چگونه از تلگرام به درامد ثابت برسیم

چطور میتونم از کانال تلگرام پول دار بشم

چگونه از تلگرام به درامد ثابت برسیم

چطور میتونم از کانال تلگرام پول دار بشم

  • ۰
  • ۰


چطوراستخدام نیروانتظامی شوم چطوراستخدام نیروانتظامی شوم چطوراستخدام نیروانتظامی شوم چطوراست شرایط آزمون استخدامی نیروی انتظامی جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با استخدام نیروی انتظامی اینجا کلیک نمایید شرایط عمومی استخدام نیروی انتظامی: (بروز شده به تاریخ: ۱ مهر ۹۶) ۱– اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام. ۲ – التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران واعتقاد به ولایت مطلقه فقیه و آمادگی فداکاری در راه اهداف آنها. ۳ – تابعیت جمهوری اسلامی ایران. *داوطلب می بایست ایرانی الاصل باشد بدین مفهوم که دارای شناسنامه ایرانی و پدر ومادر ایرانی الاصل باشد. ۴ – عدم سابقه عضویت یا وابستگی به احزاب و گروههای سیاسی و معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران. ۵ – عدم عضویت یا وابستگی به احزاب و گروههای سیاسی در زمان تقاضای استخدام. ۶ – عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی. ۷ – نداشتن سوء پیشینة کیفری. ۸ – عدم اعتیاد به مواد مخدر. ۹ – داشتن شرایط تحصیلی و یا تخصصی لازم برای خدمت مورد نظر. ۱۰ – داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت مورد نظر. جهت دانلود نمونه سوالات استخدامی نیروی انتظامی اینجا کلیک نمایید شرایط اختصاصی مقطع درجه داری استخدام نیروی انتظامی: * ثبت نام در این سامانه صرفا برای داوطلبانی مجاز است که آخرین مدرک تحصیلی آنها دیپلم و یا پیش دانشگاهی باشد . *ثبت نام از متقاضیان استخدام صرفا از این سامانه صورت پذیرفته و به درخواستهایی که از طریق مراجعه حضوری تنظیم گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد. *دریافت کد رهگیری از سامانه الزامی است ۱ – داوطلبان دارای مدرک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی ، علوم نظری (ریاضی ، علوم تجربی ، علوم انسانی ، معارف و بهیاری ) مجاز به ثبت نام در سامانه می باشند . ۲ – سهیمه جذب سال ۱۳۹۶ صرفا برای جذب آقایان می باشد . ۳ – حداقل معدل دیپلم یا پیش دانشگاهی برای داوطلبان ۱۴ می باشد . ۴ – حداقل قد برای داوطلبان در مقطع درجه داری ۱۷۰ سانتی متر می باشد. ۵ – سن برای داوطلبان در مقطع درجه داری ۱۸ سال تمام می باشد . (متولدین سال ۱۳۷۸) . * حداکثر سن داوطلب با احتساب تمامی شرایط ارفاقی ۲۴ سال می باشد. * داوطلبان مشمولی که دارای غیبت سنواتی (دفترچه ای ) می باشند ، واجد شرایط عمومی استخدام نمی باشند و می توانند پس از اتمام خدمت سربازی و دریافت کارت پایان خدمت در صورت داشتن سایر شرایط اقدام نمایند. * داوطلبانی که دارای سابقه بسیج فعال ، پلیس افتخاری و یا دارای مدرک پایان خدمت نظام وظیفه می باشند نیز۲ سال ارفاق سنواتی خواهند داشت . * فرزندان ایثارگران ، دارنده مقامات برتر کشوری ، حافظان قرآن و بستگان نیروهای مسلح از ۲ سال سنوات سن ارفاقی برخوردار می باشند. ۶ – بستگان درجه یک شهدا از تسهیلات سنی پیش بینی شده در قانون برخوردار می باشند . * حداکثر سن داوطلب با احتساب تمامی شرایط ارفاقی ۲۴ سال می باشد. شرایط و تذکرات استخدام نیروی انتظامی: ۱- ثبت نام از داوطلبان استخدام رایگان محسوب گردیده و مستلزم پرداخت وجهی از طریق درگاه الکترونیکی بانکها نمی باشد ۲- کدملی داوطلب ،بعنوان نام کاربری و کلمه عبور برای ورود سامانه ثبت نام اینترنتی در نظرگرفته شده است. ۳- داوطلبانی که موفق به تکمیل اطلاعات خود نشده اند ، می توانند تا پایان مهلت ثبت نام با مراجعه به سامانه اطلاعات خود را تکمیل و ویرایش نمایند. ۴ – ثبت نام در این سامانه به منزله استخدام در ناجا محسوب نمی گردد. ۵- تکمیل اطلاعات توسط داوطلب ودریافت کدرهگیری ملاک تایید ثبت نام داوطلب می باشد. ۶ – سامانه ثبت نام اینترنتی صرفا با سیستم عامل ویندوز سازگار می باشد . لذا توصیه می گردد به منظور ورود اطلاعات صحیح و بدون نقص ، صرفا از رایانه هایی که از سیستم عامل ویندوز بهره می جویند استفاده نمایید .در صورت استفاده از تبلت و تلفن های هوشمند ، تبعات ناشی از عدم دریافت صحیح اطلاعات متوجه مرکز گزینش و استخدام نخواهد بود. جهت دانلود نمونه سوالات استخدامی نیروی انتظامی اینجا کلیک نمایید جهت مشاهده صفحه جامع اخبار استخدامی نیروی انتظامی اینجا کلیک نمایید پاورقی چهارمین استخدامی دستگاه های اجرایی (اطلاعیه مصاحبه) استخدام آموزش و پرورش 96 (جذب 12 هزار نفر) استخدام قوه قضاییه (آمادگی برای آزمون) استخدام وزارت بهداشت (درخواست استخدام جدید) استخدام های جدید آبان 96 نظرات جدیدترین پاسخ ها جستجو در نظرات سوالات متداول  اگر دیدگاهی در باره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خودتون رو در سایت درج کنید. [sample smile] فرستادن پاسخ به ایمیل ارسال ایمیل تایید 1 … 46 47 48 برای اطلاع فوری از جدیدترین و آخرین اخبار استخدامی میتوانید در کانال تلگرام سایت ایران استخدام عضو شوید: جهت عضویت اینجا کلیک نمایید نویسنده : عبدالعزیزنارویی تاریخ ارسال : امروز ساعت ارسال : ۰۳:۴۶ کد دیدگاه : 1455093 سلام من۱۸سال تمام دارم ومدرک پیش دانشگاهی درشته علوم تجربی والانم دانشگاه درس میخونم اگه معدل من کمتر از۱۴وبالای ۱۲باشه من میتونم تونیروی انتظامی ثبت نام کنم ونصف قران راحفظم و کل قران را میتونم باسوط ختم کنم لطفا به من کمک کنید که ایا میتونم بیام نیروانتظامی یانه ممنون پاسخ دهید 0 پسندیده نویسنده : امیرحسین تاریخ ارسال : دیروز ساعت ارسال : ۲۲:۱۸ کد دیدگاه : 1454899 یروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران دعوت به همکاری می نماید. استخدام نیروی انتظامی در مقطع درجه داری به گزارش افکارنیوز، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود(مرد) از بین جوانان، مؤمن، متعهد و کارآمد بصورت پیمانی پنج ساله انتظامی در مقطع درجه داری استخدام می نماید. شرایط عمومی استخدام اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام. اعتقاد و التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت مطلقه فقیه و آمادگی فداکاری در راه اهداف آنها. تابعیت جمهوری اسلامی ایران. عدم سابقه عضویت یا وابستگی به احزاب وگروههای سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران. عدم عضویت یا وابستگی به احزاب و گروههای سیاسی در زمان تقاضای استخدام. عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی. نداشتن سوء پیشینه کیفری. عدم اعتیاد به مواد مخدر. داشتن شرایط تحصیلی و یا تخصصی لازم برای خدمت مورد نظر. داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت موردنظر. شرایط اختصاصی استخدام مقطع استخدامی: درجه داری – مدرک تحصیلی: دیپلم(کلیه گرایش ها) – حداقل ۱۸ حداکثر ۲۳ سال – حداقل معدل ۱۴ – حداقل قد ۱۷۰ نکات مهم داوطلبان استخدام می بایست آمادگی خدمت در سراسر کشور را داشته باشند. ثبت نام از داوطلبان به صورت بومی و استانی خواهد بود. داشتن گواهینامه رانندگی پایه دوم و مدرک آشنایی با رایانه برای داوطلبان الزامی می باشد. حداقل معدل برای فرزندان کارکنان نیروهای مسلح و بسیجیان با یک سال سابقه عضویت فعال، نمره ۱۲ می باشد. * اعضای محترم خانواده معظم شهداء(همسر، فرزند، برادر و خواهر) از تسهیلات سنی پیش بینی شده در قانون برخوردار می باشند. استخدام مشمولین وظیفه عمومی مستلزم ارائه مدرکی دال بر رسیدگی به وضع مشمولیت آنان از معاونت وظیفه عمومی می باشد.