چگونه از تلگرام به درامد ثابت برسیم

چطور میتونم از کانال تلگرام پول دار بشم

چگونه از تلگرام به درامد ثابت برسیم

چطور میتونم از کانال تلگرام پول دار بشم

  • ۰
  • ۰


چطور استخدام بیمارستان شوم چطور استخدام بیمارستان شوم چطور استخدام بیمارستان شوم چطور استخدام بیمارستان شوم چطور استخدام بیمارستان شوم چطور استخدام بیمارستان شوم چطور اسچگونه می‌توان پرستار شد؟ 149877_984.jpg شناسهٔ خبر: 3052157 - دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲ مجله مهر > گزارش ویژه مشاغل زیادی هستند که ما آن‌ها را به درستی نمی‌شناسیم. آدم‌های زیادی هم هستند که هنوز جویای شغل مناسب هستند. مجله مهر شما را با برخی از این مشاغل آشنا می‌کند. مجله مهر: «صبر»؛ این شغل را می‌توان در این واژه خلاصه کرد. حرفه‌ای که همه با آن آشنایی داریم و حتی شاید در مواقعی از زندگی آن را تجربه کرده باشیم. «پرستارها» فرشته‌های سفیدپوشی هستند که در سخت‌ترین لحظات زندگی کنار ما هستند و چه بیمار باشیم چه همراه بیمار، از درد ما کم می‌کنند. حول و حوش میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، سراغ این حرفه می‌رویم. الهام جوان ۳۰ ساله‌ای است که در دانشگاه پرستاری خوانده و هفت سالی می‌شود وارد شغل پرستاری شده و الان در یک بیمارستان دولتی کار می‌کند. الهام مثل بقیه پرستارها از سختی‌های این شغل می‌گوید؛ اما او هم اعتقاد دارد عشق و صبر حرف اول را در این کار می‌زند: برای پرستار شدن باید چکار کنیم؟ برای پرستار شدن لازم است که ابتدا افراد در دانشگاه در این رشته تحصیل کنند. کارشناسی پرستاری تقریبا چهار سال زمان می‌برد. بعد از فارغ‌التحصیل شدن می‌بایست دو سال طرح بگذرانند تا بتوانند مدرک خود را بگیرند. بعد از اتمام این دوره، بیمارستان با این پرستاران قرارداد می‌بندد. البته شرایط استخدام کمی تغییر کرده و شرکت‌هایی، کار استخدام این پرستاران را بر عهده می‌گیرند؛ یعنی شرکت‌های واسطی وجود دارند که آن‌ها با پرستاران قرارداد می‌بندند و از آنجا افراد را به بیمارستان‌ها معرفی می‌کنند. البته معمولا پرستارها از این شرکت‌های واسط راضی نیستند. برای رسمی شدن هم دانشگاه‌ها آزمون برگزار می‌کنند و پرستاران در آن شرکت می‌کنند و اگر پرستارها در آزمون قبول شدند، مراحل گزینش را طی می‌کنند و بعد از آن می‌تواند در بیمارستان به صورت پ در مصاحبه استخدامی چه می پرسند؟ سوالات رایج در آزمون های استخدامی داوطلبان گرامی ضمن آرزوی موفقیت و قبولی در آزمون استخدامی به اطلاع میرساند؛ آزمون استخدامی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور شهریار در صبح و عصر (روز جمعه ۲۹آبان ۹۴)در حوزه های امتحانی(آدرس تعیین شده برروی کارت آزمون) برگزار می شود. *فرآیند برگزاری آزمون در نوبت صبح ازساعت ۸.۳۰ و در نوبت عصر از ساعت ۱۵.۳۰ آغاز می‌شود. * فرایند توزیع کارت از بیست و چهارم آبان ۹۴آغاز می‌شود، داوطلبان از ساعت ۱۱ تاریخ ۲۴ آبان۹۴ با مراجعه به سایت ثبت نام به نشانی:www.sanjeshnh.comمی توانند نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نمایند. لذا کلیه‌ داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به پایگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) و یا اطلاعات ثبت‌نامی(کد ملی و کد رهگیری و …) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن الزامی است. مهلت ثبت نام درآزمون حداکثر تا ساعت ۲۴ روز جمعه مورخ ۸ آبان ماه ۱۳۹۴ میباشد* بیمارستان فوق تخصصی نور شهریار برای تأمین نیروی انسانی متعهد و کارآمد مورد نیاز خود براساس مجوز هیئت مدیره بیمارستان، تعداد ۳۳۴نفر از افراد واجد شرایط را از طریق آزمون و مصاحبه عمومی و تخصصی به ‌صورت آزمایشی برای خدمت در محل بیمارستان (واقع در شهریار) با رعایت شرایط عمومی و اختصاصی زیر، به‌کار خواهد گرفت. ثبت‌نام در آزمون استخدامی، منحصراً به‌ صورت اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی www.sanjeshnh.com از روز یکشنبه مورخ ۹۴/۷/۱۲ آغاز و در روز جمعه مورخ ۹۴/۷/۲۴ پایان می‌پذیرد. شرایط عمومی استخدام: – داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران – اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی – التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران – دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت (ویژه آقایان) که تاریخ صدور آن، قبل از تاریخ پایان مهلت ثبت‌نام آزمون باشد – عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و روان‌گردان‌ها – نداشتن سابقه محکومیت جزایی مؤثر که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد (با تأیید مراجع ذیصلاح) حداقل سن داوطلبان ۲۰ سال و حداکثر سن داوطلبان دارای مدرک تحصیلی دیپلم ۲۵ سال، فوق‌دیپلم ۳۰ سال، لیسانس ۳۲ سال موارد ذیل به شرط ارائه تأییدیه معتبر، به حداکثر سن اضافه خواهد شد: الف: دیپلم و فوق دیپلم تا سه سال سابقه کار مرتبط به حداکثر سن داوطلب اضافه میگردد. ب: در گروه درمانی ( پرستاری، اطاق عمل و بیهوشی، مامایی، رادیولوژی) سابقه کار مفید و مرتبط به حداکثر سن استخدام تا ۴۰ سال اضافه خواهد شد . ج: دارندگان کارت پایان خدمت به میزان مدت خدمت نظام وظیفه – داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که به‌کارگیری می‌شوند برابر ضوابط بیمارستان که در مرحله مصاحبه و معاینات پزشکی مورد سنجش قرار می‌گیرد – حداقل معدل برای داوطلبان دارای مدارک تحصیلی دیپلم ۱۲ لیسانس ۱۴ مراحل ثبت‌نام: ۱-تکمیل دقیق فرم تقاضانامه ثبت‌نام اینترنتی در مهلت مقرر ۲-فایل عکس اسکن شده – داوطلب باید یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر اسکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق برنامه ثبت‌نام اینترنتی آماده نماید: – عکس ۴×۳ تمام رخ که در سال جاری گرفته شده باشد و حتی‌الامکان، عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد. – عکس اسکن شده می‌بایست فقط باید با فرمت JPG بوده و اندازه عکس اسکن شده باید حداقل ۳۰۰×۲۰۰ پیکسل و حداکثر ۴۰۰×۳۰۰ و حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلوبایت بیشتر باشد. – تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه بوده و هرگونه لکه حاشیه‌های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد. تبصره ۱: عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد. تبصره۲: درصورت ارسال عکس غیرمعتبر، ثبت‌نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می‌گردد. پرداخت وجه ثبت نام: – ثبت‌نام به‌صورت اینترنتی از از روز یکشنبه مورخ ۹۴/۷/۱۲ لغایت روز جمعه مورخ ۹۴/۷/۲۴ انجام خواهد پذیرفت – متقاضیان واجد شرایط می‌بایست نسبت به پرداخت وجه ثبت‌نام به مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ (پانصد هزار) ریال به‌صورت الکترونیکی و یا از طریق کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب اقدام نمایند. – لازم به توضیح است مدت ثبت‌نام به‌هیچ‌وجه تمدید نمی‌گردد و متقاضیان باید در مهلت تعیین شده نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند. – متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت‌نام، کد رهگیری خود را یادداشت و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند. – به ثبت‌نام‌های ناقص، ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به‌هیچ‌وجه مسترد نمی‌گردد. شرایط اختصاصی: دارا بودن مدرک و رشته‌های تحصیلی مجاز به‌شرح جدول احراز رشته شغلی و مدرک تحصیلی و سایر توانایی‌های موردنیاز (جدول شماره ۱) – تاریخ صدور گواهی فراغت از تحصیل داوطلبان باید قبل ۹۴/۰۷/۳۱ باشد. – جهت داوطلبان گروه پرستاری امکان جذب تمام وقت و پاره وقت وجود دارد. **‌ (داوطلبان مقیم در شهرستانهای غرب استان تهران در اولویت میباشند در مصاحبه استخدامی چه می پرسند؟ سوالات رایج در آزمون های استخدامی زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون: زمان برگزاری آزمون در روز دوشنبه ۹۴/۰۷/۲۷ از طریق سایت www.sanjeshnh.comاعلام خواهد شد. مواد آزمون: آزمون شامل دو بخش اختصاصی و عمومی است که مواد آزمون عمومی برای کلیه رشته‌های شغلی مشترک می‌باشد و در جدول شماره ۲ و مواد آزمون اختصاصی به‌تفکیک رشته شغلی در جدول شماره ۳ ارائه شده است. تذکرات مهم: مدرک تحصیلی که داوطلب براساس جدول شماره ۱ شرایط رشته شغلی و مدرک تحصیلی، نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام اقدام نموده است، آخرین مدرک وی تلقی و مدارک اخذ شده بالاتر در حین فرآیند به‌کارگیری ترتیب اثر داده نخواهد شد -کسب حد نصاب لازم در آزمون به‌منزله پذیرش و به‌کارگیری محسوب نمی‌شود و پذیرش نهایی داوطلبان براساس نمرات آزمون و مصاحبه صورت می‌پذیرد. – درصورتی‌که مدارک داوطلبان مغایر با شرایط مندرج در این آگهی و اطلاعات درج شده در فرم ثبت‌نام باشد، هیچ‌گونه حقی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از فرایند به‌کارگیری (آزمون کتبی، مصاحبه و پذیرش نهایی) و حتی در خلال دوره آزمایشی‌، متوجه عدم رعایت اصل صداقت درثبت اطلاعات و تکمیل فرم ثبت‌نام از سوی متقاضی شود، موضوع به‌کارگیری کان لم یکن تلقی می‌شود و داوطلب حق هیچ‌گونه اعتراضی ندارد. در مصاحبه استخدامی چه می پرسند؟ سوالات رایج در آزمون های استخدامی دریافت فایل دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون استخدامی بیمارستان لینک ثبت نام گزیده آگهی‌های استخدام مشابه: استخدام بانک مسکن سال ۹۶ (اطلاعیه جدید) استخدام سازمان حسابرسی سال ۹۶ (اطلاعیه جدید) استخدام پزشکی قانونی کشور در سال ۹۶ (اطلاعیه جدید) استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک ۹۶ (اطلاعیه جدید) استخدام شرکت سفیر ریل آسیا (اطلاعیه جدید) استخدام سازمان بنادر و دریانوردی سال ۹۶ (اطلاعیه جدید) استخدام سازمان اداری و استخدامی سال ۹۶ (اطلاعیه جدید) آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی (اطلاعیه جدید) استخدام دانشگاه علوم پزشکی لرستان (اطلاعیه جدید) استخدام دانشگاه علوم پزشکی اهواز (اطلاعیه جدید) برچسب ها: آگهی استخدام بیمارستان فوق تخصصی نور شهریاراستخدام بیمارستان فوق تخصصی نور شهریار دیدگاه ها (۱۱۰) دیدگاه های قدیمی تر مینا مرادی می‌گه: ۱۳۹۶-۰۳-۰۲ در ۱۵:۳۸ باسلام من دارای مدرک روانشناسی عمومی هستم خیلی دوس دارم دربیمارستان مشغول کارشوم، خیلی تلاش میکنم و میگردم ولی بی فایدس.واقعا به کار احتیاج دارم.توروخدا هرکی میخونه کمکم کنه. پاسخ دادن فاطمه می‌گه: ۱۳۹۵-۰۹-۱۴ در ۱۹:۱۶ سلام من مدرک کمک پرستاری , فوریت های پزشکی , داروشناسی , آفیس , حسابداری دارم میشه راهنمایی کنید برای استخدام چه کنم؟؟؟ پاسخ دادن علیاری می‌گه: ۱۳۹۵-۰۹-۰۷ در ۰۷:۵۳ سلام من لیسانس زیست هستم با مدرک بهیاری خواستکار کار در بیمارستان نور هستم پاسخ دادن مهناز می‌گه: ۱۳۹۵-۰۸-۱۱ در ۱۳:۰۷ سلام من از ازمون خبری نداشتم یعنی دیر متوجه شدم خیلی دوست دارم در بیمارستان مشغول کار شم. فوق دیپلم کامپیوتر دارم. پاسخ دادن شاهسون می‌گه: ۱۳۹۵-۰۸-۰۵ در ۲۰:۵۶ سلام.وقت بخیر،مدرک فوریت های پزشکی از انجمن پرستاران دارم ٧سال هم سابقه کار در درمانگاه دارم.میشه منم فرم پر کنم؟؟؟؟ پاسخ دادن محسن می‌گه: ۱۳۹۵-۰۷-۲۹ در ۰۲:۱۶ سلام ۲۸ ساله لیسانس مهندس تکنولوژی نرم افزار شبکه برنامه نویس.مدیریت سایت.دوربین مداربسته.تعمیر سخت افزار.ساکن شهرک وایین. پاسخ دادن مروارید می‌گه: ۱۳۹۵-۰۷-۱۳ در ۱۶:۵۶ با درود من ٢٣سالمه و لیسانس روانشناسی دارم.شدیدا جویای کارم.اگر دوباره استخدامی داشتین لطفا خبر کنید پاسخ دادن حسین دهغولی می‌گه: ۱۳۹۵-۰۷-۰۳ در ۱۴:۵۰ سلام اینجانب تعمیر نگهدار متور خانه با ثابقه کاری ۶سال در حوضه تاسیسات بیمارستان فیروزگر و اورگان غیر …مشمول ب فعالیت میباشم ب دلیل دور بودن محل کار و نزدیکی بیمارستان نور میخواهم استخدام قراردادی در این اورگان میباشم لطفا من را راهنمایی بفرمایید با تشکر پاسخ دادن Zeinab می‌گه: ۱۳۹۵-۰۶-۰۸ در ۰۰:۵۴ سلام من برای ازمون استخدامی شرکت کردم و قبول شدم برای روز مصاحبه هم شرکت کردم ولی ۴ نفر بیشتر برای تلفنچی نمیخواستن که من جزوشون نبودم تکلیف من که ازمون قبول شدم چی میشه خواهشا رسیدگی کنید پاسخ دادن ساناز می‌گه: ۱۳۹۵-۰۶-۰۲ در ۱۰:۵۹ سلام, بنده لیسانی مهمندسی شیمی هستم, ساکن اندیشه, مشتاق به استخدامم در بیمارستان نور پاسخ دادن سیروان می‌گه: ۱۳۹۵-۰۶-۰۸ در ۰۳:۳۲ سلام دوستان بیمارستان استخدام جدید نداره تنها رشته های پرستاری نیرو می گیره و باید حضوری برید بیمارستان تا کارتون رو انجام بدن .سیروان پاسخ دادن آسیه می‌گه: ۱۳۹۵-۰۵-۳۰ در ۰۱:۰۲ با سلام اینجانب ساکن اندیشه دارای مدرک لیسانس مترجمی زبان انگلیسی با دو سال سابقه کار و مسلط به کامپیوتر بسیار علاقمند به همکاری با بخش اداری بیمارستان میباشم.متاسفانه دیر متوجه آزمون شدم.تقاضای اینجانب برگزاری مجدد آزمون در صورت امکان میباشد.با تشکر پاسخ دادن مرضیه الله کرم زاده می‌گه: ۱۳۹۵-۰۵-۲۳ در ۱۱:۵۲ سلام من کارشناس تربیت بدنی وارشدمدیریت هستم چنانچه زمینه خدمت مهیاباشدمایل به همکاری میباشم. سپاس پاسخ دادن مه لقاء می‌گه: ۱۳۹۵-۰۵-۱۵ در ۲۱:۲۱ با سلام من لیسانس میکرو بیولوژی دارم . در تهران نیز سابقه کار دارم . خوشحال میشم در بیمارستان نور مشغول بشم . پاسخ دادن مریم خیراور می‌گه: ۱۳۹۵-۰۵-۰۶ در ۱۳:۳۹ سلام کارشناس پرستاری هستم با سابقه کار میشه منم فرم همکاری با بیمارستان پر کنم ممنون میشم پاسخ دادن مهشید می‌گه: ۱۳۹۵-۰۴-۳۱ در ۲۱:۲۲ سلام وقت بخیر من لیسانس مدیریت صنعتی هستم خیلی مشتاق بودم تو این بیمارستان استخدام شم و شدیدن احتیاج به کار دارم خوشحال میشم اگه باز امکانش هست با شما همکاری کنم با سپاس پاسخ دادن ازاده مولایی می‌گه: ۱۳۹۵-۰۴-۳۰ در ۱۹:۱۶ سلام.من لیسانس معماری دارم وهمینطور کمکهای اولیه رو بلدم سابقه کاری هم دارم.ساکن وایین هستم.دیرمتوجه این ازمون شدم شدیذا جویای کار هستم پاسخ دادن مریم آریا می‌گه: ۱۳۹۵-۰۴-۳۰ در ۱۲:۱۴ بنده ۳۰ سال سن دارم متولد تهران(شمیران)- ۶ سال است که ساکن اندیشه خیابان شهید رجایی هستیم. از آگهی استخدم بیمارستان بی اطلاع بودم ۱۳ سال سابقه کار دارم – (آخرین سمت مدیر داخلی شرکت) – مسئول دفتر مدیرعامل در خصوص برگزاری سمینار و همایش های داخلی و بین المللی و فعالیت در پروژه های قدرتمند تحصیلات: دیپلم گرافیک کامپیوتر و لیسانس ارتباطات(روابط عمومی) مهارت ها: تسلط کامل به کامپیوتر- اینترنت و … – برنامه Office تایپیست حرفه ای ده انگشتی با روابط عمومی بالا و فن بیان قوی لطفا مجدداً آگهی استخدام صورت پذیرد تا بتوانید از نیروهای انسانی متبحرتر با بهره وری بالاتر استفاده نمایید. با سپاس پاسخ دادن اتابک صمدی می‌گه: ۱۳۹۵-۰۴-۲۶ در ۲۰:۰۳ سلام وقت بخیر من ۲۴ سال سن دارم لیسانس کنترل آلودگی محیط زیست دارم.خیلی خوشحال میشم در بیمارستان نور خدمت کنم . ای کاش یه فرصت دیگه برای آزمون میدادید پاسخ دادن فهیمه بختیاری می‌گه: ۱۳۹۵-۰۴-۲۶ در ۱۰:۳۶ سلام.من لیسانس ریاضی دارم ساکن اندیشه.خیلی دوست داشتم تو این بیمارستان کار کنم .حیف دیر متوجه آزمون شدم پاسخ دادن زهره می‌گه: ۱۳۹۵-۰۴-۲۰ در ۰۰:۴۴ سلام بنده لیسانس بهداشت محیط و ساکن اندیشه هستم ای کاش باز شانس دوباره ای بود. پاسخ دادن غزاله می‌گه: ۱۳۹۵-۰۴-۱۴ در ۲۳:۱۴ با سلام دانشجوی ترم هفت پرستاری و ساکن اندیشه ام و متقاضی کار در این مرکز هستم. پاسخ دادن الهام مهدویان می‌گه: ۱۳۹۵-۰۴-۱۲ در ۱۲:۲۲ سلام، بنده کارگاه بزرگ پوشاک در شهرقدس دارم، آماده همکاری با شما جهت تولید و دوخت لباس فرم و پرسنل بیمارستانی هستم با کیفیت بالا ،چطوری میدونم با شما همکاری داشته باشم پاسخ دادن مهناز می‌گه: ۱۳۹۵-۰۳-۱۰ در ۰۹:۲۱ باسلام واحترام : من تازه این آگهی و دیدم لیسانس مهندسی کامپیوتر دارم با فوق دیبلم ریاضی .علاقمند به فعالیت در بیمارستان شما هستم. از چه طریقی جهت فعالیت در بیمارستان ثبتنام کنم؟ ساکن اندیشه هستم .علاقمند برای کار در بیمارستان هستم لطفا یکبار دیگر مهلت ثبت نام بگذارید .باتشکر . پاسخ دادن فرشته نوروزی می‌گه: ۱۳۹۵-۰۳-۱۰ در ۰۷:۰۱ باسلام من ساکن اندیشه هستم.شدیداجویای کارهستم چهل سال سن دارم نزدیک ب پنج سال سابقه کاردارم.میشه مجدادالطف کنیدیه فرصت دیگه براثبت نام بدیدباتشکر پاسخ دادن فرشته نوروزی می‌گه: ۱۳۹۵-۰۳-۱۰ در ۰۶:۵۷ من تازه متوجه این آگهی شدم ساکن اندیشه هستم چهارسال سابقه کاردارم چهل سال سن دارم شدیداجویای کارهستم.احتیاج ب کاردارم لطفااگه امکانش هست یه فرصت براثبت نام جدیدبدین. باتشکر پاسخ دادن مصطفی اخلاقی می‌گه: ۱۳۹۵-۰۲-۱۹ در ۰۰:۱۲ سلام من اخلاقی هستم دارای مدرک کمک پرستاری از دانشکده شهید بهشتی هستم برای کار در بیمارستان شما آماده و مشتاق هستم میخواستم بدونم برای استخدام از کجا شروع کنم پاسخ دادن آیت می‌گه: ۱۳۹۵-۰۲-۱۲ در ۱۷:۴۹ سلام.من کارشناسی تاسیسات حرارتی وبرودتی هستم.متاسفانه اطلاع در مورد آزمون استخدامی بیمارستان نور نشدم.ساکن اندیشه هستم.خواستم بدونم آزمون دیگری برگذار میشه!؟ پاسخ دادن الهام می‌گه: ۱۳۹۵-۰۲-۰۶ در ۱۸:۰۱ سلام و خسته نباشید راستش من شدیدا دنبال کار میگردم و خیلی هم دوسدارم در بیمارستان نور استخدام شوم شوم بنده متاسفانه دیپلمه هستم و کامپوترم مدرک وزارت کار دارم ساکن اندیشه هم هستم ،تو رو خدا اگه مقدوره پذیرای بنده حقیر باشید ، خودم مجبورم خرج زندگیمو گذران باشم و به یه کار خوب نیازمندم،باتشکر از همکاری شما پاسخ دادن الهه می‌گه: ۱۳۹۵-۰۲-۰۵ در ۱۴:۰۶ با سلام و خسته نباشید متاسفانه دیر متوجه ازمون شدم و خیلی علاقمند به همکاری هستم لیسانش روانشناسی بالینی دارم با معدل ۱۷.۳۰ و ۱ سال سابقه منشی گری در مطب دکتر داخلی بودم و هستم خوشحال میشم به منم جواب بدید ممنون پاسخ دادن زینب محمدی می‌گه: ۱۳۹۵-۰۱-۲۴ در ۱۹:۵۲ با سلام من دارای مدرک لیسانس ادبیات هستم و اشنا به کامپیوتر و زبان انگلیسی وساکن فاز ۲ اندیشه متاسفانه دیر متوجه اگهی و ازمون استخدامی شدم اگر امکان همکاری با شما را دارم لطفا راهنمایی کنید با تشکر پاسخ دادن فرشته فتوحی می‌گه: ۱۳۹۵-۰۱-۲۲ در ۰۸:۲۰ با سلام …من دارای مدرک کارشناسی حسابداری هستم با ده سال سابقه کار و ساکن شهریار و خیلی علاقمند هستم با شما همکاری کنم..متاسفانه دیر متوجه شدم در مورد آگهی پاسخ دادن فرنوش نعیمی آذر می‌گه: ۱۳۹۵-۰۲-۰۴ در ۱۵:۲۷ با سلام و احترام دارای لیسانس گرافیک هستم با ۲ سال سابقه کار در دبیرخانه دانشگاه و آشنا با امور اداری و بایگانی ، طراحی و صفحه آرایی ۱۳ کتاب درسی و تخصصی علاقمند برای کار در بیمارستان هستم لطفا یکبار دیگر مهلت ثبت نام بگذارید . با تشکر فراوان پاسخ دادن es .mo می‌گه: ۱۳۹۴-۱۲-۱۳ در ۰۰:۱۹ سلام من تکنسین برق صنعتی با سابقه ۱۵ سال در کارخانه داروسازی را دارم ایا نیاز به تخصص بنده را دارید به غیر از برق تلفن پیج و شبکه کامپیوتر هم تخصصدارم بنده در کاربرق و تعمیرات تخصص بالایی دارم در صورتی که نیاز دارید من یک هفته ازمایشی کار میکنم وهر کسی که خواست میتواند از من امتحان بگیرد من خودم را با ۳نفر رقابت میکنم حقوق پایه ۱۵۰۰۰۰۰تومان به اضافه روزانه ۳ساعت هم اضافه کار می خواهم .در ضمن بنده به عنوان اچار فرانسه هم می توانم کار ایی داشته باشم می توانید امتحان کنید اگر همن شرکتی که هستم موافقت کنند پاسخ دادن مریم می‌گه: ۱۳۹۴-۱۱-۲۱ در ۱۸:۱۲ با سلام من دارای مدرک لیسانس ادبیات هستم و ساکن اندیشه دیر متوجه آگهی و آزمون سدم لطفا راهنمایی بفرمایید شاید برای منش گری بتونم فعالیت کنم پاسخ دادن آرزو زندی می‌گه: ۱۳۹۴-۱۱-۱۹ در ۱۱:۵۱ با عرض سلام و خسته نباشی من آرزو زندی هستم ۲۱ ساله سه سال که مدرک کمک پرستاری گرفتم دوره هامو بیمارستان آتیه گذروندم عاشق این کارم متاسفانه دیر متوجه آزمون شدم لیسانس حسابداری هم دارم از شما حضار محترم تقاضا کار دارم پاسخ دادن آرزو زندی می‌گه: ۱۳۹۴-۱۱-۱۹ در ۱۱:۴۹ با عرض سلام و خسته نباشی من آرزو زندی هستم ۲۱ ساله سه سال که مدرک کمک پرستاری گرفتم دوره هامو بیمارستان آتیه گذروندم عاشق این کارم متاسفانه دیر متوجه آزمون شدم از شما حضار محترم تقاضا کار دارم پاسخ دادن الهام می‌گه: ۱۳۹۴-۱۱-۱۵ در ۱۲:۳۹ سلام وخسته نباشید من قبلا هر کاری کردم فرمی که پر کردم رو ارسال کنم نشده.لیسانس حسابداری وهمچنین دورهء icdl رو گذروندم و عرب زبان هم هستم.خوشحال میشم بتونم با بیمارستان نور همکاری داشته باشم پاسخ دادن الهام می‌گه: ۱۳۹۴-۱۱-۱۵ در ۱۲:۳۸ سلام وخسته نباشید من قبلا هر کاری کردم فرمی که مر کردم رو ارسال کنم نشده.لیسانس حسابداری دورهء icdl رو گذروندم و عرب زبان هم هستم.خوشحال میشم بتونم با شبیمارستان نور همکاری داشته باشم پاسخ دادن عزیزه می‌گه: ۱۳۹۴-۱۱-۰۸ در ۱۲:۲۶ سلام من لیسانس ای تی هستم که از ازمون استخدامی جا مانده امایا امکان استخدام من هست ؟ایا فرصت استخدام دیگری است پاسخ دادن قاسم نعمتی می‌گه: ۱۳۹۴-۱۱-۰۷ در ۲۱:۲۰ با سلام. بنده دیپلم کامپیوتر، دارای مدرک کمک بهیاری، ساکن شهریار می باشم. علاقمند به فعالیت در بیمارستان شما هستم. از چه طریقی جهت فعالیت در بیمارستان ثبتنام کنم؟با تشکر پاسخ دادن سعید می‌گه: ۱۳۹۴-۱۱-۱۱ در ۲۰:۵۰ از اینا بپرس NoorHospitalir@gmail.comو یا شماره تماس ۰۲۱۴۴۲۹۴۳۸۷ پاسخ دادن سعید می‌گه: ۱۳۹۴-۱۱-۱۱ در ۲۰:۵۳ در ضمن بعد عید دوباره آگهی استخدام می دن پاسخ دادن سیما می‌گه: ۱۳۹۴-۱۱-۲۳ در ۰۰:۱۰ کی گفته؟؟؟؟از کجا میدونی؟ پاسخ دادن مریم معصومی می‌گه: ۱۳۹۴-۱۱-۰۴ در ۱۲:۰۳ سلام من لیسانس حسابداری دولتی هستم ساکن اندیشه خیلی خیلی دوست دارم توی بیمارستان شما مشغول به کار بشم پاسخ دادن مینو می‌گه: ۱۳۹۴-۱۱-۰۲ در ۱۹:۵۹ سلام ، من تازه این آگهی رو دیدم ، ماما هستم با ۱۱ سال سابقه ی کار در بیمارستان ، آیا امکانش هست منم فرم پر کنم ؟ پاسخ دادن منیژه می‌گه: ۱۳۹۴-۱۱-۰۲ در ۰۳:۰۴ با سلام منیژه هستم لیسانس حسابداری ۳۱ ساله ساکن شهر قدس از خدمت در بیمارستان شما سپاسگذار و خوشحال میشم پاسخ دادن زهرا پورعلی می‌گه: ۱۳۹۴-۱۱-۰۱ در ۱۴:۴۶ من تازه این آگهی و دیدم لطفآ برای ثبت نام یاریم کنید پاسخ دادن سحر می‌گه: ۱۳۹۴-۱۰-۱۷ در ۱۹:۰۵ سلام بچه ها لطفا در سایت بازرسی کل کشور از روند برگزاری آزمون و انتخاب افراد از پیس تعیین شده شکایت کنید اونا حتما رسیدگی میکنند مثل بچه های آزمون بانک ملت پاسخ دادن شراره می‌گه: ۱۳۹۴-۱۰-۲۱ در ۱۳:۱۲ مگه از پیش تعیین شده بود؟؟؟فعلا که فقط جواب ازمون اومده اونم چند برابر ظرفیت پاسخ دادن جهانی می‌گه: ۱۳۹۴-۱۰-۱۳ در ۱۱:۴۳ با عرض سلام. بنده در شهریار ساکن هستم متاسفانه اگهی شما را خیلی دیر متوجه شدم و به ازمون نرسیدم من دیپلم رشته انسانی هستم میشود بنده هم در بیمارستان شما شاغل شوم؟ ممنون میشوم که زودتر به پیام بنده پاسخ دهید روزتان خوش پاسخ دادن امین می‌گه: ۱۳۹۴-۱۰-۲۴ در ۱۰:۴۷ سلام من ساکن اندیشه هستم لیسانس مخابرات و فوق دیپلم نرم افزار اگهی که زدین دیر متوجه شدم از چه طریقی دوباره اگهی می زنین با سپاس پاسخ دادن زهرا پورعلی می‌گه: ۱۳۹۴-۱۰-۱۲ در ۱۸:۰۲ سلام وقت به خیر من تازه این آگهی و دیدم دیپلم دارم و ۷ سال سابقه کار دارای مدرک پرستاری میشه فرم استخدام و منم پر کنم؟ آیا امکانش هست؟ پاسخ دادن ati می‌گه: ۱۳۹۴-۱۰-۰۳ در ۱۳:۳۸ ۱ماه بیشتره ک از تاریخ آزمون میگذره…نتایج چرااعلام نمیشه؟! پاسخ دادن دیدگاه های قدیمی تر دیدگاه خود را به ما بگویید. پاسخ دهید نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * − دو = 3 › استخدام تهران › استخدام شهرستانها ارسال آگهی استخدام دریافت رایگان اخبار استخدامی » تبلیغات گویا گویا سی ار ام دیدار واقعیت های جدید در دینای کسب و کار last second ارسال ایمیل ثبت رزومه در سایت ۲۱‌راز استخدام و ارتقای شغلی در بازار کار ایران » آگهی های استخدام ویژه » آخرین آگهی‌ها استخدام شرکت تأمین سرمایه امین استخدام و جذب نیرو توسط مرکز مشاوره آرامش فرماندهی انتظامی استان بوشهر استخدام پلیس گیلان در رسته راهنمایی و رانندگی و مرکز مشاوره+جزییات اطلاعیه شماره ۴ استخدامی سال ۹۶ سازمان دامپزشکی کشور اطلاعیه مهم (اصلاحیه) دعوت شدگان چند برابر ظرفیت مصاحبه آزمون استخدامی بیمه مرکزی ج.ا.ایران اطلاعیه زمانبندی مصاحبه استخدامی سال ۹۶ اداره کل دامپزشکی استان البرز ۶۶۶ نفر از کارکنان شهرداری ها برای تصدی پست های سازمانی بلاتصدی شهرداری های استان مرکزی رقابت می کنند وضعیت استخدام‌های وزارت بهداشت در سال ۹۶/نیاز به ۱۷۰هزار نیروی غیرهیات‌علمی استخدام دانشگاه علوم پزشکی البرز استخدام دانشگاه های افسری ارتش (شروع ثبت نام ) استخدام دانشگاه علوم پزشکی لرستان (اطلاعیه جدید) زمان اعلام نتایج مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استخدام بیمه حکمت صبا استخدام دانشگاه علوم پزشکی اهواز (اطلاعیه جدید) استخدام کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران (آخرین روز ثبت نام) تاسیس بانک فرهنگیان کلید خورد استخدام بانک مسکن سال ۹۶ (اطلاعیه جدید) استخدام ۱۵ ردیف شغلی در شرکت کشت و صنعت گلبرگ بهاران استخدام مدیریت درمان تامین اجتماعی استان یزد استخدام سفارت جمهوری اسلامی ایران در لاهه استخدام شرکت مهندسی مهساب آرتانیرو سال ۹۶ (اعلام نتایج) استخدام استانداری قزوین در سال ۹۶ (آخرین اخبار) بیش از ۸۰ درصد مدرسان دانشگاه فرهنگیان مشمول تبدیل وضعیت هستند دریافت مجوز جذب نیروی انسانی برای مراکز فرهنگی‌هنری کانون جذب هیات علمی رسمی در دانشگاه صنعتی ارومیه حقوق و دستمزد سال ۹۶ ( کلیه اخبار) آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی (اطلاعیه جدید) اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش در سال ۹۶ (زمان اعلام نتایج مصاحبه) استخدام نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ۹۶ (استخدم جدید) حقوق و دستمزد سال ۹۷ ( کلیه اخبار) » مطالب ویژه استخدام بیمارستان | ایران استخدام iranestekhdam.ir/category/agahi-estekhdam/استخدام-به... سایت ایران استخدام در تاریخ 1391/1/10 راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان ... استخدام بیمارستان - «ای استخدام» www.e-estekhdam.com/tag/استخدام-بیمارستان ای استخدام معتبرترین مرجع کاریابی و اخبار و آگهی های استخدامی شرکت‌های دولتی، خصوصی و ... جستجو : استخدام بیمارستان www.unp.ir/search/استخدام بیمارستان رییس سازمان تامین اجتماعی کشور گفت با استخدام پزشک عمومی و متخصص در بیمارستان امام علی (ع ... Images of استخدام بیمارستان bing.com/images Image result for استخدام بیمارستان Image result for استخدام بیمارستان Image result for استخدام بیمارستان Image result for استخدام بیمارستان Image result for استخدام بیمارستان Image result for استخدام بیمارستان See more images of استخدام بیمارستان استخدام بیمارستان ساسان - جدیدترین اخبار ایران و جهان ... www.momtaznews.com/استخدام-بیمارستان-ساسان ۲۹فروردین استخدام بیمارستان ساسان در تهران بیمارستان ساسان نیازمند لیسانس پرستاری می باشد. استخدام بیمارستان تخصصی امیرکبیر اهواز در سال 96 | ایران ... iranestekhdam.ir/استخدام-بیمارستان-تخصصی... استخدام موسسه خدمات بهداشتی درمانی میلاد اهواز جهت مشاهده صفحه اصلی استخدام دانشگاه های ... بیمارستان تریتا treata.com بیمارستان تریتا جهت کادر نکمیل کادر درمان خود به تعدادی کارشناس پرستاری برای بخش های ccu ، icu ... صارم - بیمارستان صارم saremwomenhospital.ir بیمارستان صارم تخصصی و فوق تخصصی ، دکتر صارم بیمارستان زنان صارم صارمی مرکز ناباروری و ... «ای استخدام» - آگهی های استخدام روز | بانک،آموزش و پرورش ... www.e-estekhdam.com ای استخدام معتبرترین مرجع کاریابی و اخبار و آگهی های استخدامی شرکت‌های دولتی، خصوصی و ... بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی نور-دعوت به همکاری www.noorvision.com/fa/jobs/بیمارستان-و-مراکز-فوق... وب سایت رسمی بیمارستان و مراکز فوق تخصصی چشم پزشکی نور – مرکز درمان دوربینی ، نزدیک بینی ... استخدام پذیرش بیمارستان - bargozideha.com www.bargozideha.com/tag/استخدام-پذیرش-بیمارستان آگهی استخدام بیمارستان ابن سینا در تهران. استخدام بیمارستان ابن سینا در تهرانبیمارستان ابن ... Related searches for استخدام بیمارستان استخدام بیمارستان نور استخدام کادر اداری در بیمارستان استخدام بیمارستان ها جدید فرم استخدام بیمارستان استخدامی جدید استخدام بیمارستان ها استخدامی جدید بانک نیرو خانم کار در بیمارستان 1 2 3 4 5 Related searches استخدام بیمارستان نور استخدام کادر اداری در بیمارستان استخدام بیمارستان ها جدید فرم استخدام بیمارستان استخدامی جدید استخدام سازمان تامین اجتماعی 96 استخدام وزارت نیرو 96 استخدام بانک ملت 96 استخدام بانک صادرات 96 استخدام متمرکز دستگاه های اجرایی کشور 96 آگهی ویژه استخدامی سراسری سال 96 استخدام سازمان تامین اجتماعی سال 96 استخدام بانک سپه در سال 96 استخدام بانک ملت در سال 96 استخدام قوه قضاییه96 استخدام سازمان بهزیستی96 استخدام بانک تجارت 96 پذیرفته شدگان آزمون امور مالیاتی 96 طرح مهر آفرین چیست؟ استخدام شهرداری سال 96 استخدام بانک کشاورزی 96 استخدام سازمان امور مالیاتی کشور سال 96 استخدام وزارت نیرو سال 96 استخدام شرکت نفت سال 96 استخدام قوه قضاییه سال 96 استخدام آموزش و پرورش سال 96 استخدام شرکت گاز سال 96 استخدام وزارت امور خارجه سال 96 استخدام بانک قرض الحسنه مهر ایران سال 96 استخدام دستگاه های اجرایی استان ها (استانداری ها) سال 96 استخدام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی 96 طرح مهر آفرین چیست؟ + تایید یا لغو این طرح با تمام جزئیات!؟ استخدام بانک قرض الحسنه مهر ایران 96 » آخرین اطلاعیه های استخدامی استانداری ها سال 96 آگهی استخدام استانداری کردستان سال 96 استخدام استانداری استان اردبیل 96 استخدام استانداری استان سیستان و بلوچستان 96 استخدام استانداری خراسان رضوی سال 96 آگهی استخدام استانداری فارس سال 96 آگهی استخدام استانداری کرمان سال 96 آگهی استخدام استانداری کهگیلویه و بویراحمد سال 96 آگهی استخدام استانداری مرکزی سال 96 آگهی استخدام استانداری هرمزگان سال 96 آگهی استخدام استانداری آذربایجان غربی سال 96 آگهی استخدام استانداری ایلام سال 96 آگهی استخدام استانداری آذربایجان شرقی سال 96 آگهی استخدام استانداری بوشهر سال 96 آگهی استخدام استانداری اصفهان سال 96 آگهی استخدام استانداری کرج سال 96 آگهی استخدام استانداری زنجان سال 96 آگهی استخدام استانداری لرستان سال 96 آگهی استخدام استانداری چهارمحال و بختیاری سال 96 آگهی استخدام استانداری خوزستان سال 96 آگهی استخدام استانداری خراسان جنوبی سال 96 آگهی استخدام استانداری گلستان سال 96 آگهی استخدام استانداری قم سال 96 آگهی استخدام استانداری گیلان سال 96 آگهی استخدام استانداری مازندران سال 96 آگهی استخدام استانداری سمنان سال 96 آگهی استخدام استانداری قزوین سال 96 آگهی استخدام استانداری یزد سال 96 آگهی استخدام استانداری همدان سال 96 آگهی استخدام استانداری کرمانشاه سال 96 آگهی استخدام استانداری خراسان شمالی سال 96 » دسته بندی موضوعی آگهی های استخدامی آگهی استخدام دولتی آگهی استخدام بانکها آگهی استخدام با مدرک دیپلم آگهی استخدام با مدرک دیپلم آگهی استخدام با مدرک فوق لیسانس آگهی استخدام با مدرک لیسانس نحوه نگارش رزومه مصاحبه شغلی » تابلو اعلانات مهمترین اخبار تحصیلی کشور در سال 96 طراحی بنر نوشته های کاربران در قالب طنز و سرگرمی 96 قسمت دوم مطالب با موضوع متفرقه " دلنوشته ها " قابل توجه همراهان وب سایت استخدام: این سایت هیچگونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد ، و تایید صحت و شرکت در آگهی ها به عهده شما عزیزان می باشد. » تبلیغات «شارژ مستقیم ایرانسل» همین الان #789* را از خط ایرانسل خود شماره گیری کنید. سرویس جدیدی از eCharge.ir logo-samandehi یمانی استخدام شوند. چقدر درآمد دارد؟ غالبا وضعیت حقوق و مزایا در بیمارستان‌های دولتی بهتر از بیمارستان‌های خصوصی است؛ اما به همان میزان هم کار آن‌ها دشوارتر است. از نظر شیفت‌های کاری و شلوغی بیمارستان، سختی و فشار کار در بیمارستان‌های دولتی بیشتر است. حقوق شغل پرستاری بسته به اینکه دولتی باشد یا خصوصی، متفاوت است. در هر کدام از این‌ها هم عواملی مثل شیفت شب و اضافه کار در کم و زیاد شدن درآمد موثر است. یک پرستار در بیمارستان دولتی با احتساب اضافه کار و شیفت حدودا بین ۳ تا ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان حقوق می‌گیرد. پرستاران دولتی از تسهیلات دولتی مثل وام و بن و غیره هم بهره‌مند هستند. چه کسانی می‌توانند پرستار شوند؟ مهم‌ترین توانایی برای ورود به این کار عشق است و اگر این عشق نباشد، نمی‌توانید سختی‌های این کار را تحمل کنید. کار کردن با فرد بیمار کار راحتی نیست. حسن اخلاق، صبر و آرامش برای یک پرستار حیاتی است. کسانی می‌توانند در شغل پرستاری موفق باشند که اول از همه به این حرفه علاقه داشته باشند و از طرف دیگر طاقت شب‌بیداری، شیفت‌ها، بدخلقی‌های همراهان بیمارها و خلاصه سختی‌های این کار را داشته باشید. البته این شغل لذت‌هایی دارد که شاید در هیچ شغل دیگری آن را پیدا نکنید. پرستاری از بیماری که با درد به بیمارستان می‌آید و با حال خوب به خانه می‌رود یا شنیدن صدای نوزادی که تازه متولد شده یا دیدن خوشحالی همراهان بیماران، از جذابیت‌های شغل پرستاری است که در کمتر شغلی شانس تجربه کردن آن را دارید. زهرا شاهرضایی Facebook Twitter Google+ اشتراک تخدام بیمارستان شوم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی