه وارد نظام بشم؟ علاقه خاصی به نیروی انتظامی دارم خدمت سربازی نرفتم بخوام هم خدمت برم هم استخدام بشم ممکنه این کار؟ Hosein tala ۱۳۹۲/۱۱/۲۲ ۰۲:۴۱ 4 | 5 سلام من متولد ١٣۶٩ هستم؛ تموم شرایطم دارم فقط خدمت نرفتم. حسین ذلا ۱۳۹۲/۱۱/۲۲ ۰۱:۱۱ 9 | 9 پاسخ سلام من متولد ۶٩ هستم خدمت سربازی نرفتم ولی شرایط هایه ذکر شده را دارا هستم میتونم وارد سازمان بشم؟ ممنون میسم راهنمایم کنید. امین ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ ۰۲:۴۳ 2 | 3 برو ثبت نام کن قبولت میکنن نترس.داداش پیام باقری از اسفرورین ۱۳۹۲/۱۱/۲۵ ۲۲:۰۲ 2 | 7 پاسخ با سلام ناشناس ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ ۰۱:۴۷ 0 | 0 دیپلم دارم با گواهینامه پیام باقری از اسفرورین ۱۳۹۲/۱۱/۲۵ ۲۲:۰۹ 0 | 2 پاسخ با سلام با عرض شب بخیر می خواستم بگم که عرض به خدمت شما قد من ۷۰ سانتیمتر هست ومی خواستم بدونم من دو سال دیگه به شما قول میدم که ۲ سال دیگه مدرک سیکل رو بگیرم و شروع به کار کنم خدمت ششششششما با تشکر میلاد ۱۳۹۲/۱۱/۲۶ ۱۴:۰۸ 3 | 3 پاسخ سلام من ساکن خوزستانم دیپلم ریاضی دارم بامعدل خوب گواهینامه با مدرک کامپوتر هم دارم متولد۷۴هستم. برج ۹سال ۹۲ثبت نام کردم برج ۱۰هم ازمون دادم به خدا مطمئنم بیشتر سوال هارو درست تست زدم ولی رد شدم. بی زحمت بهم بگید دوباره کی جذب میکنن. ۱۳۹۲/۱۱/۲۸ ۱۵:۴۶ 3 | 2 پاسخ سلام من تمام ویژگی هارو دارم فقط چندتا جراحت رو بدنمه لطفا راهنماییم کنید محمدرضا از اصفهان ناشناس ۱۳۹۵/۰۱/۰۵ ۱۱:۴۳ 2 | 1 خب بچه های خوزستان رو نمیگیرن sina ۱۳۹۲/۱۱/۲۹ ۱۳:۵۳ 3 | 4 پاسخ سلام من متولده سال ۷۳ هستم ساکن ماندران شهرستان قایم شهر دیپلم کامپیوتر دارم به نظام علاقه شدیدی دارم باید از کجا شروع کنم کسی راهنماییم میکنه؟ kuzey ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ ۲۰:۵۰ 0 | 0 برادر برو به گزینشوثبت نام کن یاعلی میلاد رضایی ۱۳۹۲/۱۲/۰۲ ۱۹:۲۸ 11 | 3 پاسخ باسلام خدمت مسئولین محترم من۲۰سالمه مدرکم فوق دیپلم ماشین آلات خیلی دوس دارم جزء سربازان امام زمان بشم زمان استخدام چه موقس کجا باید برم ممنون میشم جواب بدین m ۱۳۹۲/۱۲/۰۲ ۲۲:۵۷ 5 | 7 پاسخ سلام من دانشجو هستم علاقه بسیارشدیدی به نظام دارم میخام استخدام شم ولی انگار فقط مرد میخاین ولی من زن هستم لطفا راهنمایی کنید چکار کنم. ممنون مهرداد ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ ۱۸:۵۹ 0 | 1 هیچی فقط بگو خدایا به امید تو محمدرضا ۱۳۹۲/۱۲/۰۳ ۰۹:۰۲ 5 | 4 پاسخ با عرض سلام وخسته نباشید میخواستم بدونم منی که درجه داری ثبت نام کردم اگه برای دانشگاه ثبت نام کنم مشکلی بوجود میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟ در ضمن من ۲۳ سالمه و خدمت سربازی هم انجام دادم. ممنون میشم اگه پاسخی دریافت کنم. با تشکر از شما رضا ۱۳۹۲/۱۲/۰۴ ۱۲:۳۲ 5 | 3 پاسخ باسلام من می خواستم ببینم احتمالا کی ثبت نام جدید هستش با تشکر ۱۳۹۲/۱۲/۰۵ ۲۲:۲۰ 3 | 1 پاسخ نمی دونم چرا از غرب کشور استخدام نمی کنند؟ ۱۳۹۳/۰۱/۰۷ ۲۲:۵۰ 6 | 2 پاسخ مدارکم کامل هستش ولی میگن نیرو میخوایم ولی میریم گزینش میگن فعلا نه امیر ۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۲۱:۵۴ 2 | 3 پاسخ با سلام. من همه این شرایط را دارم ولی نمی دانم که در استان لرستان زمان استخدام چه زمانی است. صدیف کرامت ۱۳۹۳/۰۲/۰۹ ۲۱:۴۵ 3 | 0 پاسخ باسلام من متولد۶۵هستم وتمامی شرابت رادارم ودرسربازی درخدمت نیروی انتظامی بودم ثبتناممیشوم? فاطمه کرامت ۱۳۹۳/۰۲/۰۹ ۲۱:۵۳ 2 | 1 پاسخ سلام من دیپلم تجربی دارم وتمام شرایط رادارم. متاهل هستم و۱۸سالدارم میتوانم ثبت نام کنم. ازاردببل صادق صبوری ۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۲:۱۰ 2 | 1 پاسخ سلامتی ستاره با اون همه ستاره خودشو نمگیره ولی یه سروان با ۴تا ستاره خودشو میگیرهچ تک ۱۳۹۳/۰۳/۰۷ ۱۷:۰۵ 10 | 0 پاسخ سلام من معدلم ۱۳.۹۶ رشتمم ریاضی منو قبول میکنن علیرضا ۱۳۹۴/۰۹/۱۸ ۲۰:۰۲ 2 | 0 پاسخ سلام من می خواستم بپرسم که بعد پنج سال ایا دوباره تمدید می کنند صادق پهناور ۱۳۹۴/۰۹/۱۹ ۲۰:۵۲ 4 | 0 پاسخ سلام علاقه شدیدی به نیرو انتظامی دارم اما معدلم 13/88چیکار میتونم کنم علی ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ ۱۰:۲۳ 5 | 2 اگه عضو بستگان شهید باشی یا بسیج فعال حداقل یکسال داشته باشی.از شرط معدل معافی محمد رضا استبرقی ۱۳۹۴/۱۰/۱۰ ۱۱:۴۳ 0 | 3 پاسخ خیلی دوست دارم نظامی شوم حسین ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ ۰۷:۲۱ 0 | 2 پاسخ سلام من22سالمه مدرک لیسانس دارم میتونم درجه داری ثبت نام کنم علیرضا ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ ۲۳:۵۴ 0 | 0 من علیرضا هستم به شغل پلیس خیلی علاقه دارم محمد رضا گلروی ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ ۱۳:۴۹ 1 | 1 پاسخ 22سالمه .اهل شیراز .پایان خدمت .حافظ 10 جز قرآن . دیپلم .شاغل .در حال تحصیل .امکان داره بتونم در آزمون شرکت کنم . بهنام ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ ۱۱:۳۷ 0 | 2 پاسخ سلام تاریخ ثبتنام در استان کرمان چندم هسته بهزادحق شناس ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ ۲۱:۰۵ 1 | 4 پاسخ سلام من علاقه خیلی خیلی شدیدی به نظام دارم ولی سوادم راهنمایی هیت لطفا راهنمایی کنبد علی اصغر ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ ۰۶:۵۵ 5 | 0 پاسخ باسلام بنده تمامیه شرایط رو دارم قدم صدو هفتادو سه میباشد اما وزنم پنجاه کیلوست استعداد چاقی هم ندارم ایا میتوانم در نظام عضو شوم تورا به خدا جواب بدید علی ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ ۱۴:۱۸ 0 | 0 سلام برای گزینش به وزن گیر میدن یا نه ایران-19 ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ ۱۱:۴۳ 4 | 1 پاسخ سلام این یعنی چی که استان های غربی استخدام نداره؟؟ کیمیا ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ ۲۲:۳۳ 0 | 0 پاسخ سلام خسته نباشید من تمام شرایط را دارم ممنون میشم ب محض استخدامی جواب بدید مهرداد ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ ۱۵:۵۵ 4 | 0 پاسخ سلام من ۱۸سالمه دیپلم خودرو های تجاری رادارم,گواهینامه دارم,مدرک کامپیوتر دارم,معافیت خاص هم دارم,خانواده جانباز هستم ومیخواهم وارد نیرو انتظامی شوم با تشکر ابوالبضل سارانی ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ ۰۲:۱۷ 0 | 1 پاسخ سلام من خیلی دوس دارم زرای کشور عزیز ایرانم خدمت کنم مهدی ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ ۲۱:۴۴ 1 | 0 پاسخ سلام خسته نباشید با تشکر از سایت خوبتون اینم لطفا در متن هاتون قرار بدبد که ثبت نام مقطع درجه داری کی اغاز میشود با تشکر . مهدی ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ ۲۱:۵۰ 1 | 0 پاسخ ایا در شهر نبریز استخدام میکنید ؟ زمان شروع ثبت نام رو هم بی زحمت بگید درضمن پدر من نظامی هست کدام امتیازات شامل من میشود ایثارگری هم داره جواب بدید ممنون میشم ناشناس ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ ۱۴:۰۴ 5 | 1 پاسخ سلام میشه زمان ثبت نام در سال95 هم اعلام کنید. علی شهنوازی ازخاش ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ ۰۴:۱۴ 0 | 0 پاسخ ببخشید یکی چشم من درپنج سالگی انحراف پیدا کرد ومن اون روعمل کردم ببخشید مردود می شم امیر ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ ۱۱:۰۳ 0 | 3 پاسخ سلام من دیپلم هستم m ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ ۱۴:۲۴ 1 | 0 منم دیپلمم M ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ ۱۳:۰۴ 1 | 0 پاسخ سلام من مدرک فوق دیپلم دارم و میخوام برای نظام شرکت کنم اگر اینجا نوشته شده مدرک دیپلم ایا میشه ثبت نام کنم؟ M ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ ۱۳:۱۳ 4 | 0 پاسخ سلام من مدرک فوق دیپلم دارم و میخوام برای نظام شرکت کنم اگر اینجا نوشته شده مدرک دیپلم ایا میشه ثبت نام کنم؟ علی ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ ۲۱:۴۱ 0 | 4 استان فارس استخدامی جدید داره دوستان؟ حسین ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ ۱۴:۱۸ 13 | 0 پاسخ ایا سال ۹۶ هم نیرو انتظامی نیرومیگیرد محمد ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ ۲۲:۵۰ 1 | 0 درجه داری برج دو 96 ثبت نام داره مهدی ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۱۴:۰۸ 2 | 0 پاسخ با سلام خسته نباشید یه سوال داشتم خدمتتون چرا از شهر های ما بر نمی دارند الان 3 ساله از شهر ما هیچکس استخدام نشده آیا این مشکل حل میشه؟ محمد ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ ۲۳:۳۳ 1 | 0 پاسخ سلام من متولده 78/1/2هستم.18سالو3ماه ولی نیروی انتظامی قبول نمیکنه میگن 18تمام اما اینجاا نوشته حداکثر18چرا قبول نمیکنن حتی تو محاسبه هم قبول شدم ولی برای سنم مشکل دارم. خیلی علاقه دارم به نظام لطفا رسیدگی کنید. علیرض ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۰۰:۴۴ 2 | 1 پاسخ من خیلی دوست دارم استخدام بشم محسن ملقب به ذولفقار ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ ۲۳:۱۸ 6 | 0 پاسخ سلام اگه واقعا میخاین که استخدام شین واقعا بجنگین برا موفقیت... ناامید نشین...سلامتی همتون خصوصا بروبچ کرمانشاه....من استخدام شدم می توووو روزعلی محمودی ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ ۰۱:۱۳ 4 | 0 پاسخ برای سال 95 کی استخدامی دارد نیروی انتظامی علی ۱۳۹۵/۰۴/۰۵ ۲۲:۲۱ 2 | 1 ان شاء الله هفته نیروانتظامی,دیپلم.معدل,گواهینامه,مدرکک کامپیوتر,سلامتی روحی وروانی,یک فامیل هم نظامی باشه میلاد ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ ۲۳:۳۱ 2 | 0 پاسخ سلام من 20 سالمه دوماه دیگر خدمتم تمام میشه میشه بگین کی استخدامی درجه داری میاد احمد مهرعلیان ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ ۱۲:۲۶ 3 | 0 پاسخ سلام من شرایط دارم فقط گواهینامه ندارم بعد به کجا باید مراجه کرد مرجان ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ ۰۱:۲۹ 2 | 2 پاسخ سلام من 23 سالمه و تا بهمن مدرک لیسانسم رو میگیریم چجوری میتونم وارد بشم لطفا کمکم کنین محمد حسین ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ ۲۲:۱۶ 0 | 0 پاسخ سلام من میخوام درجه داری ٹبت نام کنم میگن به.پاها گیر میدن راسته چطوری باید پاها باشه لطفا راهنماییم کنید ممنون هادی ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ ۱۰:۳۷ 0 | 0 پاسخ سلام من یه ماه غیبت دارم از خدمت اونم بخاطر اینکه پدرم چن ساله پیش خانواده نیس و چون مادرم مریضیه ام اس داره پیگیر مدارک کفالتم هستم برای منم راهی هست آیا میتونم برم؟ علی ساعدی ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ ۱۶:۵۲ 0 | 0 پاسخ من دیپلم دارم متولد 76 دارند بسیج 4سال معدل14 دارنده گواهینامه پایه 2 معراج نادری ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ ۱۳:۱۳ 5 | 0 پاسخ سلام من متولد 1378/06/29 ، دانش آموز سال سوم ریاضی فیزیک هستم، معدل دیپلمم 14.25 شده ، ولی یه درس افتاده دارم، جزو خانواده ایثار گران هستم ، پدرم 16 ماه در جبهه دفاع مقدس بوده جزو خانواده نیروهای مسلح هستم ، برادرم از پرسنل نیرو انتظامیه خودمم چند سالیه که سابقه بسیجی دارم، کارت فعالم دارم حالا با این شرایط آیا میتونم استخدام بشم؟ ناشناس ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ ۱۶:۰۳ 3 | 0 قدت اگه ۱۷۰ باشه میتونی شرکت کنی صبیح کعب عمیر ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ ۰۳:۰۵ 1 | 0 پاسخ سلام من 17 سالمه دیپلم دارم ولی گواهی نامه ندارم لطفا کمک کنیدواستخدام حسین از ا.غ ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ ۱۴:۵۸ 2 | 0 تووو سنت نمیرسه که گفتن 18 تمام حامد ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ ۲۱:۱۲ 1 | 1 پاسخ سلام فوق دیپلم هم میتونه استخدام شه یا نه مهدی کوهی ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ ۰۹:۱۳ 0 | 0 پاسخ درمورداستخدام درنیروی انتظامی درمقطع درجه داری محمدامین ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ ۱۱:۱۱ 1 | 0 پاسخ سلام بنده معدل نزدیک 14 دارم فعالیت بسیج هم چندسال دارم پدرم جانباز هستند و خودم هم رزمی کار هستم وبدنم در واقع خوبه معدلم کمی از 14 کمتره میتونم بیام استخدام؟ لطفا جوابم بدید حسین95630 ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ ۲۱:۳۲ 1 | 1 پاسخ سلام راسته در سال 95 باید 6ماه خدمت سربازی رفت تا کادر نیرو انتظامی شد؟ علی ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ ۱۳:۲۷ 0 | 0 پاسخ من 18 سالمه خیلی علاقه دارم به نیروی انتظامی لطفا موقعه ثبت نام به من خبر بدید ' مهدی ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ ۱۸:۲۰ 0 | 0 پاسخ با سلام و عرض ادب خدمت دوستان میشه بگید برای مدرک کارشناسی کامپیوتر چه درجه ای میدن؟ شهاب ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ ۱۶:۵۸ 0 | 0 پاسخ سلام و عرض ادب سوال من اینه که چرا کسی که دندون روکش داره نمیتونه خدمتی کنه تونظام شهاب ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ ۱۷:۰۳ 3 | 1 پاسخ با سلام کسی که در خودش می بینه وعلاقه ی شدیدی به وارد شدن درنظام داره بااینکه دانشجو هم باشه حقش اینه که به خاطر دندان رد بشه وحید ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ ۱۴:۴۹ 3 | 0 پاسخ سلام21سالمه سربازی تموم کردم دیپلم مکانیک دارم ولی گواهی اشنایی باکامپیوترندارم میتونم ثبت نام کنم رضا ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ ۲۳:۴۵ 2 | 0 پاسخ سلام می خواستم بدونم از طریق درجه داری می توان ادامه تحصیل بدم لطف جواب بدین ممنون ندا ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ ۲۲:۲۱ 2 | 0 پاسخ چرا از لرستان قبول نمیکنید؟؟؟؟!!!!!!! ناشناس ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ ۱۳:۵۷ 0 | 0 پاسخ سلام .ببخشید نیروی انتظامی با مدرک کارشناسی استخدامی نمیاره ؟؟؟؟؟؟لطف داشته باشید جواب بدهید با تشکر امید ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ ۲۳:۲۳ 1 | 0 پاسخ سلام. من دیپلم برق رو دارم با معدل مناسب. فقط قدم 170 نیست. گواهینامه هم ندارم. 17 سالمه. بیام واسه استخدامی قبولم میکنید؟ ؟ جوابم رو بدین تو رو خدا. مچکرم مجید ۱۳۹۵/۰۸/۰۴ ۱۷:۲۳ 3 | 2 پاسخ سلام یه راهنما کنید 27سال دارم زیر مدرک دیپلم دارم گواهی راهنما رانندگی دارم بخدا بسیارشدیدی به نظام دارم گ ۱۳۹۵/۰۸/۰۴ ۱۷:۴۱ 3 | 0 پاسخ سلام خسته نیاشید مدرک سکیل دارم میتوانم شرکت کنم نظام گواهی راهنما رانندگی کارت پایان خدمت دارم ممنون میشم راهنما کنید باتشکر کیهان معصومی ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ ۲۳:۵۴ 0 | 0 پاسخ باعرض سلام.همه مدارک من آمده است ولی مدرک دیپلم دو ماه دیگه می گیرم می تونم ثبت نام کنم جواب بدین علیرضا ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ ۱۶:۲۵ 0 | 0 پاسخ سلام یه سوال داشتم زمان استخدام امسال کی هست؟(۹۵) میثم ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ ۰۹:۳۸ 0 | 0 پاسخ سلام من دیپلم فنی عمران دارم قدم ۱۸۰ هست وزنم ۷۸ معدل کل دیپلمم ۱۴.۱۷هست اهل ایلام ار شهرستان چرداول هستم تنها امیدم نظامه کی استخدامی داره پژمان ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ ۲۱:۵۴ 0 | 0 پاسخ سلام من دیپلم معماری دارم معدلم ۱۴تحت پوشش کمیتهی امداد امام هستیم خواستم ببینم از اولویت استخدام برخوردار هستم یانه مهدی ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ ۲۱:۱۶ 0 | 1 پاسخ سلام . کسی نمیدونه تاریخ اعزام چ موقعه؟؟ علیرضاارشد ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ ۰۱:۵۹ 0 | 0 پاسخ سلام خسته نباشید من الان دو سال هس ک پیش دانشگاهی رو تموم کردم دیپلم ناقص هستم رشته ادبیات،بینهایت علاقه دارم به نیرو انتظامی اکبر ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ ۰۱:۱۱ 5 | 0 پاسخ من سوم دربیرستان خوانم دیپلم ندارم چه کار کنم من را راهنمای کنید مهدی ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ ۱۱:۵۹ 0 | 0 پاسخ من میتونم دیپلم درجه داری پذیرش شوم فعلن دانشگاه درس میخونم . متولد 69 5.3 هستم.میتونم؟ محمد ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ ۱۶:۵۵ 0 | 0 پاسخ سلام من ۱۷ سال دارم ومیخوام استخدام درجه داری بشم کامران کریمی ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ ۱۷:۵۰ 1 | 0 پاسخ هرکاری باشه میکنم azim ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ ۰۰:۱۴ 0 | 0 پاسخ باسلام.یع سوال داشتم تاریخ ثبت نام 95 چ موقعس؟.با تشکر فرشاد ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ ۲۲:۲۸ 2 | 0 پاسخ با عرض سلام ادب خدمت شما من ۲۴سالم هست معدل ۱۳/۵عضوفعال بسیج چند باره که اقدام به ثبت نام میکنم ولی هرباربه بهانه معدل جواب میشم من بااین همه علاقه چطورمیتونم ثبت نام انجام بدم لطفاراهنمایی بفرمایید علی ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ ۰۲:۰۳ 0 | 0 پاسخ سلام بنده مدرک دیپلم کامپوتر دارم نوید ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ ۱۸:۴۲ 0 | 0 پاسخ سلام من دیپلم تجربی دارم 21سالمه معدلم13.86قبولم میکنید سجاد ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ ۱۲:۱۱ 0 | 2 با سلام خسته نباشید آگهی جدید تان را برای دیگران بگذارید علی فتاحی ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ ۲۱:۵۷ 0 | 0 سلام من مهره کمرم چسبندگی داره ایا مردود میشم امیر... م ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ ۱۴:۲۳ 0 | 0 پاسخ سلام من علاقه شدیدی به نیروانتظامی دارم اما معدلم کمه نمیدونم چطور وارد نیرو انتظامی بشم معدل؛13,50 علی جهاندار ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ ۲۲:۱۳ 0 | 0 سلام خسته نباشی من متولد ۷۷هستم دپلمو گرفتم چه کار کنم بتونم برم نیروی انتظامی رضا کریمی ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ ۲۱:۵۵ 0 | 0 پاسخ سلام خسته نباشید من دانشجوی کارشناسی برق الکترونیک فنی حرفه ای هستم مدرک فوق دیپلمم دستمه متولد۷۴ هستم علاقه شدیدی به نظام دارم .ایا میتونم وارد نظام شم. رضا کریمی ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ ۲۳:۴۵ 0 | 0 پاسخ سلام خسته نباشید من دانشجوی کارشناسی برق الکترونیک فنی حرفه ای هستم مدرک فوق دیپلمم دستمه امیر ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ ۱۵:۵۶ 0 | 0 پاسخ سلام من پدرم 2سال توجبهه بوده ایثارگری داره و عضو بسیج نیستم گواهینامه دارم قدمم 172هست از مشهد میتونم شرکت کنم یان؟سربازیم هنو نرفتم دیپلم برق معدلم 13خورده Mohammad heydari ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ ۰۴:۲۲ 0 | 0 پاسخ سلام من مدرکم دیپلمه میخوام استخدام یگان امداد بشم باید چیکار کنم اگه میشه بگین رضا ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ ۱۲:۰۲ 2 | 0 پاسخ سلام الان من بچه زنجان هستم میتونم شرکت کنم؟؟ مهدی ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ ۱۲:۱۶ 2 | 0 پاسخ سلام میخواستم بدونم با معدل کمتر از 14مثلا 13هم میشه؟؟ حامد حسینی ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ ۲۲:۰۱ 3 | 0 پاسخ سلام.خواستم زمان ازمون درجه داری سال 96 ونیز اینکه دقیقا کدوم کتابها رو از دبیرستان باید بخونیم؟ میثم ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ ۲۰:۵۷ 2 | 0 پاسخ سلام من 22 سالمه.مدرک فوق دیپلم دارم.از نظر قد و بدن هم مناسب شغلم هستم.گواهینامه هم دارم.4 ماه از تاریخ معافیت تحصیلیم میگذره آیا میتونم راه حلی داشته باشم؟ ناشناس ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ ۲۳:۰۸ 0 | 0 من 5 سال در این شغل بودم آرمان ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ ۱۶:۱۶ 2 | 0 پاسخ سلام من یکی از داوطلبانی هستم که از طریق کنکور برم نظام ولی اولویت بندی هست اول شهید بعد جانباز لا مدرک قهرمانی این چه رسمیست یه جوان باید از رشته مورد علاقت اش دست بکشه خدا خودت به داد مردم برس REzaا ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ ۰۶:۲۶ 0 | 0 پاسخ سلام من تا کلاس نهم رفتم 17سال دارم و میخواهم بزرگسالان ثبت نام کنم. 5سال هم سابقه بسیج سپاه ثارالله دارم آیا میتونم از الان ثبت نام کنم؟ ممنون میشم جوابم رو بدهید وحید ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ ۱۴:۰۵ 0 | 2 پاسخ سلام.من 18 ساله هستم.تمام شرایط برای استخدام روهم دارم.غیر گواهینامه ی پای دو.مگه میشه تا سن 20 سالگی گواهینامه ی پای دو گرف. ممنون میشم راهنمایی کنید محمدامین پورقنبری ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ ۱۷:۱۲ 0 | 0 پاسخ با سلام عرض خسته نباشد من به نظام علاقه شدید دارم نمیدنم باید چکار کنم لصفا کمک کنید ممنونم شهریار ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ ۲۰:۲۲ 0 | 0 پاسخ سلام رشتم فنی حرفی علاقه زیادی به نظام دارم درحال خدمتم نوزده ماه خدمت کردم زبان وقرآنم ضیفه میخواستم میتونم به وارد نظام بشم لطفأ کمکم کنین سینا ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ ۱۹:۲۶ 0 | 0 پاسخ ضمن سلام وعرض ادب می بخشین برای بهمن ماه نیروی انتظامی یاارتش استخدامی داره.ممنون میشم اگه راهنمایی ام کنین. میثم ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ ۰۲:۱۳ 0 | 1 پاسخ با سلام من خدمت رفتم وتازه رفتم تو ۲۴سال و دیپلوم برق صنعتی هستم معدلمم ۱۳/۵۶ هستش ایا من میتونم استخدام بشم لطف اگه کسی میدونه بهم بگه من دوساله بیکارم محمدحسین صفری ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ ۱۴:۰۹ 1 | 0 پاسخ من می خواهم برم ادبیات خوب بعد می خواهم برم درجه داری چه باید کنم امیرحسین سالاری ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ ۱۲:۳۱ 1 | 0 پاسخ سلام من 18سالمه و دیپلم تجربی دارم میخواستم بدونم چطور وارد نظام بشم امیرحسین سالاری ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ ۱۲:۳۲ 0 | 2 پاسخ تمامه شرایطی رو که ذکر کردید رو دارم حالا باید چیکار کنم واحد ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ ۰۱:۵۵ 1 | 0 پاسخ سلام کسی نیست جواب این همه آدمو بده بگه استخدام سال ۹۵.یا ۹۶ کی هست.ممنون میشیم اگه جوابمونو بدین. ناشناس ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ ۰۱:۲۵ 3 | 1 پاسخ وا شهال ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ ۲۳:۰۹ 2 | 0 پاسخ سلام خسته نباشین خواهشن لطف ،کنین این سوال منو جواب بدین خیلی برام مهمه ،من دانشجوی ترم ۲هستم وخدمت نظام وظیفه نرفتم سنم هم ۲۴سال است که تابستان ۹۶وارد ۲۵سالگی میشم آیا میتونم بااین شرایط برای آزمون افسری یا درجه داری ثبت نام کنم مجید یزدانی ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ ۲۰:۴۴ 0 | 0 پاسخ س من ۲۲ سالمه دیپلم فنی خیلی علاقه دارم به نیرو انتظامی سربازی هم رفتم لطفآ کمکم کنید ناشناس ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ ۱۷:۰۹ 4 | 0 پاسخ اطفا زمان ازمون اعلام کنید ابراهیم میرزاده ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ ۱۸:۲۳ 0 | 0 پاسخ سلام به کلیه نظامیان زحمت کش خیلی دوست دارم به جمع شان اضاف شوم 18 سالمّه دیپلم اموراداری دارم مهرداد ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ ۱۴:۴۳ 1 | 0 پاسخ سلام من ۲۰سالمه دیپلم مکانیک با معدل ۱۶ ،گواهینامه ماشین وموتور، کارت معافیت از خدمت موار خاص ،مدرک اشنایی رایانه،کارت فعال،سهمیه جانبازی پدرم روهم دارم وعلاقه زیادی ب نیرو انتظامی دارم میشه ثبت نام کنم ممنون اگه کمکم کنید مهرداد ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ ۱۵:۱۴ 2 | 0 پاسخ سلام من ۲۰سالمه ،قد۱۸۳،دیپلم مکانیک معدل ۱۶،گواهینامه ماشین وموتور،کارت بسیج فعال ،سهمیه جانبازی پدرم،مدرک اشنایی کامپیوتردارم میشه ثبت نام کنم ممنون یاعلی. اویس پور محمد تیموری ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ ۲۱:۰۲ 0 | 1 اره داداش کی از تو بهتر فقط امیدوار باش دمت گرم امیرحسین ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ ۲۱:۳۲ 0 | 1 پاسخ سلام من ۱۷ سالم تموم نشده دیپلم انسانی دارم بامعدل ۱۲.۵۹والان پیش دانشگاهی می خونم وکمر بند مشکی کیک بوکسیگ دارم علی ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ ۰۰:۰۰ 0 | 1 پاسخ سلام وارض ادب ب همه عزیزان من امسال بامعدل 15قبول شدم وخیلی علاقه دارم ب نظام می خواستم ببینم مدارک لازم برای ثبت نام نیروی انتظامی چی ها لازم دارد قد170وزن75مدرک مکانیک دارم ترو خدا جواب بدین به این شغل احتیاج دارم ب خاطر خانوادم ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ ۱۶:۴۴ 1 | 2 پاسخ معدل کتبیم مهمه؟من رشتم تجربیه معدل دیپلمم 16ولی کتبیم10..حکم قهرمانی رزمی دارم تو اسیا و بین الملل حسین ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ ۱۹:۵۰ 0 | 1 پاسخ سلام خسته نباشید من دیپلم دارم وارد 18هم شدم الان دانشگاه ادامه میدم من نمیخوام سربازی پست کنم میشه یک گواهی از دانشگاه بگیرم بدم سید یاسین رضوی ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ ۱۹:۰۸ 0 | 1 پاسخ باسلام بنده دیپلم عمران ازاستان البرز شهرستان بویین زهراجهت ثبت نام درجه داری نیروی انتظامی راهنمایی کنید باتشکررضوی رضا ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ ۱۲:۱۱ 0 | 3 پاسخ سلام من 19سالمه بچه کاشمرم یکی از شهرستان های مشهد...من رشتم گیاهان دارویی بوده و معدلم 18هست..چون بچه کشاورزم این رشترو رفتم..میخواستم بگم که 19سالمه ویک سال از سربازیم رد شده ویه سالم رفتم دانشگاه برگه معافیت تحصلی بردم والان دانشگاه نمیرم.. پوریا ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ ۲۳:۴۹ 0 | 1 پاسخ سلام من 18 سالمه دانشجو هستم قدام 179و معدل سال دیپلم 15 رشته صنایع فلزی فنی حرفه هستم میتونم استخدام شم رسول ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ ۱۱:۴۵ 0 | 1 پاسخ با عرض سلام من 20سالمه و در حال خدمتم ،من گواهینامه دارم دیپلم هم هستم و علاقه به نظام دارم پدر من ایثارگر تورو خدا راهنمایی کنید امیر ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ ۰۲:۱۵ 2 | 1 پاسخ سلام خسته نباشید من ۲۳سالمه رشته ی کامپیوتر هم درس خوندم دیپلم هم دارم بسیج هم دارم فعال ۴سال.فقط مشکلم اینه که معدلم ۱۲هستش میتونم استخدام بشم یا ن.اگه میتونم شرابطش رو دارم کمک کنید ممنون خلیل بوعذار ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ ۱۵:۱۷ 0 | 2 پاسخ من گواهینامه پایه ۳ دارم همه موارد را دارم محمد ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ ۰۹:۴۹ 0 | 1 پاسخ سلام من 24 سالمه فوق دیپلم کامپیوتر دارم ، 2 سال بسیج فعال دارم ، گواهینامه پایه 3 دارم ، ولی خدمت نرفتم میخواستم ببینم فوق دیپلم کی پذیرش میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ رضا ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ ۰۳:۱۲ 0 | 1 پاسخ من عاشق نظامم لظفا راهنمایی کنید وارد ناجا بشم . دارم دوانه میشم رضا ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ ۱۸:۴۳ 2 | 0 پاسخ سلام دقیقا موقع ثبت نامش کی هست و کجا هست تشکر از اطلاع رسانی. ناشناس ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ ۱۸:۱۴ 0 | 0 پاسخ با عرض سلام میتونم بدونم تاریخ ثبت نام برای نیروی انتضامی کی هست ممنون. احمد رضا ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ ۱۹:۳۲ 1 | 1 پاسخ سلام من ۲۶سال و ۴ماهمه خدمت سربازیم رفتم پدرم جانبازه میتونم با این شرایط وارد نظام بشم ممنون اگه رهنماییم کنید محمد ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ ۱۳:۰۳ 0 | 0 پاسخ سلام استان لرستان برا چی نمیتونن ثبت نام کنن احمدعلی ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ ۲۲:۱۲ 0 | 1 پاسخ با سلام من 24 سالمه دانشجو بودم ولی فوق دیپلمم رو نگرفتم حمیدرضا ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ ۱۸:۴۷ 0 | 0 سلام من رشته برق داری مدرک فوق دیپلم بامعدل ۱۴ونهایتا ۳تا۴سال عضوبسیج و تکمیلی هم دارم اگه ثبت نام کنم احتمال قولیم هست یا نه . راهنماییم کنید اگه قبول میشم برم برای ثبت نام. متشکر حمزه ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ ۱۵:۵۶ 1 | 0 پاسخ سلام من معدل دیپلم سال سوم ۱۷/۹۷هست قد ۱۷۰ رشته انسانی هستم تنها مشکلم اینه که شهریور میشه ۱۸ سالم ایا من رو میپذیرن؟؟؟؟؟ فاطمه ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ ۱۵:۴۱ 1 | 1 پاسخ من شرایطشو دارم فقط قدم ٤ سانت کمتره حسین ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ ۱۹:۵۰ 0 | 0 پاسخ سلام با عرض خسته نباشید علاقه شدیدی به نیرو انتظامی دارم مدرک دیپلم نقشه کشی پدرم جانباز 65درصد آزاده باز نشسته نیرو انتظامی گواهینامه با مدرک کامپیوتر بسیجی فعال قد 180ولی معدل 12/85با این شرایط میشه استخدام بشم محمد ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ ۲۰:۳۸ 0 | 0 پاسخ سلام من دیپلم علوم انسانی دارم با معدل 16.55خیلی دوس دارم نظامی بشم کی استخدامی توروخدابگین مسلم ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ ۱۷:۴۱ 0 | 1 پاسخ با سلام من از 18سال 2ماه کم دارم خیلی علاقه به نظام دارم دیبلم هم دارم ولی فقط قدم کمه 155یا 157هست میتونم ثبت نام کنم محمد ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ ۱۲:۴۰ 1 | 0 پاسخ سلام خسته نباشید من معدل 16.55و قد170دارم گواهینامه تازه ثبت نام کردم اما مدرک کامپیوتر ندارم الانم دارم پیش میخونم نمیرسم اونم برم امتحان بدم میشه با همین مدرکی ک دارم استخدام بشم یا ن باید مدرک کامپیوتر رو بگیرم لطفا جواب بدین ؟؟؟ امیر ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ ۲۰:۵۲ 0 | 0 پاسخ سلام کی ثبت تام میکنن محمدخیری ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ ۲۱:۱۸ 0 | 0 پاسخ باعرض سلام وخسته نباشی خدمت تمام برداران محترم .من رشتم امور زراعی باغی. میخواستم ببینم میتونم وارد نظام شم ممنون میشم اگه جواب بدین.باتشکر مهدی ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ ۲۰:۰۳ 0 | 0 پاسخ در عین خدمت میتوان به نظام رفت ناشناس ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ ۲۲:۳۴ 0 | 0 پاسخ سلام.آیا میشه بامدرک دیپلم تجربی و بدون کنکور سراسری وارد نیروی انتظامی شد محمد ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ ۰۰:۰۰ 1 | 0 پاسخ سلام من 18 سالمه ودارای مدرک دیپلم برقم چطور می تونم ثبت نام کنم خواهش می کنم کمکم کنید محمد ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ ۱۲:۰۵ 0 | 0 تو باید انسانی باشی صمد احمدی ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ ۱۴:۵۷ 0 | 0 پاسخ ایا نداشتن سن 18 برای درجه داری ملاک است zahr ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ ۱۳:۲۳ 0 | 0 خداکمکت کنه آقا پسر وریا ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ ۲۳:۴۶ 0 | 0 پاسخ عرض سلام و خسته نباشید من رشته ام برق هستش 20سالمه سربازی هم رفتم گواهی نامه هم دارم بسیج فعالی هم سه سال دارم عاشق نظامم هر رسته ای باشه میشه بگید کی استخدامیه فرق نمیکنه ارتش یا نیرو انتظامی باشه بهنام ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ ۱۰:۰۳ 2 | 0 پاسخ سلام ایا میشه پس ازدوبار کد خوردن در ثبت نام تونیروی انتظامی باز اقدام کرد واسه پذیریش مهدی کریم خانی ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ ۰۱:۳۵ 0 | 0 پاسخ باسلام و خسته نباشید بنده بعداز6ماه سربازی معافیت پزشکی گرفتم سال92.حالامیخوام برم نیروانتظامی گزینش قبول نمیکنه.توروخدا اگه راه وچاهی هست بهم بگین. نعمت الله رستمی عرب ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ ۱۸:۲۱ 0 | 0 پاسخ سلام من گواهینامه ندارم و معدلم ۱۳/۹۹قبول میکنن ناشناس ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ ۱۱:۴۱ 0 | 0 پاسخ سلام من معدلم ۱۲/۸۰هست وعلاقه شدیدی ب نظام دارم و۵سال هم بسیجی فعال دارم میتونم ثبت نام کنم علیرضا ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ ۲۳:۳۸ 0 | 1 پاسخ سلام این همه زحمت اخرش بامدرک دیپلم فنی ثبت نام نمیکنن بادیپلم نظری استخدام میکنن سن 18سال اگه سربازی رفته باشی 20سال چیکارکنیم اخه؟؟ ناشناس ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ ۰۲:۴۷ 0 | 0 پاسخ سلام‌ من میخواهم نیروانتظ می استخدام شم ولی تاریخش نمیدونم کی محمد ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ ۲۳:۵۳ 0 | 0 پاسخ من ارشد عمرانم ارشد هم استخدام می کنن محمد ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ ۲۰:۱۰ 0 | 0 پاسخ من ارشد عمرانم ارشد هم استخدام می کنن وحید ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ ۰۱:۴۷ 0 | 0 پاسخ سلام من همه شرایط رو دارم فقط 1 تیر اعزام به خدمت هستم آیا مرخصی بهم میدن بیام مصاحبه؟ علی ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ ۱۶:۰۲ 0 | 0 پاسخ سلام. من متولد 78/07/01هستم و مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی دارم. منو برا استخدام نیرو انتظامی قبول می کنن.(سنم هنوز 18 نشده)خواهشا جواب بدین محمد ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ ۲۳:۵۰ 0 | 0 پاسخ سلام من گواهی نامه پایه سوم دارم ایا میتونم در این ازمون شرکت کنم حسین احمدی ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ ۰۲:۰۰ 1 | 0 پاسخ باعرض سلام وخسته نباشی.ببخشید یه سوال داشتم من 2سالپیش 3بارامتحان واسه نیرو انتظامی دادم ولی هرسه بارردشدم واسه امتحان ورودی.بعداش که رفتم ثبت نام کنم قبول نکردن گفتن 3بارردشدی.حالا دوسال ازش گذشته گفتم ببینم امسال میشه ثبت نام کنم؟؟؟ واقعا عاشق نیروانتظامی هستم همه مدارک هامم کامل.خواهشا کمکم کنید.ممنونم منتظرجوابم یاعلی. عوولان ۱۳۹۶/۰۳/۲۲ ۰۰:۵۵ 0 | 0 سلام میخواستم بپرسم کع اگع امتحان ازمون ورودی رو قبول نشم رد میشم حتما باید قبول بشم لطفا حتما جواب بدین ممنون افشین ۱۳۹۶/۰۳/۲۶ ۲۱:۱۸ 1 | 0 پاسخ من فوق دیپلم هستم میتونم با مدرک د یپلمم ثبت نام کنم؟؟ مهرداد ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ ۱۷:۳۱ 0 | 0 پاسخ سلام خسته نباشید میخواستم بدونم دوره اموزشی درجه داری نیروی انتظامی چندماهه ازهرکی میپرسم ی حرف میزنه.لطفا راهنماییم کنین ممنون.. پوریا نویدی ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ ۱۵:۵۱ 0 | 0 پاسخ سلام.من همه مدارکم تکمیله ولی معدلم 13:73هستش .ایا میشه با کارت بسیج فعال یکاریش کرد ؟ فرشاد عباسی ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ ۲۳:۲۵ 0 | 0 پاسخ سلام من قدم صد و هشتاد سانتی متر است وزنم ۶۰ کیلو است ردم میکنند یا نه مهسا ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ ۱۵:۵۸ 0 | 1 پاسخ سلام من ۱۸ سالمه با مدرک دیپلم کامپیوتر با معدل ۱۷/۷۶با قد ۱۶۰ اما من خانوم هستم و نمیدونم چجوری باید وارد نیروی انتظامی بشم میشه لطف کنید منو راهنمایی کنین . در ضمن من پشت کنکوریم میتونم وارد دانشگاهشون بشم Amirsalar ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ ۰۴:۰۳ 1 | 0 پاسخ سلام من ۱۷ سالمه رشتمم فنی حرفه ای..معماری..‌..هست میتونم از درجه داری برم یگان ویژه لطفا جواب بدین ممنون میشم.... مجید ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ ۰۰:۰۲ 0 | 0 پاسخ سلام من علاقه شدید به نظام ولی معدل کل پیلم ۱۳:۵۸ شده باید چیکار کنم راهنمای کنید مرسی ازتون اکبر ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ ۱۷:۰۲ 3 | 0 پاسخ سلام من دیپلم حسابداری دارم چطور میتونم استخدام نیروی انتظامی شوم ناشناس ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ ۱۱:۴۹ 0 | 0 پاسخ مح ااسمم محسن سن 25 پنج سال نیرودریایی ارتش خدمت کردم رسته تفنگدار ازلحاظ جسمی سالم قد 190دورهای رزمی مختلفهم رفتم درارتش وشخصیگری مصطفی ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ ۱۷:۲۹ 1 | 1 پاسخ سلام خسته نباشید من میخواهم ثبت نام اینترنتی کنم چند بار رفتم برای ثبت نام ولی متاسفانه سیستم قبول نمیکند ....میگوید وقت ثبت نام به پایان رسیده است محمد رسول ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ ۱۳:۱۶ 0 | 0 پاسخ سلام من ۲۵ساله هستم فارغت از تحصیل شدنم ۶سال سابقه عضویت بسیج دارم برگ سبزم دارم میخواستم بدونم میتونم ب نظام وارد بشم باید چکار کنم با تشکر 300 300 پربیننده‌ترین ۱. قاچاقچی تجهیزات پزشکی به دام افتاد ۲. مرد همسرکش پیش از خودکشی دستگیر شد ۳. بازگشایی قدیمی‌ترین کتابفروشی شیراز/ عکس ۴. کشف 47 درصد موتورسیکلت های سرقتی در پایتخت ۵. ماجرای تیراندازی در بزرگراه آزادگان چه بود؟ 300 پربحث ترین جزئیات جداشدن سر نوزاد در بیمارستان ایران ایرانشهر/+18 (۵نظر) استخدام نیروی انتظامی سال 96 | ایران استخدام iranestekhdam.ir/آگهی-استخدام-نیروی-انتظامی... استخدام نیروی انتظامی (ناجا) ایران استخدام گام به گام تا زمان شروع به کار شما همراهتان خواهد ... استخدام نیروی انتظامی در سال 96 | «ای استخدام» www.e-estekhdam.com/استخدام-نیروی-انتظامی ای استخدام معتبرترین مرجع کاریابی و اخبار و آگهی های استخدامی شرکت‌های دولتی، خصوصی و ... پایگاه اطلاع رسانی پلیس - صفحه اصلی police.ir ایشان به مأموریت های متنوع و گسترده نیروی انتظامی در ... سامانه ثبت نام داوطلبین استخدام . استخدام نیروی انتظامی در سال 96 estekhdam.pardad.ir/G_37.aspx شرایط استخدام نیروی انتظامی در سال 96,استخدام نیروی انتظامی افسری 96,استخدام مرزبانی,ستخدام ... جستجو : استخدام نیروی انتظامی https://www.unp.ir/search/استخدام نیروی انتظامی مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود ... ثبت‌نام استخدامی نیروی انتظامی 95-96 - نتایج زنده 90sport.blogsky.com/1394/02/02/post-247/%D8%AB%D8%A8%D8%AA%E2%80%8... استخدام نیروی انتظامی در سال 94 - استخدامی سال 94 - آگهی ... استخدامی.net/استخدام-نیروی-انتظامی- ... شرایط استخدام در نیروی انتظامی سال 96 | ایران استخدام iranestekhdam.ir/شرایط-استخدام-در-نیروی... شرایط آزمون استخدامی نیروی انتظامی جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با استخدام نیروی انتظامی ... استخدام نیروی انتظامی در سال 96 https://www.niroensani.ir/استخدام-نیروی-انتظامی آگهی جدید استخدام نیروی انتظامی در سال 96 به همراه شرایط استخدامی نیروی انتظامی 96 شامل ... استخدام نیروی انتظامی سال 93 - unp.ir https://www.unp.ir/news/job/goverment/11969 نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود برای خدمت ... استخدام نیروی انتظامی در بیش از 40 رشته تحصیلی snn.ir/fa/news/252506/استخدام-نیروی-انتظامی-در... دانلود فایل . به گزارش گروه اشتغال «خبرگزاری دانشجو» نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به ... Related searches for استخدام نیروی انتظامی آگهی استخدام سپاه آگهی استخدام دیپلم استخدام نیروی انتظامی خواهران دانشگاه افسری خانم ها ثبت نام در نیروی انتظامی استخدام دیپلم در بانک شرایط دانشگاه افسری نیروی انتظامی نیروی انتظامی 1 2 3 4 5 Related searches آگهی استخدام سپاه آگهی استخدام دیپلم استخدام نیروی انتظامی خواهران دانشگاه افسری خانم ها ثبت نام در نیروی انتظامی استخدام دیپلم در بانک شرایط دانشگاه افسری نیروی انتظامی نیروی انتظامی © 2017 Microsoft Privacy and Cookies Legal Advertise Help Feedback خبری خوش برای فرهنگیان (۳نظر) حجت الاسلام رئیسی به راهپیمایی اربعین پیوست (۲نظر) نصب در غیر استاندارد حیات غار ده شیخ را تهدید می کند (۱نظر) واریز معوقات معلمان حق‌التدریس (۱نظر) 300 آخرین اخبار قاچاقچی تجهیزات پزشکی به دام افتاد مرد همسرکش پیش از خودکشی دستگیر شد بازگشایی قدیمی‌ترین کتابفروشی شیراز/ عکس کشف 47 درصد موتورسیکلت های سرقتی در پایتخت ماجرای تیراندازی در بزرگراه آزادگان چه بود؟ وبگردی چگونه مالیات کمتری پرداخت کنیم؟ پر فالور ترین های اینستاگرام را بشناسید نحوه درست دویدن برای لاغری و چربی سوزی چگونه استارت آپ لاکچری راه اندازی کنیم ؟ عناوین برگزیده رهبرانقلاب: مسیر طی‌شده انقلاب، نشانه‌هایی امیدبخش را نشان می‌دهد معیار حقوق نجومی هفت میلیون است نه 20 میلیون تومان تحقیق و تفحص از 2 تابعیتی ها در مراحل نهایی شدن/ 2 تابعیتی ها مصداق نفوذ مراجع تقلید هم از گرفتن پول از زائرین اربعین انتقاد کردند گرفتن پولهای اضافی از زائرین اربعین ظلم است و باید برگردانده شود سایر رسانه‌ها نگرانی جدی از برگشت تورم شدید یک روحانی که با روحانیون دیگر متفاوت بود «نامه‌ها»ی یکی از سران داخلی فتنه و بی‌صداقتی با تاریخ اخلاق یک آقازاده این جریان به نام عدالتخواهی، مقابل نظام خواهد ایستاد سلام من 178قدمه 70وزن همه آمادگیارو دارم عضو هیچ حذب و گروهی هم نبودم تنها مشکلی که داشتم یه مشکل کوچیک قلبی بوده که حل شده آیا میتونم عضو شم پاسخ دهید 0 پسندیده نویسنده : محمدرضا تاریخ ارسال : پنجشنبه ۱۸ آبان ۹۶ ساعت ارسال : ۱۹:۴۹ کد دیدگاه : 1453830 سلام من ۱۹ساله هستم مدرک دیپلم معدل ۱۴ وقدم ۱۸۵ وزن۷۰ وهم اکنون درحال خدمت هستم وبه نیروی انتظامی علاقه دارم اگه قبولم کنید پاسخ دهید 0 پسندیده نویسنده : زینب تاریخ ارسال : پنجشنبه ۱۸ آبان ۹۶ ساعت ارسال : ۱۷:۴۵ کد دیدگاه : 1453736 سلام حداقل قد باید چقدر باشه پاسخ دهید 0 پسندیده نویسنده : فاطمه زارع تاریخ ارسال : سه شنبه ۱۶ آبان ۹۶ ساعت ارسال : ۱۸:۴۷ کد دیدگاه : 1451414 سلام.من پیش دانشگاهی هستم و علاقه زیادی به کار در نیرو انتظامی دارم اما.شرایط که تو سایت نوشته در مورد قد که باید 170باشه اگه قدمون حدود154باشه امکان قبولی نداره پاسخ دهید 0 پسندیده نویسنده : دره اوشاقی تاریخ ارسال : دوشنبه ۱۵ آبان ۹۶ ساعت ارسال : ۱۵:۳۱ کد دیدگاه : 1449858 سلام منم سربازم و سه ماهم مونده تموم کنم مدرک کاردئانی برق صنعتی دارم 22ساله هستم قد 176 و وزن 70 و از هر لحاظ آمادگی جسمانی و …دارم آیا میتونم جذب نیروی انتظامی بشم البته مرزبانی عملیاتی پاسخ دهید 0 پسندیده نویسنده : امید حسینی تاریخ ارسال : پنجشنبه ۱۸ آبان ۹۶ ساعت ارسال : ۱۶:۰۸ کد دیدگاه : 1453643 من17سالمه دیپلم فنی دارم ومعدلم 17است آیامی توانم استخدام کنم پاسخ دهید 0 پسندیده نویسنده : فهیم رضائی تاریخ ارسال : دوشنبه ۱۵ آبان ۹۶ ساعت ارسال : ۱۳:۰۵ کد دیدگاه : 1449628 با سلام ایاکسانی که معافیت پزشکی دارن واجب شرایط هستند پاسخ دهید 0 پسندیده نویسنده : مصطفی تخم کار تاریخ ارسال : دوشنبه ۱۵ آبان ۹۶ ساعت ارسال : ۱۰:۳۷ کد دیدگاه : 1449333 سلام من سربازم الان یک ساله خدمت کردم میخوام بیام تو نیرو انتظامی اگه قبولمون کنین پاسخ دهید 0 پسندیده نویسنده : محمد علیزاده تاریخ ارسال : یکشنبه ۱۴ آبان ۹۶ ساعت ارسال : ۱۶:۲۵ کد دیدگاه : 1448343 سلام ببخشید من دهمى هستم و میخوام به نیروى انتظامی برم میتونم الان ثبت نام کنم البته خانواده ایثارکر هستم پاسخ دهید 0 پسندیده 1 … 46 47 48 به سبک ایران استخدام گیشه روزنامه استخدام شرکت ها استخدام استان ها استخدام مشاغل بر اساس مدرک تحصیلی استخدام بانک ها استخدام بانک ملت (مشورتی) استخدام بانک مرکزی سال 96 (آمادگی برای آزمون) استخدام بانک تجارت (تجربیات آزمون) استخدام بانک گردشگری (کارت مصاحبه آزمون) استخدام بانک مسکن (اطلاعیه مصاحبه) استخدام بانک صنعت و معدن (اطلاعیه مصاحبه) استخدام بانک سپه (اطلاعیه مصاحبه) استخدام بانک ها (آگهی استخدام تمام بانکها) نمونه سوالات استخدامی 7800 تومان دانلود اصل نمونه سوالات استخدامی برگزار شده توسط سنجش تومان دانلود بسته ویژه تمام نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 4800 تومان دانلود نمونه سوالات استخدامی سال 95 6800 تومان دانلود نمونه سوالات "پکیج ویژه" ایران استخدام (فرصت طلایی مطالعه) پربحث ترین ها 9311122 استخدام سازمان امور مالیاتی (اسامی پذیرفته شدگان) 6118 استخدام سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع 3251111 استخدام دانشگاه های افسری 97- 98 (ثبت نام شروع شد) تقویم استخدام ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ --- ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ استخدام نیروی هوایی ارتش (استخدام جدید) ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ --- استخدام دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی (خبر جدید) ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ استخدام مرکز بهداشت بوشهر ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ استخدام قوه قضاییه (آمادگی برای آزمون) ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ استخدام دانشگاه سیستان و بلوچستان در سال 96 خدام نیروانتظامی شوم
  • اسماعیل انصاری
  • ۰
  • ۰


چطور در اینترنت غذا را بصورت انلاین بفروشم چطور در اینترنت غذا را بصورت انلاین بفروشم چطور در اینترنت غذا را بصورت انلاین بفروشم چطور در اینترنت غذا را بصورت چگونه تصاویر تولیدی خود را در اینترنت بفروشیم؟ با اندکی جستجو و کمی خلاقیت می‌توانید در این راه به موفقیت رسیده و آن را به شیوه‌ای برای کسب درآمد خود بدل کنید. همان‌طور که اشاره شد فروش عکس به‌صورت آنلاین یکی از شیوه‌های کسب درآمد در اینترنت است که برای موفقیت در این کار باید رمز و راز رفتار در وب را بخوبی یاد بگیرید. به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران؛ یکی از شیوه‌های کسب درآمد در اینترنت، فروش اطلاعات است. این اطلاعات می‌تواند در قالب‌های گوناگون همچون فروش عکس، فیلم، متن و برنامه باشد. برای فروش اطلاعات در اینترنت به دانستن دانش برنامه‌نویسی و جزئیات فنی مربوط به رایانه نیازی نیست. با اندکی جستجو و کمی خلاقیت می‌توانید در این راه به موفقیت رسیده و آن را به شیوه‌ای برای کسب درآمد خود بدل کنید. همان‌طور که اشاره شد فروش عکس به‌صورت آنلاین یکی از شیوه‌های کسب درآمد در اینترنت است که برای موفقیت در این کار باید رمز و راز رفتار در وب را بخوبی یاد بگیرید. عکاسی برای همه بسیاری از شرکت‌ها و موسسات برای امور مختلف گرافیکی خود، به عکس‌های باکیفیت نیاز دارند. از آنجا که شاید استخدام یک عکاس برای به دست آوردن چند عکس چندان کار عاقلانه‌ای نباشد، وبسایت‌هایی ایجاد شده‌اند که عکس‌های مختلفی را برای استفاده به مشتریان ارائه می‌کنند. از آنجا که در بسیاری از کشورهای دنیا (بجز ایران و چند کشور دیگر) قوانین سفت و سخت کپی‌رایت وجود دارد، کسی نمی‌تواند مثلا از عکس‌هایی که با جستجو در گوگل پیدا می‌کند، در وبسایت، جلد کتاب یا بروشورهای مختلف استفاده کند. وبسایت‌های این‌چنینی را اصطلاحا با عنوان «خرید و فروش اشتراکی عکس» می‌شناسند. برای پیدا کردن این وبسایت‌ها کافی است عبارت stock photos یا stock images را جستجو کنید. همچنین برای پیدا کردن سایت‌های ایرانی مربوط به این حوزه نیز می‌توانید عبارت «خرید و فروش اشتراکی عکس» را در موتور جستجوی مرورگر خود تایپ کنید. در هر صورت، برای برداشتن نخستین گام در راه کسب درآمد از طریق فروش آنلاین عکس، باید در این سایت‌ها ثبت‌نام کنید. چگونه یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم؟ اگر شما آماده شده اید که مسئولیت سرنوشت خود را بر عهده بگیرید و میخواهید خودتان فروشگاهی راه اندازی کنید، اما سرمایه ی لازم برای خرید و یا اجاره ی یک نفره یا فروشگاه را ندارید، پس یک کسب و کار آنلاین راه اندازی کنید، در این مقاله نه تنها اصول مهم راه اندازه فروشگاه اینترنتی را به شما می گوییم، بلکه به شما پکیج آموزش رایگان کسب و کار اینترنتی نیز معرفی می شود. اما داشتن یک فروشگاه اینترنتی چه مزایایی دارد؟ از جمله مزایای آن این است که به جای اینکه هر کس از مغازه یا خیابان شما بگذرد، ممکن است سری به مغازه ی شما بزند، شما شانس رسیدن و رویارویی با هزاران مشتری را دارید، علاوه بر آن شما تقریبا نیازی به پرداخت بابت مکان فروشگاه خود ندارید (عدم نیاز به پرداختهای ماهیانه برای هزینه مکان). با این حال، مانند هر کسب و کار دیگری، شما به یک محصول عالی و یک طرح بازاریابی مشخص نیاز دارید. برای اینکه بفهمید چگونه می توانید کسب و کار آنلاین خود را آغاز کنید، برداشتن این چهار گام ضروری است: 1) محصول و برنامه کسب و کار خود را توسعه دهید: 2) فروشگاه اینترنتی (آنلاین) خود را بسازید. 3) از یک خدمات تجارت الکترونیک فراگیر استفاده کنید. 4) به جذب و حفظ مشتریان خود بپردازید. اگر حس می کنید پیش از خواندن این مقاله به اطلاعات بیشتری در مورد ماهیت کسب و کارهای اینترنتی نیاز دارید، همین حالا پکیج آموزشی رایگان کسب و کار اینترنتی ایده بانک را مشاهده کنید. در این مطلب به توضیح گام اول و چگونگی انجام آن می پردازیم: محصول و برنامه کسب و کار خود را توسعه دهید: تصمیم بگیرید که چه میخواهید بفروشید!!! اگر می خواهید یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید، شما احتمالا هم اکنون ایده ای در سر دارید که چه محصول خوبی بفروشید. این را به خاطر بسپارید که برخی موارد خاص بصورت اینترنتی راحت تر بفروش می رسند و برخی محصولات دیگر به خاطر ماهیت خاصشان، که حتما باید از نزدیک دیده شوند، توسط فروش اینترنتی سخت تر به فروش می رسند. در هر صورت، شما باید به وجود ارزش در محصول خود اعتقاد داشته باشید، در غیر اینصورت ارتباط با مشتریان بسیار سخت خواهد شد. در اینجا بایستی چند سوال را در نظر بگیرید: آیا یک محصول فیزیکی است، که نیاز به حمل و نقل دارد؟ یا یک محصول دیجیتال است که می توانید از طریق اینترنت آن را ارسال کنید. آیا شما برای هر محصولی نیاز به موجودی بیش از یک محصول دارید؟ یا از هر یک از آنها فقط یک عدد موجود است (مثلا آثار هنری)؟ آیا میخواهید حجم وسیعی از محصولات را بفروشید یا برنامه دارید که محصول خاصی مثلا فقط کتاب یا تی شرت بفروشید؟ آیا محصول را خودتان خلق کرده اید؟ اگر چنین است، مطمئن شوید که می توانید تقاضای بوجود آمده را تامین کنید. با یک تامین کننده خوب و قابل اطمینان رابطه تان را شکل دهید. اگر در رابطه با تهیه محصول توسط خودتان برنامه ای ندارید، شما به یک تولیدکننده خوب نیاز دارید. کمپینهای مختلفی را بسنجید تا یکی از آنها که بهترین ایده برای کسب و کار شماست را پیدا کنید. تصمیم بگیرید که شما حمل و نقل محصولات شما چگونه خواهد بود؟ برنامه ای بریزید که چگونه محصولات شما از محل شما بطور کارآمدتری انتقال یابند شما باید کاملا با محصول یا خدمتتان آشنا باشید. به منظور اینکه بطور موثری اسم خود را همه جا پخش کنید و یا بعبارتی برای فروشگاه خود بازاریابی کنید، شما نیاز دارید در جامعه مورد هدفتان و با مردم آن صنعت به معاشرت بپردازید. اطمینان حاصل کنید که محصول شما چیزی است که می تواند برای مسافتهای دور هم کاربرد داشته باشد و یا بتوان برای مسافتهای دور نیز ارسال کرد. یک وجه تمایز یا برتری پیدا کنید: دانستن اینکه چه محصولی می خواهید بفروشید تنها یک قسمت از ایجاد یک کسب و کار آنلاین است. شما باید به این سوال پاسخ دهید که چه چیزی خدمات شما را از افرادی که سرویسی مشابه شما ارائه می دهند (چه بصورت آنلاین و چه غیر آنلاین) مجزا می کند؟ چرا مشتری باید آن محصول را از شما بخرد در حالی که برای مثال می تواند آن را از 100 مغازه ی آنلاین دیگر بخرد؟رقبای خود را شناسایی و اندازه گیری کنید. یکدفعه و همینطوری و بدون مقدمه به وسط گود فروش یک محصول خاص نپرید، مگر اینکه قبل از آن به وبسایتهای رقبایتان (کسانی که میخواهید با آنها رقابت کنید) نگاه کرده باشید. بازارهای اصلی آنلاینی که برنامه دارید محصولات خود را در آنها تبلیغ کنید بخاطر بسپارید؛ و رقابت را در آن پرتالها چک کنید. چیز واقعا درست و یا خوبی ارائه دهید (به عبارتی چیزی که بدرد بخور باشد). اگر اجناس دست دوز و یا کارهای هنری می فروشید، اصل بودن کارهایتان خودش می تواند محصولاتتان را متمایز کند. تخصص پیشنهاد کنید. شاید چیزی که سازمان شما را از بقیه متمایز می کند، تخصص شما در نوع محصول یا خدمتی باشد که می فروشید. یک فرآیند خرید کاربرپسند پیشنهاد دهید. حتی اگر محصول شما بسیار مشابه با مواردی است که بطور آنلاین بفروش می رسد، شما می توانید فروشگاه خود را با استفاده از تجربه خریدی ایمن، راحت و جالب، از دیگران متمایز سازید. مطمئن شوید که وب سایت شما برای پیدا کردن محصول یا مطلب مورد نظر و نیز جستجو راحت است برای به اشتراک گذاری جالب است. ریسپانسیو باشید و خدمات مشتریان خوبی فراهم کنید، بگونه ای که دیگران نکرده اند. ابتدا فروش خود را در مقیاس کوچک بسنجید. در دنیای واقعی، این بسیار هشیارانه است که تلاش کنید محصولات خود را از طریق دیگران بفروشید، این در واقع یک راه میانبر است (بصورت محموله، بازارهای ارزان یا بازارهای فروش اجناس دست دوم، شو و نمایش و ...) که قبل از راه اندازی و شروع فروشگاه اصلی باید طی شود. فروش محصولاتتان را در Craigslist, Half.com ,ebayو سایتهای مشابهش، بصورت شخصی امتحان کنید. در اینجا به دنبال چه هستید؟ چه کسی محصول شما را می خرد؟ اگر خلاصه آزمایش یا تحقیق شما را پاسخ دهند، کوپن تخفیف یا هدیه رایگان به آنها هدیه دهید. در این زمان می توانید آزمایش کنید که چگونه می توانید محصولتان را به مشتری برسانید؟ آیا از بسته بندی خوبی استفاده می کنید؟ آیا آن را بخوبی توصیف می کنید؟ یک طرح کسب و کار بسازید. قبل از آنکه فرآیند بازگشایی فروشگاه اینترنتی خود را شروع کنید، کمی زمان بگذارید تا جزئیات طرح کسب و کار خود را ترسیم کنید. خواه ناخواه شما به بودجه افراد خارجی برای سرمایه گذاری احتیاج خواهید داشت. این کار کمک می کند تا شما گامهایی را که برای راه اندازی موفق کسب و کارتان نیاز خواهد داشت، برنامه ریزی کنید. هزینه عملیاتی و استراتژی بازاریابی تان برآورد کنید. بدین منظور شما باید موارد زیر را به حساب آورید. هزینه های تولید، خواه خودتان محصول را ایجاد کرده باشید، خواه با یک تولیدکننده قرارداد بسته باشید. هزینه های حمل و نقل مالیاتها دستمزد کارکنان، اگر کارمندی داشته باشید هزینه رای نامه دامنه و سرویس هاستینگ وب. ثبتنام کسب و کارتان با توجه به قوانین شهری یا کشوری زمانیکه شما برای انجام رسمی کار آماده هستید، شما به نامی برای کسب و کار و پر کردن برگه های حقوقی و مالیاتی برای ثبتنام کسب و کار خود نیاز دارید. اگر در هریک از مراحل بالا مشکل دارید یا نیاز به مشاوره کسب و کار اینترنتی دارید، با قرار دادن کامنت یا مراجعه به بخش e کسب و کار سوال خود را مطرح کنید، ما در اولین فرصت با شما تماس خواهیم گرفت. کلیدواژه ها: کسب و کار اینترنتی فروشگاه اینترنتی فروشگاه آنلاین توسعه کسب و کار فروش اینترنتی فروش بازدید: 729 www.bamilo.com فروشگاه اینترنتی بامیلو، ایستگاه اول شما برای خرید اینترنتی تمام نیازهایتان در ایران است. فروش اینترنتی انواع غذا در اینترنت - آموزش آشپزی آکا www.akairan.com/ashpazi/amoozesh-ashpaziba-aka/201412225738.html غذا هم اینترنتی شد سفارش اینترنتی غذا سایت زود فود ,سفارش غذا,سفارش دادن اینترنتی غذا , غدای ... فروش دارو از طریق اینترنت غیرقانونی است - دارو - مراقبت ... www.salamatnews.com/news/226813/فروش...طریق-اینترنت... فروش دارو از طریق اینترنت ... سازمان غذا و دارو گفت: فروش، عرضه و ... عرضه و در محل ... Images of فروش غذا در اینترنت؟ bing.com/images Image result for فروش غذا در اینترنت؟ Image result for فروش غذا در اینترنت؟ Image result for فروش غذا در اینترنت؟ Image result for فروش غذا در اینترنت؟ Image result for فروش غذا در اینترنت؟ See more images of فروش غذا در اینترنت؟ دسترسی به این صفحه ممکن نیست! www.irfood.ir دسترسی به این صفحه ممکن نیست! ایرسا هاستینگ. هاست | خرید هاست | ثبت دامنه | طراحی سایت خبری سفارش آنلاین غذا از بهترین رستوران و فست فود های تهران | ریحون https://www.reyhoon.com ریحون سریعترین راه سفارش آنلاین غذا از بهترین ... پس از پرداخت آنلاین، سفارش خود را در ... فروش دارو از طریق اینترنت غیرقانونی است/برخورد جدی با فروش ... khabarone.ir/news/11521814/فروش-دارو-از-طریق... فروش دارو از طریق اینترنت غیرقانونی است/برخورد جدی با فروش دارو در ... غذا و دارو گفت: در ... چیلیوری، سفارش آنلاین غذا از بهترین رستوران های تهران، کرج ... https://chilivery.com چیلیوری راحت ترین راه سفارش غذا از رستوران های ایرانی، ایتالیایی، فست فود، ساندویچ، پیتزا ... آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی آنلاین،آشپزی ... www.beytoote.com/cookery/ghazaha/social-news646.html بیتوته پورتال جامع شامل اخبار،سرگرمی،روانشناسی،زناشویی،فال و طالع بینی،دکوراسیون،آشپزی ... سازمان غذا و دارو : فروش دارو از اینترنت جای ناصر خسرو را ... www.asriran.com/fa/news/565128/سازمان-غذا-و-دارو... مدیر کل دفتر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو گفت: فروش، عرضه و ... اولین سامانه فروش اینترنتی غذا در ایران www.istgaha.com/advertising/agahi1891.html/0.aspx اولین سامانه فروش اینترنتی غذا در ایران جهت ... رایگان و به صورت نامحدود در اینترنت ... 1 2 3 4 5 © 2017 Microsoft Privacy and Cookies Legal Advertise Help Feedback مطالب مشابه چگونه یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم؟ قسمت سوم چگونه یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم؟ چگونه یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم؟ قسمت دوم فروش در کمتر از 60 ثانیه... چگونه؟ محصول قهرمان پیشبرد فروش یا پروموشن برای فروش پروموشن چیست انواع پروموشن نظرات عیسی 1394/11/5 14:56 سلام من یکسری محصولات دارم که از ترکیه وارد می کنم، دوست دارم بتونم علاوه بر فروش مغازه ای آنها را از طریق اینترنت هم بفروشم، میشه راهنمایی کنید چکار کنم و یک دید کلی نسبت به فرایند انجامش بدید؟ ممنون از مطلب مفیدتون ارسال پاسخ آدرس ایمیل نام پیام شما ده + دو برابر خدمات ما خدماتی که ارائه می دهیم حاصل سال های متمادی تجارب گرانبهاست و در کنار خود از تیم های کاری حرفه ای بهره می بریم. - مشاوره مدیریت کسب و کار - مشاوره بازاریابی و بازاریابی اینترنتی - مشاوره برند - مشاوره تبلیغات - بازاریابی رسانه های اجتماعی و ... ایده بانک؟ ایده بانک برای چه کسانی مناسب است؟ صاحبان صنایع ، کارفرمایان و کار آفرینان طراحان گرافیک مدیران بازاریابی و تبلیغات ما در ایده بانک هر روز به مجموعه ایده کسب و کار ها می افزاییم، برای دریافت خبرنامه ایده ساز به جمع ما بپیوندید. جدیدترین ایده ها فروشگاه مقالات آموزشی، فرم های آماده و نکاتی که منجر به پیشرفت شما گردد 15 روش تسریع بهبود رتبه بندی در گوگل 15 روش تسریع بهبود رتبه بندی در گوگل خرید فرم تحقیق آگاهی از برند Brand Awareness خرید فرم تحقیق آگاهی از برند Brand Awareness فرم برنامه ریزی بازاریابی دیجیتال فرم برنامه ریزی بازاریابی دیجیتال برنامه ریزی رسانه- راهنمایی گام به گام برنامه ریزی رسانه- راهنمایی گام به گام چک لیست برنامه ریزی رسانه چک لیست برنامه ریزی رسانه عضویت در سامانه پیام کوتاه ما؟ امین نوریان برای عضویت در سامانه پیامکی ما کافی است عدد ۱ را به شماره 30007654322283 بفرستید تا به عضویت سامانه پیامکی ما در بیایید. کانال تلگرام ایده بانک امین نوریان محبوب ترین جدیدترین نظرات پروموشن چیست پروموشن چیست تفاوت نیاز، خواسته و تقاضا تفاوت نیاز، خواسته و تقاضا اهمیت کلیدواژه در سئو اهمیت کلیدواژه در سئو طراحی بسته بندی حبوبات خلاقانه طراحی بسته بندی حبوبات خلاقانه آنالیز PESTEL شناسایی عوامل برون سازمانی آنالیز PESTEL شناسایی عوامل برون سازمانی پیشبرد فروش یا پروموشن برای فروش پیشبرد فروش یا پروموشن برای فروش نوشتن پروپوزال کاری نرم افزاری نوشتن پروپوزال کاری نرم افزاری Google Hangout چیست؟ Google Hangout چیست؟ ایده خلاق کارواش ایده خلاق کارواش ایده خلاقانه بسته بندی آبمیوه siya ایده خلاقانه بسته بندی آبمیوه siya ثبت‌نام در سایت‌های فروش عکس ثبت‌نام در این وبسایت‌ها ممکن است کمی پیچیده باشد. برخی از این وبسایت‌ها پولی هستند. با این حال با کمی جستجو می‌توانید سایت‌هایی را بیابید که عضویت در آنها رایگان است. وبسایت‌های خرید و فروش عکس، درصدی از درآمد فروش عکس (معمولا 50 درصد) را به حساب عکاس آن واریز می‌کنند. برای همین باید شماره حسابی را در اختیار آنها قرار دهید تا درآمدتان به آن واریز شود. البته این طور نیست که به محض فروش اولین عکس، امکان برداشت آن برایتان ممکن باشد، بلکه باید میزان درآمد شما به سقف مشخصی (مثلا صد دلار) برسد، آن‌گاه می‌توانید این مبلغ را برداشت کنید. گفتنی است از این اعتبار حساب خود می‌توانید برای خرید عکس‌های دیگران هم استفاده کنید. برای این کار در سایت‌های داخلی می‌توان با یک شماره حساب معمولی یا شماره کارت شتاب اقدام کرد. اما در سایت‌های خارجی لازم است حسابی در یکی از وبسایت‌های نقل و انتقال پول مثل Paypal داشته باشید. با کمی جستجو در گوگل می‌توانید اطلاعاتی در مورد شیوه‌های باز کردن چنین حسابی را به دست آورید. یکی از نکات مهم برای فعالیت در این زمینه، ثبت نام در وبسایت‌های مختلف است، اما چرا؟ ثبت‌نام بیشتر، شانس بیشتر در هر یک از وبسایت‌های خرید و فروش اشتراکی عکس، انبوهی از تصاویر مختلف در مورد موضوعات گوناگون وجود دارد. سعی کنید تا جایی که می‌توانید در تعداد بیشتری از وبسایت‌های مختلف خرید و فروش اشتراکی عکس عضو شوید. هر قدر آثار شما در وبسایت‌های مختلفی به نمایش درآید، احتمال دیده شدن عکس‌هایتان و در نتیجه فروش آنها بالا می‌رود. البته کیفیت بالا هم از دیگر مواردی است که نقش مهمی در فروش تصاویرتان دارد. کیفیت فقط به دوربین یا مهارت عکاسی خلاصه نمی‌شود، با برخی نرم‌افزارهای ویژه می‌توان اندکی کیفیت عکس‌ها را بهبود داد. اصلاح عکس‌ها پیش از ارسال یکی از کارهایی که می‌توانید پیش از ارسال عکس به این وبسایت‌ها انجام دهید، دستکاری آنها برای بالابردن کیفیت است. برای نمونه با استفاده از ابزار cropمی‌توانید بخش‌های زاید و مزاحم موجود در حاشیه عکس را حذف کنید. یکی از ایراد‌های بسیاری از عکس‌ها بویژه عکس‌های گرفته شده با دوربین‌های ارزان‌قیمت‌تر و غیرحرفه‌ای دیجیتال، وجود نویز و دانه‌های ریز در برخی قسمت‌های عکس است. برای این‌که متوجه وجود این نویزها شوید، می‌توانید عکس خود را چند برابر بزرگ کنید. ابزارهای مختلفی برای حذف نویز از تصاویر وجود دارند که می‌توان به نرم افزار Noise Ninja اشاره کرد. همچنین با استفاده از ابزارهای ویژه نرم‌افزارهای ویرایش عکس می‌توانید به اصلاح رنگ، وضوح یا جزئیات سایه‌ها بپردازید. شاید بهترین نرم‌افزار برای این کار فتوشاپ باشد. با خواندن یک کتاب آموزشی در این زمینه می‌توانید اطلاعات خوبی درباره شیوه‌های اصلاح کیفیت عکس به دست آورید. اهمیت انتخاب کلید واژه‌های مناسب هنگام آپلود کردن عکس‌ها روی سرور وبسایت خرید و فروش اشتراکی عکس، از شما خواسته می‌شود چند کلمه کلیدی را برای آن تعریف کنید. این بخش یکی از مهم‌ترین گام‌ها در فرآیند فروش آنلاین عکس است، زیرا با انتخاب کلمات کلیدی درست می‌توانید شانس خود را برای فروش تصاویرتان افزایش دهید. برخی سایت‌ها امکان درج 50 کلید‌واژه و حتی گاهی تعداد بیشتری از این کلمات را می‌دهند. بهتر است پیش از آغاز آپلود عکس‌ها، فرصتی را به تامل و بررسی کلمات مختلفی که می‌تواند توصیف‌کننده عکس‌تان باشد اختصاص دهید. برای این کار می‌توانید خودتان را جای کسی که به دنبال عکسی مشابه عکس شما می‌گردد، بگذارید. به نظرتان او چه کلماتی را جستجو خواهد کرد؟ دلسرد نشوید بسیاری از وبسایت‌های حرفه‌ای خرید و فروش اشتراکی عکس، معیارها و استانداردهای بالایی برای عکس‌های پذیرفته شده دارند و به همین دلیل طبیعی است که گاهی درصد قابل توجهی از عکس‌هایتان از سوی وبسایت رد شود. این وضعیت نباید شما را مایوس کند. باید ببینید عکس‌های پذیرفته شده چه تفاوتی از نظر کیفیت با عکس‌های رد شده دارند و بعدها هنگام عکاسی یا ویرایش عکس، به آن توجه کنید. عکس‌های پرفروش وبسایت‌های خرید و فروش اشتراکی عکس معمولا در صفحه اول خود بخشی به نام «برترین عکس‌ها» یا «پربیننده‌ترین عکس‌ها» دارند. حتما سری به این بخش بزنید. ببینید که برترین و پرفروش‌ترین عکس‌های سایت در مورد چه موضوعاتی است و چه ویژگی‌هایی دارد. شاید با عکاسی از سوژه‌های محبوب، بتوانید عکس‌های بیشتری بفروشید و درآمد بیشتری به دست آورید. مراقب کپی‌رایت باشید یکی از مسائلی که باید هنگام تهیه عکس برای وبسایت‌های بین‌المللی خرید و فروش اشتراکی عکس در نظر داشته باشید، بحث کپی‌رایت است. آرم‌های تجاری، متن کتاب‌ها و نشریات، فیلم‌ها و سریال‌ها و بسیاری از محصولات فرهنگی دیگر تحت قانون کپی‌رایت قرار دارند. بنابراین هنگام عکاسی باید مراقب باشید که از این موارد عکاسی نکنید یا آنها را از عکس نهایی خود حذف کنید. یکی دیگر از مواردی که باید در نظر بگیرید، اجازه از افرادی است که به عنوان مدل انسانی در عکس‌های شما حضور دارند. برای نمونه می‌خواهید از برادرتان در حال کتاب خواندن عکس بگیرید و به عنوان عکسی مرتبط با مطالعه به فروش برسانید. در این صورت، بسیاری از سایت‌های بین‌المللی از شما می‌خواهند تصویر رضایتنامه کتبی فردی را که در عکس حضور دارد نیز برای آنها ارسال کنید. در این وبسایت‌ها معمولا قراردادی با نام model release وجود دارد که می‌توانید با پر کردن و ارسال آن، امکان پذیرش عکس خود را افزایش دهید. لازم نیست حتما عکاس باشید برای فروش تصاویر به صورت آنلاین و کسب درآمد از آن، لازم نیست حتما عکاس باشید. بسیاری از این وبسایت‌ها، امکان فروش انواع طرح‌های گرافیکی و نقاشی را نیز در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. اگر از قوه تخیل خوبی برخوردارید یا دستی در هنر دارید، می‌توانید از نرم‌افزارهای مختلف ویرایشگر گرافیکی بُرداری (نظیر کورل دراو) استفاده کنید. همچنین با نرم‌افزارهای رایج گرافیکی مانند فتوشاپ نیز می‌توان چنین طرح‌هایی را خلق کرد. با این حال بهتر است ابتدا به سایت‌های خرید و فروش اشتراکی عکس سر بزنید و با طرح‌های مختلف پرفروش آن آشنا شوید. به این ترتیب می‌توانید شانس خود را برای فروش طرح‌های خود افزایش دهید. کانال تلگرام - پایین شرح خبر اشتراک گذاری مطالب مرتبط چقدر اسکناس در بازار است؟ برچسب ها اینترنت ، بازار ، درآمدزایی ، فروش نظرات بینندگان انتشار یافته: ۱ در انتظار بررسی: ۰ ناشناس | Iran, Islamic Republic of | ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ 0 0 پاسخ سلام اگر می شود چند سایت را معرفی کنید ارسال نظر نام: ایمیل: * نظر: تلگرام باشگاه خبرنگاران - صفحه خبر شهروند خبرنگار پربازدید ها پربحث ترین ها خودروی لوکس؛ کابوسی برای تولید خودروهای داخلی مناطق آزاد مأمنی برای صادرات یا دروازه‌ای برای قاچاق کالا؟/تحقیق و تفحص مجلس از مناطق آزاد نیمه کاره ماند! درآمد 40 هزار دلاری ایران از صادرات زیردامنی دخترانه! ضرورت ساماندهی کارت‌های بانکی احساس می‌شود/هزینه‌های سنگینی که بی جهت هرز می‌رود تبلور استعداد وتخصص جوانان ایرانی درتکنولوژی پِرِد/اقتصاد مقاومتی الگوی ابداع این روش جدید بود بانک مرکزی دست از سیاسی‌کاری بردارد/ نظام تولید با نرخ سود15- 20 درصد امکان فعالیت ندارد رگبار باران همراه با رعد و برق در برخی نقاط کشور/ آسمان تهران کمی ابری همراه با بارش پراکنده ارزش معاملات از 3 میلیارد ریال فراتر رفت واردات برنج در فصل برداشت با رانت صورت می‌گیرد/رانت واردات برنج متعلق به بخش‌های دولتی است نرخ 37 ارز افزایش یافت/ نرخ دلار افزایش یافت + جدول سرزمین خبر آخرین اخبار ضرورت بازنگری در قانون سازمان اموال تملیکی سکه طرح قدیم ارزان شد/ دلار چهار هزار و 64 تومان انتقال زائران اربعین با ۸۰۰ پرواز/گران فروشی بنزین در فرودگاه نجف نرخ 37 ارز افزایش یافت/ نرخ دلار افزایش یافت + جدول روسیه گاز ایران را به پاکستان و هند صادر می‌کند تولیدات مجتمع گازی پارس جنوبی به 892 میلیارد متر مکعب رسید واردات برنج در فصل برداشت با رانت صورت می‌گیرد/رانت واردات برنج متعلق به بخش‌های دولتی است ارزش معاملات از 3 میلیارد ریال فراتر رفت رگبار باران همراه با رعد و برق در برخی نقاط کشور/ آسمان تهران کمی ابری همراه با بارش پراکنده مناطق آزاد مأمنی برای صادرات یا دروازه‌ای برای قاچاق کالا؟/تحقیق و تفحص مجلس از مناطق آزاد نیمه کاره ماند! ضرورت ساماندهی کارت‌های بانکی احساس می‌شود/هزینه‌های سنگینی که بی جهت هرز می‌رود تبلور استعداد وتخصص جوانان ایرانی درتکنولوژی پِرِد/اقتصاد مقاومتی الگوی ابداع این روش جدید بود بانک مرکزی دست از سیاسی‌کاری بردارد/ نظام تولید با نرخ سود15- 20 درصد امکان فعالیت ندارد درآمد 40 هزار دلاری ایران از صادرات زیردامنی دخترانه! خودروی لوکس؛ کابوسی برای تولید خودروهای داخلی ارزآورری ۲.۵ میلیارد دلاری صادرات گیاهان دارویی تا پنج سال آینده وانت سواری در خیابان های تهران چقدر آب می خورد؟/ قیمت خرید و فروش زمین در استان البرز ظرفیت صادرات نفت از جنوب عراق افزایش یافت پیروزی میلیاردر‌های آسیایی در دوئل با میلیاردر‌های آمریکایی!/ کاهش قیمت فلزات گرانبها تا سال 2030 پیام تسلیت وزیر نفت برای جانباختگان حادثه دکل ۹۵ شرکت ملی حفاری چالش های پیش روی کیفیت نان / 15 درصد نانوایان آزادپز کیفیت ندارند قوه قضاییه به سرکشی سازمان مالیاتی در حساب فعالان اقتصادی رسیدگی کند کدام کشورها به ایران میله سوزنبانی می فروشند؟ هزینه تولید انرژی‌های نو، کاهش یافته است اولین محموله گندم هند از طریق ایران عازم افغانستان شد قیمت مرغ در آستانه اربعین افزایش یافت/ نرخ منطقی هر کیلو مرغ ۸ هزار تومان خرید توافقی زعفران، راه حل تنظیم بازار نیست تخم مرغ در مدار گرانی می‌چرخد معادن سنگ آهن، رقیب فولادسازان شدند میلیاردر‌های آسیا رکورد زدند اپلیکیشن باشگاه خبرنگاران- صفحه خبر انلاین بفروشم
  • اسماعیل انصاری
  • ۰
  • ۰


چطور کالای خود را بطور مزایده در اینترنت بفروشم چطور کالای خود را بطور مزایده در اینترنت بفروشم چطور کالای خود را بطور مزایده در اینترنت بفروشم چطور کالای خود را بطور مزایده در اینترنت بفروشم مرحله 2: روی فروش کلیک کنید. گروه یا طبقه بندی کالای خود را با یکی از سه روش می توانید انتخاب کنید. گروه بندی کالا به این جهت مهم است که به خریدار کمک می‌کند سریع تر و راحت تر کالای شما را در سایت پیدا کند. اگر تا الان برای خود فروشگاه ایجاد نکرده اید، همین الان می توانید ایجاد کنید. هرچه از فروشگاه شما بیشتر بازدید شود، شانس شما برای فروش محصولاتتان بیشتر خواهد بود. سایت ایسام با استفاده از چند روش مختلف برای فروشگاه ها بازاریابی می کند. سایت این امکان را به صفحات فروشگاه های ایسام می دهد تا توسط موتورهای جستجوگر، جستجو شوند. ایسام محل نمایش فروشگاه شما در صفحات موتورهای جستجو را ضمانت ننموده، اما کمک می کند تا صفحات فروشگاه شما راحت تر ردیابی شوند. در اینجا به بررسی 13 روش تقریبا ساده و کم هزینه برای توسعه فروش خود می پردازیم. عنوان مناسب برای کالای خود انتخاب کنید در عنوان کالا از کلمات کلیدی که خریداران برای جستجو استفاده می کنند و کلماتی ساده و توصیف کننده استفاده نمایید. همیشه املای کلمات خود را چک نمایید. عنوان کالای انتخابی شما به کاربران برای پیدا کردن فروشگاه و کالای شما در سایت کمک نموده و در واقع دروازه ورود به فروشگاه تان خواهد بود. کالای خود را با جزییات شرح دهید یک شرح خوب، یک توصیف مختصر، منظم و ساده می باشد. جزییات کالا با توجه به نوع آن، شامل وضعیت کالا (نو و یا دست دوم)، اندازه، رنگ، مارک کالا و سایر ویژگی های کالا می باشد. با ذکر دقیق و درج جزییات کامل، باعث می شوید تا سوء تفاهم برای خریدار به وجود نیاید و انتظار دیگری از کالای خریداری شده نداشته باشد. عکس کالای خود را قرار دهید ارزش یک تصویر می تواند از هزاران کلمه بیشتر باشد. از عکس های واضح، با نور مناسب و زوایای مختلف استفاده کنید تا به درستی کالای شما را نمایش دهد. از نور پردازی مناسب و یک پشت زمینه روشن استفاده کنید تا بتوانید کالایتان را بهتر نمایش داده و برای کالاهای دست دوم از عکس های استوک و اینترنتی که مربوط به کالای شما نیستند استفاده نکنید. همینطور عکس های مختلف از تمام زوایا و بخش های مختلف کالا به صورت واضح بگیرید تا هنگام بروز مشکل، به عنوان مدرک در اختیار سایت باشد. می توانید حداکثر 5 عکس مختلف از کالای خود را در سایت ایسام قرار دهید. کالای خود را همیشه در زمان تعیین شده ارسال کنید همواره پیش از 36 ساعت کالای سفارش داده شده را ارسال کنید. زیرا باعث می شود تا خریداران بیشتری جذب کنید و فروش بیشتری داشته باشید. برای ارسال کالا مسئولیت پذیر و بانظم باشید کالا را با دقت بسته بندی کنید. از روش هایی برای ارسال کالا استفاده کنید تا بتوان کالای ارسال شده را رهگیری کرد. توصیه ایسام ارسال کالا با شرکت های معتبر حمل کالا و دارای رسید و کد رهگیری می باشد. این شرکت ها هنگام تحویل کالا به خریدار، سندی جهت تایید دریافت کالا دارند. کد رهگیری مرسولات باعث می شود، خریدار بتواند در هر لحظه از محل مرسوله خود مطلع شود. همچنین سند تایید دریافت کالا، فروشنده را از رسیدن کالا به دست خریدار مطمئن می کند. نکته : هنگام ارسال کالا با شرکت پست، در صورت امکان از پست سفارشی استفاده نکنید و کالای خود را با پست پیشتاز ارسال کنید. ارسال کالا با پست سفارشی باعث می شود تا کالا دیرتر به خریدار برسد. بارنامه یا کد رهگیری را در سریع ترین زمان ممکن ثبت کنید پس از ارسال کالا حتما کد رهگیری یا بارنامه ارسال کالا را در سایت وارد نمایید. اگر محصول را به موقع نمی توانید ارسال کنید حتما سایت و مشتری را با خبر سازید. ارتباط مناسب با خریدارن باعث می شود تا فیدبک مثبت به شما بدهند. همواره با خریدار در ارتباط باشید همواره به تمام سوال های خریداران سریع پاسخ دهید. ارتباط مستقیم و مستمر شما با خریدار باعث می شود که سوال ها، ابهامات و نگرانی های آنها برطرف شود. از ایسام من برای پیگیری های فروش استفاده نمایید صفحه ایسام من مانند دفتر فروش شما می باشد که از طریق آن می توانید تمام فعالیت های فروش خود را پیگیری نمایید. به راحتی می توانید بر روی (ایسام من) که در بالای تمام صفحات ایسام قرار گرفته کلیک نموده تا تمام جزییات مربوط به فروش کالاها نمایش داده شود. این اطلاعات شامل کالاهای شما، آدرس ارسال مشتریان، و همچنین مدیریت اطلاعات شخصی شما می باشد. عجیب ترین مزایده های اینترنتی https://www.funpatogh.com/عجیب-ترین-مزایده-های... در این میان گاهی اوقات برخی وسیله های بسیار عجیبی را در اینترنت ... در مزایده ... را بفروشم. مزایده های باورنکردنی و عجیب در اینترنت ! | شب روشن shaberoshan.ir/808 در این میان گاهی اوقات برخی وسیله های بسیار عجیبی را در اینترنت ... در مزایده ... را بفروشم. مزایده های باورنکردنی در اینترنت +عکس www.beytoote.com/news/selective-news/incredible2-auctions1... برگزاری مزایده های شگفت انگیز مزایده مزایده های اینترنتی,مزاید های عجیب در اینترنت,اخبار ... عجیبترین مزایده های اینترنتی +عکس www.beytoote.com/news/selective-news/auctions1-strangest-photos.html عجیبترین مزایده های اینترنتی +عکس در اینترنت اتفاق های زیادی رخ می دهد که برخی از آن ها ... راهنمای فعالیت ها در ایسام - esam.ir esam.ir/service/Help.aspx?order=5 چگونه بفروشم ... فروش فوری در مزایده; نمایش کالاها با گزینه بهترین ... مزایده های باورنکردنی در اینترنت (+عکس) - جذاب www.jazzaab.net/news_detail_23962.html مزایده های اینترنتی همیشه وجود داشته اند و بسیاری از افراد نیز وسیله های مختلفی را در این ... مزایده های باورنکردنی در اینترنت +عکس www.alamto.com/incredible-bids-on-the-internet-photos.html در این میان گاهی اوقات برخی وسیله های بسیار عجیبی را در اینترنت ... در مزایده ... را بفروشم. راهنمای فعالیت ها در ایسام https://esam.ir/service/Help.aspx?order=5 بخش راهنمای فعالیت ها در ایسام آموزش مراحل خرید کالا یا قرار دادن کالا برای فروش اینترنتی ... عجیبترین مزایده های اینترنتی؛ از فروش روح تا خودروی یک ... https://www.mashreghnews.ir/news/280386/عجیبترین... دنیای اینترنت به قدری بزرگ است که ... برگزاری مزایده های ... بسیار عجیبی روزانه در آن ... باورنکردنی ترین مزایده های اینترنتی! www.akairan.com/fun/visua/20141025224715.html باورنکردنی ترین مزایده های اینترنتی! مزایده,باورنکردنی,اینترنت 1 2 3 4 5 © 2017 Microsoft Privacy and Cookies Legal Advertise Help Feedback همیشه از آدرس اینترنتی فروشگاه ایسام خود اطلاع داشته باشید سایت ایسام یک آدرس اینترنتی برای فروشگاه شما ایجاد می نماید، مطمئن شوید که آنرا می دانید. شما به این آدرس اینترنتی برای ساختن لینک به فروشگاهتان نیاز دارید. توسط این لینک مشتریان شما از طریق اینترنت و با یک کلیک می توانند مستقیما به فروشگاه شما دسترسی پیدا کنند. از امکاناتی که ابزارهای ایس استفتائات - احکام خرید و فروش‏ farsi.khamenei.ir/treatise-content?id=134&pid=134&tid=-1 ... اگر مالکی کالای خود را به کسی ... برای فروش در مزایده عرضه شود ... در حالت اضطرار چطور ... احکام خرید و فروش-آیت الله العظمی مکارم شیرازی (مدظله) portal.anhar.ir/node/4063/?ref=sbttl ... می تواند کالای خود را به هر ... شرکت خودمان بفروشم آیا فروش آن ... در مزایده ها ... آموزش کسب و کار الکترونیکی،کسب و کار اینترنتی،سئو و بهینه ... ebusinesscenter.mihanblog.com/post/tag/تجارت+الکترونیک ... است که نقص اینترنت را در ... هر شخص کالای مورد نظر خود را ... برق خود را در سال 1984 ... تجارت الکترونیکی - sanadata.com www.sanadata.com/fa/pages/393 ... است که نقص اینترنت را در ... آن این که چطور باید در شرکت یا ... کالای خود را از ... خدمات بازرگانی خارجی میدیا | پرسش و پاسخ | خدمات واردات و ... commercialconsultants.ir/support/frequently-asked-questions ... کالای تجاری خود را در ... در بازار خارجی بفروشم. ... در اینترنت سرچ ... آموزش کسب و کار الکترونیکی،تجارت الکترونیکی، بازاریابی ... ebusinesscenter.mihanblog.com/post/category/30 آموزش کسب و کار الکترونیکی،تجارت الکترونیکی، بازاریابی مجازی اینترنتی - مطالب تعهد کاری و ... اخبار مخابرات در رابطه با تلفن (ثابت، همراه، ...) و ... forum.p30world.com/archive/index.php/t-345413-p-4.html ... پیامک و بطور کلی خود سرویس ... از اینترنت را در هر ... در مزایده دریافت مجوز در ... معجزه ای در کسب درآمد از اینترنت mypay.rozblog.com/rss.xml مدتی هست که کسب درآمد از طریق اینترنت در ... در فروش چیست و چطور ... کارت خود را در ... مه آفرید امیرخسروی که بود؟ / مه آفرید" کدام وزیر را با اسم ... www.beytoote.com/news/politics-social/tnews9465.html خودم هم تعجب می‌کردم که چطور شوهر من ... سیاسی خود را در ... از شرکت در مزایده و برنده ... متفرقه | بانک‌ها و امور بانکی | [آرشیو] - Page 6 ... forum.p30world.com/archive/index.php/t-456954-p-6.html از وسترن یونیون چطور ... یک کالای مورد نیاز خودش را ... خود را تغییر دهد. در همین ... 1 2 3 4 5 © 2017 Microsoft Privacy and Cookies Legal Advertise Help Feedback ام در اختیار شما قرار می دهد استفاده کنید هنگامی که سایت ایسام به صورت رایگان به شما امکان استفاده از ایجاد فروشگاه و بارگذاری تعداد نامحدود کالا را پیشنهاد می دهد، حداکثر بهره را از آن ببرید. از روش فروش مزایده نیز علاوه بر روش عادی فروش حتما استفاده نمایید از روش فروش به صورت مزایده نیز در فروشگاه خود استفاده نموده و در حقیقت علاوه بر فروش معمولی حتما از روش مزایده نیز استفاده نمایید زیرا کالاهایی که به صورت مزایده در سایت ثبت می شوند بیشتر مورد توجه خریداران قرار می گیرند. بر روی وب سایت و وبلاگ خود لینک ورود به فروشگاه ایسام خود را قرار دهید درصورتی که وبسایت و یا وبلاگ دارید، وب سایت یا وبلاگ خود را با استفاده از لینک به فروشگاه ایسام متصل نمایید. با ساختن لینک ممکن است مشتریان بر روی فروشگاه شما کلیک کنند. از آدرس اینترنتی فروشگاه خود در سایت ها و اپلیکیشن ها و شبکه های اجتماعی استفاده کنید معرفی فروشگاه ایسام خود در شبکه های اجتماعی می تواند یکی از مفیدترین روش های بازاریابی برای شما باشد. آدرس اینترنتی فروشگاه ایسامتان را به آگهی های تبلیغاتی خود اضافه کنید آدرس های اینترنتی در روزنامه ها، مجلات و آگهی های تبلیغاتی که روزانه توسط میلیون ها نفر دیده می شوند می تواند موثرترین راه تبلیغ و توسعه فروشگاه تان باشد. همواره فروشگاه خود را به روز نگه دارید تنها کالاهایی را در فروشگاه خود قرار دهید که در مالکیت شما باشد و نیاز به آماده سازی آنها نباشد. اگر کالایی خارج از سایت ایسام فروش رفت، سریعا آن را از روی سایت حذف کنید. پیش از قیمت گذاری، کالای خود را با سایر نمونه های مشابه مقایسه کنید اگر محصول شما ظرف مدت 30 روز فروش نرفت، قیمت خود را بررسی کنید تا قیمت مناسب تری برای آن بگذارید. به صورت داوطلبانه کالا را مرجوع کنید اگر خریدار در قسمت حل اختلاف مشکلی را مطرح می کند و واقعا حق با او است، قبل از اینکه شکایت بکند، از او بخواهید کالا را مرجوع کند. این امر باعث افزایش اعتماد مشتریان به شما می شود. شما به عنوان فروشنده در سایت ایسام، مسئول مدیریت مرجوع شدن کالایی هستید که با مشخصات ذکر شده مطابقت ندارد، یا اینکه معیوب است و یا اینکه آسیب دیده است. پس در زمان مناسب باید با خریدار بر سر مرجوع شدن آن به توافق برسید. بخش راهنما و سوالات متداول را به دقت مطالعه کنید می توانید از این روش جواب بسیاری از سوالات خود را بگیرید. همینطور می توانید از طریق بخش پشتیبانی اعضا، سایر سوالات و یا پیشنهادات و انتقادات خود را با سایت مطرح کنید. لینکهای مرتبط چگونه خرید کنم و در مزایدات شرکت کنم؟ جستجوی کالا در سایت صفحه مشاهده مشخصات کالا درباره فروشنده پیشنهاد قیمت کمتر هنگام خرید خرید کالا در مزایده خرید فوری در مزایده سبد خرید شما نکات خرید عادی کالا هزینه حمل به عهده چه کسی است؟ انصراف خریدار بعد از خرید (بعد از واریز وجه) logo-samandehi انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی لیست نام فروشگاه ها تایید دریافت کالا حمایت از فروشندگان وبلاگ ایسام انتقادات و پیشنهادات لیست کالاها و مبادلات ممنوعه قوانین مرتبط با اختلافات تماس با ایسام دعوت دوستان به ایسام پرسش های متداول شماره شبا چیست ؟ شرکت در مزایدات درباره ایسام عضویت در ایسام مزایای خرید کالا از ایسام مزایای فروش کالا در ایسام رهگیری مرسوله پستی راهنما مرحله 3: صفحهٔ وارد کردن مشخصات کالا قبل از ثبت کالا در سایت، مطمئن شوید که عرضه آن با قوانین سایت منطبق بوده و جزو فعالیت‌ها، مبادلات و کالاهای ممنوعه نباشد. توجه: چنانچه می خواهید یک کالای مجازی برای فروش ثبت کنید، بخش فروش کالای مجازی را مطالعه کنید. در بالای صفحه فروش برخی گروه ها که هم ماهیت فیزیکی و هم مجازی دارند، امکان انتخاب ثبت کالا به صورت فیزیکی و مجازی فراهم شده است. انتخاب فروش به صورت مجازی نکته 1: فروشنده باید در مورد کالایی که برای فروش می گذارد، اطلاعات کافی و لازم را داشته باشد. همینطور باید نسبت به سلامت کالای خود آگاه باشد و اگر بخشی از آن معیوب است، حتما در جزییات کالا ذکر شود. اگر فروشنده از کارکرد درست آن مطمئن نیست، باید هنگام ثبت آن کالا، وضعیت آن را "کالای معیوب یا غیر قابل استفاده" انتخاب کند. در صورتی که فروشگاه در ایسام ثبت کرده باشید می توانید مشخص کنید این کالا در چه گروهی در فروشگاه شما قرار می‌گیرد. برای ایجاد گروه بندی در فروشگاه به صفحه ایسام من، قسمت فروشگاه من در منوی مدیریت گروه کالا مراجعه و نسبت به ایجاد گروه مورد نظر اقدام نمایید. قسمت اول: عنوان کالا قسمت دوم: انتخاب عکس قسمت سوم: جزئیات بیشتر قسمت چهارم: انتخاب روش فروش قسمت پنجم: هزینه ارسال کالا مرحله 4: پیش نمایش مشخصات کالا: پس از پر نمودن کلیه فیلدهای اطلاعاتی فوق بر روی گزینه پیش نمایش کلیک کنید. در این صفحه کلیه اطلاعات شما قبل از تایید و ثبت نمایش داده خواهد شد. چنانچه اطلاعات وارد شده صحیح می باشد با کلیک بر روی تایید و ثبت ، اطلاعات شما ثبت خواهد شد. در صورتی که قبل از ثبت و تایید در صفحه پیش نمایش ، اطلاعات اشتباهی وارد شده و نیاز به ویرایش اطلاعات باشد با استفاده از دکمه ویرایش به صفحه قبل باز گردانده می شوید و پس از اصلاح اطلاعات اشتباه مجددا مراحل ذکر شده را طی نمایید.
  • اسماعیل انصاری