(استخدام مشمولین غایب و دارندگان کارت معافیت پزشکی ممنوع است) نحوه، تاریخ و محل برگزاری آزمون در زمان ثبت نام توسط مدیریت گزینش و استخدام استان مربوطه اعلام خواهد شد. نحوه، تاریخ و محل برگزاری آزمون در زمان ثبت نام توسط مدیریت گزینش و استخدام استان مربوطه اعلام خواهد شد. دوره آموزش پذیرفته شدگان شبانه روزی بوده و مدت آن تابع مقررات خاص هر مقطع خواهد بود. داوطلبانی که دارای کارت پایان خدمت می باشند مدت خدمت سربازی آنان به حداکثر سن افزوده خواهد شد. استان های ایلام، بوشهر، کهکیلویه و بویر احمد، کرمانشاه، لرستان در این مرحله ثبت نام نخواهند شد. مدارک اولیه مورد نیاز برای ثبت نام روگرفت صفحات اول و دوم شناسنامه. روگرفت آخرین مدرک تحصیلی. روگرفت گواهینامه رانندگی پایه دو. روگرفت مدرک آشنایی با رایانه. ۴ قطعه عکس جدید تمام رخ ۴*۳ روگرفت مدرکی که مشخص کننده وضعیت خدمتی نظام وظیفه باشد.(روگرفت کارت پایان خدمت، معافیت غیر پزشکی، دفترچه آماده به خدمت بدون مهر غیبت و یا گواهی در حال خدمت). داوطلبان محترم، برای کسب اطلاعات بیشتر از چگونگی جذب، می توانند به مدیریت گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان محل سکونت خود و یا به سایت اینترنتیwww. police. irمراجعه نمایند. برای بهتر دیدن روی عکس کلیک کنید هم رسانی این مطلب را به دوستان خود برسانید. کلمات کلیدی: آگهی استخدام نیروی انتظامی درجه افکارنیوز وبگردی برای دریافت آخرین اخبار در کانال افکار نیوز عضو شوید وبگردی چگونه مالیات کمتری پرداخت کنیم؟ پر فالور ترین های اینستاگرام را بشناسید نحوه درست دویدن برای لاغری و چربی سوزی چگونه استارت آپ لاکچری راه اندازی کنیم ؟ دیگر رسانه‌ها نگرانی جدی از برگشت تورم شدید نگرانی جدی از برگشت تورم شدید یک روحانی که با روحانیون دیگر متفاوت بود یک روحانی که با روحانیون دیگر متفاوت بود «نامه‌ها»ی یکی از سران داخلی فتنه و بی‌صداقتی با تاریخ «نامه‌ها»ی یکی از سران داخلی فتنه و بی‌صداقتی با تاریخ اخلاق یک آقازاده اخلاق یک آقازاده این جریان به نام عدالتخواهی، مقابل نظام خواهد ایستاد این جریان به نام عدالتخواهی، مقابل نظام خواهد ایستاد آثار و پیامدهای این نوع ازدواج خاص آثار و پیامدهای این نوع ازدواج خاص حامیان بلوف بودن مواضع آمریکا چه پاسخی دارند؟ حامیان بلوف بودن مواضع آمریکا چه پاسخی دارند؟ تکنوکرات‌ها و هزینه - فایده حصر تکنوکرات‌ها و هزینه - فایده حصر ارسال نظر نظرات خوانندگان بهروز ۱۳۹۲/۰۹/۱۷ ۱۳:۰۱ 55 | 15 پاسخ سلام من ۱۷سالمه رشتم برق ولی علاقه ی شدیدی به نظام دارم ولی من دیپلم ردی هسم چکار کنم که وارد نظام بشم تورو خدا کمکم کنید محسن ۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۳:۱۰ 45 | 10 من میتونم قانعت کنم به وبلاگم سربزن و شمارتو بنویس محمدسالاری ۱۳۹۳/۰۲/۲۱ ۱۸:۳۱ 11 | 8 نظر من اینه می خواهم معا فیم را حذف کنم به خدمت ادامه بدهم حسین ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ ۱۱:۳۹ 11 | 3 عرض سلام وخسته نباشید من رشته ام عمران هستش 18 سالمه گواهی نامه هم دارم رزمی هم کار میکنم میخواستم بیینم میتونم استخدام بشم محمد جواد میرشکار ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ ۱۹:۴۷ 9 | 4 سلام .من رشته امور زارعی وباغی دارم فرزند ازاده وجنباز هستم . میتوانم ثبت نام کنم میلاد جلالی ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ ۱۴:۱۹ 11 | 4 سلام خسته نباشید من متولد ۷۲/۲/۵ هستم کارت پایان خدمت دارم گواهی نامه ۲سال دارم بسیج فهل ۵سال دارم مدرگمم دیپلم کامپیوتر معدلم ۱۵ پدرمم جانباز لطفا بگین کی استخدام درجه داری دارین بیام ثبت نام کنم ترو خدا لطفا کمکم کنید ۱۳۹۲/۱۰/۰۶ ۱۱:۳۴ 57 | 10 پاسخ من ۲۲سالمه میخوام بیام نظام ولی گواهینامه با مدرک رایانه ندارم چیکار کنم لطفا راهنمایم کنید پژمان ۱۳۹۲/۱۱/۱۱ ۲۰:۳۸ 17 | 11 سلام این دو که کاری نداره مدرک کامپیوتر با پولم حل میشه ولی واسه گواهینامه یه ماه کارمیبره انشا الله میتونی. ناشناس ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ ۲۱:۰۱ 18 | 1 سلام وخسته نباشید منظور معدل همون معدل کل است یا معدل دیپلم یاسر ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ ۱۴:۰۵ 4 | 1 با سلام من ۱۸ سال دارم علاقه ای شدید به نظام دارم خدا روشکر از لحاظ جسمی و روحی در سلامت کامل هستم فقط عینک میزنم سابقه کیفری هم خودم ندارم ولی اقوام نزدیک دارن میتونم ثبت نام کنم لطف میکنید جواب بدید mr alirza ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ ۰۶:۰۱ 4 | 6 سلام.... من اسم علیرضا هست 17سالمه رشته عمران هستم امسالم با کارنامه 19قبول شدم و علاقه شدیدی به نظام دارم قدمم 185هست و بدنساز هستم میخواستم ببینم ایا منو قبول میکنن یا نه.....فقط گواهی نامه ندارم....ممنون میشم جواب بدید؟؟ ناشناس ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ ۰۱:۱۰ 8 | 0 خوب خوشتیپ برو بگیر همینم سوال داره؟ موصلی ۱۳۹۲/۱۰/۲۸ ۱۶:۴۰ 17 | 4 پاسخ سلام خسته نباشید من مدرک کامپیوتر دارم و در راهنمایی و رانندگی هم شرکت کرده ام و هنوز تمام نکرده ام ایا میتوانم ثبت نام کنم سعید ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ ۱۷:۴۳ 0 | 5 سلام من معافیت پزشکی گرفتم واریکسل داشتم والان عمل کردم خوب شدم دوسال گذشته عود نکرده،میخوام کارتم رو باطل کنم برم نظام .ولی نمیدونم قبولم میکنند یا نه .خواهش میکنم اگه کسی میدونه سریع جوابم رو بده . محمد ۱۳۹۲/۱۰/۲۸ ۱۶:۴۱ 17 | 9 پاسخ سلام. دیپلم دارم ولی کواهی راهنمایی و رانندگی ندارم علی ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ ۰۰:۴۸ 2 | 0 بله اشکالی نیست برو پرستو کرمی ۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۳:۲۶ 7 | 4 پاسخ متولد ۱۳۷۲از استان ایلام شهرستان ایوانغرب هستم میخواهم بیام نظام دیپلم کامپیوتر کارو دانش و پیش دانشگاهی ردی رشته انسانی دارم. لطفا اخرین خبر اسخدامی آینده در مقطع درجه داری را به من بدهید. باتشکر ۱۳۹۲/۱۱/۰۹ ۱۱:۰۲ 19 | 7 پاسخ من پنج ماه موند بشم۱۸ دیپلمم دارم چرا قبول نمی کنن ناشناس ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ ۲۳:۱۸ 4 | 2 سلام باید 18سال تمام بشید اگرم متولد76هستید باید گواهینامه موتور و ماشینم داشته باشید و غیبت سربازی هم نداشته باشید.یاعلی محسن جدی ۱۳۹۲/۱۱/۱۳ ۱۱:۰۴ 5 | 4 پاسخ سلام من سال ۸۴ در همه ازمونها شرکت کردم و گفتند که برای اموزش اماده شو وقتی رفتم مرکز گزینش گفتند رد شدی دلیلشو نفهمیدم لطفا جواب بدید محمد ۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۱۷:۵۱ 4 | 1 سلام دوست عزیز اگر کسی اماده اعزام باشه فقط یه دلیل میتونه اونو رد کنه اونم اینه که کسی موردی ازت دیده باشه و به مسِول تحقیقات و یا هسته ی گزینش خبر داده باشه محمد ۱۳۹۲/۱۱/۱۳ ۱۳:۵۰ 12 | 2 پاسخ سلام من دیپلم کامپوتر هستم و ۳ ترم دانشگاه رفتم ولی نتونستم ادامه بدم گواهی نامه ۳ سال دارم متولد ۷۱ شهریور هستم هرچی کار فنی هست سر در میارم قدم ۱۸۰ و هیکلی هستم چون باشگاه پرورش اندام رفتم ۳ سال اینا میشه وارد نظام بشم؟ علاقه خاصی به نیروی انتظامی دارم خدمت سربازی نرفتم بخوام هم خدمت برم هم استخدام بشم ممکنه این کار؟ Hosein tala ۱۳۹۲/۱۱/۲۲ ۰۲:۴۱ 4 | 5 سلام من متولد ١٣۶٩ هستم؛ تموم شرایطم دارم فقط خدمت نرفتم. حسین ذلا ۱۳۹۲/۱۱/۲۲ ۰۱:۱۱ 9 | 9 پاسخ سلام من متولد ۶٩ هستم خدمت سربازی نرفتم ولی شرایط هایه ذکر شده را دارا هستم میتونم وارد سازمان بشم؟ ممنون میسم راهنمایم کنید. امین ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ ۰۲:۴۳ 2 | 3 برو ثبت نام کن قبولت میکنن نترس.داداش پیام باقری از اسفرورین ۱۳۹۲/۱۱/۲۵ ۲۲:۰۲ 2 | 7 پاسخ با سلام ناشناس ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ ۰۱:۴۷ 0 | 0 دیپلم دارم با گواهینامه پیام باقری از اسفرورین ۱۳۹۲/۱۱/۲۵ ۲۲:۰۹ 0 | 2 پاسخ با سلام با عرض شب بخیر می خواستم بگم که عرض به خدمت شما قد من ۷۰ سانتیمتر هست ومی خواستم بدونم من دو سال دیگه به شما قول میدم که ۲ سال دیگه مدرک سیکل رو بگیرم و شروع به کار کنم خدمت ششششششما با تشکر میلاد ۱۳۹۲/۱۱/۲۶ ۱۴:۰۸ 3 | 3 پاسخ سلام من ساکن خوزستانم دیپلم ریاضی دارم بامعدل خوب گواهینامه با مدرک کامپوتر هم دارم متولد۷۴هستم. برج ۹سال ۹۲ثبت نام کردم برج ۱۰هم ازمون دادم به خدا مطمئنم بیشتر سوال هارو درست تست زدم ولی رد شدم. بی زحمت بهم بگید دوباره کی جذب میکنن. ۱۳۹۲/۱۱/۲۸ ۱۵:۴۶ 3 | 2 پاسخ سلام من تمام ویژگی هارو دارم فقط چندتا جراحت رو بدنمه لطفا راهنماییم کنید محمدرضا از اصفهان ناشناس ۱۳۹۵/۰۱/۰۵ ۱۱:۴۳ 2 | 1 خب بچه های خوزستان رو نمیگیرن sina ۱۳۹۲/۱۱/۲۹ ۱۳:۵۳ 3 | 4 پاسخ سلام من متولده سال ۷۳ هستم ساکن ماندران شهرستان قایم شهر دیپلم کامپیوتر دارم به نظام علاقه شدیدی دارم باید از کجا شروع کنم کسی راهنماییم میکنه؟ kuzey ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ ۲۰:۵۰ 0 | 0 برادر برو به گزینشوثبت نام کن یاعلی میلاد رضایی ۱۳۹۲/۱۲/۰۲ ۱۹:۲۸ 11 | 3 پاسخ باسلام خدمت مسئولین محترم من۲۰سالمه مدرکم فوق دیپلم ماشین آلات خیلی دوس دارم جزء سربازان امام زمان بشم زمان استخدام چه موقس کجا باید برم ممنون میشم جواب بدین m ۱۳۹۲/۱۲/۰۲ ۲۲:۵۷ 5 | 7 پاسخ سلام من دانشجو هستم علاقه بسیارشدیدی به نظام دارم میخام استخدام شم ولی انگار فقط مرد میخاین ولی من زن هستم لطفا راهنمایی کنید چکار کنم. ممنون مهرداد ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ ۱۸:۵۹ 0 | 1 هیچی فقط بگو خدایا به امید تو محمدرضا ۱۳۹۲/۱۲/۰۳ ۰۹:۰۲ 5 | 4 پاسخ با عرض سلام وخسته نباشید میخواستم بدونم منی که درجه داری ثبت نام کردم اگه برای دانشگاه ثبت نام کنم مشکلی بوجود میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟ در ضمن من ۲۳ سالمه و خدمت سربازی هم انجام دادم. ممنون میشم اگه پاسخی دریافت کنم. با تشکر از شما رضا ۱۳۹۲/۱۲/۰۴ ۱۲:۳۲ 5 | 3 پاسخ باسلام من می خواستم ببینم احتمالا کی ثبت نام جدید هستش با تشکر ۱۳۹۲/۱۲/۰۵ ۲۲:۲۰ 3 | 1 پاسخ نمی دونم چرا از غرب کشور استخدام نمی کنند؟ ۱۳۹۳/۰۱/۰۷ ۲۲:۵۰ 6 | 2 پاسخ مدارکم کامل هستش ولی میگن نیرو میخوایم ولی میریم گزینش میگن فعلا نه امیر ۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۲۱:۵۴ 2 | 3 پاسخ با سلام. من همه این شرایط را دارم ولی نمی دانم که در استان لرستان زمان استخدام چه زمانی است. صدیف کرامت ۱۳۹۳/۰۲/۰۹ ۲۱:۴۵ 3 | 0 پاسخ باسلام من متولد۶۵هستم وتمامی شرابت رادارم ودرسربازی درخدمت نیروی انتظامی بودم ثبتناممیشوم? فاطمه کرامت ۱۳۹۳/۰۲/۰۹ ۲۱:۵۳ 2 | 1 پاسخ سلام من دیپلم تجربی دارم وتمام شرایط رادارم. متاهل هستم و۱۸سالدارم میتوانم ثبت نام کنم. ازاردببل صادق صبوری ۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۲:۱۰ 2 | 1 پاسخ سلامتی ستاره با اون همه ستاره خودشو نمگیره ولی یه سروان با ۴تا ستاره خودشو میگیرهچ تک ۱۳۹۳/۰۳/۰۷ ۱۷:۰۵ 10 | 0 پاسخ سلام من معدلم ۱۳.۹۶ رشتمم ریاضی منو قبول میکنن علیرضا ۱۳۹۴/۰۹/۱۸ ۲۰:۰۲ 2 | 0 پاسخ سلام من می خواستم بپرسم که بعد پنج سال ایا دوباره تمدید می کنند صادق پهناور ۱۳۹۴/۰۹/۱۹ ۲۰:۵۲ 4 | 0 پاسخ سلام علاقه شدیدی به نیرو انتظامی دارم اما معدلم 13/88چیکار میتونم کنم علی ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ ۱۰:۲۳ 5 | 2 اگه عضو بستگان شهید باشی یا بسیج فعال حداقل یکسال داشته باشی.از شرط معدل معافی محمد رضا استبرقی ۱۳۹۴/۱۰/۱۰ ۱۱:۴۳ 0 | 3 پاسخ خیلی دوست دارم نظامی شوم حسین ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ ۰۷:۲۱ 0 | 2 پاسخ سلام من22سالمه مدرک لیسانس دارم میتونم درجه داری ثبت نام کنم علیرضا ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ ۲۳:۵۴ 0 | 0 من علیرضا هستم به شغل پلیس خیلی علاقه دارم محمد رضا گلروی ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ ۱۳:۴۹ 1 | 1 پاسخ 22سالمه .اهل شیراز .پایان خدمت .حافظ 10 جز قرآن . دیپلم .شاغل .در حال تحصیل .امکان داره بتونم در آزمون شرکت کنم . بهنام ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ ۱۱:۳۷ 0 | 2 پاسخ سلام تاریخ ثبتنام در استان کرمان چندم هسته بهزادحق شناس ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ ۲۱:۰۵ 1 | 4 پاسخ سلام من علاقه خیلی خیلی شدیدی به نظام دارم ولی سوادم راهنمایی هیت لطفا راهنمایی کنبد علی اصغر ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ ۰۶:۵۵ 5 | 0 پاسخ باسلام بنده تمامیه شرایط رو دارم قدم صدو هفتادو سه میباشد اما وزنم پنجاه کیلوست استعداد چاقی هم ندارم ایا میتوانم در نظام عضو شوم تورا به خدا جواب بدید علی ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ ۱۴:۱۸ 0 | 0 سلام برای گزینش به وزن گیر میدن یا نه ایران-19 ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ ۱۱:۴۳ 4 | 1 پاسخ سلام این یعنی چی که استان های غربی استخدام نداره؟؟ کیمیا ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ ۲۲:۳۳ 0 | 0 پاسخ سلام خسته نباشید من تمام شرایط را دارم ممنون میشم ب محض استخدامی جواب بدید مهرداد ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ ۱۵:۵۵ 4 | 0 پاسخ سلام من ۱۸سالمه دیپلم خودرو های تجاری رادارم,گواهینامه دارم,مدرک کامپیوتر دارم,معافیت خاص هم دارم,خانواده جانباز هستم ومیخواهم وارد نیرو انتظامی شوم با تشکر ابوالبضل سارانی ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ ۰۲:۱۷ 0 | 1 پاسخ سلام من خیلی دوس دارم زرای کشور عزیز ایرانم خدمت کنم مهدی ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ ۲۱:۴۴ 1 | 0 پاسخ سلام خسته نباشید با تشکر از سایت خوبتون اینم لطفا در متن هاتون قرار بدبد که ثبت نام مقطع درجه داری کی اغاز میشود با تشکر . مهدی ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ ۲۱:۵۰ 1 | 0 پاسخ ایا در شهر نبریز استخدام میکنید ؟ زمان شروع ثبت نام رو هم بی زحمت بگید درضمن پدر من نظامی هست کدام امتیازات شامل من میشود ایثارگری هم داره جواب بدید ممنون میشم ناشناس ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ ۱۴:۰۴ 5 | 1 پاسخ سلام میشه زمان ثبت نام در سال95 هم اعلام کنید. علی شهنوازی ازخاش ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ ۰۴:۱۴ 0 | 0 پاسخ ببخشید یکی چشم من درپنج سالگی انحراف پیدا کرد ومن اون روعمل کردم ببخشید مردود می شم امیر ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ ۱۱:۰۳ 0 | 3 پاسخ سلام من دیپلم هستم m ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ ۱۴:۲۴ 1 | 0 منم دیپلمم M ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ ۱۳:۰۴ 1 | 0 پاسخ سلام من مدرک فوق دیپلم دارم و میخوام برای نظام شرکت کنم اگر اینجا نوشته شده مدرک دیپلم ایا میشه ثبت نام کنم؟ M ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ ۱۳:۱۳ 4 | 0 پاسخ سلام من مدرک فوق دیپلم دارم و میخوام برای نظام شرکت کنم اگر اینجا نوشته شده مدرک دیپلم ایا میشه ثبت نام کنم؟ علی ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ ۲۱:۴۱ 0 | 4 استان فارس استخدامی جدید داره دوستان؟ حسین ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ ۱۴:۱۸ 13 | 0 پاسخ ایا سال ۹۶ هم نیرو انتظامی نیرومیگیرد محمد ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ ۲۲:۵۰ 1 | 0 درجه داری برج دو 96 ثبت نام داره مهدی ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۱۴:۰۸ 2 | 0 پاسخ با سلام خسته نباشید یه سوال داشتم خدمتتون چرا از شهر های ما بر نمی دارند الان 3 ساله از شهر ما هیچکس استخدام نشده آیا این مشکل حل میشه؟ محمد ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ ۲۳:۳۳ 1 | 0 پاسخ سلام من متولده 78/1/2هستم.18سالو3ماه ولی نیروی انتظامی قبول نمیکنه میگن 18تمام اما اینجاا نوشته حداکثر18چرا قبول نمیکنن حتی تو محاسبه هم قبول شدم ولی برای سنم مشکل دارم. خیلی علاقه دارم به نظام لطفا رسیدگی کنید. علیرض ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۰۰:۴۴ 2 | 1 پاسخ من خیلی دوست دارم استخدام بشم محسن ملقب به ذولفقار ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ ۲۳:۱۸ 6 | 0 پاسخ سلام اگه واقعا میخاین که استخدام شین واقعا بجنگین برا موفقیت... ناامید نشین...سلامتی همتون خصوصا بروبچ کرمانشاه....من استخدام شدم می توووو روزعلی محمودی ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ ۰۱:۱۳ 4 | 0 پاسخ برای سال 95 کی استخدامی دارد نیروی انتظامی علی ۱۳۹۵/۰۴/۰۵ ۲۲:۲۱ 2 | 1 ان شاء الله هفته نیروانتظامی,دیپلم.معدل,گواهینامه,مدرکک کامپیوتر,سلامتی روحی وروانی,یک فامیل هم نظامی باشه میلاد ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ ۲۳:۳۱ 2 | 0 پاسخ سلام من 20 سالمه دوماه دیگر خدمتم تمام میشه میشه بگین کی استخدامی درجه داری میاد احمد مهرعلیان ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ ۱۲:۲۶ 3 | 0 پاسخ سلام من شرایط دارم فقط گواهینامه ندارم بعد به کجا باید مراجه کرد مرجان ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ ۰۱:۲۹ 2 | 2 پاسخ سلام من 23 سالمه و تا بهمن مدرک لیسانسم رو میگیریم چجوری میتونم وارد بشم لطفا کمکم کنین محمد حسین ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ ۲۲:۱۶ 0 | 0 پاسخ سلام من میخوام درجه داری ٹبت نام کنم میگن به.پاها گیر میدن راسته چطوری باید پاها باشه لطفا راهنماییم کنید ممنون هادی ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ ۱۰:۳۷ 0 | 0 پاسخ سلام من یه ماه غیبت دارم از خدمت اونم بخاطر اینکه پدرم چن ساله پیش خانواده نیس و چون مادرم مریضیه ام اس داره پیگیر مدارک کفالتم هستم برای منم راهی هست آیا میتونم برم؟ علی ساعدی ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ ۱۶:۵۲ 0 | 0 پاسخ من دیپلم دارم متولد 76 دارند بسیج 4سال معدل14 دارنده گواهینامه پایه 2 معراج نادری ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ ۱۳:۱۳ 5 | 0 پاسخ سلام من متولد 1378/06/29 ، دانش آموز سال سوم ریاضی فیزیک هستم، معدل دیپلمم 14.25 شده ، ولی یه درس افتاده دارم، جزو خانواده ایثار گران هستم ، پدرم 16 ماه در جبهه دفاع مقدس بوده جزو خانواده نیروهای مسلح هستم ، برادرم از پرسنل نیرو انتظامیه خودمم چند سالیه که سابقه بسیجی دارم، کارت فعالم دارم حالا با این شرایط آیا میتونم استخدام بشم؟ ناشناس ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ ۱۶:۰۳ 3 | 0 قدت اگه ۱۷۰ باشه میتونی شرکت کنی صبیح کعب عمیر ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ ۰۳:۰۵ 1 | 0 پاسخ سلام من 17 سالمه دیپلم دارم ولی گواهی نامه ندارم لطفا کمک کنیدواستخدام حسین از ا.غ ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ ۱۴:۵۸ 2 | 0 تووو سنت نمیرسه که گفتن 18 تمام حامد ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ ۲۱:۱۲ 1 | 1 پاسخ سلام فوق دیپلم هم میتونه استخدام شه یا نه مهدی کوهی ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ ۰۹:۱۳ 0 | 0 پاسخ درمورداستخدام درنیروی انتظامی درمقطع درجه داری محمدامین ۱۳۹۵/۰۶/۲۲ ۱۱:۱۱ 1 | 0 پاسخ سلام بنده معدل نزدیک 14 دارم فعالیت بسیج هم چندسال دارم پدرم جانباز هستند و خودم هم رزمی کار هستم وبدنم در واقع خوبه معدلم کمی از 14 کمتره میتونم بیام استخدام؟ لطفا جوابم بدید حسین95630 ۱۳۹۵/۰۶/۳۰ ۲۱:۳۲ 1 | 1 پاسخ سلام راسته در سال 95 باید 6ماه خدمت سربازی رفت تا کادر نیرو انتظامی شد؟ علی ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ ۱۳:۲۷ 0 | 0 پاسخ من 18 سالمه خیلی علاقه دارم به نیروی انتظامی لطفا موقعه ثبت نام به من خبر بدید ' مهدی ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ ۱۸:۲۰ 0 | 0 پاسخ با سلام و عرض ادب خدمت دوستان میشه بگید برای مدرک کارشناسی کامپیوتر چه درجه ای میدن؟ شهاب ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ ۱۶:۵۸ 0 | 0 پاسخ سلام و عرض ادب سوال من اینه که چرا کسی که دندون روکش داره نمیتونه خدمتی کنه تونظام شهاب ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ ۱۷:۰۳ 3 | 1 پاسخ با سلام کسی که در خودش می بینه وعلاقه ی شدیدی به وارد شدن درنظام داره بااینکه دانشجو هم باشه حقش اینه که به خاطر دندان رد بشه وحید ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ ۱۴:۴۹ 3 | 0 پاسخ سلام21سالمه سربازی تموم کردم دیپلم مکانیک دارم ولی گواهی اشنایی باکامپیوترندارم میتونم ثبت نام کنم رضا ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ ۲۳:۴۵ 2 | 0 پاسخ سلام می خواستم بدونم از طریق درجه داری می توان ادامه تحصیل بدم لطف جواب بدین ممنون ندا ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ ۲۲:۲۱ 2 | 0 پاسخ چرا از لرستان قبول نمیکنید؟؟؟؟!!!!!!! ناشناس ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ ۱۳:۵۷ 0 | 0 پاسخ سلام .ببخشید نیروی انتظامی با مدرک کارشناسی استخدامی نمیاره ؟؟؟؟؟؟لطف داشته باشید جواب بدهید با تشکر امید ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ ۲۳:۲۳ 1 | 0 پاسخ سلام. من دیپلم برق رو دارم با معدل مناسب. فقط قدم 170 نیست. گواهینامه هم ندارم. 17 سالمه. بیام واسه استخدامی قبولم میکنید؟ ؟ جوابم رو بدین تو رو خدا. مچکرم مجید ۱۳۹۵/۰۸/۰۴ ۱۷:۲۳ 3 | 2 پاسخ سلام یه راهنما کنید 27سال دارم زیر مدرک دیپلم دارم گواهی راهنما رانندگی دارم بخدا بسیارشدیدی به نظام دارم گ ۱۳۹۵/۰۸/۰۴ ۱۷:۴۱ 3 | 0 پاسخ سلام خسته نیاشید مدرک سکیل دارم میتوانم شرکت کنم نظام گواهی راهنما رانندگی کارت پایان خدمت دارم ممنون میشم راهنما کنید باتشکر کیهان معصومی ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ ۲۳:۵۴ 0 | 0 پاسخ باعرض سلام.همه مدارک من آمده است ولی مدرک دیپلم دو ماه دیگه می گیرم می تونم ثبت نام کنم جواب بدین علیرضا ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ ۱۶:۲۵ 0 | 0 پاسخ سلام یه سوال داشتم زمان استخدام امسال کی هست؟(۹۵) میثم ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ ۰۹:۳۸ 0 | 0 پاسخ سلام من دیپلم فنی عمران دارم قدم ۱۸۰ هست وزنم ۷۸ معدل کل دیپلمم ۱۴.۱۷هست اهل ایلام ار شهرستان چرداول هستم تنها امیدم نظامه کی استخدامی داره پژمان ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ ۲۱:۵۴ 0 | 0 پاسخ سلام من دیپلم معماری دارم معدلم ۱۴تحت پوشش کمیتهی امداد امام هستیم خواستم ببینم از اولویت استخدام برخوردار هستم یانه مهدی ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ ۲۱:۱۶ 0 | 1 پاسخ سلام . کسی نمیدونه تاریخ اعزام چ موقعه؟؟ علیرضاارشد ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ ۰۱:۵۹ 0 | 0 پاسخ سلام خسته نباشید من الان دو سال هس ک پیش دانشگاهی رو تموم کردم دیپلم ناقص هستم رشته ادبیات،بینهایت علاقه دارم به نیرو انتظامی اکبر ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ ۰۱:۱۱ 5 | 0 پاسخ من سوم دربیرستان خوانم دیپلم ندارم چه کار کنم من را راهنمای کنید مهدی ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ ۱۱:۵۹ 0 | 0 پاسخ من میتونم دیپلم درجه داری پذیرش شوم فعلن دانشگاه درس میخونم . متولد 69 5.3 هستم.میتونم؟ محمد ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ ۱۶:۵۵ 0 | 0 پاسخ سلام من ۱۷ سال دارم ومیخوام استخدام درجه داری بشم کامران کریمی ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ ۱۷:۵۰ 1 | 0 پاسخ هرکاری باشه میکنم azim ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ ۰۰:۱۴ 0 | 0 پاسخ باسلام.یع سوال داشتم تاریخ ثبت نام 95 چ موقعس؟.با تشکر فرشاد ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ ۲۲:۲۸ 2 | 0 پاسخ با عرض سلام ادب خدمت شما من ۲۴سالم هست معدل ۱۳/۵عضوفعال بسیج چند باره که اقدام به ثبت نام میکنم ولی هرباربه بهانه معدل جواب میشم من بااین همه علاقه چطورمیتونم ثبت نام انجام بدم لطفاراهنمایی بفرمایید علی ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ ۰۲:۰۳ 0 | 0 پاسخ سلام بنده مدرک دیپلم کامپوتر دارم نوید ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ ۱۸:۴۲ 0 | 0 پاسخ سلام من دیپلم تجربی دارم 21سالمه معدلم13.86قبولم میکنید سجاد ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ ۱۲:۱۱ 0 | 2 با سلام خسته نباشید آگهی جدید تان را برای دیگران بگذارید علی فتاحی ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ ۲۱:۵۷ 0 | 0 سلام من مهره کمرم چسبندگی داره ایا مردود میشم امیر... م ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ ۱۴:۲۳ 0 | 0 پاسخ سلام من علاقه شدیدی به نیروانتظامی دارم اما معدلم کمه نمیدونم چطور وارد نیرو انتظامی بشم معدل؛13,50 علی جهاندار ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ ۲۲:۱۳ 0 | 0 سلام خسته نباشی من متولد ۷۷هستم دپلمو گرفتم چه کار کنم بتونم برم نیروی انتظامی رضا کریمی ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ ۲۱:۵۵ 0 | 0 پاسخ سلام خسته نباشید من دانشجوی کارشناسی برق الکترونیک فنی حرفه ای هستم مدرک فوق دیپلمم دستمه متولد۷۴ هستم علاقه شدیدی به نظام دارم .ایا میتونم وارد نظام شم. رضا کریمی ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ ۲۳:۴۵ 0 | 0 پاسخ سلام خسته نباشید من دانشجوی کارشناسی برق الکترونیک فنی حرفه ای هستم مدرک فوق دیپلمم دستمه امیر ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ ۱۵:۵۶ 0 | 0 پاسخ سلام من پدرم 2سال توجبهه بوده ایثارگری داره و عضو بسیج نیستم گواهینامه دارم قدمم 172هست از مشهد میتونم شرکت کنم یان؟سربازیم هنو نرفتم دیپلم برق معدلم 13خورده Mohammad heydari ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ ۰۴:۲۲ 0 | 0 پاسخ سلام من مدرکم دیپلمه میخوام استخدام یگان امداد بشم باید چیکار کنم اگه میشه بگین رضا ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ ۱۲:۰۲ 2 | 0 پاسخ سلام الان من بچه زنجان هستم میتونم شرکت کنم؟؟ مهدی ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ ۱۲:۱۶ 2 | 0 پاسخ سلام میخواستم بدونم با معدل کمتر از 14مثلا 13هم میشه؟؟ حامد حسینی ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ ۲۲:۰۱ 3 | 0 پاسخ سلام.خواستم زمان ازمون درجه داری سال 96 ونیز اینکه دقیقا کدوم کتابها رو از دبیرستان باید بخونیم؟ میثم ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ ۲۰:۵۷ 2 | 0 پاسخ سلام من 22 سالمه.مدرک فوق دیپلم دارم.از نظر قد و بدن هم مناسب شغلم هستم.گواهینامه هم دارم.4 ماه از تاریخ معافیت تحصیلیم میگذره آیا میتونم راه حلی داشته باشم؟ ناشناس ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ ۲۳:۰۸ 0 | 0 من 5 سال در این شغل بودم آرمان ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ ۱۶:۱۶ 2 | 0 پاسخ سلام من یکی از داوطلبانی هستم که از طریق کنکور برم نظام ولی اولویت بندی هست اول شهید بعد جانباز لا مدرک قهرمانی این چه رسمیست یه جوان باید از رشته مورد علاقت اش دست بکشه خدا خودت به داد مردم برس REzaا ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ ۰۶:۲۶ 0 | 0 پاسخ سلام من تا کلاس نهم رفتم 17سال دارم و میخواهم بزرگسالان ثبت نام کنم. 5سال هم سابقه بسیج سپاه ثارالله دارم آیا میتونم از الان ثبت نام کنم؟ ممنون میشم جوابم رو بدهید وحید ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ ۱۴:۰۵ 0 | 2 پاسخ سلام.من 18 ساله هستم.تمام شرایط برای استخدام روهم دارم.غیر گواهینامه ی پای دو.مگه میشه تا سن 20 سالگی گواهینامه ی پای دو گرف. ممنون میشم راهنمایی کنید محمدامین پورقنبری ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ ۱۷:۱۲ 0 | 0 پاسخ با سلام عرض خسته نباشد من به نظام علاقه شدید دارم نمیدنم باید چکار کنم لصفا کمک کنید ممنونم شهریار ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ ۲۰:۲۲ 0 | 0 پاسخ سلام رشتم فنی حرفی علاقه زیادی به نظام دارم درحال خدمتم نوزده ماه خدمت کردم زبان وقرآنم ضیفه میخواستم میتونم به وارد نظام بشم لطفأ کمکم کنین سینا ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ ۱۹:۲۶ 0 | 0 پاسخ ضمن سلام وعرض ادب می بخشین برای بهمن ماه نیروی انتظامی یاارتش استخدامی داره.ممنون میشم اگه راهنمایی ام کنین. میثم ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ ۰۲:۱۳ 0 | 1 پاسخ با سلام من خدمت رفتم وتازه رفتم تو ۲۴سال و دیپلوم برق صنعتی هستم معدلمم ۱۳/۵۶ هستش ایا من میتونم استخدام بشم لطف اگه کسی میدونه بهم بگه من دوساله بیکارم محمدحسین صفری ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ ۱۴:۰۹ 1 | 0 پاسخ من می خواهم برم ادبیات خوب بعد می خواهم برم درجه داری چه باید کنم امیرحسین سالاری ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ ۱۲:۳۱ 1 | 0 پاسخ سلام من 18سالمه و دیپلم تجربی دارم میخواستم بدونم چطور وارد نظام بشم امیرحسین سالاری ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ ۱۲:۳۲ 0 | 2 پاسخ تمامه شرایطی رو که ذکر کردید رو دارم حالا باید چیکار کنم واحد ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ ۰۱:۵۵ 1 | 0 پاسخ سلام کسی نیست جواب این همه آدمو بده بگه استخدام سال ۹۵.یا ۹۶ کی هست.ممنون میشیم اگه جوابمونو بدین. ناشناس ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ ۰۱:۲۵ 3 | 1 پاسخ وا شهال ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ ۲۳:۰۹ 2 | 0 پاسخ سلام خسته نباشین خواهشن لطف ،کنین این سوال منو جواب بدین خیلی برام مهمه ،من دانشجوی ترم ۲هستم وخدمت نظام وظیفه نرفتم سنم هم ۲۴سال است که تابستان ۹۶وارد ۲۵سالگی میشم آیا میتونم بااین شرایط برای آزمون افسری یا درجه داری ثبت نام کنم مجید یزدانی ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ ۲۰:۴۴ 0 | 0 پاسخ س من ۲۲ سالمه دیپلم فنی خیلی علاقه دارم به نیرو انتظامی سربازی هم رفتم لطفآ کمکم کنید ناشناس ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ ۱۷:۰۹ 4 | 0 پاسخ اطفا زمان ازمون اعلام کنید ابراهیم میرزاده ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ ۱۸:۲۳ 0 | 0 پاسخ سلام به کلیه نظامیان زحمت کش خیلی دوست دارم به جمع شان اضاف شوم 18 سالمّه دیپلم اموراداری دارم مهرداد ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ ۱۴:۴۳ 1 | 0 پاسخ سلام من ۲۰سالمه دیپلم مکانیک با معدل ۱۶ ،گواهینامه ماشین وموتور، کارت معافیت از خدمت موار خاص ،مدرک اشنایی رایانه،کارت فعال،سهمیه جانبازی پدرم روهم دارم وعلاقه زیادی ب نیرو انتظامی دارم میشه ثبت نام کنم ممنون اگه کمکم کنید مهرداد ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ ۱۵:۱۴ 2 | 0 پاسخ سلام من ۲۰سالمه ،قد۱۸۳،دیپلم مکانیک معدل ۱۶،گواهینامه ماشین وموتور،کارت بسیج فعال ،سهمیه جانبازی پدرم،مدرک اشنایی کامپیوتردارم میشه ثبت نام کنم ممنون یاعلی. اویس پور محمد تیموری ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ ۲۱:۰۲ 0 | 1 اره داداش کی از تو بهتر فقط امیدوار باش دمت گرم امیرحسین ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ ۲۱:۳۲ 0 | 1 پاسخ سلام من ۱۷ سالم تموم نشده دیپلم انسانی دارم بامعدل ۱۲.۵۹والان پیش دانشگاهی می خونم وکمر بند مشکی کیک بوکسیگ دارم علی ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ ۰۰:۰۰ 0 | 1 پاسخ سلام وارض ادب ب همه عزیزان من امسال بامعدل 15قبول شدم وخیلی علاقه دارم ب نظام می خواستم ببینم مدارک لازم برای ثبت نام نیروی انتظامی چی ها لازم دارد قد170وزن75مدرک مکانیک دارم ترو خدا جواب بدین به این شغل احتیاج دارم ب خاطر خانوادم ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ ۱۶:۴۴ 1 | 2 پاسخ معدل کتبیم مهمه؟من رشتم تجربیه معدل دیپلمم 16ولی کتبیم10..حکم قهرمانی رزمی دارم تو اسیا و بین الملل حسین ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ ۱۹:۵۰ 0 | 1 پاسخ سلام خسته نباشید من دیپلم دارم وارد 18هم شدم الان دانشگاه ادامه میدم من نمیخوام سربازی پست کنم میشه یک گواهی از دانشگاه بگیرم بدم سید یاسین رضوی ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ ۱۹:۰۸ 0 | 1 پاسخ باسلام بنده دیپلم عمران ازاستان البرز شهرستان بویین زهراجهت ثبت نام درجه داری نیروی انتظامی راهنمایی کنید باتشکررضوی رضا ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ ۱۲:۱۱ 0 | 3 پاسخ سلام من 19سالمه بچه کاشمرم یکی از شهرستان های مشهد...من رشتم گیاهان دارویی بوده و معدلم 18هست..چون بچه کشاورزم این رشترو رفتم..میخواستم بگم که 19سالمه ویک سال از سربازیم رد شده ویه سالم رفتم دانشگاه برگه معافیت تحصلی بردم والان دانشگاه نمیرم.. پوریا ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ ۲۳:۴۹ 0 | 1 پاسخ سلام من 18 سالمه دانشجو هستم قدام 179و معدل سال دیپلم 15 رشته صنایع فلزی فنی حرفه هستم میتونم استخدام شم رسول ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ ۱۱:۴۵ 0 | 1 پاسخ با عرض سلام من 20سالمه و در حال خدمتم ،من گواهینامه دارم دیپلم هم هستم و علاقه به نظام دارم پدر من ایثارگر تورو خدا راهنمایی کنید امیر ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ ۰۲:۱۵ 2 | 1 پاسخ سلام خسته نباشید من ۲۳سالمه رشته ی کامپیوتر هم درس خوندم دیپلم هم دارم بسیج هم دارم فعال ۴سال.فقط مشکلم اینه که معدلم ۱۲هستش میتونم استخدام بشم یا ن.اگه میتونم شرابطش رو دارم کمک کنید ممنون خلیل بوعذار ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ ۱۵:۱۷ 0 | 2 پاسخ من گواهینامه پایه ۳ دارم همه موارد را دارم محمد ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ ۰۹:۴۹ 0 | 1 پاسخ سلام من 24 سالمه فوق دیپلم کامپیوتر دارم ، 2 سال بسیج فعال دارم ، گواهینامه پایه 3 دارم ، ولی خدمت نرفتم میخواستم ببینم فوق دیپلم کی پذیرش میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ رضا ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ ۰۳:۱۲ 0 | 1 پاسخ من عاشق نظامم لظفا راهنمایی کنید وارد ناجا بشم . دارم دوانه میشم رضا ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ ۱۸:۴۳ 2 | 0 پاسخ سلام دقیقا موقع ثبت نامش کی هست و کجا هست تشکر از اطلاع رسانی. ناشناس ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ ۱۸:۱۴ 0 | 0 پاسخ با عرض سلام میتونم بدونم تاریخ ثبت نام برای نیروی انتضامی کی هست ممنون. احمد رضا ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ ۱۹:۳۲ 1 | 1 پاسخ سلام من ۲۶سال و ۴ماهمه خدمت سربازیم رفتم پدرم جانبازه میتونم با این شرایط وارد نظام بشم ممنون اگه رهنماییم کنید محمد ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ ۱۳:۰۳ 0 | 0 پاسخ سلام استان لرستان برا چی نمیتونن ثبت نام کنن احمدعلی ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ ۲۲:۱۲ 0 | 1 پاسخ با سلام من 24 سالمه دانشجو بودم ولی فوق دیپلمم رو نگرفتم حمیدرضا ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ ۱۸:۴۷ 0 | 0 سلام من رشته برق داری مدرک فوق دیپلم بامعدل ۱۴ونهایتا ۳تا۴سال عضوبسیج و تکمیلی هم دارم اگه ثبت نام کنم احتمال قولیم هست یا نه . راهنماییم کنید اگه قبول میشم برم برای ثبت نام. متشکر حمزه ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ ۱۵:۵۶ 1 | 0 پاسخ سلام من معدل دیپلم سال سوم ۱۷/۹۷هست قد ۱۷۰ رشته انسانی هستم تنها مشکلم اینه که شهریور میشه ۱۸ سالم ایا من رو میپذیرن؟؟؟؟؟ فاطمه ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ ۱۵:۴۱ 1 | 1 پاسخ من شرایطشو دارم فقط قدم ٤ سانت کمتره حسین ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ ۱۹:۵۰ 0 | 0 پاسخ سلام با عرض خسته نباشید علاقه شدیدی به نیرو انتظامی دارم مدرک دیپلم نقشه کشی پدرم جانباز 65درصد آزاده باز نشسته نیرو انتظامی گواهینامه با مدرک کامپیوتر بسیجی فعال قد 180ولی معدل 12/85با این شرایط میشه استخدام بشم محمد ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ ۲۰:۳۸ 0 | 0 پاسخ سلام من دیپلم علوم انسانی دارم با معدل 16.55خیلی دوس دارم نظامی بشم کی استخدامی توروخدابگین مسلم ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ ۱۷:۴۱ 0 | 1 پاسخ با سلام من از 18سال 2ماه کم دارم خیلی علاقه به نظام دارم دیبلم هم دارم ولی فقط قدم کمه 155یا 157هست میتونم ثبت نام کنم محمد ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ ۱۲:۴۰ 1 | 0 پاسخ سلام خسته نباشید من معدل 16.55و قد170دارم گواهینامه تازه ثبت نام کردم اما مدرک کامپیوتر ندارم الانم دارم پیش میخونم نمیرسم اونم برم امتحان بدم میشه با همین مدرکی ک دارم استخدام بشم یا ن باید مدرک کامپیوتر رو بگیرم لطفا جواب بدین ؟؟؟ امیر ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ ۲۰:۵۲ 0 | 0 پاسخ سلام کی ثبت تام میکنن محمدخیری ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ ۲۱:۱۸ 0 | 0 پاسخ باعرض سلام وخسته نباشی خدمت تمام برداران محترم .من رشتم امور زراعی باغی. میخواستم ببینم میتونم وارد نظام شم ممنون میشم اگه جواب بدین.باتشکر مهدی ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ ۲۰:۰۳ 0 | 0 پاسخ در عین خدمت میتوان به نظام رفت ناشناس ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ ۲۲:۳۴ 0 | 0 پاسخ سلام.آیا میشه بامدرک دیپلم تجربی و بدون کنکور سراسری وارد نیروی انتظامی شد محمد ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ ۰۰:۰۰ 1 | 0 پاسخ سلام من 18 سالمه ودارای مدرک دیپلم برقم چطور می تونم ثبت نام کنم خواهش می کنم کمکم کنید محمد ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ ۱۲:۰۵ 0 | 0 تو باید انسانی باشی صمد احمدی ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ ۱۴:۵۷ 0 | 0 پاسخ ایا نداشتن سن 18 برای درجه داری ملاک است zahr ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ ۱۳:۲۳ 0 | 0 خداکمکت کنه آقا پسر وریا ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ ۲۳:۴۶ 0 | 0 پاسخ عرض سلام و خسته نباشید من رشته ام برق هستش 20سالمه سربازی هم رفتم گواهی نامه هم دارم بسیج فعالی هم سه سال دارم عاشق نظامم هر رسته ای باشه میشه بگید کی استخدامیه فرق نمیکنه ارتش یا نیرو انتظامی باشه بهنام ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ ۱۰:۰۳ 2 | 0 پاسخ سلام ایا میشه پس ازدوبار کد خوردن در ثبت نام تونیروی انتظامی باز اقدام کرد واسه پذیریش مهدی کریم خانی ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ ۰۱:۳۵ 0 | 0 پاسخ باسلام و خسته نباشید بنده بعداز6ماه سربازی معافیت پزشکی گرفتم سال92.حالامیخوام برم نیروانتظامی گزینش قبول نمیکنه.توروخدا اگه راه وچاهی هست بهم بگین. نعمت الله رستمی عرب ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ ۱۸:۲۱ 0 | 0 پاسخ سلام من گواهینامه ندارم و معدلم ۱۳/۹۹قبول میکنن ناشناس ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ ۱۱:۴۱ 0 | 0 پاسخ سلام من معدلم ۱۲/۸۰هست وعلاقه شدیدی ب نظام دارم و۵سال هم بسیجی فعال دارم میتونم ثبت نام کنم علیرضا ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ ۲۳:۳۸ 0 | 1 پاسخ سلام این همه زحمت اخرش بامدرک دیپلم فنی ثبت نام نمیکنن بادیپلم نظری استخدام میکنن سن 18سال اگه سربازی رفته باشی 20سال چیکارکنیم اخه؟؟ ناشناس ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ ۰۲:۴۷ 0 | 0 پاسخ سلام‌ من میخواهم نیروانتظ می استخدام شم ولی تاریخش نمیدونم کی محمد ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ ۲۳:۵۳ 0 | 0 پاسخ من ارشد عمرانم ارشد هم استخدام می کنن محمد ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ ۲۰:۱۰ 0 | 0 پاسخ من ارشد عمرانم ارشد هم استخدام می کنن وحید ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ ۰۱:۴۷ 0 | 0 پاسخ سلام من همه شرایط رو دارم فقط 1 تیر اعزام به خدمت هستم آیا مرخصی بهم میدن بیام مصاحبه؟ علی ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ ۱۶:۰۲ 0 | 0 پاسخ سلام. من متولد 78/07/01هستم و مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی دارم. منو برا استخدام نیرو انتظامی قبول می کنن.(سنم هنوز 18 نشده)خواهشا جواب بدین محمد ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ ۲۳:۵۰ 0 | 0 پاسخ سلام من گواهی نامه پایه سوم دارم ایا میتونم در این ازمون شرکت کنم حسین احمدی ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ ۰۲:۰۰ 1 | 0 پاسخ باعرض سلام وخسته نباشی.ببخشید یه سوال داشتم من 2سالپیش 3بارامتحان واسه نیرو انتظامی دادم ولی هرسه بارردشدم واسه امتحان ورودی.بعداش که رفتم ثبت نام کنم قبول نکردن گفتن 3بارردشدی.حالا دوسال ازش گذشته گفتم ببینم امسال میشه ثبت نام کنم؟؟؟ واقعا عاشق نیروانتظامی هستم همه مدارک هامم کامل.خواهشا کمکم کنید.ممنونم منتظرجوابم یاعلی. عوولان ۱۳۹۶/۰۳/۲۲ ۰۰:۵۵ 0 | 0 سلام میخواستم بپرسم کع اگع امتحان ازمون ورودی رو قبول نشم رد میشم حتما باید قبول بشم لطفا حتما جواب بدین ممنون افشین ۱۳۹۶/۰۳/۲۶ ۲۱:۱۸ 1 | 0 پاسخ من فوق دیپلم هستم میتونم با مدرک د یپلمم ثبت نام کنم؟؟ مهرداد ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ ۱۷:۳۱ 0 | 0 پاسخ سلام خسته نباشید میخواستم بدونم دوره اموزشی درجه داری نیروی انتظامی چندماهه ازهرکی میپرسم ی حرف میزنه.لطفا راهنماییم کنین ممنون.. پوریا نویدی ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ ۱۵:۵۱ 0 | 0 پاسخ سلام.من همه مدارکم تکمیله ولی معدلم 13:73هستش .ایا میشه با کارت بسیج فعال یکاریش کرد ؟ فرشاد عباسی ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ ۲۳:۲۵ 0 | 0 پاسخ سلام من قدم صد و هشتاد سانتی متر است وزنم ۶۰ کیلو است ردم میکنند یا نه مهسا ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ ۱۵:۵۸ 0 | 1 پاسخ سلام من ۱۸ سالمه با مدرک دیپلم کامپیوتر با معدل ۱۷/۷۶با قد ۱۶۰ اما من خانوم هستم و نمیدونم چجوری باید وارد نیروی انتظامی بشم میشه لطف کنید منو راهنمایی کنین . در ضمن من پشت کنکوریم میتونم وارد دانشگاهشون بشم Amirsalar ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ ۰۴:۰۳ 1 | 0 پاسخ سلام من ۱۷ سالمه رشتمم فنی حرفه ای..معماری..‌..هست میتونم از درجه داری برم یگان ویژه لطفا جواب بدین ممنون میشم.... مجید ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ ۰۰:۰۲ 0 | 0 پاسخ سلام من علاقه شدید به نظام ولی معدل کل پیلم ۱۳:۵۸ شده باید چیکار کنم راهنمای کنید مرسی ازتون اکبر ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ ۱۷:۰۲ 3 | 0 پاسخ سلام من دیپلم حسابداری دارم چطور میتونم استخدام نیروی انتظامی شوم ناشناس ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ ۱۱:۴۹ 0 | 0 پاسخ مح ااسمم محسن سن 25 پنج سال نیرودریایی ارتش خدمت کردم رسته تفنگدار ازلحاظ جسمی سالم قد 190دورهای رزمی مختلفهم رفتم درارتش وشخصیگری مصطفی ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ ۱۷:۲۹ 1 | 1 پاسخ سلام خسته نباشید من میخواهم ثبت نام اینترنتی کنم چند بار رفتم برای ثبت نام ولی متاسفانه سیستم قبول نمیکند ....میگوید وقت ثبت نام به پایان رسیده است محمد رسول ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ ۱۳:۱۶ 0 | 0 پاسخ سلام من ۲۵ساله هستم فارغت از تحصیل شدنم ۶سال سابقه عضویت بسیج دارم برگ سبزم دارم میخواستم بدونم میتونم ب نظام وارد بشم باید چکار کنم با تشکر 300 300 پربیننده‌ترین ۱. قاچاقچی تجهیزات پزشکی به دام افتاد ۲. مرد همسرکش پیش از خودکشی دستگیر شد ۳. بازگشایی قدیمی‌ترین کتابفروشی شیراز/ عکس ۴. کشف 47 درصد موتورسیکلت های سرقتی در پایتخت ۵. ماجرای تیراندازی در بزرگراه آزادگان چه بود؟ 300 پربحث ترین جزئیات جداشدن سر نوزاد در بیمارستان ایران ایرانشهر/+18 (۵نظر) استخدام نیروی انتظامی سال 96 | ایران استخدام iranestekhdam.ir/آگهی-استخدام-نیروی-انتظامی... استخدام نیروی انتظامی (ناجا) ایران استخدام گام به گام تا زمان شروع به کار شما همراهتان خواهد ... استخدام نیروی انتظامی در سال 96 | «ای استخدام» www.e-estekhdam.com/استخدام-نیروی-انتظامی ای استخدام معتبرترین مرجع کاریابی و اخبار و آگهی های استخدامی شرکت‌های دولتی، خصوصی و ... پایگاه اطلاع رسانی پلیس - صفحه اصلی police.ir ایشان به مأموریت های متنوع و گسترده نیروی انتظامی در ... سامانه ثبت نام داوطلبین استخدام . استخدام نیروی انتظامی در سال 96 estekhdam.pardad.ir/G_37.aspx شرایط استخدام نیروی انتظامی در سال 96,استخدام نیروی انتظامی افسری 96,استخدام مرزبانی,ستخدام ... جستجو : استخدام نیروی انتظامی https://www.unp.ir/search/استخدام نیروی انتظامی مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود ... ثبت‌نام استخدامی نیروی انتظامی 95-96 - نتایج زنده 90sport.blogsky.com/1394/02/02/post-247/%D8%AB%D8%A8%D8%AA%E2%80%8... استخدام نیروی انتظامی در سال 94 - استخدامی سال 94 - آگهی ... استخدامی.net/استخدام-نیروی-انتظامی- ... شرایط استخدام در نیروی انتظامی سال 96 | ایران استخدام iranestekhdam.ir/شرایط-استخدام-در-نیروی... شرایط آزمون استخدامی نیروی انتظامی جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با استخدام نیروی انتظامی ... استخدام نیروی انتظامی در سال 96 https://www.niroensani.ir/استخدام-نیروی-انتظامی آگهی جدید استخدام نیروی انتظامی در سال 96 به همراه شرایط استخدامی نیروی انتظامی 96 شامل ... استخدام نیروی انتظامی سال 93 - unp.ir https://www.unp.ir/news/job/goverment/11969 نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود برای خدمت ... استخدام نیروی انتظامی در بیش از 40 رشته تحصیلی snn.ir/fa/news/252506/استخدام-نیروی-انتظامی-در... دانلود فایل . به گزارش گروه اشتغال «خبرگزاری دانشجو» نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به ... Related searches for استخدام نیروی انتظامی آگهی استخدام سپاه آگهی استخدام دیپلم استخدام نیروی انتظامی خواهران دانشگاه افسری خانم ها ثبت نام در نیروی انتظامی استخدام دیپلم در بانک شرایط دانشگاه افسری نیروی انتظامی نیروی انتظامی 1 2 3 4 5 Related searches آگهی استخدام سپاه آگهی استخدام دیپلم استخدام نیروی انتظامی خواهران دانشگاه افسری خانم ها ثبت نام در نیروی انتظامی استخدام دیپلم در بانک شرایط دانشگاه افسری نیروی انتظامی نیروی انتظامی © 2017 Microsoft Privacy and Cookies Legal Advertise Help Feedback خبری خوش برای فرهنگیان (۳نظر) حجت الاسلام رئیسی به راهپیمایی اربعین پیوست (۲نظر) نصب در غیر استاندارد حیات غار ده شیخ را تهدید می کند (۱نظر) واریز معوقات معلمان حق‌التدریس (۱نظر) 300 آخرین اخبار قاچاقچی تجهیزات پزشکی به دام افتاد مرد همسرکش پیش از خودکشی دستگیر شد بازگشایی قدیمی‌ترین کتابفروشی شیراز/ عکس کشف 47 درصد موتورسیکلت های سرقتی در پایتخت ماجرای تیراندازی در بزرگراه آزادگان چه بود؟ وبگردی چگونه مالیات کمتری پرداخت کنیم؟ پر فالور ترین های اینستاگرام را بشناسید نحوه درست دویدن برای لاغری و چربی سوزی چگونه استارت آپ لاکچری راه اندازی کنیم ؟ عناوین برگزیده رهبرانقلاب: مسیر طی‌شده انقلاب، نشانه‌هایی امیدبخش را نشان می‌دهد معیار حقوق نجومی هفت میلیون است نه 20 میلیون تومان تحقیق و تفحص از 2 تابعیتی ها در مراحل نهایی شدن/ 2 تابعیتی ها مصداق نفوذ مراجع تقلید هم از گرفتن پول از زائرین اربعین انتقاد کردند گرفتن پولهای اضافی از زائرین اربعین ظلم است و باید برگردانده شود سایر رسانه‌ها نگرانی جدی از برگشت تورم شدید یک روحانی که با روحانیون دیگر متفاوت بود «نامه‌ها»ی یکی از سران داخلی فتنه و بی‌صداقتی با تاریخ اخلاق یک آقازاده این جریان به نام عدالتخواهی، مقابل نظام خواهد ایستاد سلام من 178قدمه 70وزن همه آمادگیارو دارم عضو هیچ حذب و گروهی هم نبودم تنها مشکلی که داشتم یه مشکل کوچیک قلبی بوده که حل شده آیا میتونم عضو شم پاسخ دهید 0 پسندیده نویسنده : محمدرضا تاریخ ارسال : پنجشنبه ۱۸ آبان ۹۶ ساعت ارسال : ۱۹:۴۹ کد دیدگاه : 1453830 سلام من ۱۹ساله هستم مدرک دیپلم معدل ۱۴ وقدم ۱۸۵ وزن۷۰ وهم اکنون درحال خدمت هستم وبه نیروی انتظامی علاقه دارم اگه قبولم کنید پاسخ دهید 0 پسندیده نویسنده : زینب تاریخ ارسال : پنجشنبه ۱۸ آبان ۹۶ ساعت ارسال : ۱۷:۴۵ کد دیدگاه : 1453736 سلام حداقل قد باید چقدر باشه پاسخ دهید 0 پسندیده نویسنده : فاطمه زارع تاریخ ارسال : سه شنبه ۱۶ آبان ۹۶ ساعت ارسال : ۱۸:۴۷ کد دیدگاه : 1451414 سلام.من پیش دانشگاهی هستم و علاقه زیادی به کار در نیرو انتظامی دارم اما.شرایط که تو سایت نوشته در مورد قد که باید 170باشه اگه قدمون حدود154باشه امکان قبولی نداره پاسخ دهید 0 پسندیده نویسنده : دره اوشاقی تاریخ ارسال : دوشنبه ۱۵ آبان ۹۶ ساعت ارسال : ۱۵:۳۱ کد دیدگاه : 1449858 سلام منم سربازم و سه ماهم مونده تموم کنم مدرک کاردئانی برق صنعتی دارم 22ساله هستم قد 176 و وزن 70 و از هر لحاظ آمادگی جسمانی و …دارم آیا میتونم جذب نیروی انتظامی بشم البته مرزبانی عملیاتی پاسخ دهید 0 پسندیده نویسنده : امید حسینی تاریخ ارسال : پنجشنبه ۱۸ آبان ۹۶ ساعت ارسال : ۱۶:۰۸ کد دیدگاه : 1453643 من17سالمه دیپلم فنی دارم ومعدلم 17است آیامی توانم استخدام کنم پاسخ دهید 0 پسندیده نویسنده : فهیم رضائی تاریخ ارسال : دوشنبه ۱۵ آبان ۹۶ ساعت ارسال : ۱۳:۰۵ کد دیدگاه : 1449628 با سلام ایاکسانی که معافیت پزشکی دارن واجب شرایط هستند پاسخ دهید 0 پسندیده نویسنده : مصطفی تخم کار تاریخ ارسال : دوشنبه ۱۵ آبان ۹۶ ساعت ارسال : ۱۰:۳۷ کد دیدگاه : 1449333 سلام من سربازم الان یک ساله خدمت کردم میخوام بیام تو نیرو انتظامی اگه قبولمون کنین پاسخ دهید 0 پسندیده نویسنده : محمد علیزاده تاریخ ارسال : یکشنبه ۱۴ آبان ۹۶ ساعت ارسال : ۱۶:۲۵ کد دیدگاه : 1448343 سلام ببخشید من دهمى هستم و میخوام به نیروى انتظامی برم میتونم الان ثبت نام کنم البته خانواده ایثارکر هستم پاسخ دهید 0 پسندیده 1 … 46 47 48 به سبک ایران استخدام گیشه روزنامه استخدام شرکت ها استخدام استان ها استخدام مشاغل بر اساس مدرک تحصیلی استخدام بانک ها استخدام بانک ملت (مشورتی) استخدام بانک مرکزی سال 96 (آمادگی برای آزمون) استخدام بانک تجارت (تجربیات آزمون) استخدام بانک گردشگری (کارت مصاحبه آزمون) استخدام بانک مسکن (اطلاعیه مصاحبه) استخدام بانک صنعت و معدن (اطلاعیه مصاحبه) استخدام بانک سپه (اطلاعیه مصاحبه) استخدام بانک ها (آگهی استخدام تمام بانکها) نمونه سوالات استخدامی 7800 تومان دانلود اصل نمونه سوالات استخدامی برگزار شده توسط سنجش تومان دانلود بسته ویژه تمام نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 4800 تومان دانلود نمونه سوالات استخدامی سال 95 6800 تومان دانلود نمونه سوالات "پکیج ویژه" ایران استخدام (فرصت طلایی مطالعه) پربحث ترین ها 9311122 استخدام سازمان امور مالیاتی (اسامی پذیرفته شدگان) 6118 استخدام سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع 3251111 استخدام دانشگاه های افسری 97- 98 (ثبت نام شروع شد) تقویم استخدام ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ --- ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ استخدام نیروی هوایی ارتش (استخدام جدید) ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ --- استخدام دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی (خبر جدید) ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ استخدام مرکز بهداشت بوشهر ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ استخدام قوه قضاییه (آمادگی برای آزمون) ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ استخدام دانشگاه سیستان و بلوچستان در سال 96 خدام نیروانتظامی شوم

نظرات (۱)

ممنون از اطلاعاتی که قرار دادید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی